هر آنچه درباره ژل زیشل باید بدانید.

ژل زیشل Zishel نی نی سایت

ژل زیشل کره ای هر دو مرغوب اصل و نامرغوب فیک در بازارهای ایرانی موجوده. خیلی مهمه که شما کدومش رو تزریق کنید. ژل zishel اصل می تونه اعتماد به نفس و زیبایی چهره شما رو صد چندان کنه. برعکس، زیشل فیک زیباجو رو بیچاره….!
یه مطلب عالی داریم با عنوان صدها تجربه تزریق ژل که به دوستان وسواسی و مُدِق (بادقت) پیشنهاد می کنیم. 
خانم ها و آقایون این روزها حسابی به ژل های کره ای علاقه مند شدند. یکیشم زیشل هست. این فیلر برای زیر و دور چشم، بینی، لب، خط خنده، چانه و غیره قابل تزریق هست. اگر ماندگاری بالا یا قابل قبول می خواهید، حتما باید زیشل باکیفیت باشه.

در این مطلب، صفر تا صد برند ژل زیشل کره ای رو براتون توضیح می دهیم.

ژل زیشل

فیلر چیست؟

کلمه ی فیلر حتما به گوشتون خورده. فیلر به معنی پرکننده نواحی خالی پوست و جزو بهترین روش های نوین جوانسازی صورت هست. فیلرها همان تزریق چربی، اسید هیالورونیک، کلاژن و یا ترکیبات دیگر به زیر پوست هستند. اهداف حجم دهی، کانتورینگ صورت، رفع چین و چروک ها و یکنواخت شدن پوست با تزریق فیلر به دست می آیند. ژل نوعی فیلره.
انتخاب برند معتبر ژل به معنی ایمنی بدون عوارض و نتایج ماندگار و سریع است. بهترین برند ژل تک سی سی ست اما زیشل تنها ژل 10 سی سی مجوزدار از وزارت بهداشت هست که مرغوب و تایید شده. 

معرفی ژل زیشل zishel

ژل زیشل ساخت کشور کره جنوبی، بر پایه اسید هیالورونیک است؛ این ژل توسط گروه CHA (آزمایشگاه های تحقیقاتی واقع در ایالات متحده، ژاپن و کره جنوبی) تولید می شود. گروه CHA زیست سازگارترین، بهترین و موثرترین پرکننده پوستی هیالورونیک اسید را تولید می کند.
این ژل در مقایسه با ژل های HA مشابه مقاومتر و ماندگارتر است. بدین معنی که، توسط آنزیم های بدن دیرتر حل میشود. حداقل ماندگاری آن چهار ماه است. پایداری آنزیم‌های موجود در این ژل باعث بهبود وضعیت پوست و عدم تورم می شود. ویسکو الاستیسیته عالی ژل اسید هیالورونیک در زیشل برای تزریق به لب عالی ست.

انواع ژل زیشل

محصولات متنوع ژل Zishel چین و چروک های سطحی، متوسط و شدید را از بین می برند. البته هر کدام کاربرد خاص خود را دارند که در ادامه توضیح خواهیم داد.
Zishel Rose Touch
  • Zishel Rose Touch

زیشل رز یک هیالورونیک اسید (۲۰mg / ml) است که به ویژه برای رفع چین و چروک سطحی خطوط اطراف دهان و خطوط کم عمق در مناطق پویای صورت کاربرد دارد. اندازه متوسط و نرم مولکول ها ۲۰۰um است. با داشتن اسید هیالورونیک، به واکنش های آلرژیک منجر نمی شود و از نظر بیولوژیکی سازگار با بدن و بسیار ایمن است. این ژل در طی حدود ۴ ماه به تدریج در بافت نرم پوست حل میشود.
تزریق ژل Zishel Rose Touch هیچ عارضه جانبی نخواهد داشت. ممکن است قرمزی موقتی، کبودی و حساسیت به لمس در ناحیه تزریق در حد یکی دو روز ایجاد شود.
ژل زیشل با افزودن حجم به لب ها در یک خط عمودی، ایراد نازک شدن لب را برطرف می کند. این ژل بلافاصله خطوط کم عمق را در مناطق بسیار پویای صورت پر می کند.

Zishel Rose Mild

  • Zishel Rose Mild

رز میلد در لایه های عمیق درم و برای پر کردن چین و چروک های عمیق استفاده می شود. متوسط گرین سایز میلد 500 میکرومتر است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

Zishel Rose Touch چه تفاوتی با Zishel Rose Mild دارد؟

هر دوی این پرکننده های پوستی ساخت کره جنوبی حاوی هیالورونیک اسید تثبیت شده هستند که اطراف دهان را هدف قرار می دهند. حتی غلظت HA آنها یکسان است – ۲۰ میلی گرم در میلی لیتر. اما این بدان معنا نیست که کاملاً یکسان هستند. اندازه دانه Zishel Touch به طور متوسط ​​۲۰۰ میکرومتر (ایده آل برای پوست نازک و اصلاح خطوط لب) است در حالی که Zishel Mild اندازه آن ۵۰۰ میکرومتر است. به همین دلیل اولی برای اصلاح چین و چروک های کم تهاجمی در لایه سطحی درم مناسب تر است.

  •  ZISHEL ROSE FORTE

فیلر فورت بی رنگ و شفاف است، ماده ای ویسکوالاستیسیته و تشکیل شده از هیالورونیک اسید با منشا غیر حیوانی با حجم (1mg / ml) است. رز فورت در لایه های عمیق درم برای پر کردن چین و چروک های عمیق (برای اواسط کانتورینگ و افزایش سطح) استفاده می شود. متوسط گرین سایز فورت 1,100 میکرومتر است.

ژل زیشل Zishel Rose Forte هیچ عارضه جانبی نخواهد داشت. در بعضی افراد ناراحتی خفیفی از قبیل قرمزی موقتی، کبودی، حساسیت یا حساسیت به لمس اضافی در ناحیه تزریق ایجاد می شود که به طور معمول از چند ساعت تا یک یا دو روز فروکش می کند.
ژل زیشل مناسب رفع چین و چروک های صورت، افزودن حجم به زیر پوست، پر کردن بینی و چانه می باشد، برای زیر چشم استفاده نشود.

 ZISHEL ROSE Glam

  •  ZISHEL ROSE Glam

ژل زیشل رز گلام تنها ژل 10 سی سی با مجوز غذا دارو است که برای مناطق بزرگتر که به ژل بیشتری نیاز دارید استفاده می شود.

 ماندگاری ژل زیشل

ماندگاری ژل زیشل به عواملی از جمله سلامت کلی فرد، سوخت و ساز بدن، شیوه زندگی، عوامل محیطی و غیره بستگی دارد، اما به طور معمول ماندگاری آن حداقل 4 ماه انتظار می رود.
از آنجایی که نتایج اکثر پرکننده های پوستی موقتی است، توصیه می شود برای حفظ نتایج به دست آمده تزریق های دوره ای بعدی انجام شود.

مزایای تزریق ژل زیشل

  • زیست سازگاری اثبات شده
  • کسب نتایج ۱۰۰ ٪ طبیعی
  • غیر تهاجمی بودن و عدم نیاز به جراحی
  • مشاهده نتایج مثبت بلافاصله پس از تزریق ژل
  • عدم نیاز به دوره ی نقاهت و استراحت پس از تزریق

عوارض تزریق ژل

عوارض تزریق ژل زیشل

با توجه به این که محصولات تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، باید محصولاتی را انتخاب کنید که دارای مجوز از سازمان غذا و دارو باشد. با تزریق زیشل اصل، در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه دست پیدا می کنید. برای کسب نتایج ایمن، ماندگار و سریع، در انتخاب بهترین مراکز تزریق ژل دقت کنید.
از میان فیلرهای موجود در بازار اگر به دنبال بهترین و باکیفیت‌ترین محصول هستید، بهتر است نگاهی به ژل زیشل zishel داشته باشید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که تزریق این ژل تا به امروز هیچ گونه عوارض خاصی برای متقاضیان نداشته است. البته قرمزی، کبودی، تورم و حساسیت به لمس در ناحیه تزریق ایجاد می شود که به طور معمول بعد از چند روز فروکش می کند.

خطرات استفاده از ژل های نامرغوب

استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت و نامرغوب بازار می‌تواند خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. از مهم‌ترین خطراتی که ممکن است استفاده از فیلرهای نامرغوب بازار به دنبال داشته باشد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تقارن بخش‌های مختلف چهره که باعث بهم خوردن هارمونی صورت خواهد شد.
  • بروز واکنش‌های آلرژیک پوستی که ممکن است باعث آسیب به بافت‌ پوست شود.
  • انسداد وریدی در صورتی که ژل نامرغوب به درستی و توسط کلینیک‌های معتبر تزریق نشود.
  • تغییر رنگ پوست صورت که ممکن است بعد از گذشت چند ماه به حالت اولیه بازنگردد.
  • ایجاد سردردهای میگرنی در صورت تزریق ژل‌های تاریخ مصرف گذشته امکان پذیر است.

هزینه تزریق ژل زیشل

ژل زیشل معمولا به عنوان یک برند لاکچری تبلیغ می شود که به طور موثر چین و چروک های سطحی، متوسط و شدید را از بین می برد و خطر عوارض جانبی آن کم است. این فیلر معمولا به هزینه بیشتری نیاز دارد و جزو ژل های تزریقی گرانقیمت بازار به شمار می رود اما اثرات آن، به نحوی است که خیلی از افراد ترجیح می دهند چنین هزینه ای را پرداخت کنند و از نتایج نهایی کار مطمئن باشند. این فیلر برای حجم بخشیدن به چهره، انتخابی فوق العاده است. اگر مهم ترین هدف شما از تزریق فیلر، حجم بخشیدن به صورت است، در انتخاب ژل زیشل تردید نداشته باشید. یک فیلر مطمئن که نتایجی بسیار جذاب و دلچسب را به دنبال دارد.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تهران

فیلر zishel یکی از محبوب‌ترین ژل‌های قابل استفاده برای رفع چین و چروک صورت است که مورد استفاده بانوان قرار می‌گیرد.
یکی از مهم ترین عوامل در دستیابی به نتایج خوب و داشتن کمترین عوارض پس از تزریق ژل، انتخاب یک مرکز زیبایی خوب و مطمئن می باشد.
ما در مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، با بهره گیری از پزشکان متخصص و کادری مجرب، استفاده از بهترین برندهای ژل، رعایت کامل موارد بهداشتی و استفاده از متد ها و دستگاه های جدید و به روز دنیا آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی به شما عزیزان خواهیم بود.
در صورت تمایل می‌توانید به بهترین مرکز زیبایی پوست و مو مراجعه کرده و از مشاوره قبل از تزریق ژل به صورت رایگان بهره ببرید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا