تخفیف بوتاکس صورت تهران : تجربه من از تخفیف بوتاکس!

تخفیف بوتاکس صورت تهران

تخفیف بوتاکس صورت تهران

موضوع این متن: بهترین تخفیف های بوتاکس و مراکزی که آن ها را عرضه می کنند.

زمان مطالعه این متن: 8 دقیقه

همه دلشان می خواهد که از مزایای یک تخفیف خوب و مناسب بهره مند شوند. برخی ها تجربیات خوبی از تخفیف گرفتن دارند و بعضی دیگر فکر می کنند که تخفیف گرفتن مساوی است با کیفیت بد! در این مطلب تصمیم نداریم راجع به درستی و غلط بودن این گزاره ها صحبت کنیم بلکه می خواهیم مراکزی را به شما معرفی کنیم که با ارائه ی برخی تخفیف های زیبایی ، تلاش دارند تا هزینه های شما را کاهش بدهند. با ما همراه باشید تا تجربه ی یکی از بیماران را درباره ی تخفیف بوتاکس صورت بخوانیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف بوتاکس صورت تهران
تخفیف بوتاکس صورت تهران

تجربه من از تخفیف تزریق بوتاکس

سلام خدمت تمام دوستان عزیز، من خانمی 42 ساله هستم که با وجود داشتن دو کودک خردسال که نیاز به توجهی دائمی داشتند، و البته شغلم که تدریس بود، زودتر از آن چه که باید و شاید چروک های صورتم ظاهر شده بودند. به همین خاطر بود که خیلی بیشتر از سنم به نظر می رسیدم و احساس می کردم که دیگر زیبایی و طراوت سابقم را ندارم. تا این که یک روز چشمم به یک تراکت افتاد که روی آن تخفیف بوتاکس صورت درج شده بود و قیمتی که ارائه می دادند بسیار عالی و ارزان بود. در این تبلیغ وعده ی رهایی از شر چین و چروک ها را داده بودند و در نظرم این گونه بود که بلاخره می توانم دوباره صورتی شاداب و جوان داشته باشم.

به همین خاطر تردید نکردم و به مرکز مورد نظر مراجعه کردم. در آن جا فهمیدم از بوتاکس دیسپورت برایم استفاده می کنند اما از آن جایی که آشنایی چندانی با مارک های بوتاکس نداشتم، اهمیت چندان زیادی ندادم. اما نوبت خود درمان که شد، تازه فهمیدم که چه کلاه گشادی به سرم رفته است. پزشک آن مرکز که بیشتر به جلادها می خورد، بدون این که وقت کافی برایم صرف کند، تزریق بوتاکس را انجام داد. از درد بی نهایت آن که بگذریم، بلافاصله فهمیدم که ایرادی در کار است. صورتم مدام ورمش بیشتر می شد و احساس یخ زدگی و خشک بودن داشتم. بعدها فهمیدم بوتاکس مربوطه اصلا دیسپورت نبوده است و با تبلیغات واهی و سوءاستفاده از نام این برند معروف، مراجعه کنندگان را جذب می کردند.

تخفیف تزریق بوتاکس
تخفیف تزریق بوتاکس

این تجربه ی وحشتناک از تزریق بوتاکس به من یاد داد که دیگر هیچ وقت به هر تبلیغ و هر مرکزی اعتماد نکنم. تمام مدت فقط منتظر این بودم که اثر بوتاکس رفع شود و به همان چهره ی عادی خودم برگردم. اما این پایان راه نبود. چرا که بعد از گذشت 1 سال، تصمیم گرفتم فرصت دیگری به خودم بدهم و یک بار دیگر تزریق بوتاکس را امتحان کنم. اما این دفعه حواسم را جمع کردم که حتما به مرکز معتبر و پزشک ماهری مراجعه کنم. به همین خاطر کار جستجو و تحقیق را آغاز کردم.

در نهایت با یکی از مراکز معتبر شمال تهران آشنا شدم که به نظر بسیار معتبر و خوش نام می رسید. وب سایت و پیج اینستاگرام این مرکز را بالا و پایین کردم و نظرات همه را خواندم. قریب به تمام مراجعه کنندگان از درمان های زیبایی خود راضی بودند و کمتر کسی را دیدم که از خدمات این مرکز شکایت کند. به همین خاطر با آن جا تماس گرفتم و خوش برخوردی پرسنل این مجموعه من را به انتخابم مطمئن تر کرد.

از همان ابتدا در کمال صداقت، بطری و جعبه ی بوتاکسی که قرار بود برایم تزریق شود را به من نشان دادند. این بار که اطلاعات کافی داشتم، فهمیدم که از برند خوبی برایم استفاده می کنند. پزشک وقت زیادی را صرف بررسی چهره و چین و چروک هایم کرد و با دقت و حوصله به تمام سوالات من پاسخ داد. در نهایت با ظرافت بسیار عضلاتی که مسئول بروز چین و چروک ها شده بودند را تشخصی داده و با ماژیک کوچکی علامت گذاری کرد.

بعد از آن نوعی بی حسی به محل تزریق استعمال کرد و با دقت بسیار کار تزریق را آغاز نمود. باید بگویم که هیچ گونه دردی را احساس نکردم و همه چیز به بهترین شکل پیش رفت. میزان ورم بسیار ناچیز و کم بود و التهاب خاصی هم نداشتم. اما نتیجه ی درمان در رفع چین و چروک ها از همان لحظه ی اول هم مشخص و واضح بود. واقعاً احساس می کردم دست کم 8 سال جوان تر شده ام.

از خوشحالی قند در دلم آب شده بود. نکته ای که بیش از هر چیزی به دل من نشست، این بود که پزشک دستورالعمل های بعد از درمان را نیز برایم مکتوب کرد تا بهترین نتیجه از تزریق بوتاکس حاصل شود. تمام این مسائل برای من فقط یک معنی داشت : پرسنل و پزشک این مرکز صرفاً به کسب درآمد فکر نمی کند، بلکه مهم ترین مسئله کسب نتیجه ی خوب از درمان است.

تخفیف تزریق بوتاکس
تخفیف تزریق بوتاکس

بهترین تخفیف ها را از کجا پیدا کنیم؟

حالا که اطلاعاتی کلی درباره بهترین مرکز زیبایی و شمال تهران به شما دادیم، زمان آن رسیده که نکته ی دیگری را نیز ذکر کنیم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک به مترو قلهک) با ارائه ی بهترین تخفیف های بوتاکس صورت، تلاش دارد تا بهترین خدمات زیبایی را به شما معرفی کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ی زمان دقیق این تخفیف ها و کسب نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

بوتاکس ارزان قیمت یا بوتاکس با کیفیت ؟

در نهایت باید به این نکته مهم اشاره کنیم که در تزریق بوتاکس، ارزان قیمت بودن چندان مهم نیست. در هر صورت همیشه می توانید مرکزی را پیدا کنید که به مناسبت های خاص ، روی خدمات زیبایی خود تخفیف ارائه می کند.

آن چه که بیشترین اهمیت را دارد، این است که بوتاکس با کیفیتی را تزریق کنید که توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده باشد و تزریق آن نیز هیچ گونه عوارضی را برایتان به همراه نداشته باشد. در این میان مهارت و تجربه ی پزشک را نیز دست کم نگیرید. توصیه ی اصلی ما این است که حتما به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید و زیبایی و سلامت خود را به دستان ناوارد هر کسی نسپارید.

پ.ن: راستی تخفیف های عیدانه مرکز ما را نیز فراموش نکنید. از همین الان می توانید نوبت بگیرید.

نویسنده: ندا ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا