هزینه لیزر بدن | چند مزیت فوق العاده لیزر فول بادی

هزینه لیزر بدن

هزینه لیزر بدن
در این مقاله وقتی که به لیزر بدن اشاره می کنیم منظورمان لیزر کل نواحی بدن یا به عبارت دیگر فول بادی است. چراکه وقتی بخواهید قسمتی از بدن را لیزر کنید آن را با اسم همان ناحیه مثلا لیزر زیر بغل یا لیزر بیکینی و غیره می شناسیم.
هزینه لیزر همواره مسئله مهمی برای متقاضیان بوده است. همه در وهله اول دوست دارند که درمانی باکیفیت و واقعا اثرگذار را تجربه کنند، اما در نهایت مبلغ نهایی هزینه نیز برایشان اهمیت کلیدی دارد.

هزینه لیزر بدن
هزینه لیزر بدن

بگذارید در همین ابتدا نکته ای مهم در مورد کلیت هزینه لیزر هر ناحیه از بدن به شما بگوییم. اگر با یک مرکز معتبر مواجه شدید که قیمت هایش متوسط و البته معقول هستند، اما توان مالی کافی برای شروع درمان را ندارید به جای انتخاب یک مرکز ارزانتر و بی کیفیت بهتر است کمی صبر کنید تا شرایط مالی لازم را پیدا کنید. از طرفی بی جهت تصور نکنید که هر مرکز لیزری که گرانتر است حتما خدمات بهتری هم دارد. چون ابداً اینطور نیست. پس بهترین گزینه انتخاب مراکز باکیفیتی است که رنج قیمت تعرفه هایش در گستره تعرفه های متوسط قرار می گیرد.
حال به مسئله اصلی خودمان یعنی هزینه لیزر بدن بازگردیم. از آنجاییکه لیزر موهای زائد بدن معمولا به صورت ناحیه به ناحیه انجام می شود فول بادی یا لیزر کل بدن مثل یک پیشنهاد ویژه است. و هر پیشنهاد ویژه ای قیمت های ویژه ای هم دارد. اما این قیمت ویژه به جای اینکه گرانتر باشد اتفاقا ارزانتر است. درست مانند خرید عمده لیزر فول بادی شامل یک تخفیف خود به خودی است. از آنجاییکه شما با فول بادی دارید کل خدمات مورد ارائه یک مرکز لیزر را به صورت یکجا دریافت می کنید آن مرکز حتما تخفیف های ویژه ای برای شما قائل خواهد شد. به صورتی که هزینه دوره لیزر کامل بدن از هزینه لیزر کردن ناحیه به ناحیه آن برای شما ارزانتر تمام می شود.

لیزر دائمی کل بدن

نه لیزر، بلکه هیچ درمان زیبایی دیگری هم تأثیر دائمی ندارد. پس فریب این جمله را نخورید. البته از این واژه” رفع دائمی موهای زائد با لیزر” زیاد استفاده می شود، هرچند که نه نظر علمی و از نه نظر عملی اصلا درست نیست. لیزر در حقیقت درمانی برای کاهش دائمی موهای زائد بدن است. کاهش دائمی با رفع دائمی بسیار فرق می کند.

هزینه لیزر بدن
هزینه لیزر بدن

کاهش دائمی رشد موهای زائد یعنی بعد از دوره لیزر موهای زائد شما هر چند ماه یکبار رشد می کنند. تازه وقتی که دوباره رشد می کنند هم تعدادشان کمتر است و نرم تر و نازک تر هستند. علاوه بر اینکه کمرنگ تر هم می شوند. در این شرایط از بین بردن آنها بسیار آسان می شود و عملا شما را از دردسرهای شیو کردن در گذشته خلاص می کند.
اما این پایان قصه نیست. چون اتفاقا راه هایی برای دائمی کردن تأثیر لیزر وجود دارد. بله. می توان اثر لیزر را دائمی کرد، اما این کار به وقت و انرژی بیشتری از یک دوره نیاز دارد. برای همیشگی کردن تأثیر لیزر در رفع موهای زائد باید جلسات تکمیلی را پست سر بگذارید. جلسات تکمیلی در واقع تک جلساتی هستند که بعد ار دوره لیزر انجام می شوند. همانطور که گفتیم بعد از دوره لیزر چندین ماه(شش ماه الی یکسال) طول می کشد تا موهای زائد دوباره رشد کنند. برای مادام العمر کردن اثر لیزر باید وقتی موها دوباره رشد کردند به جای شیو کردن یا اپیلاسیون کردن آنها دوباره یک جلسه لیزر انجام دهید. اینکار برای شش ماه الی یکسال بعدی تأثیر لیزر را پایدار می کند.
حال چنانچه طی چهار یا پنج سال آینده مرتبا هر شش ماه الی یکسال یکبار این جلسات تکمیلی را انجام دهید رفته رفته دوام و پایداری اثر لیزر بالا رفته و تا سال های سال شاهد رشد هیچ موی زائدی روی نواحی لیزر شده نخواهید بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر بدن شامل چیست

لیزر بدن یا فول بادی همانطور که از نامش پیداست شامل لیزر کردن تمام موهای زائد تمام نواحی بدن است که می توان آنها را لیزر کرد. بیش از نود درصد موهای زائد بدن را در هر ناحیه ای می توان لیزر کرد. به جز نواحی که نزدیک چشم هستند. به همین خاطر ابرو ها از لیست لیزر خط می خورند. اما دستگاه های جدید لیزر هر موی زائد دیگری را می توانند از بین ببرند. از موهای ضخیم گرفته تا موهای کرکی و نازک. از موهای تیره و سیاه تا موهای رنگ روشن تر.

هزینه لیزر بدن
هزینه لیزر بدن

در گذشته افراد با پوست های تیره یا خیلی سبزه نمی توانستند لیزر کنند چون دستگاه قادر به تشخیص اختلاف رنگ بین مو و پوست نبود، اما دستگاه های جدید این مشکل را برطرف کرده اند و لیزر را در دسترس همه افراد با هر نوع تن رنگی پوست قرار داده اند. پس می بینید که دستگاه مورد استفاده مرکز لیزر منتخب شما اهمیت بالایی در کیفیت درمانی که به شما ارائه می دهد دارد.
نکته : بهترین دستگاه های لیزر مدل های جدیدی برند های الکساندرایت، دایود و البته دستگاه لیزر فوق العاده مدیواستار اسکلپیون است.
در کنار لیزر فول بادی برخی از مراکز خوب لیزر پکیج های ویژه ی چند ناحیه ای برای مراجعه کنندگان در نظر گرفته اند. این پکیج ها شامل لیزر تمام نواحی بدن نمی شود اما چند ناحیه را شامل می شود. مثلا پکیج لیزر زیربغل، بیکینی و پاها. این پکیج ها برای افرادی که توان مالی لیزر فول بادی ندارند اما قصد دارند چند ناحیه مورد نظر را همزمان لیزر کنند بسیار مناسبند.

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

آقایان معمولا بدن های پُرموتری نسبت به خانم ها دارند. همین مسئله به خودی خود آنها را به کاندیداهای بهتری برای لیزر کردن موهای زائد بدن تبدیل می کند.
موهای زائد بدن آقایان عموما ضخیم و تیره هستند. به همین علت ممکن است پروسه لیزر برای آنها کمی سخت تر باشد و به همین علت در عموم موارد لیزر برای آقایان کمی هزینه بر تر است. اما حتی تعرفه های گرانتر هم باعث نمی شود لیزر درمانی به صرفه برای آقایان نباشد.

هزینه لیزر بدن
هزینه لیزر بدن

تخفیف لیزر

بهره مند شدن از دوره های تخفیفی مراکز معتبر لیزر بهترین راهکار برای دریافت درمانی به صرفه است. پس به جای گشتن دنبال مراکز ارزان، بهتر است به دنبال تخفیف های مراکز معتبر باشید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران با کادری مجرب و دستگاه های لیزر جدید و باکیفیت، از جمله بهترین مراکز لیزر در تهران است. علاوه بر کیفیت بالای خدمات، قیمت های معقول و تخفیف های استثنایی نیز این مرکز را به یک مرکز کاملا به صرفه تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا