قيمت ليزر زير بغل و چند نکته جذاب درباره لیزر زیربغل!

قيمت ليزر زير بغل

قيمت ليزر زير بغل

سلام خدمت تمام دوستان و خوانندگان عزیز لیزر دیسکانت

اسم من موناست و می خواهم درباره ی لیزر موهای زائد زیربغل با شما صحبت کنم.

از زمانی که یکی از دوستانم لیزر موهای زائد زیربغلش را انجام داد، می دانستم که بلاخره یک روز من هم وسوسه می شوم تا این درمان را انجام دهم. آخر نتیجه ای که دوستم گرفته بود، به قدری خوب و جذاب بود که نمی توانستم از فکرش بیرون بیایم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

موهای زیربغل من تیره، ضخیم و با ریشه های قوی بودند. هربار که آن ها را شیو می کردم، دوباره به سرعت برمی گشتند. به همین خاطر فکر این که دیگر لازم نباشد هر روز موهای زیربغلم را در حمام شیو کنم، واقعا من را هیجان زده می کرد.

به شدت مشتاق بودم که هر چه سریع تر با موهای زیربغل، تیغ ژیلت و البته خارش بعد از اصلاح خداحافظی کنم.

اولین کاری که انجام دادم، این بود که با مرکزی که دوستم لیزر کرده بود، تماس گرفتم. این مرکز در شمال تهران واقع شده بنابراین اندکی نگران قیمت لیزر زیر بغل بودم. اما بعد از یک تماس کوتاه با این مرکز و مراجعه به وب سایت آن ها ( تهران اسکین) متوجه شدم که نگرانی من کاملاً بی جهت بود.

قيمت ليزر زير بغل
قيمت ليزر زير بغل

در حقیقت قیمت هایی که برای لیزر موهای زائد زیربغل در این مرکز ارائه می شد، خیلی به صرفه تر و ارزان تر از خرید هر روزه ی تیغ و ژیلت بود.

قبل از این که به سراغ لیزر موهای زیر بغل بروم، فکر می کردم قرار است پروسیجر سخت و سنگینی را از سر بگذرانم اما واقعیت اصلاً این جوری نبود. متوجه شدم که لیزر در خود مطب پزشک انجام می شود.

البته در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، به من هشدار دادند که اگر تصمیم به لیزر موهای زائد زیر بغل گرفته ام، بهتر است حسابی حواسم را جمع کنم چرا که برخی از مراکز و دستگاه هایشان، احتمال بروز سوختگی و اسکار را در زیربغل افزایش می دهند. به همین خاطر تصمیم گرفتم ریسک نکرده و به همان مرکز مراجعه کنم. تجربه لیزر دوستم من رو متقاعد کرده بود که بهترین مرکز لیزر موهای زائد همین جاست.

لیزر زیر بغل برای چه کسانی مناسب تر است؟

یادتون باشه که لیزر برای همه مناسب نیست اما موهای تیره و پوست روشن زیربغل من، بهترین ترکیب رو برای لیزر داشتن!

لیزر موهای زائد با استفاده از اشعه های لیزر انجام می شود. این اشعه از سطح پوست عبور کرده و تک به تک فولیکول های مو را حرارت می دهد تا کاملاً بسوزند. گرمای زیاد اشعه باعث می شود که فولیکول های مو آسیب زیادی ببینند و در آینده هم قادر به رشد مجدد نباشند.

بهترین نوع مو برای لیزر کردن، موهای تیره بر روی پوست روشن هستند. به این ترتیب اپراتور لیزر می تواند اشعه را روی فولیکول های تیره ی مو تنظیم کند. این گونه پوست دچار آسیب و سوختگی نمی شود. متوجه شدم که این مسئله ی خیلی مهمی است چرا که برخی از دستگاه های قدیمی تر لیزر قادر به تشخیص درست فولیکول مو نیستند یا این که برای تمام تایپ های پوست و مو توصیه نمی شوند.

لیزر زیر بغل
لیزر زیر بغل

به همین حاطر فریب قیمت ارزان لیزر زیر بغل را نخورید. ممکن است دستگاه مورد استفاده ی آن مرکز اصلاً برای پوست شما مناسب نباشد.

آن دسته افرادی که پوست تیره تری دارند، ممکن است در معرض آسیب دیدن ملانین های پوستی باشند. اما دستگاهی که در مرکز لیزر شمال تهران استفاده می شد( اسکلپیون مدیواستار) برای تمام تایپ های پوست مناسب بود. بنابراین بدون هیچ گونه نگرانی از بابت سلامتم یا حتی قیمت لیزر زیر بغل ،خودم را به دست اپراتور سپردم.

لیزر موهای زیر بغل درد داره؟

اجازه بدهید از همین اول به شما بگویم که تحمل درد من در حد یک نوزاد چند روزه هم نیست. به همین خاطر اولین سوالی که از اپراتور لیزر پرسیدم این بود که آیا لیزر موهای زیر بغل درد داره؟ اما اپراتور خیالم را راحت کرد که از میان تمام دستگاه های لیزر، اسکلپیون تنها دستگاهی است که اتفاقا هیچ گونه دردی در نواحی حساس مانند زیر بغل و بیکینی ایجاد نمی کند.

اقدامات قبل از لیزر موهای زیربغل چیه؟

خب من از دوستم سوال کرده بودم که آیا قبل از لیزر باید کار خاصی انجام بدهم؟ پاسخ من این بود:

حتما و حتما باید موهای زیر بغل خود را قبل از جلسه لیزر با تیغ یا ژیلت شیو کنید. اصلاً فکر وکس یا اپیلاسیون به ذهنتان نخورد. تنها روش تایید شده، استفاده از ژیلت است. یادتان باشد که اشعه ی لیزر باید فولیکول مو را زیر پوستتان تشخیص دهد. اگر شما با وکس یا اپیلاسیون موها را از ریشه در بیاورید، دیگر مویی باقی نمی ماند که سوزانده شود.

اقدامات قبل از لیزر موهای
اقدامات قبل از لیزر موهای

اگر موهایتان را هم زیادی بلند بگذارید و درست و حسابی شیو نکنید، ممکن است اشعه ی لیزر بیشتر از این که به فولیکول مو جذب شود، به خود مود جذب گردد.

علاوه بر این مصرف برخی داروها ممکن است روی نتیجه ی لیزر اثر بگذارد، به همین خاطر اگر با پزشکتان در این باره صحبت کنید.

تخفیف لیزر موهای زیر بغل

یکی از بزرگ ترین سوپرایزهایی که بعد از جلسه ی اول لیزرم دریافت کردم این بود که از بخت خوشم، درست در فستیوال تخفیف این مرکز سر رسیده بودم و به همین خاطر جلسات لیزر من شامل تخفیف های خیلی جذابی شده بود. واقعیت این است که گرچه از همان ابتدا هم چندان نگران قیمت لیزر موهای زیر بغل نبودم اما دریافت یک تخفیف این چنینی، خیلی ذوق زده و خوشحالم کرد.

جالب این جا بود که این تخفیف تا جلسه ی آخر لیزر اعمال می شد. همه چیز بر وفق مراد بود و احساس می کردم که عجب تجربه ی لذت بخشی را از سر گذرانده ام.

الان که 8 ماه از این ماجرا گذشته است، بعد از چندین جلسه لیزر دیگر حتی یک دانه موی سیاه روی زیر بغلم رشد نکرده! لباس های مورد علاقه ام را با خیال راحت می پوشم و از شر اصلاح های هر روزه هم راحت شده ام. دیگر چه چیزی از این بهتر؟!

اگر شما هم می خواهید با این مرکز فوق العاده و تخفیف های جذاب آن ها آشنا شوید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.

نگارنده: ناصری

منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا