تخفیف پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ

تخفیف پاکسازی پوست با دستگاه

تخفیف پاکسازی پوست با دستگاه

موضوع این متن: معرفی دستگاه فیس آپ

زمان مطالعه این متن: 8 دقیقه

تنها پروسیجر زیبایی که سن و سال نمی شناسد و از همان سنین نوجوانی باید آن را انجام دهید، پاکسازی و تمیزی پوست است. با این همه آلودگی که در محیط ما وجود دارد، انجام دادن پاکسازی صورت و پوست یکی از نیازهای اولیه و اساسی ماست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

یادتان نرود که یکی از دلایل اصلی بروز چین و چروک ها و حالت پژمرده صورت، همین آلودگی های محیط است. اما وقتی که صحبت از پاکسازی پوست می شود، همه یک سوال مشخص و واضح دارند: با کدام دستگاه پاکسازی پوست را انجام دهیم؟

در این مقاله از وبسایت لیزردیسکانت می خواهیم یکی از مراکز تخفیف پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ را به شما معرفی کنیم. اگر می خواهید بهترین خدمات پوستی را با قیمت مناسب دریافت کنید، ادامه ی این مقاله را از دست ندهید.

پاکسازی پوست چیست؟

به خاطر می آورم که در دهه ی 70 و 80 ، تنها دستگاهی که به نام دستگاه پاکسازی پوست شناخته می شد، دستگاه بخور پوست بود. به این صورت که مخزن آن را پُر از آب می کردیم و جوش که می آمد، بخور می گرفتیم، بعد از آن پوست را با یک دستمال کاغذی تمیز می کردیم!

اما حالا، آلودگی های محیطی به قدری زیاد شده اند که با یک دستگاه بخور، نمی توان انتظار داشت که پوست ما پاکیزه شود. در نتیجه درمانی به نام پاکسازی پوست به وجود آمد که از مراحل مختلفی تشکیل دشه است. در روند درمان پاکسازی پوست از وسایل مختلفی استفاده شود تا اطمینان حاصل کنیم که پوستمان شفاف، تمیز و صاف می شود.

تخفیف پاکسازی پوست

در حال حاضر به قدری دستگاه های پاکسازی و جوانسازی پوست پیشرفته و مدرن شده اند که دست ما را برای انتخاب یکی از آن ها حسابی باز کرده اند.

علاوه بر این، فراوانی مراکز زیبایی باعث شده که هر کدام از آن ها به شیوه های مختلفی تخفیف پاکسازی پوست با دستگاه های متنوع را عرضه کنند. به این ترتیب سوال اصلی این است که کدام دستگاه برای پوست ما بهتر و مناسب تر است؟

در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین دستگاه های پاکسازی پوست را به شما معرفی کنیم.

دستگاه فیس آپ چیست؟

وقتی که اسم فیس آپ می آید خیلی ها به یاد نرم افزار FaceApp می افتند که مدتی حسابی روی بورس بود و با دریافت عکس شما، چهره ی پیری هایتان را نشان می داد.

اما دستگاه فیس آپی که ما در این جا می خواهیم به شما معرفی کنیم، چیز کاملا متفاوتی است. حتما نام دستگاه های میکرودرم ابریژن به گوشتان خورده است. این دستگاه با استفاده از نوعی پودر کریستال، لایه ی بالایی پوست را برمی داشت و به این ترتیب لایه ی زیرین آن را نمایان می کرد که صاف تر و براق تر بود.

دستگاه فیس آپ، آخرین مدل از دستگاه های میکرودرم است که تفاوتی اساسی با دستگاه های قدیمی این برند دارد. در فیس آپ به طور کلی از پودر کریستال استفاده نمی شود و به جای آن از مکانیزم میکروپالشن و ماساژ به کار می رود.

عملکرد دستگاه فیس آپ چگونه است؟

این دستگاه یک هندپیس کوچک دارد که هدهای متغیری دارد. با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را عوض کرد.

علاوه بر این ، روی این هدها ، یک نوع درپوش قرار می گیرد که یک بار مصرف بوده و برای هر بیمار عوض خواهد شد. به این ترتیب احتمال ابتلا به بیماری های واگیردار پوستی به صفر خواهد رسید.

هندپیس دستگاه فیس آپ به صورت دَوَرانی روی پوست کشیده می شود. به این ترتیب علاوه بر عملیات لایه برداری، پوست ماساژ نیز داده می شود و در نهایت تولید کلاژن و الاستین در آن نیز بیشتر خواهد شد.

علاوه بر این ، گردش خون نیز بهبود پیدا می کند و به این ترتیب پوستی صاف تر، و نرم تر خواهید داشت.

مزیت های دستگاه فیس آپ

فیس آپ مزیت ها و منافع زیادی دارد. به عنوان مثال دستگاه فیس آپ، تنها دستگاه پاکسازی پوست است که هیچ گونه التهابی و قرمزی روی پوست بر جای نمی گذارد.

دستگاه هایی مثل میکرودرم های پودری و میکرونیدلینگ به خاطر مکانیزم عمل خود باعث می شوند که پوست ما دچار التهاب و قرمزی شود که گاهی تا چند روز هم باقی می مانند.

مزیت های دستگاه فیس آپ
مزیت های دستگاه فیس آپ

اما دستگاه فیس آپ درمان ساده ولی موثری است که در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود و هیچ گونه عوارضی هم بر جای نخواهد گذاشت.

لایه برداری، پاکسازی یا جوانسازی؟

اگر تا همین چند سال پیش اعلام می کردند که دستگاهی اختراع شده که به طور همزمان هم پوست را لایه برداری می کند و هم آلودگی های آن را برمی دارد و هم باعث جوانسازی و لیفت آن می شود، هیچ کس باور نمی کرد.

اما در حال حاضر با وجود دستگاه هایی مانند فیس آپ، ارائه همزمان این سه پروسیجر به هیچ وجه غیر عادی و غیر قابل باور نیست.

دستگاه فیس آپ با استفاده از هدهای مخصوص خود که از جنس کاربکس هستند، می تواند لایه های مختلفی از پوست را بردارد.

همان طور که گفتیم با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را تغییر دارد و به این ترتیب با توجه به مشکل پوستی بیمار ، نوع خاصی از هد را تجویز کرد.

هم چنین دستگاه فیس آپ با لایه برداری از سطح پوست می تواند آلودگی های مختلفی که در منافذ پوست جا خوش کرده اند، را از بین برده و در نهایت پوستی صاف و تمیز برای ما به ارمغان بیاورد.

اما یکی از اصلی ترین و فوق العاده ترین مزایای دستگاه فیس آپ، در خصوصیت جوان کنندگی آن است. همان طور که گفتیم دستگاه فیس آپ قادر است با استفاده از تکنیک میکروپالشن ، پوست را سفت تر کرده و بالا بکشد.

به این ترتیب برای رفع چین و چروک های خفیف پوست بسیار مناسب و عالی است. به خصوص این که بر عکس دستگاه های میکرودرم قدیمی تر ، دستگاه فیس آپ را می توان برای نقاط مختلف بدن ( از جمله نزدیک چشم) نیز به کار گرفت. در دستگاه های پودری احتمال این وجود داشت که پودر کریستال به چشم وارد شده و موجب بروز التهاب و عفونت شود.

اما دستگاه فیس آپ برای رفع چین های خفیف اطراف چشم بهترین گزینه ی ممکن است.

یکی دیگر از مزیت های فوق العاده ی فیس آپ این است که برای رفع تیرگی و خشکی زانو، زیربغل، گردن، قوزک پا، آرنج و بیکینی نیز استفاده می شود.

با تمام مزیت هایی که برای دستگاه فیس آپ برشمردیم، به نظر می آید که هیچ دستگاه دیگری در زمینه ی پاکسازی پوست نمی تواند به این انداره موثر و مفید باشد

 

بهترین مرکز زیبایی در تهران

اما حالا سوال این جاست که برای دریافت خدمات پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ به کدام مرکز مراجعه کنیم. خب جواب این سوال اینجاست:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران با در اختیار داشتن دستگاه فیس آپ، آماده است تا کلیه ی خدمات جوانسازی، لایه برداری و پاکسازی پوست با این دستگاه را به شما عزیزان ارائه کند. هم چنین به مناسبت فرا رسیدن سال نو، تخفیف ویژه ای برای درمان فیس آپ در نظر گرفته ایم که توصیه می کنیم به هیچ وجه از دست ندهید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

سخن آخر

فیشیال پوست می تواند یکی دیگر از گزینه های شما برای پاکسازی پوست صورتتان باشد. اگر می خواهید پوستتان بهبود پیدا کند و از دستگاه فیس آپ نیز بهره برده باشید، فیشیال صورت را در نظر بگیرید.

در نهایت امیدواریم مطلب پاکسازی پوست با دستگاه فیس آپ برایتان مفید بوده باشد.

نویسنده و گردآورنده: ندا ناصری

تهران اسکین

ویرایش: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا