تخفیف جوانسازی صورت |پدیده زیبایی و جوانی(دستگاه فیس آپ)

تخفیف جوانسازی صورت

تخفیف جوانسازی صورت

در حال حاضر یکی از مهم ترین بحث هایی که در هر جمع زنانه ای مطرح می شود، این است که درمان های جدید مراقبت از پوست چیست؟ به تازگی چه کرمی به بازار عرضه شده است؟ کدام ماسک برای جوانسازی پوست بهتر است ؟ کدام مرکز پزشکی یا سالن زیبایی ، تخفیف جوانسازی صورت بهتری ارائه می کند؟

در هر صورت به نظر می آید که امروزه، عصری است که شاهد انقلابی بزرگ در تکنیک های جوانسازی پوست صورت هستیم. اما آیا می دانید که جدیدترین دستگاه جوانسازی پوست صورت چیست؟ آیا به این فکر افتاده اید که برای مشکلاتی پوستی خود باید چه کاری انجام داد؟

تخفیف جوانسازی صورت
تخفیف جوانسازی صورت

به نظر می آید که هر کسی برای این سوالات پاسخ متفاوتی دارد. اما ما در این مطلب تصمیم داریم شما را با یک روش بسیار فوق العاده ی جوانسازی پوست آشنا کنیم که قطعاً در آینده نام آن را بیشتر خواهید شنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هم چنین در صورتی که به دنبال مرکزی هستید که برای خدمات جوانسازی صورت (تزریق بوتاکس، تزریق ژل ، هایفوتراپی ، فیس آپ و …) تخفیف های خوبی ارائه کند باید مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه با ما همراه باشید تا یکی از بهترین دستگاه های جوانسازی، لایه برداری و هم چنین پاکسازی پوست را به شما معرفی کنیم.

دستگاه فیس آپ: پدیده جوانسازی پوست

احتمالاً هر کسی در زندگی خود یک بار هم که شده از روش های جوانسازی پوست استفاده کرده است. برخی ها از ماسک های خانگی استفاده می کنند، برخی دیگر به سالن ها زیبایی می روند و در نهایت عده ای هم به مطب متخصص پوست و زیبایی مراجعه می کنند تا روش های مختلفی را امتحان کنند.

مهم ترین نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که روش شما با مشکل پوستی تان تطابق داشته باشد. به عنوان مثال اگر پوست شما دچار جوش و آکنه شده است، انتخاب هایفوتراپی به هیچ وجه درست نیست چرا که اساساً این دستگاه برای لیفت پوست به کار می رود و تاثیر زیادی روی رفع جوش و آکنه ندارد.

اما در این مطلب می خواهیم شما را با نسل جدید دستگاه میکرودرم آشنا کنیم که اثر زیادی روی رفع چین و چروک، لکه های پوستی، جوش و اسکارها و … دارد. دستگاه فیس آپ که حقیقتاً پدیده جوانسازی پوست به حساب می آید، برای اولین بار در ایران توسط مرکز زیبایی شمال تهران به کار گرفته شده است.

این دستگاه سیستم منحصر به فرد و مکانیزم بسیار موثری دارد.

دستگاه فیس آپ
دستگاه فیس آپ

مکانیزم اثر دستگاه فیس آپ به این صورت است: این دستگاه مجهز به نوعی هندپیس است که چندین هد دارد. با تغییر این هدها می توان عمق لایه برداری را مشخص کرد. سری این هدها از جنس سیلیکون کاربید است. اپراتور به صورت دورانی هندپیس را روی صورت می چرخاند.به این صورت لایه ی اپیدرمال پوست برداشته می شود و علاوه بر آن، با استفاده از ماساژ، جریان خون در پوست بهبود پیدا می کند و به این ترتیب تولید کلاژن  الاستین نیز در آن ناحیه بهتر می شود.

اصولاً ترکیب لایه برداری + ماساژ را به عنوان تکنیک سینرژی می شناسند.

دستگاه فیس آپ کاملا بدون عوارض است و هم چنین هیچ گونه دردی را در حین درمان احساس نخواهید کرد. دیگر خبری از التهاب و قرمزی ناشی از میکرودرم های پودری نخواهد بود. هم چنین دستگاه فیس آپ را می توان برای تمام نقاط پوست به کار برد. به عنوان مثال می توان از این دستگاه برای رفع خشکی و تیرگی زیربغل، آرنج، زانو و قوزک پا استفاده کرد.

مزیت بزرگ دستگاه فیس آپ این است که با هرگونه تایپ پوستی سازگار است و نیازی به نگرانی نخواهد بود.

از طرف دیگر فیس آپ مزیت های دیگری هم دارد که نمی توان آن ها را نادیده گرفت:

در وهله ی اول این درمان غیر تهاجمی است. به این معنی که هیچ گونه برش یا سوراخی روی پوست شما ایجاد نمی شود. این مسئله بدین معنی خواهد بود که دیگر خبری از عوارض جانبی نیز نیست. هم چنین استفاده از دستگاه فیس آپ، نیازی به استعمال مواد بی حس کننده یا بیهوشی نخواهد داشت. به همین خاطر می توان اطمینان حاصل نمایید که درمان شما در کمتر از چند دقیقه به اتمام خواهد رسید و می توانید به منزل خود بازگردید.

دوم از همه این که گستره ی مزایای دستگاه فیس آپ بسیار بالاست. منظورمان این است که این دستگاه هم برای رفع جای جوش مناسب است و هم خاصیت جوان کننده و اسکین تایتنینگ دارد. بعد از اتمام درمان متوجه خواهید شد هم جای جوش ها بسیار کمرنگ تر شده است و هم به نظر پوستتان سفت تر و محکم تر شده است. به این ترتیب پوستتان درخشان تر و صاف تر خواهد بود.

دستگاه فیس آپ
دستگاه فیس آپ

از دیگر مزایای اصلی دستگاه فیس آپ این است که امکان انتقال بیماری های واگیردار و عفونت تقریباً به صفر رسیده است. چرا که هندپیس به هیچ وجه مستقیما با پوست شما برخورد نمی کند. بلکه روی هدهای هندپیس، نوعی سری روی هد قرار می گیرد و در نهایت این سری به خود فرد تحویل داده می شود.

نکته ی بسیار مهم دیگری که باید ذکر کنیم این است که بعد از درمان فیس آپ ، منافذ پوست شما باز خواهد بود و به این ترتیب قدرت جذب مواد و ماسک های مختلف بسیار بالاتر خواهد بود. به این ترتیب بعد از اتمام درمام، ممکن است برایتان از ماسک های مختلفی ( مثل ماسک های آبرسان، ماسک های گیاهی و ماسک طلا ) استفاده کند تا تاثیر درمان چند برابر شود.

از همه مهم تر این است که درمان با فیس آپ در مرکز زیبایی شمال تهران، با تخفیف های خیلی خوبی همراه است.

به این ترتیب در صورتی که نگران هزینه های درمان خود هستید باید به شما بگوییم که فیس آپ به نسبت خیلی از درمان های جوانسازی پوست کاملا ارزان و به صرفه است.

تخفیف بوتاکس صورت

در مرکز زیبایی شمال تهران، تنها تخفیفی که ارائه می کنیم مربوط به دستگاه فیس آپ نیست بلکه تخفیف های دیگری از جمله تزریق بوتاکس، تزریق ژل و فیلر، تخفیف رینوپلاستی و بلفاروپلاستی و … نیز ارائه می شود.

کافیست همین الان به این لینک مراجعه کنید و نوبت بگیرید.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا