هزینه لیزر مو در یک مرکز معتبر با قیمت معقول

هزینه لیزر مو

هزینه لیزر مو
خیلی ها هستند که وقتی می بینند دوستان و آشنایشان لیزر کرده اند و از نتیجه ی آن بسیار هم راضی اند تصمیم می گیرند خودشان هم لیزر کنند. پس قیمت لیزری که دوستشان انجام داده را می پرسند و بعد از گرفتن آدرس به همان مرکز مراجعه می کنند. اما وقتی پس از جلسه مشاوره اول می بینند قیمت لیزر برای آنها با هزینه ای که دوستشان پرداخت کرده متفاوت است تعجب می کنند. یعنی هزینه لیزر مو های زائد همان ناحیه برای او یا کمتر از دوستش تمام خواهد شد و یا بیشتر.

هزینه لیزر مو
هزینه لیزر مو

این اتفاق خیلی رایج نیست اما طبیعی است. وقتی با چنین مسأله ای رو به رو شدید تصور نکنید که مرکز دارد شما را بازی می دهد و به هرکس یک قیمت لیزر می دهد. بلکه به یاد داشته باشید هزینه لیزر مو برای هرکس متفاوت از دیگری است. حتی اگر لیزری با شرایط مشابه و در ناحیه ای مشابه انجام دهند. هر انسان شخصی منحصر به فرد و یگانه است. بنابراین بدن هر آدمی هم شرایط منحصر به فرد و خاص خودش را دارد. از جمله پوست و مو. توجه داشته باشید که شرایط خاص پوست و موی شما در نحوه پیشروی روند رفع موهای زائد با لیزر تفاوت ایجاد می کند.
برای اینکه بهتر متوجه موضوع شوید بهتر است بدانید که مثلا لیزر کردن موهای ضخیمی که ریشه های عمیق و قوی دارند از لیزر کردن موهای زائد معمولی سخت تر است. تراکم و تعداد موهای زائد شما در ناحیه مورد نظرتان می تواند روی شدت درمان و تعداد جلسات لیزر تأثیر بگذارد. همچنین رنگ موها و رنگ پوست بدن شما نیز در این روند اثرگذار هستند. تمام این اثگذاری های مختلف شرایط متفاوتی را ایجاد می کنند که روی سختی، دقت و زمان درمان با لیزر تغییر ایجاد می کنند. هرچه لیزری که شما انجام می دهید سخت تر، شدید تر و در جلسات بیشتری باشد هزینه کل پروسه درمانی برای شما بالاتر می رود. و البته بالعکس آن هم صادق است.
پس درمورد هزینه لیزری که می خواهید انجام دهید پیش از مشورت با خود درمانگر در مرکز منتخبتان قضاوت نکنید. تنها چیزی که شما می توانید از راه دور یعنی از طریق سایت یا تماس تلفنی در مورد قیمت لیزر موهای زائد بدانید، هزینه تعرفه های آن مرکز است. تعرفه ها یعنی هزینه های استاندارد تعریف شده در آن مرکز برای لیزر کردن نواحی مختلف بدن. مثلا هر مرکز قیمت مشخصی برای هزینه هر جلسه از لیزر کردن پا یا دست یا زیربغل و غیره دارد.
از آنجایی که قیمت های مصوبی برای لیزر وجود ندارد تقریبا قیمت تعرفه های هر مرکز با دیگری متفاوت است. هر مرکز بسته به سیاست های قیمت گذاری خودش و کیفیت خدماتی که می خواهد برای شما انجام دهد این تعرفه ها را تعریف می کند. اگرچه عرفی در بازار کار لیزر وجود دارد که باعث می شود اختلاف قیمت ارزانترین مراکزو گرانترین مراکز آنقدر ها که تصورش را می کنید فاحش نباشد. اما به هر حال همیشه مراکزی بسیار ارزانتر از بقیه و مراکزی هم بسیار گرانتر از بقیه وجود دارند.

هزینه لیزر مو
هزینه لیزر مو

تخفیف لیزر

ما ایرانی ها همیشه اجناس و خدمات ارزان را دوست داریم. صفتی که در بسیاری از مواقع قید “متأسفانه” برازنده آن است. ولی یادتان باشد که هیچ ارزانی بی علت نیست. طبیعی است که شما هم مایلید بهترین خدمات لیزر موهای زائد را با کمترین قیمت ممکن دریافت کنید. اما گاهی این کمترین قیمت ممکن به یک دام تبدیل شود. هر هزینه ای که برای یک دوره لیزر کاملا بی کیفیت و خیلی ارزان بکنید به معنی آن است که پولتان را کاملا بیهوده دور ریخته اید. چون در عمل پولتان را صرف به خطر انداخت سلامت پوستتان کرده اید و در آخر هم هیچ نتیجه صحیحی از لیزری که کرده اید نخواهید گرفت.
ولی یادتان باشد که خیلی از گرانی ها هم بی حکمت هستند. برخی از مراکز با سوء استفاده از کم کاری مراکز بسیار ارزان سعی دارند تا با گران کردن بیش از حد خدماتشان به شما نشان دهند که مراکز با کیفیتی هستند. اما این هم یک دام تبلیغاتی است که بهتر است در آن نیفتید.
بهترین مراکز لیزر را در میان آنهایی می توانید پیدا کنید که تعرفه هایشان در رِنج متوسط قرار می گیرد. این اولین شرط برای انتخاب یک مرکز لیزر خوب است. بعد از آن می توانید تحقیق در مورد کیفیت کار مراکز مورد نظر را شروع نمایید. عواملی مانند دستگاه لیزر مورد استفاده، مهارت و تجربه تکنسین لیزر و میزان رضایت مشتری های قبلی می توانند به شما در شناخت کیفیت کاری آن مرکز کمک زیادی بکنند.
هنگامی که یک مرکز معتبر و با کیفیت را انتخاب کردید می توانید به کم کردن هزینه هایتان فکر کنید. دوره های تخفیفی بهترین راهکار شما برای بهره مندی از بهترین خدمات لیزر با کمترین قیمت موجود هستند. تقریا تمام مراکز لیزر هم این دوره های تخفیفی را برگزار می کنند. البته معدود مراکز واقعا خوبی هم هستند که برخی از تخفیف های دائمی را پیش روی شما قرار می دهند که ممکن است شامل حال شما هم بشود.
یکی از بهترین مراکز تهران که قیمت های معقولی دارد و تخفیف های ویژه ای به مراجعینش ارائه می دهد آزادانه لیست قیمت تعرفه هایش را در اختیار شما قرار داده است. پیشنهاد می کنیم حتما به این صفحه مراجعه کرده و این لیست قیمت را مشاهده کنید.

هزینه لیزر مو
هزینه لیزر مو

قیمت لیزر موهای بدن آقایان

در اول مقاله در مورد شرایط منحصر به فرد پوست و موی هرکس و تأثیر آن روی قیمت و هزینه لیزر مو صحبت کردیم. از آنجایی که آقایان معمولا موهای زائد بیشتر و محکم تری دارند شرایط لیزر برایشان اندکی سخت تر و طبیعتا مقداری هزینه بر تر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت لیزر صورت مردان

بله موهای زائد صورت یا ریش و سبیل را هم می توان لیزر کرد. اما نترسید. درست است که لیزر درمانی برای کاهش رشد دائمی موهای زائد یا به تعبیر برخی رفع دائمی آنهاست، اما با لیزر کردن موهای صورت ریش و سبیلتان را برای همیشه از دست نخواهید داد. بلکه با لیزر می توانید موهای صورت را آنکادر کرده و حد و مرز مشخصی برای رشد آن تعریف کنید. همچنین اگر از سرعت رشد زیاد موهای صورت خود عاجر شده اید لیزر می تواند در کاهش نسبی این سرعت به شما کمک کند.

هزینه لیزر مو
هزینه لیزر مو

بهترین مرکز لیزر در تهران

مرکز لیزر شمال تهران از جمله بهترین مراکز لیزر در تهران است که با بهره مندی از جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار تعرفه های معقول و تخفیف های استثنایی توانسته خودش را به عنوان یک مرکز کاملا به صرفه هم ثابت کن. برای دیدن لیست قیمت تعرفه ها و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا