تخفیف فیلر صورت و نکاتی که باید بدانید!

تخفیف فیلر صورت

تخفیف فیلر صورت

پیری و هزار درد بی درمان! احتمالاً این جمله را از خیلی ها شنیده اید، حتی اگر چندان پیر هم نباشند. اما بدترین بلایی که پیری به سرمان می آورد، تحلیل رفتن چربی های صورت، بروز چین و چروک ها و در کل از دست دادن زیبایی ظاهری مان است. به همین خاطر از قدیم الایام تا به حال، هزار و یک جور روش برای رفع علائم ظاهری پیری کشف شده است. اما شاید از میان همه ی آن ها هیچ کدام به اندازه تزریق ژل و فیلر نتوانسته محبوبیت پیدا کند.

تخفیف فیلر صورت
تخفیف فیلر صورت

فیلر صورت می تواند چین و چروک ها را از بین ببرد، حجم از دست رفته را برگرداند و در نهایت پوست شاداب تر و شفاف تری برای ما به همراه داشته باشد. به همین دلیل مراکز زیادی هستند که خدمات تزریق ژل و فیلر را ارائه می کنند. اما با وجود رقابت بالا و تعدد این مراکز، پیدا کردن مرکزی که تخفیف فیلر صورت ارائه کند کار چندان سخت و دشواری نیست. ساده ترین راه این است که به مراکزی مراجعه کنید که تراکت های تبلیغاتی ارائه می کنند یا این که از وب سایت های تخفیفی، بن تخفیف خریداری نمایید. اما در این مطلب ما تصمیم داریم مرکزی را به شما معرفی کنیم که بی دردسرتر از تمام این کارها، تخفیف فیلر صورت به شما عزیزان ارائه می کند و در این راه به هیچ وجه کیفیت را فدای کمیت نخواهد کرد:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران( واقع در خیابان شریعتی و نزدیک مترو قلهک) با ارائه خدمات تزریق فیلر به تمام نقاط صورت و بدن، افتخار دارد تا به مناسبت های مختلف تخفیف های فوق العاده ای به شما عزیزان ارائه کند. علاوه بر این کیفیت ژل های ما بسیار بالاست و تلاش داریم تا از برندها و مارک های معروف و مرغوب استفاده کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این مرکز و اخذ نوبت از آن به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

قیمت انواع فیلرهای صورت

همان طور که گفتیم فیلرها انواع و اقسام دارند و کیفیت همه ی آن ها با هم برابر نیست. اما آن چه که باید در ذهنتان داشته باشید این است که فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید از همه بهترند و کیفیت خوبی دارند. هم چنین فیلرهایی که تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا ( FDA) را دارند نیز برای تزریق کاملاً ایمن و بی خطر هستند. تمام این مسائل باعث می شود که قیمت فیلرها هم با یکدیگر فرق داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

دوام و ماندگاری فیلر نیز در قیمت آن موثر است. از معروف ترین برندهای فیلر می توان به خانواده ژوویدرم و رستیلن اشاره کرد. این دو برند علاوه بر مرغوبیت بسیار بالا، بارها توسط پزشک و بیماران مورد استفاده قرار گرفته اند و تا به حال گزارشی هم مبنی بر بروز عوارض جانبی ناشی از تزریق آن ها انجام نشده است.

قیمت انواع فیلرهای صورت
قیمت انواع فیلرهای صورت

قیمت فیلرهای با کیفیت از 1 میلیون تومان شروع می شود و هرچه دوام و ماندگاری آن ها بیشتر باشد، طبعاً قیمت آن ها نیز بالاتر می رود.

نکته ی دیگری که باید در ذهن داشته باشید این است که محل تزریق فیلر هم بسیار مهم است. عموما فیلرها را در نواحی زیر تزریق می کنند:

تزریق فیلر به لب ( برای افزایش حجم و برجستگی)

تزریق فیلر به گونه ها( برای برجستگی و بازگرداندن چربی های از دست رفته)

تزریق فیلر برای رفع خط خنده

تزریق فیلر برای زاویه سازی صورت

تزریق فیلر برای رفع اسکارهای قدیمی و عمیق صورت

وخامت عارضه نیز در قیمت تزریق فیلر نیز موثر است. واحد اندازه گیری فیلرها، بر سی سی است. هر چه مقدار تزریق بیشتر شود، هزینه های شما نیز بالاتر خواهد رفت.

چگونه بدون عمل بینی کوچک کنیم ؟!

قیمت فیلر ژوویدرم

همان طور که گفتیم فیلر ژوویدرم کیفیت خیلی خوبی دارد و قیمت آن نیز تقریباً بالا حساب می شود. اما نکته ای که احتمالاً نمی دانستید این است که خانواده ی ژوویدرم ، نسخه ها و ورژن های متفاوتی مانند ژوویدرم وولبلا و …دارد. هرکدام از این برندهای ژوویدرم برای تزریق در یک ناحیه مناسب هستند.

به همین دلیل است که نمی توان قیمت مشخصی برای خدمات تزریق فیلر با ژوویدرم در نظر گرفت. قبل از هر چیزی باید مشکل شما مشخص شود و پزشک صورتتان را معاینه و ارزیابی کند. بعد از آن یکی از انواع فیلرها برای تزریق در پوست انتخاب می شوند و با توجه به آن قیمت کل درمان شما مشخص خواهد شد.

قیمت فیلر ژوویدرم
قیمت فیلر ژوویدرم

تخفیف زاویه سازی صورت

زاویه سازی صورت یکی از پروسیجرهای بسیار محبوب زیبایی است چرا که تاثیری کلی بر روی فرم صورت ما می گذارد. همه دلشان می خواهد چانه و استخوان فکی داشته باشند که زاویه دار باشد. در حال حاضر با وجود فیلرها چنین مسئله ای کاملاً امکان پذیر و شدنی است.

البته باید در نظر داشته باشید که برای زاویه سازی صورت ، به مقدار بیشتری فیلر احتیاج دارید. به همین خاطر پیدا کردن مرکزی که تخفیف زاویه سازی صورت ارائه کند، ایده ی خیلی خوبی خواهد بود.

خوشبختانه در مرکز ما، تخفیف های متنوعی برای تزریق فیلر ارائه می شود. تخفیف های مناسبتی، تخفیف های دانشجویی، تخفیف های روز زن و ….!

همین امروز می توانید با همکاران ما تماس گرفته و هزینه های مربوط به تزریق فیلر زاویه سازی صورت را سوال کنید.

تخفیفان تزریق ژل

در حال حاضر اسم تخفیف که می آید فوراً به یاد یک سری وب سایت های تخفیف می افتیم. این وب سایت ها مثل یک جور واسطه عمل می کنند و شما را به مرکز مورد نظرتان هدایت خواهند کرد. اما تجربه ی هزاران نفر از گرفتن کد تخفیف، نشان داده که چندان نمی شود به آن ها اعتماد کرد. به عنوان مثال شما از یک مرکز زیبایی کد تخفیف خریداری می کنید اما زمانی که به مرکز مورد نظر مراجعه می کنید، متوجه خواهید شد که هزینه های اضافه تری از شما دریافت می کنند یا از مارک های بی کیفیت و چینی استفاده می کنند.

به همین خاطر توصیه ی ما این است که به جای خریدن کد تخفیف از این وب سایت ها، به سراغ مراکزی بروید که به صورت مستقیم تخفیف ارائه می کنند.

هزینه تزریق فیلر بینی

در حال حاضر، از فیلرها برای رفع مشکلات زیادی استفاده می شود که یکی از آن ها، تزریق فیلر به بینی است. خیلی ها به جای روش های جراحی مانند رینوپلاستی ترجیح می دهند برای فرم دهی به بینی خود از این روش استفاده کنند. هزینه های این تکنیک بسیار پایین تر از جراحی است. اما نکته ای که باید در ذهن داشته باشید این است که اثر تزریق فیلر موقتی است و بعد از مدتی بینی به شکل اول خود باز می گردد.

محقق و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا