بهترین قیمت لیزر +بهترین دستگاه لیزر +بهترین مرکز لیزر

بهترین قیمت لیزر

بهترین قیمت لیزر

سلام به همراهان همیشگی. امیدواریم حالتان خوب باشد. سایت ما به صورت تخصصی در مورد قیمت و تخفیف های لیزر موهای زائد صحبت می کند. به همبن خاطر خیلی از عزیزان که با سایت ما همراه هستند و مقالات ما را دنبال می کنند از ما سوال می پرسند که بهترین قیمت لیزر چقدر است؟ در کدام مراکز می توان خدمات لیزر موهای زائد را با قیمت مناسب دریافت کرد؟

معمولا وقتی کسی در مورد بهترین قیمت لیزر سوال می پرسد منظورش ارزان ترین قیمت لیزر است. اما در پاسخ هایی که ما به پرسشگران متعددمان می دهیم همیشه اشاره می کنیم که بهترین قیمت همیشه ارزانترین نیست! از همین جهت سعی داریم در این مقاله بیشتر در این مورد با شما صحبت کنیم.

بهترین قیمت لیزر
بهترین قیمت لیزر

بگذارید با ذکر یک مثال ساده شروع کنیم. فرض کنید می خواهید یک تلویزیون نو 42 اینچ بخرید. تلویزیون هایی که پیدا میکنید طبعا قیمت های متفاوتی نسبت به همدیگر دارند. با فرض نو بودن دستگاه می توانید مثلا در گستره 3 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان تلویزیون پیدا کنید. طبیعتا همه دوست دارند در وهله اول سراغ گزینه ارزان تر یعنی تلوزیون 3 میلیون تومانی می روند. اما نکات مهمی دراین بین وجود دارد. نکاتی مانند خدمات پس از فروش، ضمانت دستگاه و طول مدت آن، اعتبار برند دستگاه، سال تولید دستگاه، آپشن های جانبی دستگاه، رزولوشن و کیفیت تصویر دستگاه و غیره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هنگامی که این ویژگی های کیفی را مدنظر قرار می دهید می بینید که تلویزون 3 میلیون تومانی که ارزان تر از بقیه است و در نگاه اول بهترین گزینه به نظر می رسید، دیگر آنچنان ارزشمند به نظر نمی رسد. چون نه ضمانت خدمات دارد، نه کیفیت آنچنانی دارد، نه از برند معتبری است و غیره. پس با اینکه ارزانتر از بقیه است ولی در نهایت ارزش پولی که برایش پرداخت می کنید را ندارد. یا در بهترین حالت یک ریسک است. چون خودتان هم می دانید که باید بعد از مدت کوتاهی آن را دور بیندازید.

این مثال ساده می تواند به شما در تعریف عبارت بهترین قیمت لیزر نیز کمک زیادی بکند. درست مانند نمونه ای که ذکر کردیم، بهترین قیمت لیزر الزاما ارزانترین نیست. بلکه آن قیمتی است که بیشترین تناسب را با کیفیت لیزر دارد.

شاید بعضی دچار سوء تفاهم بشوند که پس هرچه پول بیشتی برای لیزرشان بدهند نتیجه مطلوب تری می گیرند! اما این اصلا نتیجه گیری درستی نیست. به مثالمان باز می گردیم:

خریدن تلوزیون 10 میلیون تومانی به عنوان گرانترین گزینه می تواند حس خوبی به شما بدهد. ممکن است وقتی این پول زیاد را خرج می کنید با خودتان فکر کنید که بهترین را خریده اید. پول خوبی هم برایش پرداخت کرده اید. اما این توهم زمانی شکسته می شود که بعد از مدتی می بینید که دوستانتان تلویزیونی با ویژگی های مشابه دستگاه شما، اما با قیمت پایین تر خریده اند که از نظر کیفیت نه تنها هیچ کم از دستگاه شما ندارد، بلکه حتی بهتر هم هست. فردی که پول بیشتر را پرداخت کرده تلاش می کند ویژگی های دستگاهش را به رخ بکشد اما وقتی می بیند که دستگاه آشنایش هم تمام آن ویژگی ها را دارد، تازه آن موقع حسرت می خورد که ای کاش تحقیق بیشتری کرده بود و مجبور نمی شد پول اضافه برای هیچ بپردازد.

این یعنی با خودتان تصور نکنید که هرمرکز لیزری که بالاترین قیمت را به شما پیشنهاد می کند حتما کیفیت خدمات بهتری هم دارد.

بهترین قیمت لیزر
بهترین قیمت لیزر

اما این تناسب قیمت و کیفیت چرا اینقدر مهم است؟ به خاطر اهمیت بخش کیفیت درمان. بله لیزر یک درمان است. اگر درمان بی کیفیت را دریافت کنید در بلند مدت و کوتاه مدت نه تنها متوجه می شوید که پول خود را هدر داده اید، بلکه ریسک بالای آسیب رسیدن به پوست بدن خود را هم به جان خریده اید.

پس در هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین مرکز لیزر سعی کنید اول کیفیت کارش را بسنجید و سپس تناسب قیمت هایش با آن کیفیت ها را بررسی نمایید. بهترین مراکز لیزر بهترین خدمات را با قیمتی معقول و به صرفه به شما ارائه می کنند.

بهترین دستگاه لیزر

برای اینکه در گام نخست بتوانید کیفیت یک مرکز لیزر را مورد سنجش قرار دهید بهتر است در وهله اول به دستگاه مورد استفاده اش نگاهی بیندازید. دستگاه های لیزر بسیار گران هستند و همه مراکز نمی توانند آنها را تهیه کنند. به همین خاطر از برند های متفرقه چینی بی کیفیت استفاده می کنند یا اینکه دستگاه ها را اجاره می نمایند. یادتان باشد فرآیند لیزر حداقل شش ماه طول می کشد و اجاره دستگاه اینقدر نیست. پس مراکز نامعتبر اگر دستگاه را اجاره کرده باشند ناچارند بخشی از فرآیند را با دستگاه دیگری اجام دهند. اتفاقی که اصلا به سود شما و سلامتی تان نخواهد بود. پس دقت داشته باشید که دستگاه مرکز مال خودش باشد. نه اینکه اجاره ای.

از طرف دیگر سعی کنید این سه نام برند را در ذهن داشته باشید. الکساندرایت و دایود. اینها بهترین برند های دستگاه های لیزر هستند. اما سومین دستگاهی که بسیار مرغوب و باکیفیت است و در عین اثر گذاری بالا ایمنی بسیار خوبی هم دارد، دستگاه لیزر اسکلپیون است که در برخی از مراکز معتبر مورد استفاده قرار می گیرد و طول موج هر دو دستگاه را در اختیار دارد.

بهترین دستگاه لیزر
بهترین دستگاه لیزر

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار به دست آورید، این مقاله را مطالعه کنید.

تخفیف لیزر

تخفیف تنها راه منطقی برای این است که یک خدمات لیزر ارزان و در عین حال به صرفه را تجربه کنید. می توان گفت که همه مرکز های لیزر و زیبایی دوره های تخفیف دارند. استفاده از شرایط ویژه این دوره ها برای تعدادی از جلسات لیزر می تواند صرفه خوبی در قیمت نهایی لیزر برای شما داشته باشد.

قیمت لیزرموهای بدن آقایان

همه چیزهای خوب مختص خانم ها یا آقایان نیستند. از جمله لیزر. یادتان باشد که لیزر درمان زنانه ای نیست. چون زیبایی بدن و رعایت بهداشت هم زن و مرد نمی شناسد. اما فرآیند لیزر آقایان با خانمها کمی متفاوت است. آن هم به دلیل تفاوت در شرایط پوست و موی آنهاست. آقایان معمولا موی زائد بیشتر، ضخیمتر و با ریشه های قوی تری دارند. به همین خاطر لیزر موهای زائد بدن آقایان کمی دشوار تر است و وقت و دقت بیشتری می طلبد. از این رو قیمت لیزر آقایان معمولا اندکی از خدمات مشابه برای خانم ها گران تر است. اما هنوز هم با این حال به صرفه خواهد بود.

بهترین مرکز لیزر در تهران

اگر به دنال یک مرکز خوب لیزر می گردید که قیمت های مناسبی هم دارد، ما به شما مرکز تخصصی لیزر شمال تهران را معرفی می کنیم.

مرکز لیزر شمال تهران علاوه بر در اختیار داشتن کادری بسیار مجرب و ماهر به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر (از جمله لیزر اسکلپیون) هم مجهز است. قیمت های معقول در کنار تخفیف های قابل توجه این مرکز، آن را به مرکزی کاملا به صرفه نیز تبدیل کرده اند. برای دیدن لیست قیمت های این مرکز و تماس جهت اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا