تخفیف لیزر تهران | بیشترین تخفیف لیزر در بهترین مرکز لیزر

تخفیف لیزر تهران

تخفیف لیزر تهران
بیشترین تعداد مراکز لیزر موهای زائد در کشور در تهران جمع شده اند. طبیعی هم هست چراکه تهران پایتخت کشور است و تراکم جمیتی بسیار بالایی دارد. از طرف دیگر افزایش روز افزون تقاضای مردم برای لیزر کردن موهای زائد نیاز به وجود مراکز متعدد لیزر را ایجاب کرده است. به طوری که در هر منطقه از تهران می توانید تعداد زیادی مرکز لیزر پیدا کنید.
کیفیت لیزر الزاما به منطقه ای که مرکز در آن قرار گرفته وابسته نیست. بلکه پارامتر هایی مانند دستگاه و تکنسین هستند که کیفیت مرکز را تعیین می کنند. از طرفی قیمت های لیزر هم دیگر به منطقه جغرافیایی مرکز لیزر وابسته نیستند. جه بسا می توانید بهترین و به صرفه ترین مرکز لیزر را در شمال تهران پیدا کنید.

تخفیف لیزر تهران
تخفیف لیزر تهران

تخفیف لیزر در مراکز معتبر و باکیفیت نعمتی است که می تواند باعث شود هزینه کل دوره شما به شکل محسوسی ارزانتر از آنچه که فکرش را می کردید تمام شود. پس برای بهره مندی از درمانی کاملا به صرفه و منطقی، در وهله اول یک مرکز معتبر و باکیفیت با تعرفه های معقول پیدا کنید، سپس به دنبال جشنواره های تخفیف آن باشید. البته بعضی از مراکز بسیار خوب تخفیف های دائمی مخصوصی هم دارند که به شما ارائه می دهند. مانند تخفیف دانشجویی.

لیزر موی زائد

بی دلیل نیست که لیزر این روز ها اینقدر محبوب شده. چون بیشتر از 95 درصد کسانی که لیزر را در یک مرکز خوب و معتبر انجام می دهند از نتیجه درمانی که دریافت داشته اند راضی هستند. آن کسانی هم ناراضی هستند اصولا خودشان شرایط لازم را رعایت نکرده اند که دچار نارضایتی شده اند. دقت داشته باشید که نتیجه مطلوب وقتی حاصل می شود که به مرکزی با کیفیت مراجعه کرده باشید.
لیزر درمانی است که می تواند شما را از شر تیغ و ژیلت و اپیلاسیون خلاص کند. لیزر تاثیر دائمی و همیشگی در کاهش بسیار زیاد میزان و سرعت رشد موهای زائد بدن دارد. لیزر را می توان برای تمام نواحی بدن انجام داد. چراکه علاوه بر اثرگذاری بالا ایمنی خیلی خوبی هم دارد و عوارض جانبی آن بسیار محدود و سطحی هستند.

تخفیف لیزر تهران
تخفیف لیزر تهران

لیزر برای چه کسانی مناسب نیست؟

اما همانطور که گفتیم لیزر یک درمان است و شاید برخی از افراد باشند که شرایط لازم برای لیزر کردن موهای زائد بدنشان را نداشته باشند. اگر شرایط زیر را داشته باشید بهتر است از لیزر صرف نظر کنید. چون ممکن است برایتان خطرناک باشد. شرایطی که عبارتند از :
• داشتن بیماری های خاص
• مشکلات خاص پوستی
• داشتن جراحت یا زخم در ناحیه تحت درمان
• اختلالات هورمونی
• باردار بودن
• حساسیت های شدید پوستی
• نازکی پوست
• داشتن سابقه بیماری های خاص مثل لوپوس

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر برای موهای روشن

لیزر اشعه ای است که از پرتوهای نوری به شدت متراکم استفاده می کند تا ریشه مو را بسوزاند. ماهیت نوری این اشعه باعث می شود تا طبیعتا میل داشته باشد تا جذب نقطه های تیره شود. بر همین اساس هم هست که لیزر وقتی روی پوست تابیده می شود اصولا فقط جذب ریشه های تیره می شود و به بافت پوستی اطراف کاری ندارد.
حال اگر موهای زائد فرد رنگ روشن داشته باشند ممکن است هدفگیری برای لیزر دشوار تر بشود و به جای سوزاندن ریشه مو برای نابود کردن فولیکول ها، مستقیما به بافت پوست بتابد و آن را بسوزاند. در گذشته ای نه چندان دور دستگاه های لیزر توان کافی برای هدف گیری دقیق در این موارد را نداشتند. اما امروزه دستگاه های باکیفیت لیزر در مواردی که رنگ موها آنقدر روشن نباشد می توانند در رفع آنها موثر باشند.

تخفیف لیزر تهران
تخفیف لیزر تهران

لیزر برای پوست های سبزه

مشکل لیزر برای پوست های تیره یا سبزه هم دقیقا مثل داشتن موهای روشن است. از آنجایی که پوست های تیره اختلاف رنگدانه های زیادی با ریشه مو ندارند، لیزر ممکن است نتواند پوست را از مو تشخیص دهد و به جای ریشه مو جذب پوست بشود. اما دستگا های جدید و معتبر امروزی لیزر این مشکل را برطرف کرده و لیزر را برای افراد با پوست های تیره نیز میسر کرده اند. این افراد تنها ممکن است به تعداد جلسات بیشتری برای لیزر احتیاج داشته باشند. چون فرآیند لیزر شدن موهایشان باید کند تر و دقیق تر انجام گیرد.

جلسات لیزر موهای زائد

لیزر درمانی است که باید طی چند جلسه منظم انجام شود تا بتواند نتیجه بخش باشد. تعداد این جلسات برای هرفرد متفاوت است اما به طور میانگین افراد معمولا به 6 الی 12 جلسه نیاز خواهند داشت تا بتوانند از لیزر نتیجه بگیرند.

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر را عواملی چون بزرگی ناحیه تحت درمان، ضخامت و رنگ مو، رنگ پوست و غیره تعیین می کنند. اما اینها در واقع عواملی برای تعیین تعداد جلسات لیزر هستند. قیمت کل دوره لیزر هم جدای از تعرفه های مرکز لیزر، به تعداد این جلسات بستگی دارد. یادتان باشد که هزینه هر جلسه لیزر بعد از همان جلسه از شما دریافت خواهد شد. این روند باعث شده تا لیزر خود به خود به درمانی با شرایط پرداخت اقساطی و کاملا به صرفه تبدیل شود.
به خاطر داشته باشید که بهترین مراکز لیزر آنهایی هستند که قیمت های معقول و متوسطی به شما پیشنهاد می کنند.

خنک کننده های لیزر

 

خنک کننده سیستمی تعبیه شده روی هندپیس دستگه های مرغوب و مدرن لیزر است که با سرد کردن پوست بعد از هر شات لیزر با درد ناشی از آن مقابله کرده و درد فرآیند را تا حد زیاد ( نزدیک به صفر) کاهش می دهد. عامل اصلی درد لیزر حرارتی است که روی پوست ایجاد می کند. و سیستم خنک کننده با سرد کردن پوست این گرما را از سطح پوست دور می نماید.

تخفیف لیزر تهران
تخفیف لیزر تهران

بهترین مرکز لیزر مو در تهران

انتخاب یک مرکز لیزر خوب در تهران مهمترین عامل برای تضمین آن است که درمان باکیفیت و مثبتی را پشت سر می گذارید. پس در انتخاب مرکز لیزر دقت زیادی داشته باشید. پیشنهاد ما به شما مرکز لیزر شمال تهران است.

مرکز لیزر شمال تهران با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای در کنار دستگاه های به روز و جدید لیزر یکی از باکیفیت ترین مراکز در تهران است. این مرکز با تعرفه های معقول و تخفیف های ویژه اش توانسته خود را به عنوان مرکزی به صرفه و مناسب نیز معرفی کند. برای دیدن لیست قیمت های مرکز لیزر شمال تهران و تماس برای گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا