راههای جلوگیری از چروک صورت و مقابله با پیری زودرس پوست

پیری زودرس پوست نی نی سایت

این که چرا پوست صورت زود چروک می شود ، دلایل بسیاری دارد. در برخی از موارد پیری زودرس پوست ما نمی توانیم کاری انجام دهیم. اما برخی از عوامل را می توانیم تحت تأثیر قرار دهیم و شرایط را تغییر دهیم.

یکی از مواردی که ما نمی توانیم تغییری در آن ایجاد کنیم ، فرایند طبیعی پیری است. با گذشت زمان ، خطوط قابل رویتی روی صورت همه ما تشکیل می شود. و کاملا طبیعی است که صورت ما مقداری از جوانی ، شادابی و درخشندگی خود را از دست بدهد. به مرور متوجه می شویم که پوست مان نازک تر و خشک تر می شود. هنگامی که این تغییرات رخ می دهد ، این ژن های مان هستند که تا حد زیادی کنترل اوضاع را به دست دارند. اصطلاح پزشکی برای این نوع پیری “پیری درونی” است.

اما می توانیم بر نوع دیگری از پیری که روی پوست ما اثر می گذارد ، دخیل باشیم. محیط و انتخاب های سبک زندگی ما می توانند در بروز پیری زودرس پوست مان دخیل باشند. اصطلاح پزشکی برای این نوع پیری “پیری بیرونی” است. با انجام برخی اقدامات پیشگیرانه می توانیم تأثیراتی که این نوع پیری روی پوست ما دارد را کند کنیم و به جلوگیری از پیری زودرس کمک کنیم.

در ادامه این مطلب شما را با 11 راه پیشگیری ازپیری زودرس آشنا خواهیم کرد. اما چنانچه انجام این روش ها بر روی شما تاثیری حاصل نکرد ، هیچ نگران نباشید. چرا که بهترین روش زیبایی و جوانسازی پوست در یک قدمی شماست. در انتهای مطلب به معرفی بهترین روش بازسازی پوست آسیب دیده پرداخته ایم که می تواند زیبایی ، جوانی و بازسازی را به پوست تان هدیه بخشد. پس این مطلب را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید…

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 

11 روش جلوگیری از پیری زودرس پوست

مقابله با پیری زودرس

نور خورشید نقش عمده ای در بروز پیری زودرس پوست ما دارد. سایر اموری که ما انجام می دهیم نیز می توانند پوست ما را سریع تر از آنچه به طور طبیعی پیش می رود ، پیر و فرسوده کند. متخصصان پوست برای کمک به بیماران خود در جلوگیری از پیری زودرس پوست و درمان چروک شدن پوست صورت ، نکات مفید زیر را ارائه می دهند:

  1. هر روز از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید. چه در حال سپری کردن یک روز در ساحل هستید و چه در حال انجام کارهای تان ، محافظت در مقابل آفتاب ضروری است. شما می توانید با رفتن در سایه ، پوشیدن لباس مناسب و استفاده از ضد آفتاب طیف گسترده با ، SPF 30 (یا بالاتر) دارای قابلیت ضد آب از پوست خود محافظت کنید. شما باید هر روز ضد آفتاب را بر روی تمام پوستی که در معرض نور خورشید قرار دارد ، بمالید.
  2. به جای اینکه برنزه کنید ، از اتو برنزه استفاده کنید. هر بار که زیر نور خورشید برنزه می شوید ، پوست خود را زود تر از موعد خود پیر می کنید. این امر در مورد همه روش های برنزه کردن اعم از خوابیدن زیر تابش نور خورشید ، تخت های سولاریوم یا سایر تجهیزات برنزه کردن صادق است. در همه این روش ها ، پرتو های مضر اشعه ماوراء بنفش مستقیم به پوست متساطع می شوند که روند پیری پوست تان را تسریع می بخشند. تنها راه مطمئن برای تیره کردن پوست ، استفاده از محصولات اتو برنزه است.
  3. اگر سیگار می کشید ، آن را ترک کنید. سیگار کشیدن به فرایند پیری پوست تسریع می بخشد و منجر به ایجاد چین و چروک و لک های پوستی می شود.
  4. از گرفتن حالت های تکرار شونده صورت خودداری کنید. وقتی به طور مکرر حالت خاصی مانند اخم به صورت خود می گیرید ، عضلات زیرین پوست خود را منقبض می کنید. اگر چندین سال به طور مکرر این عضلات منقبض شوند ، تبدیل به خطوط دائمی می شوند. برای مثال ، چنانچه در آفتاب بسیار اخم می کنید ، استفاده از عینک آفتابی می تواند به کاهش خطوط ناشی از این حالت کمک کند.
  5. یک رژیم غذایی سالم و متعادل را دنبال کنید. یافته های چند مطالعه نشان می دهد که مصرف میوه و سبزیجات تازه در مقادیر بالا می تواند به جلوگیری از آسیب هایی که منجر به پیری زودرس پوست می شوند ، کمک کند. یافته های حاصل از مطالعات به عمل آمده همچنین نشان می دهد که رژیم غذایی حاوی مقدار زیادی قند یا سایر کربوهیدرات های تصفیه شده می تواند روند پیری را تسریع بخشد.
  6. از مصرف الکل اجتناب کنید. الکل ، پوست را خشک و خشن می سازد. مصرف الکل ، بدن را دچار کم آبی می کند و باعث می شود پوست به مرور زمان آسیب ببیند. این می تواند منجر به پیری زودرس پوست ما شود.
  7. بیشتر روزهای هفته را به ورزش کردن اختصاص دهید. یافته های چند مطالعه نشان می دهد که ورزش کردن در حد متوسط ​​می تواند گردش خون را بهبود بخشد و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. این امر به نوبه خود می تواند ظاهر جوانی به پوست ببخشد.
  8. پوست خود را به آرامی پاکسازی کنید. اسکراب کردن و لایه برداری پوست می تواند باعث تحریک پوست تان شود. تحریک پوست منجر به افزایش پیری پوست می شود. شستشو و پاکسازی ملایم برای زدودن آلودگی ، آرایش و سایر مواد از روی پوست ، به پوست کمک شایان تری می کند.
  9. صورت خود را روزی دو بار و بعد از تعریق زیاد بشویید. تعریق ، به خصوص هنگام پوشیدن کلاه یا کلاه ایمنی ، پوست را تحریک می کند ، بنابراین لازم است پوست خود را در اسرع وقت پس از تعریق بشویید.
  10. هر روز از مرطوب کننده صورت استفاده کنید. مرطوب کننده آب را در پوست ما نگه می دارد و ظاهری جوان تر به آن می بخشد.
  11. استفاده از محصولات مراقبت از پوست که لک و سوختگی ایجاد می کنند را متوقف کنید. هنگامی که پوست شما پس از استفاده از یک محصول می سوزد یا لکه دار می شود ، این بدان معنی است که پوست تان نسبت به آن واکنش نشان داده و تحریک شده است. تحریک پوست می تواند موجب پیری زودرس شود.

* توجه: برخی از محصولات ضد پیری که توسط متخصص پوست تجویز می شوند نیز ممکن است ایجاد سوزش یا لک کنند. هنگام استفاده از یک محصول ضد پیری تجویز شده ، نباید نگران این موضوع باشید. فقط حتماً موضوع را به متخصص پوست خود اطلاع دهید.

 

برای جوان سازی پوست خود هرگز خیلی دیر نیست!

بهترین روش زیبایی پوست

حتی افرادی که از قبل علائم پیری زودرس پوست را دارند نیز می توانند با ایجاد تغییر در سبک زندگی از مزایای آن بهره مند شوند. با محافظت از پوست خود در برابر آفتاب ، به پوست تان این امکان را می دهید تا بخشی از آسیب های وارده را خود به خود ترمیم کند. افرادی که مصرف سیگار را متوقف می کنند نیز اغلب متوجه می شوند که پوست شان سالم تر و جوان تر به نظر می رسد.

چنانچه علائم پیری زودرس پوست شما را آزار می دهد ، ممکن است بهتر باشد به یک متخصص پوست مراجعه کنید. درمان های جدید و روش های کم تهاجمی برای درمان چروک شدن پوست صورت ، مقابله با پیری زودرس ، بازسازی پوست آسیب دیده ، سفت شدن پوست و به طور کلی جوان سازی پوست در دسترس قرار دارد که باعث ایجاد پوستی جوان تر و شاداب تر می شود.

یکی از بهترین روش زیبایی پوست ، تزریق ویتامین های جوان کننده پوست است که تحت عنوان مزوتراپی شناخته می شود. این روش شما را از تمامی راه حل های ارائه شده و درمان های خانگی بی نیاز می کند و تنها با چند جلسه می توانید شاهد از بین رفتن آثار پیری پوست و چین و چروک های تان باشید. چنانچه مشتاقید جوان سازی پوست تان را به واسطه تزریق ویتامین جوان سازی پوست شاهد باشید ، ادامه مطلب را از دست ندهید…

 

مزوتراپی ، ویتامین جوان سازی پوست

مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت با ترکیبی از ویتامین های جوان کننده پوست در کنار پیشرفت های تکنیک تزریق و دستگاه هایی که منجر به بهبود بخشیدن به مواد در پوست شده اند ، به تدریج شتاب بیشتری یافته است. به عبارت ساده تر این روش ، درمان در مولكول های پوست است كه سلول های پوست را تشویق می كند تا در سطح بهینه تری عمل كنند.

تزریق این ویتامین های جوان کننده پوست باعث ایجاد تفاوت در نتایجی که کسب می کنید خواهد شد. اسید هیالورونیک یک ترکیب آبرسان مهم و ضروری طبیعی برای پوست است و البته ویتامین ها و اسیدهای آمینه ای که شما آنها را به خوبی می شناسید. همگی این موارد جزء ترکیبات اصلی مواد مزوتراپی صورت به شمار می روند. یک ترکیب مزوتراپی معمولی ممکن است شامل 50 ماده برای تغذیه رسانی ، ترمیم و جوانسازی پوست باشد که از طریق سوزن های بسیار ظریف یا یک گان مزوتراپی (مزوگان) تزریق می شوند. شاید تزریق مزوتراپی بسیار وحشتناک به نظر برسد اما در طول درمان تقریباً هیچ دردی احساس نمی شود ، با این حال ممکن است از قبل یک کرم بی حس کننده استفاده شود تا درد و ناراحتی را به حداقل برساند.

 

تجربه مزوتراپی صورت

مزوتراپی صورت نی نی سایت

شما باید یک هفته قبل از عمل صورت از فرایند مزوتراپی از مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی (NSAID) و آسپیرین (در صورت استفاده هر کدام از آنها) خودداری کنید زیرا ممکن است خطر کبودی و خونریزی تان را افزایش دهد.

در طول درمان:

  • پزشک ممکن است بی حس کننده موضعی را در مناطقی که تحت درمان قرار می گیرد، استفاده کند. اما این به میزان تحمل درد شما نیز بستگی دارد.
  • پزشک از یک میکرونیدل (سوزن بسیار ریز) برای تزریق مواد به داخل ناحیه مورد نظر استفاده می کند. یک سری تزریق دریافت خواهید کرد.
  • تزریق ها در اعماق مختلف از فاصله حدود 1 تا 4 میلی متر به پوست شما منتقل می شود. این مسئله ، مجددا به مشکل پوستی شما بستگی دارد.

بسته به مشکلات پوست ، شدت آن و اثرات آن ، ممکن است چندین جلسه مزوتراپی نیاز داشته باشید. پزشک می تواند دقیقا به شما بگوید که برای رسیدن به نتایج مورد نظر به چند جلسه در هفته نیاز دارید.

در مورد مزوتراپی و تأثیرات آن مطالعات کافی صورت نگرفته است ، اما هر درمان زیبایی به سهم خود با اثرات نامطلوبی همراه است و مزوتراپی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

فیلم مزوتراپی صورت

در ویدئوی زیر فیلم مزوتراپی صورت را مشاهده می کنید:

 

مراقبت های بعد از مزوتراپی صورت

تجربه مزوتراپی صورت
مزوتراپی صورت

پزشکان برای این که بتوانند پوستی صاف ، شفاف و البته زیبا را به شما هدیه دهند مراقبت هایی را پس از مزوتراپی صورت توصیه می کنند. این مسئله به عنوان بخشی از روند درمان شناخته می شود و رعایت کردن آنها الزامیست. برخی از این مراقبت ها عبارتند از:

  • به مدت ۱۲ ساعت از رفتن به حمام خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم می توانید بلافاصله پس از تزریق مزوتراپی صورت از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • از برنزه کردن ، بند انداختن، میکرودرم و… به مدت یک هفته خودداری نمائید.

معمولا ماساژ دادن پوست پس از تزریق مزوتراپی صورت می تواند در حرکت بهتر مواد و افزایش گردش خون تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

 

هزينه مزوتراپي صورت چقدر است؟

بر خلاف جراحی یا درمان های پوستی دیگر مانند درم ابریژن ، هزینه مزوتراپی صورت در بهترین مرکز مزوتراپی تهران می تواند بسیار متفاوت باشد. برخی از پزشکان ممکن است هزینه را براساس منطقه تحت درمان تعیین کنند.

لازم به ذکر است که این هزینه ها تحت پوشش بیمه های درمانی نیستند.

با توجه به خطرات و نکاتی که پیشتر قید شد ، به دنبال مزوتراپی ارزان نباشید. بلکه مراکزی را انتخاب کنید که از کیفیت مواد و متخصص با تجربه ای برخوردارند.

جهت اطلاع از هزینه مزوتراپی صورت اینجا کلیک کنید.

 

بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بهترین روش جوانسازی پوست نی نی سایت

همیشه بهتر است قبل از انجام مزوتراپی یا هر روش زیبایی دیگری ابتدا با یک پزشک مجرب مشورت کنید. برخی افراد در خصوص انجام مزوتراپی هیچ آموزشی ندیده اند؛ بنابراین نتایج مطلوبی برای مشتریان حاصل نمی گردد. از این رو، لطفاً تنها مزوتراپیست های مجرب و آموزش دیده را برای انجام این کار انتخاب نمایید.

چنانچه به دنبال بهترین روش جوانسازی پوست ، بهترین روش زیبایی پوست برای مقابله با پیری زودرس ، راههای جلوگیری از چروک صورت و بازسازی پوست آسیب دیده هستید به شما بهترین مرکز مزوتراپی تهران را معرفی می کنیم.

این مرکز زیبایی با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

aad

getthegloss

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا