بهترین روش حذف موهای زائد | مزایا و عوارض و هزینه لیزر موهای زائد + فیلم

بهترین روش حذف موهای زائد | مزایا و عوارض و هزینه لیزر موهای زائد

مزایا و عوارض و هزینه لیزر موهای زائد

بهترین روش حذف موهای زائد روشی است که شما را برای همیشه از روش های دیگر از جمله شیو کردن ، اپیلاسیون ،  بند انداختن و استفاده از کرم های مو بر راحت می کند.   لیزر موهای زائد بهترین روش برای ازبین بردن موهای زائد است.

حذف موهای زائد توسط لیزر یکی از معمول ترین روش های زیبایی در ایالات متحده می باشد که به راحتی به از بین بردن فولیکول های مو کمک می کند.

لیزر پرتو بسیار ویژه ای از نور را با طول موج خاص منتشر می کند. این پرتو نور ملانین موجود در موها را در مرکز رشد فولیکول هدف قرار می دهد. ملانین ماده ای است که به مو و پوست ما رنگ می دهد.  نور متمرکز لیزر از طریق پوست عبور می کند و توسط رنگدانه موجود در فولیکول موها جذب می شود و لیزر آنها را از بین می برد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مزایای حذف موهای زائد با لیزر

لیزرها برای از بین بردن موهای ناخواسته صورت ، پاها ، دست ها ، زیر بغل ، خط بیکینی و سایر مناطق بدن مؤثر می باشند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

مزایای حذف موی زائد با لیزر عبارتند از :

  • دقت. لیزرها می توانند به طور انتخابی موهای تیره و ضخیم را هدف قرار دهند در حالی که به پوست اطراف موها هیچ صدمه ای نمی زنند.   
  • سرعت. هر پالس از لیزر قادر است در کسری از ثانیه موهای بسیاری را از بین ببرد. لیزر می تواند یک منطقه را تقریباً در یک چهارم ثانیه درمان کند.  مناطق کوچک مانند لب بالا می توانند در کمتر از یک دقیقه درمان شوند و مناطق بزرگ تر مانند پشت و یا پاها ممکن است تا یک ساعت طول بکشد. به عنوان مثال فقط 20 دقیقه طول می کشد تا لیزر درمانی در منطقه زیر بغل و منطقه برزیلی انجام شود.  برخلاف الکترولیز که فولیکول های موها را به صورت دانه دانه هدف می گیرد ، لیزر موهای زائد را به طور یکنواخت در تمام منطقه تحت درمان هدف قرار می دهد.
  • صرفه جویی در هزینه ها.  صرفه جویی در هزینه ها با استفاده از لیزر موهای زائد نتایج خود را در طول زمان نشان می دهد.  با کاهش دائمی موها شما دیگر نیازی به خرید همیشگی تیغ های یک بار مصرف ، کرم های بعد از اصلاح ، کرم های موبر و  موم ندارید و می توانید اپیلاسیون های هر ماهه را از برنامه خود حذف کنید. 
  • پیش بینی پذیری. اکثر مراجعین ما پس از سه تا هفت جلسه تقریباً برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص می شوند. 
  • صرفه جویی در زمان. حذف موهای زائد با لیزر نیاز روزانه شما را به تراشیدن موها برطرف می کند. اگر زمانی را که هر روز صرف شیو کردن موهای زائد خود می کردید به بقیه عمر خود اضافه کنید مدت زیادی خواهد شد که می توانید این زمان را صرف انجام کارهایی بکنید که از آنها لذت می برید. 

 

چگونه برای حذف موهای زائد توسط لیزر آماده شویم؟  

مزایا و عوارض و هزینه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چیزی بیش از فقط از بین بردن موهای ناخواسته است.  لیزر درمانی یک روش پزشکی است که انجام آن نیاز به آموزش دارد. و احتمال عوارض را نیز باید بررسی کنید.  قبل از اینکه تصمیم بگیرید که لیزر موهای زائد را انجام دهید ، باید یک جلسه مشاوره با پزشک یا تکنسین لیزر داشته باشید و تمام جوانب را به طور کامل بررسی کنید.

اگر شما در حال برنامه ریزی برای حذف موهای زائد با لیزر هستید ، باید از شش هفته قبل از کندن موها از ریشه ، اپیلاسیون و الکترولیز خودداری  کنید.  زیرا که لیزر ریشه های موها را هدف قرار می دهد که در روش های بالا احتمال آسیب دیدگی ریشه ها زیاد است و احتمال دارد که به لیزر درمانی جواب ندهند.

همچنین شما باید  از شش هفته قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب اجتناب کنید.   قرار گرفتن در معرض تابش خورشید به دلیل اینکه پوست را تیره می کند ، تأثیر لیزر را کاهش می دهد. و احتمال بروز عوارض جانبی پس از لیزر درمانی را افزایش می دهد.

هر چند که لیزرهای مدرنی که در حال حاضر در برخی از مراکز لیزر  درمانی  برای حذف مو های زائد از آنها استفاده می شود ، سطوح طول موج مختلفی را منتشر می کنند که برای انواع پوست ها مناسب است و اگر که لیزر درمانی توسط یک تکنسین لیزر ماهر انجام شود ، می تواند بر روی هر رنگ پوست و نوع پوست انجام  شود.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

آنچه که در طول جلسه لیزر انتظار می رود

هنگام شروع جلسه لیزر درمانی موهایی که باید تحت درمان قرار  گیرند ، باید فقط چند میلیمتر از سطح پوست بالا تر باشند.  دستگاه لیزر با توجه به رنگ ، ضخامت و منطقه تحت درمان و رنگ پوست شما   تنظیم می شود.

با توجه به منبع نوری لیزر شما و تکنسین لیزر باید از محافظ مناسب چشم استفاده کنید. همچنین لایه های بیرونی پوست شما با ژل سرد و یا دستگاه خنک کننده مخصوص محافظت می شود. این کاربه نور لیزر کمک می کند تا به پوست نفوذ کند و شما کمتر احساس ناراحتی کنید.

پس از آن  تکنسین یک پالس نور را به منطقه تحت درمان می دهد و برای چندین دقیقه منطقه را تماشا می کند تا مطمئن شود بهترین تنظیمات مورد استفاده قرار گرفته است و واکنش های بدی ایجاد نمی کند.

هنگامی که جلسه لیزر درمانی به اتمام می رسد ،  ممکن است به شما بسته های یخ ، کرم ضد التهاب یا لوسیون ، یا آب سرد برای کاهش هر گونه ناراحتی داده شود.  سپس جلسه درمان بعدی شما برای چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی می شود.

برای رفع دائمی موهای زائد شما نیاز به یک سری جلسات لیزر درمانی خواهید داشت.  شما جلسات لیزر موهای زائد را تا زمانی که موها از بین نروند ، دریافت خواهید کرد.

 

بازیابی و عوارض جانبی

مزایا و عوارض و هزینه لیزر موهای زائد

پس از لیزر درمانی ممکن است به مدت چند ساعت در منطقه درمان شده احساس سوزش و قرمزی داشته باشید.  در این حالت کمپرس سرد و کرم های مرطوب کننده به خصوص ژل آلوئه ورا ممکن است به شما کمک کند.  اگر صورت شما درمان شده باشد، روز بعد می توانید آرایش کنید مگر اینکه پوست شما تاول زده شود.

در عرض دوهفته پس از لیزر موهای زائد  موهای ناخواسته می ریزند.  در طی این مدت از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.  زیرا مصرف کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از تغییرات موقت رنگ پوست درمان شده مؤثر می باشد.

تاول زدن پس از لیزر موهای زائد به ندرت اتفاق می افتد. اما افرادی که پوست آنها دارای لکه های تیره است و یا پوست شان تیره است  ، بیشتر احتمال دارد در معرض تاول زدن قرار داشته باشند.

سایر عوارض جانبی بالقوه تورم ، قرمزی و زخم است.  آلرژی دائمی یا تغییرات در رنگ پوست نادر است.

 

هزینه های لیزر موهای زائد

به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، میانگین هزینه لیزر موهای زائد 235 دلار در هر جلسه است. هزینه ها به طور گسترده ای متفاوت است.

تعیین هزینه لیزر موهای زائد به عوامل زیر بستگی دارد :

  • اندازه محل مورد درمان و زمان لازم برای درمان ؛
  • تعداد درمان های مورد نیاز؛
  • آیا یک پزشک یا شخص دیگری این روش را انجام می دهد؟ ؛
  • مرکز لیزر درمانی و دستگاه لیزر.

ما بهترین دستگاه لیزر و کارکنان با تجربه و متخصص را برای خدمات رسانی به مراجعه کنندگان در اختیار داریم. شما می توانید برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

هزینه های لیزر موهای زائد در مرکز های ما بر اساس مساحت منطقه تحت درمان و نوع و رنگ موها برای هر کاربر تعیین می شود.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا