لیزر موهای زائد برای مردان | لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان و زنان یک روش پزشکی برای حذف موهای بدن است که در آن اشعه ‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ ی رشد موها می‌ شود. این پروسه بدون این که به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌ دهد. لیزر موهای زائد تنها مخصوص بانوان نبوده و آقایان هم می‌ توانند به همان اندازه، بنا به دلایلی مختلف از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود بهره برند. در ادامه این مطلب قصد داریم بیشتر درباره لیزر موهای زائد مردان شرح دهیم.

لیزر موهای زائد بدن می ‌تواند کمک زیادی به آن دسته از آقایانی بکند که احساس می ‌کنند موهای بدنشان بیش از حد متراکم است یا اصطلاحا بسیار پرمو هستند. اگر موهای اضافی در کمر، سینه، شکم یا سایر نواحی بد شما بیش از حد زیاد است. لیزر موهای زائد برای تان مثل معجزه عمل خواهد کرد. در واقع لیزر موهای زائد آنقدر موثر است که می ‌تواند بیش از ۹۰ درصد موهای بدن را به طور دائمی حذف کند.


آیا لیزر موهای زائد مردان درد دارد؟

لیزر موهای زائد مردان

در بیشتر موارد، لیزر موهای زائد کمترین درد را ایجاد می ‌کند به خصوص زمانی که آن را با سایر روش ‌های موزدایی مانند اپیلاسیون مقایسه کنید. اما از آنجایی که مردان به طور کلی نسبت به خانم ها موهای ضخیم‌ تری دارند، بنابراین برخی از مردان ممکن است در طول لیزر موهای زائد احساس گزگز بیشتری را احساس کنند. در بهترین دستگاه لیزر بدون درد دارای سیستم خنک کننده مناسب، این درد یا جزئی و یا حدودا بدون درد است.

بهترین دستگاه لیزر مو آقایان: مدیواستار

6 روش کاهش درد لیزر مو

با رعایت نکات زیر می‌ توانید درد ناشی از لیزر را تا حد زیادی کم کنید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • یک روز قبل از لیزر با یک تیغ تمیز و جدید اصلاح کنید. با شیو کردن، لیزر می‌ تواند بهتر فولیکول‌ های مو را هدف قرار دهد.
  • از خوردن کافئین خودداری کنید.
  • شب قبل به مقدار کافی بخوابید
  • شب قبل آب کافی بنوشید.
  • از تکنسین بخواهید با سرعت بالا عمل کند.
  • از برنزه کردن پوست خود پیش از لیزر خودداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کاهش درد لیزر موهای زائد در مردها، می ‌توانید با اپراتورهای ما تماس حاصل کرده و مشاوره دریافت کنید.


لیزر بدن مردان چگونه انجام می شود؟

لیزر موهای زائد یک روش از بین بردن موهای زائد است که با استفاده از لیزر، پوست در ناحیه مورد نظر به خصوص روی موهای زائد انجام می ‌شود.

برای انجام لیزر موهای زائد در مردان، ابتدا باید ناحیه با یک تیغ تمیز و جدید اصلاح شود. با شیو کردن، لیزر می ‌تواند بهتر فولیکول‌ های مو را هدف قرار دهد. سپس روی پوست تان ژل خنک کننده اعمال می شود و دستگاه لیزر روی ناحیه مورد نظر قرار داده می ‌شود. پالس‌ های نوری از دستگاه لیزر به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه ‌ی رشد موها می ‌شود.


آیا لیزر موهای زائد برای همیشه ماندگاری دارد؟

لیزر موهای زائد مردان توسط خانم

لیزر موهای زائد می‌ تواند بین ۶۰ تا ۹۰ درصد موهای زائد را برای همیشه حذف کند و ۱۰ تا ۴۰ درصد موهای زائد باقی می‌ مانند. این روش می ‌تواند بسیار موثر باشد ولی نمی ‌توان گفت که به طور کامل و دائمی موهای زائد را از بین ببرد. در عوض، لیزر موهای زائد به طور قابل توجهی تعداد موهای زائد را کاهش می ‌دهد و ممکن است باعث شود که موهای باقی ‌مانده ریزتر و نازک ‌تر شوند.


چقدر طول می ‌کشد تا نتایج لیزر قابل ملاحظه باشند؟

برای بیشتر آقایان، لیزر موهای زائد نیاز به چندین جلسه درمانی در طول ۲ تا ۳ ماه دارد. پس از اولین درمان، ۲ تا ۳ هفته طول می ‌کشد تا تفاوت قابل توجهی مشاهده شود و تقریباً ۶ تا ۸ جلسه به طور کلی برای به دست آوردن نتایج کامل لازم می ‌باشد. البته افراد دارای موی بلوند و خاکستری به جلسات بیشتری نسبت به افراد دارای موی تیره نیاز دارند.


مراقبت های پس از لیزر موهای زائد آقایان

پس از انجام لیزر موهای زائد، رعایت نکاتی جهت کسب نتیجه مطلوب الزامی است. برخی از مراقبت‌ های مهم پس از لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • خودداری از استحمام به مدت زمان ۲۴ ساعت
  • عدم مصرف مکمل ها
  • برنزه کردن ممنوع
  • رعایت فاصله بین جلسات مراجعه
  • نوشیدن آب را فراموش نکنید
  • کمتر شیو کنید
  • کندن مو از ریشه و اپیلاسیون مو ممنوع
  • پوشیدن لباس گشاد و نخی

مزایای لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد مردان قیمت

لیزر موهای زائد برای مردان مزایای بسیاری دارد. برخی از مزایای لیزر موهای زائد برای آقایان عبارتند از:

  • کاهش دائمی موها: لیزر می ‌تواند باعث کاهش دائمی موهای زائد شود و آنها را به صورت کامل از بین ببرد که در روش ‌های دیگر این مزیت وجود ندارد و موها به صورت دائمی حذف نخواهند شد
  • ایمن ‌ترین روش: لیزر یک روش ایمن و تأثیرگذار برای حذف موهای زائد است
  • هزینه به صرفه: در بلند مدت، لیزر موهای زائد هزینه ‌ای کمتر نسبت به سایر روش ‌ها دارد
  • دردسر و درد کمتر: لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش‌ ها درد کمتری دارد

عوارض لیزر موهای زائد برای آقایان

لیزر موهای زائد نیز مانند هر روش درمانی دیگری ممکن است عوارض جانبی در پی داشته باشد. شایع ‌ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد در آقایان عبارتند از:

  • التهاب و قرمزی در ناحیه تحت درمان
  • سوختگی و تاول در صورت شدید بودن میزان سوختگی
  • آزردگی پوستی، ناراحتی موقتی، قرمزی و التهاب بعد از انجام لیزر رفع موهای زائد محتمل می باشد

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟


بطور کلی آیا لیزر موهای زائد برای مردان گزینه مناسبی است؟

بله، لیزر موهای زائد برای آقایان یک گزینه مناسب است. این روش می ‌تواند بسیار موثر باشد و نتایج ماندگارتری به دنبال دارد. لیزر موهای زائد تنها مخصوص بانوان نبوده و آقایان هم می ‌توانند بنا بر دلایلی مختلف از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند. با کمک لیزر می ‌توان علاوه بر از بین بردن موهای زائد بدن، شاهد صاف شدن و یکنواختی پوست بدن و عدم رشد موهای زیر پوستی مزاحم بود.


بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران | بهترین مرکز لیزر آقایان در تهران

لیزر موهای زائد مردان تهران

مرکز زیبایی برکه با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی مجرب و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد و دستگاه ها، افتخار دارد علیرغم درمان لیزر موهای زائد ، کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره، اطلاع از قیمت ها و همچنین اخذ نوبت از بهترین مرکز لیزر موهای زائد مردان در تهران به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.


شاد و تندرست باشید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا