یافتم، یافتم: بهترین روش لیفت صورت!

بهترین روش لیفت صورت

بهترین روش لیفت صورت

با سلام خدمت تمام دوستان عزیز و خوانندگان لیزر دیسکانت

امروز می خواهیم درباره ی بهترین روش لیفت صورت صحبت کنیم و بگوییم که کدام روش بهتر برایمان جواب می دهد. اما قبل از هر چیزی می خواهم اتفاقی که در تعطیلات عید امسال رخ داد را بازگو کنم. احتمالاً برایتان خیلی جذاب خواهد بود.

با شیوع بیماری کرونا و خانه نشین شدن، تمام برنامه هایی که برای عید داشتم نیست و نابود شد. اول از همه واقعا دلم می خواست صفایی به پوستم بدهم و حالت افتادگی و شُلی آن را از بین ببرم. اما چه می شود کرد؟ تمام سالن ها و مراکز زیبایی تعطیل شد و ما دست و پا بسته ناچار شدیم تمام برنامه هایمان را عقب بیندازیم و در خانه بمانیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

یک روز که قرار بود شبش تمام اعضای خانواده دور هم شویم، دخترعمویم گفت که دستگاه جدیدی خریده است که هم پوست را جوانسازی می کند و هم لیفت می دهد. خیلی مشتاق شدم و از او خواستم من را برای شام امشب آماده کند. از او پرسیدم نام این دستگاه چیست. خب اسمش که چندان آشنا نبود اما به هر حال خودم را به دست او سپردم.

بهترین روش لیفت صورت
بهترین روش لیفت صورت

این دستگاه کوچک خانگی، اول از همه با یک هد مکنده، آلودگی های صورتم را کشید. اما به نظرم چندان فوق العاده عمل نکرد. بعد از آن، اتوی صورت شروع شد. سطح صاف و داغ این دستگاه را روی پوستم می کشید و واقعا مثل اتو، آن را صاف می کرد. در نهایت از چند ماسک لیفتینگ استفاده کرد. در نهایت وقتی به صورت خودم نگاه کردم، به جز لکه های قرمز و التهاب چیز دیگری روی پوستم ندیدم و به نظرم آمد که اصلاً تغییر چندان زیادی نکرده ام. اما برای این که قدرناشناس نباشم، حسابی از دخترعمو جان تشکر کردم.

همین مسئله باعث شد به فکر بیفتم که واقعا بهترین روش لیفت صورت چیست؟ ادامه ی این متن اطلاعاتی است که در طول تعطیلات و بیکاری به دست آوردم. خواندنش خالی از لطف نیست

بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی

خب قبل از هر چیزی فهمیدم اگر پوست صورتتان دچار افتادگی شدید و شُلی شده است، دو راهکار پیش روی شماست: لیفت صورت با جراحی و لیفت صورت بدون جراحی!

خب از آن جایی که از اسم تیغ جراحی هم می ترسم، ترجیح دادم اصلاً به سراغ آن نروم. اما خدای من، دنیایی از روش ها و تکنیک های لیفت صورت بدون جراحی را پیدا کردم. هرکدام یک جور مکانیزم عمل داشت و تقریباً کار انتخاب را خیلی دشوار می کرد.

اما در میان تمام این ها به نظرم هایفوتراپی یک جور دیگری آمد. هایفوتراپی از اشعه ی اولتراساند متمرکز با شدت بالا استفاده می کند. این اشعه تا عمیق ترین لایه ی پوست نفود کرده و باعث می شود تا کلاژن در همان لایه تولید شود. به این ترتیب به جای این که برخلاف دیگر روش های لیفت صورت فقط روی لایه های بالایی و سطح پوست کار کند، بر عمیق ترین لایه ی پوست (اسمس) تاثیر می گذارد. به همین خاطر است که اساساً تاثیر خیلی بیشتری می گذارد.

بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی
بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی

تمام این دلایل باعث شد که کنجکاو بشم و بیشتر درباره این تکنیک بدون جراحی تحقیق کنم. نکته ی خیلی مهمی که درباره ی هایفوتراپی وجود دارد این است که تنها در دو صورت می توانید از درمان خود نتیجه بگیرید: اول این که شدت عارضه شما وخیم باشد. دوم این که بالای 35 سال داشته باشید.

در حقیقت هایفوتراپی برای افرادی است که تمام روش های دیگر را امتحان کرده اند و حالا در آستانه ی میانسالی به دنبال راهکار بهتری برای لیفت صورت می گردند.

نمونه لیفت صورت با هایفوتراپی

مهم ترین کاربرد هایفوتراپی همان طور که گفتیم لیفت صورت و گردن است. بله، درست شنیده اید. اگر گردن شما دچار چین و چروک و افتادگی شده است، هایفو می تواند بهترین راهکار باشد. به تصویر زیر نگاه کنید تا متوجه شوید اثرگذاری هایفوتراپی در رفع افتادگی صورت چقدر زیاد است:

نمونه لیفت صورت با هایفوتراپی
نمونه لیفت صورت با هایفوتراپی

البته باید بگوییم که اثر هایفو بعد از 6 ماه به طور کامل قابل مشاهده است. اما از همان روز اول بعد از پروسیجر هم می توانید تغییرات زیادی روی پوست خود ببینید.

کرم های لیفتینگ صورت موثر است؟

یکی از چیزهایی که در وب سایت های زیبایی تبلیغ می شود، استفاده از کرم های لیفتینگ صورت است. گرچه هیچ کس منکر اثرات خوب این کرم ها نیست اما اگر عارضه ی شما شدید است، هیچ گونه فایده ای ندارند. یادتان باشد که کرم های لیفتینگ( یا اصلاً هرگونه کرمی) تنها تا سطح اولیه ی پوست نفوذ می کنند. بنابراین اگر زیر 35 سال دارید و عارضه تان هم چندان شدید نیست، استفاده از کرم های لیفتینگ بد نیست. معروف ترین آن ها کرم های مارک الارو و بیوتی سا و … هستند.

در حقیقت اگر بخواهم توصیه ای داشته باشم، استفاده از کرم های لیفتینگ صورت برای یک شب مهمانی یا مراسم مناسب هستند وگرنه اثرگذاری طولانی مدتی ندارند.

هزینه لیفتینگ صورت با هایفوتراپی

اما تحقیقات من به همین جا ختم نشد و تصمیم گرفته بودم بعد از اتمام شیوع کرونا، حتما به سراغ امتحان هایفوتراپی بروم. به همین خاطر در قدم بعدی به دنبال مرکزی گشتم که هم این روش را ارائه کند و هم قیمت های خوبی داشته باشد.

در طول جستجوهایم به مرکزی در شمال تهران برخورد کردم که یکی از بهترین دستگاه های هایفوتراپی را در اختیار داشتند و در مقایسه با دیگر مراکز، قیمت خیلی خوبی داشتند. به همین خاطر با آن ها تماس گرفتم. طبق که انتظاری که داشتم، مرکز تعطیل بود اما نکته ی جالب توجهی که در این میان وجود داشت، این بود که نام و شماره تماس من را گرفتند و قول دادند که در اولین روز بازگشایی مراکز زیبایی، حتما با من تماس گرفته و نوبت برایم رزرو کنند.

جالب ترین نکته ای که درباره ی آن ها وجود داشت این بود که حتی بعد از کرونا هم برنامه های ویژه ای برای تخفیف هایفوتراپی داشتند و همین مسئله من را برای مراجعه به این مرکز ترغیب کرد.

اگر شما هم می خواهید درباره ی این مرکز اطلاعات بیشتری به دست آورید و هزینه لیفتینگ صورت با هایفوتراپی را بدانید، شماره تماس های این مرکز را در صفحه ی تماس با ما می توانید پیدا کنید.

امیدوارم که این مطلب برایتان مناسب و مفید بوده باشد.

گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا