هزینه تزریق ژل لب | قیمت ژل ژوویدرم +رووفیل + رستیلن

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب

چه کسی از داشتن لب هایی زیبا و برجسته بدش می آید؟! قطعاً هیچکس. اما برخی مواقع هزینه هایی که برای داشتن لب هایی برجسته و حجیم باید بپردازید، زیاد می شود و پرداختن آن از عهده ی هرکسی برنمی آید. به همین خاطر است که تکنیک ها و روش های مختلفی با قیمت های گوناگون به افراد ارائه می شود تا به این ترتیب قدرت انتخاب بیشتر شده و بتوانند با بودجه های متفاوت ، تکنیک مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اما اگر بخواهیم به یکی از به صرفه ترین و بهترین روش های افزایش حجم لب ها اشاره کنیم، قطعاً باید به تزریق ژل و فیلر اشاره داشته باشیم.

هزینه تزریق ژل لب
هزینه تزریق ژل لب

فیلرها انواع و اقسام دارند. برندهای زیادی در بازار موجود است که هر کدام خصوصیات، کاربردها و مزایای مخصوص به خود را دارند. تمام این ویژگی ها باعث می شود که قیمت یک برند با دیگری فرق داشته باشد و طبعاً هزینه ی کل تزریق ژل لب را نیز عوض کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

به همین خاطر نمی توان رقم مشخصی را برای هزینه تزریق ژل لب تعیین کرد. اما توصیه می کنیم قبل از هر کاری به این سوالات پاسخ بدهید:

تا چه میزان می خواهید که لب های شما برجسته و حجیم شوند؟

ترجیح می دهید از چه برندی برای تزریق ژل لب استفاده کنید؟

آیا می خواهید از مواد بی حس کننده استفاده کنید؟

ژل انتخابی شما حاوی هیالورونیک اسید انسانی است یا حیوانی؟

پزشکی که تزریق را برایتان انجام می دهد تا چه حد مهارت و تخصص دارد؟

آیا مرکز مورد نظرتان اعتبار لازم را دارد؟

پاسخ هرکدام از سوالات زیر می تواند در هزینه تزریق ژل لب موثر باشند.

هزینه تزریق ژل لب دائمی

یکی از سوءتفاهم های بزرگی که در رابطه با تزریق ژل و فیلر وجود دارد، این است که برخی ها تصور می کنند که اثرات ژل لب دائمی خواهد بود. به همین خاطر دنبال تزریق ژل لب دائمی هستند. اما دوستان عزیز، تنها روشی که می تواند به شکل دائمی فرم لب هایتان را عوض کند، کاشت پروتز لب است.

در حقیقت در صورتی که تصمیم داشته باشید برای برجستگی لب ها، از تزریق ژل و فیلر استفاده کنید، باید این نکته ی بسیار مهم را به خاطر داشته باشید که اثرات این ژل ها موقتی است. در حقیقت بهترین برندهای فیلر نیز بیشتر از 2 سال نمی توانند دوام داشته باشند. این مسئله به خاطر مواد موجود در فیلرهاست که توسط بدن تجزیه می شوند.

بهترین مارک فیلر، آن دسته فیلرهایی هستند که حاوی هیالورونیک اسید هستند. این ماده که به طور طبیعی در بدن وجود دارد، مسئولیت جذب آب و رطوبت را بر عهده دارد. اما با افزایش سن، تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند. به همین خاطر به تدریج ، پوست رو به خشکی می رود و حجم صورت و لب ها کم می شود. اما با تزریق فیلرهای حاوی این ماده، می تواند پوست و لب ها را از خشکی و کاهش حجم نجات داد. علاوه بر این ، به خاطر طبیعی بودن هیالورونیک اسید، تزریق آن هیچ گونه عوارض جانبی روی بدن نخواهد داشت.

نکته ای که باید بدانید این است که به تدریج هیالورونیک اسید موجود در فیلرها، جذب بدن می شود و باید تزریق ژل را مجدداً تکرار کرد. بنابراین هیچ گونه فیلری وجود ندارد که مواد آن اثراتی دائمی داشته باشند.

هزینه تزریق ژل نیز به نوع برندی که استفاده می کنید خواهد داشت. مارک های مختلفی در بازار وجود دارد. اما شاید بهترین مارک فیلر، ژوویدرم باشد.

ژوویدرم دوام بسیار خوبی دارد و حاوی هیالورونیک اسید انسانی است. این برند، خود به نسخه های مختلف دیگری تقسیم می شود. برندهایی مثل ژوویدرم وولبلا، ژوویدرم اولترا و …

به خاطر کیفیت بسیار بالای این ژل، قیمت آن نیز اندکی بالاتر است. اما وقتی که دوام و ماندگاری این ژل را نسبت به دیگر برندها در نظر بگیریم، متوجه می شویم که هزینه ی آن کاملاً به صرفه است.

هزینه تزریق ژل لب دائمی
هزینه تزریق ژل لب دائمی

قیمت ژل لب رووفیل

رووفیل نیز یکی دیگر از فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید است. این ژل ساخت کشور کره جنوبی می باشد و کیفیت خیلی بالایی دارد. دوام آن نیز از 6 ماه الی 1 سال خواهد بود. این ژل نیز مانند فیلرهای ژوویدرم ، عوارض جانبی خاصی ندارد و برای تزریق در لب بسیار مناسب است. به خاطر وزن مولکولی پایین، لب ها را سنگین نمی کند و احساس خوبی به فرد می بخشد.

قیمت ژل لب رووفیل نیز به نسبت برندهایی مثل ژوویدرم و رستیلن اندکی ارزان تر است. بستگی دارد که در حقیقت به کدام مرکز مراجعه می کنید، چرا که خیلی از پزشکان دستمزد بالایی دارند و این مسئله می تواند بر قیمت کلّ پروسیجر زیبایی تاثیر بگذارد.

نکته ی بسیار مهم : متاسفانه به خاطر محبوبیت بسیار زیاد تزریق ژل لب در ایران، برندهای تقلبی و چینی زیادی به کشور وارد شده اند و برخی مواقع تشخیص برندهای اصل از فرعی سخت می شود. حتما از پزشکتان بخواهید قبل از تزریق ، جعبه ی ژل را به شما نشان دهد. متاسفانه برخی پزشکان جعبه های دیگری به شما نشان می دهند اما در اصل از برندهایی که ناشناس و بی کیفیت هستند، استفاده می کنند. بنابراین حتما از پزشکتان بخواهید که بطری فیلر را نیز به شما نشان دهد و برند آن را با جعبه ی مورد نظر تطبیق دهید.

قیمت ژل لب رووفیل
قیمت ژل لب رووفیل

خرید ژل لب از داروخانه

خیلی ها تصور می کنند که با مراجعه به داروخانه و خرید ژل مورد نظر می توانند هزینه تزریق ژل لب را برای خود کاهش دهند. اما چندین نکته را باید در نظر داشت:

اولاً که داروخانه ها بدون نسخه، قادر به ارائه ی این دارو نیستند. بنابراین وقت خود را بیهوده تلف نکنید

دوم این که تصور این که هزینه های شما کاهش پیدا می کند کاملاً اشتباه است چرا که پزشکان و مراکز زیبایی با خرید عمده ، قیمت ها را کاهش می دهند.

در نهایت این که به جای صرف زمان و هزینه های اضافه، بهتر است به مرکزی مراجعه کنید که علاوه بر استفاده از مارک های معتبر و معروف ، قیمت های مناسبی به شما ارائه می کنند.

مرکز زیبایی برکه ، افتخار دارد که بهترین خدمات زیبایی را با هزینه های بسیار مناسب به شما ارائه کند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

گردآورنده: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا