تزریق ژل نیوویا در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

ژل نیوویا (Neauvia) را بیشتر بشناسید.

فیلر نیوویا

یکی از بهترین و موثرترین روش های زيبایی پوست تزریق ژل است که امروزه بسیار گسترش یافته است. ژل های پرکننده پس از تزریق در پوست، چین و چروک های ایجاد شده در صورت که به دلیل افزایش سن بر روی نواحی مختلف صورت ایجاد می‎شوند را برطرف نموده و پوست را شاداب و جوان می کنند. یکی از این فیلر های خوش نام ژل نیوویا است که با استفاده از موادی ارگانیک و جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا تولید شده است. با ما تا پایان این مطلب همراه باشید تا با مزایا و ماندگاری این ژل آشنا شوید.

معرفی ژل نیوویا

این ژل محصول شرکت چند ملیتی نیوویا است که با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا در ایتالیا، سوئیس، آلمان و لهستان ساخته می‌شود. ژل نیوویا یکی از پرکننده های هیالورونیک اسیدی است که برای از بین بردن چین و چروک های سطحی و عمیق پوستی، برجسته سازی لب ها، فرم دهی به چانه، زاویه سازی صورت، فرم‌ دهی به بینی و… استفاده می شود. مهمترین ویژگی فیلرهای نیوویا این است که به سرعت و به راحتی با بافت هدف یکی می‌شوند. در نتیجه، نتایج تزریق ژل کاملاً طبیعی و یکدست است. مقاومت تمامی فیلرهای نیوویا نسبت به گرما بسیار بالاست. پس از تزریق هیچ گونه نگرانی بابت دوش گرفتن با آب داغ یا مصرف نوشیدنی‌های گرم نداشته باشید. حتی بعد از تزریق ژل، شما می‌توانید لیزر کنید بدون اینکه نگران از بین رفتن ژل باشید.

انواع ژل نیوویا

انواع ژل نیوویا

فیلر نئوویا نیز مانند سایر برندها، براساس غلظت و اندازه مولکول های هیالورونیک اسید، غلظت کراس لینک، وزن مولکولی و همچنین کاربرد شامل ۴ نوع متفاوت می شود که شامل:

  • ژل نیوویا اینتنس لیپس Neauvia Organic Intense Lips

این فیلر ایتالیایی حاوی ۲۴ میلی گرم در میلی لیتر HA برای ارائه نتایج بهینه در ناحیه ظریف لب است. برای کانتورینگ و حجم دهی به لب و خط خنده مناسب است. این ژل به دلیل استفاده از ایمن ترین مواد در فرآیند تولید (BSHA ، PEG) با ارائه خواص فوق العاده هیدروژل از بالاترین کیفیت برخوردار است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

علاوه بر اسید هیالورونیک، حاوی اسید آمینه های گلیسین و ال پرولین L-Proline است که برای کلاژن سازی بسیار مهم و موثر هستند. با وجود این ترکیبات، پس از تزریق، به هیچ عنوان بافت غیر یکنواخت و یا برجستگی‌های اضافی در ناحیه تحت درمان ایجاد نخواهد شد. خاصیت ارتجاعی لب افزایش پیدا می‌کند و لب‌ها ظاهری بسیار بهتر خواهند داشت. یکی از ویژگی‌های برتر این محصول، ترکیب شدن سریع آن با بافت پوست است که باعث می‎شود نتایج آن بسیار طبیعی و یکدست باشد.
به طور معمول، ماندگاری این ژل چیزی در حدود 6 الی 8 ماه خواهد بود. البته لازم به ذکر است که اینتنس لیپس به دلیل دارا بودن PEG، در مقابل انواع آنزیم‌ها مقاومت بالاتری دارد که همین امر نیز به افزایش ماندگاری آن کمک بیشتری می‌کند.

در داخل بسته بندی این محصول، یک عدد سرنگ 1 سی سی و دو عدد نیدل گیج 27 وجود دارد که تزریق فیلر نیز با استفاده از همان انجام می‎شود. البته در صورتی که سفتی این فیلر بیمار را اذیت کرد، می‌توانید به جای آن، از نیدل گیج 25 نیز استفاده کنید.
همچنین سرنگ این محصول قابلیت استریل شدن مجدد را ندارد. به همین دلیل، تنها برای یک بار تزریق می‌توانید از آن استفاده کنید.

Neauvia Organic Intense Rheology

  • ژل نیوویا اینتنس رئولوژی Neauvia Organic Intense Rheology

این ژل با غلظت هیالورونیک اسید ۲۲ میلی گرم در میلی لیتر، مختص خطوط زیر چشم، خطوط اخم، خطوط ریز و چین و چروک های سطحی به ویژه در پوست جوان، خطوط روی بینی، فرورفتگی های شقیقه و جوان سازی دست ها نیز است. علاوه بر هیالورونیک اسید، حاوی اسیدهای آمینه – گلیسین و L-Proline – است که ترکیبات اصلی کلاژن هستند.

  • ژل نیوویا ایستیمولیت Neauvia Organic Stimulate 

این ژل علاوه بر اثر پر کنندگی عالی باعث تحریک زیستی طولانی مدت می شود. این ژل ۲۶ میلی گرم در میلی لیتر هیالورونیک اسید و ۱٪ هیدروکسی آپاتیت کلسیم دارد که هیدروکسی آپاتیت کلسیم مورد استفاده در پرکننده های نوویا دارای اندازه ذرات کوچک (۸-۱۲میکرون) است که در لا به لای مولکول های هیالورونیک اسید پراکنده شده است و پس از تزریق در ناحیه هدف، باعث ایجاد شبکه کلاژن و در نتیجه جوان سازی پوست می شود. مختص کانتورینگ صورت، خط خنده عمیق، اصلاح فرم چانه، حجیم سازی گونه، زاویه سازی فک و همچنین جوان سازی و حجم دهی به پشت دست است.

علاوه بر اسید هیالورونیک (یک ماده معدنی که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و قادر به تولید کلاژن است) این ژل حاوی اسیدهای آمینه، گلیسین و L-Proline است که ترکیبات اصلی کلاژن هستند.

  • ژل نیوویا اینتنس Intense Neauvia

فیلر اینتنس که محصول کشور ایتالیا و سوییس است، بالاترین غلظت هیالورونیک اسید، یعنی 28 میلی گرم در میلی لیتر را دارا است. این ژل برای کانتورینگ صورت، خط خنده عمیق، اصلاح فرم چانه، حجیم سازی گونه و زاویه سازی فک استفاده می شود.

کراس لینک این محصول PEG است و به غیر از هیالورونیک اسید، از دو اسید آمینه با نام‌های گلیسین و ال پرولین (L-Proline) تشکیل شده است. این دو اسید آمینه، به عنوان ترکیبات اصلی کلاژن در بدن شناخته می‎شوند و می‌توانند باعث افزایش کلاژن سازی شوند که برای به دست آوردن یک ماتریس سه بعدی هیدروژل، با پلیمر PEG ارتباط دارد.
این فیلر، پس از تزریق می‌تواند بافت‌های از دست رفته را بازگرداند و پوستی جوان‌تر و شاداب‌تر را به ارمغان بیاورد. ژل Intense بسیار متناسب با بافت و ماندگاری آن 10 ماه است. در صورتی که این ژل به درستی تزریق شود، به هیچ عنوان حرکتی نخواهد داشت و تا مدت‌ها نیز بر روی صورت باقی می‌ماند.

درون بسته‌ بندی‌های اینتنس، یک عدد سرنگ آماده به تزریق، یک عدد کانولا گیج 22 و یک عدد نیدل گیج 21 وجود دارد که تزریق با استفاده از همین موارد انجام می‎شود. با توجه به این که این ژل نسبت به موارد مشابه بافت تقریبا سفت‌تری دارد، سرنگ آن به نحوی طراحی شده است که پزشک بتواند به راحتی تزریق را انجام دهد. سوزن این مدل از فیلر، بلندتر بوده و به صورت مستقیم بر روی سر سرنگ بسته می‎شود.

مزایای تزریق ژل

مزایای استفاده از ژل نیوویا

  • حجم دهی فوق العاده
  • روشی غیر تهاجمی و ایمن
  • تنها فیلر ارگانیک موجود در بازار
  • نمایان شدن نتایج بلافاصله پس از تزریق
  • تجزیه بیولوژیکی آهسته که نتایج بلند مدت را به همراه دارد.

کاربردهای ژل نیوویا 

ژل نیوویا که از اسید هیالورنیک تولید شده است، بسیار متناسب با بافت طبیعی پوست بوده و به دستیابی نتایج هر چه بهتر کمک می‌کند. در ادامه اصلی‌ترین موارد استفاده از این ژل را بررسی می‌کنیم.

  • کانتور صورت
  • رفع چین های بینی
  • کانتورینگ گونه‌ها
  • تحریک کلاژن سازی
  • مدل سازی چانه و بینی
  • پر کردن چین و چروک‌های عمیق
  • افزایش حجم لب و زیبایی ناحیه اطراف آن

تکنولوژی منحصر به فرد ژل نیوویا

از فیلرهای هیالورونیک اسید در طب زیبایی به عنوان روش استاندارد اصلی برای اصلاح چین و چروک و ترمیم حجم استفاده می شود. به لطف پیشرفت تکنولوژی که طی سالها به دست آمده است عوامل پیوند دهنده مولکولی نیز پیشرفت داشته اند و سعی در استفاده ی کمتر از مواد شیمیایی گسترش یافته است. اتصال متقابل با پلی اتیلن گلیکول، که در داروشناسی به PEGylation معروف است، به نظر می رسد از نظر ایمنی و عملکرد ژل مزایای قابل توجهی را نیز در زمینه پرکننده ها برای استفاده در زمینه پزشکی زیبایی دارد.

PEG و هیالورونیک اسید هر دو پلیمر هستند و اتحاد آنها امکان ایجاد ماتریس هایی با ساختار داربست را فراهم می کند که یک شبکه سه بعدی متشکل از شبکه های بزرگ نفوذی است. Pegylation، همانطور که بیان شد، امکان ایجاد ماتریسهای سه بعدی متقاطع را فراهم می کند. با این حال، باید تاکید کرد که این ساختار پویا، به لطف مسافت بیشتر در بین زنجیره های HA ناشی از استفاده از پلیمر PEG، اجازه می دهد تا با تراکم های مختلف بافت سازگار شود.

PEG با درجه بالایی از نفوذ، مولکول های اسید هیالورونیک را پیوند می دهد و به یک ماده پرکننده منسجم، الاستیک ویسکوک و به راحتی قالب پذیر می رسد، که با ساختار بافت ها سازگار می شود، در حالی که شکل دلخواه را حفظ می کند. مزایای آن قابل توجه است: مواد پرکننده تخریب زیستی آهسته دارند، حرکت نمی کنند و از نتایج طبیعی و خطر کمتری از واکنش ایمنی اطمینان حاصل می کنند.

عوارض تزریق فیلر

عوارض احتمالی تزریق ژل نیوویا

ژل نیوویا یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار است که در روند تولید آن‌ از بهترین و جدیدترین فناوری‌‌های روز دنیا و بهترین مواد اولیه استفاده شده است. همچنین برای این که این محصولات عوارضی نداشته باشند به هیچ عنوان ناخالصی و یا مواد غیر طبیعی در ترکیبات آن وجود ندارد.
البته لازم به ذکر است که مصرف این ژل، مانند تمامی روش‌های تزریقی دیگر، ممکن است با کمی قرمزی، تورم و التهاب در ناحیه هدف همراه باشد که کاملا طبیعی بوده و پس از گذشت چند روز از بین خواهد رفت. برای این که بتوانید از بروز چنین مشکلاتی نیز خودداری کنید، می‌توانید از کمپرس سرد قبل از تزریق استفاده کنید. بنابراین بیماران می توانند با خیالی راحت از آن استفاده کنند.

چه کسانی نباید تزریق ژل انجام دهند؟

این فیلر می‌تواند در تمامی شرایط، به غیر از موارد زیر استفاده شود.

  • وجود عفونت و یا تبخال در ناحیه هدف
  • خانم‌هایی که در دوران بارداری و یا شیردهی هستند.
  • تزریق به هیچ عنوان نباید در عروق خونی انجام شود.
  • تزریق این محصول برای افرادی که زیر 18 سال هستند ممنوع است.
  • تزریق این محصول برای بیماران با حساسیت‌های مزمن به هیچ عنوان توصیه نمی‎شود.

اهمیت مشاوره قبل از تزریق ژل نیوویا

پیش از تزریق ژل باید جلسه مشاوره‌ای داشته باشید. پزشک در جلسه مشاوره اهداف و انتظارات شما و همچنین سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند. از آنجایی که تزریق ژل هم مانند هر درمان دیگری خطراتی را در بر دارد پس در این جلسه باید همه سوابق پزشکی خود را در اختیار پزشک قرار دهید. برخی آلرژی‌های پوستی، مشکلات عصبی یا مصرف برخی داروها می‌تواند سلامت شما را به خطر انداخته یا باعث عدم دستیابی به نتایج مطلوب شود.

دقت داشته باشید که تزریق این محصول بسیار حساس بوده و باید با دقت بالایی انجام شود، زیرا می‌تواند در نتاج نهایی آن تاثیرگذار باشد. این محصول اگر به درستی تزریق شود، هیچگونه جا به جایی و یا حرکتی نخواهد داشت. بنابراین با انتخاب پزشک باتجربه و بهترین مرکز زیبایی پوست و مو نتایج آن به سرعت قابل مشاهده خواهد بود.

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل

برای این که بتوانید مطلوب‌ترین نتایج را از تزریق این ژل به دست بیاورید، بهتر است نکات زیر را رعایت کنید.

  • استفاده از کمپرس یخ بر روی نواحی تحت درمان، باعث کاهش تورم می‌شود. 
  • اگر بیمار سابقه تبخال زدن دارد، حتما باید با پزشک آن را در میان بگذارد و بررسی‌های لازم انجام شود.
  • اجتناب از حمام آب داغ و یا ورزش شدید تا ۲۴ ساعت پس از درمان و تمیز نگاه داشتن ناحیه تحت درمان در طول این مدت.
  • برای ۲۴ ساعت باید از مصرف کافئین، نوشیدنی‌ها داغ و غذاهای پر ادویه پرهیز کنید زیرا این خوراکی‌ها ممکن است کبودی و ورم را تشدید کنند.
  • از مصرف مکمل‌هایی مانند مولتی ویتامین‌ها، روغن‌ ماهی، گلوکوز امین، ویتامین B و ویتامین E به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید زیرا این مواد رقیق‌کننده‌ی خون بوده و ممکن است سبب تشدید کبودی شوند.
  • قرار نگرفتن در معرض اشعه UV
  • قبل از تزریق بهتر است غذایی سبک میل کنید.
  • اجتناب از آرایش کردن تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل
  • اجتناب از رفتن به سونا تا ۲ الی ۳ هفته پس از درمان
  • در زمان تزریق ژل به هیچ عنوان نباید آرایشی داشته باشید.
  • پس از تزریق، به هیچ عنوان نباید ناحیه هدف را ماساژ دهید.
  • از مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی اجتناب کنید.
  • تا دو هفته قبل از استفاده از این ژل، نباید کارهای دندان پزشکی انجام دهید.

ماندگاری ژل نیوویا

با توجه به کیفیت بالای این ژل، نتایج حاصل بعد از تزریق ژل بسیار مطلوب است. این محصول یکی از بهترین مارک‌های ژل است. ماندگاری تزریق ژل فرد به فرد متفاوت است. معمولا ژل‌ها بین 6 تا 10 ماه ماندگاری دارند که به متابولیسم بدن و سبک زندگی هر فرد بستگی دارد. 

هزینه تزریق ژل 

هزینه تزریق ژل با توجه به نیازها و اهداف افراد، نوع ژل انتخابی، محل و میزان تزریق، دستمزد و مهارت و تجربه متخصص در بیماران مختلف متفاوت است.
بنابراین برای آگاهی از هزینه تزریق ژل امکان مشاوره حضوری و یا تلفنی در مرکز زیبایی شریعتی به صورت رایگان توسط کارشناسان، برای شما عزیزان فراهم شده‌ است.

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

نتیجه گیری

زیبایی ظاهری، یکی از اولین اولویت‌ها برای بسیاری از افراد است که می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس آن‌ها نیز تاثیر زیادی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زیبایی صورت، عدم وجود چین و چروک و یا خطوط در ناحیه‌های مختلف صورت است. ژل نیوویا ترکیبی از هیالورونیک اسید، هیدروکسی آپاتیت کلسیم و PEGylated است که پوست را برای کلاژن سازی تحریک می کند. این ژل با توجه به ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد تاثیرات چشمگیری در صورت بیماران ایجاد می کند. با انتخاب بهترین برند ژل، مرکز زیبایی معتبر و پزشک با تجربه دستیابی به اهداف مورد نظرتان تحقق خواهد یافت. تماس با ما را فراموش نکنید تا از زیبایی پوست خود لذت ببرید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا