هر آنچه درباره ژل رجیونس باید بدانید.

ژل رجیونس را بیشتر بشناسید.

انواع ژل رجینوس

تزریق ژل از جدیدترین روشهای جوان سازی پوست و زیبایی است. این روزها انواع مختلفی از ژل‌ها با ترکیبات و برندهای مختلف وارد بازار شده است که انتخاب ژل مناسب برای رفع چین و چروک کاملاً سخت شده است. یکی از این ژل های خوش نام ژل رجیونس نام دارد که در این مقاله درباره آن صحبت خواهیم کرد. پس تا پایان با ما همراه باشید.

فیلم تزریق ژل

معرفی ژل رجیونس 

Rejeunesse توسط Medi N Research یک شرکت داروسازی بسیار معتبر طراحی و تولید شده است. ژل رجیونس تولید کشور کره جنوبی، مبتنی بر HA، در طی 12 ماه اول پس از عرضه رسمی خود موفق به کسب نیم میلیون صادرات شد. امروزه، فروش آن حتی چشمگیرتر است و اکنون در بیش از 50 کشور مختلف در هر نقطه از جهان فروخته می شود.
این ژل کاملا ایمن است زیرا هیالورونیک اسید موجود در این محصولات منشأ غیر حیوانی دارد و کاملاً تصفیه شده است. همچنین تحت یک استریل مضاعف قرار گرفته است.

در انتخاب ژل و فیلر دقت کنید.

  • برندهای معتبر ماندگار هستند.
  • عارضه و عفونت ایجاد نمی کنند.
  • دارای تائیدیه وزارت بهداشت هستند.
  • قابلیت جذب دارند و سرطان زا نیستند.
  • ژل های ارزان، چینی و 10 سی سی هستند.
  • حداکثر سازگاری بیولوژیک را با بدن دارند.
  • واکنش های ایمنی بدن را تحریک نمی کنند.
  • حتما برند ژل و فیلر را از مرکز مورد نظرتان جویا شوید.

کاربردهای ژل رجیونس

کاربردهای ژل رجیونس

  • کانتور چانه و صورت
  •  حجم دهی لب ها و گونه ها
  •  میانی صورت (بینی، گونه)
  •  پیشانی و ناحیه اطراف دهان
  •  از بین بردن چین و چروک های فوری و تقویت صورت
  •  رفع چین و چروک اطراف دهان، خطوط ماریونت و خط خنده

حتی گزینه هایی وجود دارد که می توانند به گردن، دکلته، دستها و غیره تزریق شوند. از دیگر کاربردهای ژل رجینوس می توان به بهبود قابل توجه رنگ پوست،آبرسانی سریع به درم، اصلاح آشکار جای زخم ها و چین و چروک ها اشاره کرد.

بهترین ژل، تامین کننده همه نیازها، Rejeunesse

ژل Rejeunesse به راحتی در میان برترین پرکننده های پوستی جای خود را پیدا کرده است و می تواند با موفقیت در برابر Restylane و Juvederm رقابت کند. این ژل علاوه بر ماندگاری خوبی که دارد (با طول عمر حدود 12 ماه) دارای قیمت مناسبی است و به عنوان یکی از برند‌های ارزان موجود در بازار شناخته می‌شود.
این ژل اگرچه یکی از شناخته شده ترین مارک های پرکننده اسید هیالورونیک نیست، اما از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا متکی به فناوری غلظت بالای اتصال متقابل (HCCL) است که جابه جایی ژل را به حداقل می رساند تا ژل ماندگاری بیشتری داشته باشد.

انواع ژل رجیونس

هر یک از محصولات این برند مشکلات خاصی را هدف قرار می دهد. به همین دلیل است که همه آنها طوری طراحی شده اند که در لایه خاصی از پوست (به عنوان مثال سطحی، متوسط، عمیق، زیر جلدی و غیره) استفاده شوند. در نتیجه، پزشکان می‌توانند روی این محصولات  زیبایی حساب کنند تا به بیماران خود یک درمان ضد چروک و ضد پیری را ارائه دهند.

Rejeunesse Shape

  • Rejeunesse Shape

این ژل با لیدوکائین 0.3%، حاوی 24 میلی‌گرم در میلی‌لیتر اسید هیالورونیک با خالص‌سازی بالا است. هیالورونیک اسید یک ماده مفید برای پوست است که به طور طبیعی در بدن انسان وجود دارد و این قدرت را دارد که پوست را مرطوب کند تا خاصیت ارتجاعی و استحکام آن حفظ شود. HA در این پرکننده پوستی درجه یک، هدف مشابهی دارد که می تواند شامل موارد زیر باشد: اصلاح موقت چین و چروک های عمیق، تقویت و رفع چین و چروک های اطراف لب، برجسته سازی گونه و چانه، کانتورینگ صورت بدون خطر.
اگرچه غلظت ذرات HA در Rejeunesse Shape متوسط ​​است، یک جلسه با آن نتایجی را ارائه می دهد که تا 18 ماه دوام می آورد. همه اینها به دلیل فناوری منحصر به فرد HCCL (غلظت بالای پیوند متقابل) است که سرعت تجزیه زیستی ژل را توسط ارگانیسم انسانی کاهش می دهد. Rejeunesse Shape در میان معتبرترین برندهای کانتورینگ و تقویت صورت قرار دارد.

 Rejeunesse Fine

  • Rejeunesse Fine

حاوی 24mg/mL اسید هیالورونیک با لیدوکائین 0.3% است. این پرکننده پوستی که با جدیدترین فناوری‌ها تولید شده است، می تواند چین‌های ریز تا متوسط ​​را به روشی غیرجراحی پر کند. مولکول های متقابل اسید هیالورونیک آن می تواند به هر چهره سالخورده ای کمک کند تا جوان به نظر برسد. یک درمان کانتورینگ سریع و طولانی مدت، بدون درد و بسیار ایمن است.

  • Rejeunesse Deep

حاوی  24mg/mL اسید هیالورونیک با لیدوکائین 0.3% است. این پرکننده پوستی در قسمت های مختلف صورت اعمال می شود تا چین های متوسط ​​تا عمیق را به روشی غیر جراحی پر کند.
فیلر Rejeunesse deep جهت لیفتینگ صورت، رفع چین و چروک های متوسط و ​​حجم دهی نواحی چانه، گونه ها، استخوان گونه، لب های نازک، عدم تقارن صورت و ایجاد جلوه ای حجیم برای لب ها استفاده می شود

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • Rejeunesse™ Contour

حاوی 24mg/mL اسید هیالورونیک با لیدوکائین 0.3% است که به طور ویژه در کانتورینگ صورت، چانه، انتهای بینی و تقویت فرم صورت از طریق درم عمیق تا تزریق زیر جلدی استفاده می شود.

  • Rejeunesse™ Sparkle

حاوی 20mg/mL اسید هیالورونیک با لیدوکائین 0.3% است. یک پرکننده پوستی با پیوند متقابل برای جوانسازی پوست از طریق تزریق سطحی درم است.

مزایای استفاده از ژل رجیونس

مزایای استفاده از ژل رجیونس

ماندگاری بیشتر – تکنولوژی انقلابی HCCL این محصول انحلال هیالورونیک اسید را تا حد زیادی کند می کند و اثرات خیره کننده ای را ارائه می دهد که می تواند تا 18 ماه دوام داشته باشد.

رضایت تضمین شده: می تواند برای اصلاح طیف گسترده ای امشکلات پوستی، رفع چین و چروک های سطحی از جمله خطوط دور چشم، اطراف دهان و خطوط ماریونت استفاده شود.

به طور قابل توجهی ایمن: یک پرکننده پوستی سازگار با بدن که است که بعد از مدتی کاملا جذب پوست می شود و حاوی HA مبتنی بر حیوان نیست.

درمان بدون درد: این محصول حاوی لیدوکائین است و ساختار تک فازی دارد. هر دوی این عوامل باعث می شود تزریق صاف، پایدار و عاری از هر گونه ناراحتی باشد. ماده ای که به عنوان یک بی حس کننده موضعی عمل می کند تا درد در طول عمل تزریق کاهش یابد.

بسیار موثر: نتایج نه تنها بادوام هستند، بلکه بلافاصله پس از درمان قابل مشاهده هستند، زیرا ژل تزریق شده هیچ گونه تورم پوستی ایجاد نمی کند و در عین حال حجمی پایدار و طبیعی ارائه می دهد.

ماندگاری ژل

ماندگاری ژل رجینوس

میزان ماندگاری ژل به ویژگی های پوست هر فرد، متابولیسم بدن در جذب ژل، مهارت پزشک در تزریق ژل و انتخاب نقاط مناسب نیز بستگی دارد. برای مثال اگر پزشک تجربه کافی نداشته باشد و میزان دقیقی از آن را تزریق نکند و در کل این کار را به درستی انجام ندهد، ماندگاری ژل هم کمتر می‌شود.
مدت زمان جوانسازی پوست با ظاهر طبیعی و اثرات ضد چروک، از 6 ماه (برای Rejeunesse Sparkle) تا 18 ماه (برای Rejeunesse Shape و Rejeunesse Deep) متغیر است. به لطف کیفیت فوق العاده اسید هیالورونیک به کار رفته در این محصولات، پوست به طور طبیعی و عمیق هیدراته می شود که خاصیت ارتجاعی آن را تا حد زیادی بهبود می بخشد و به طور موثر علائم مختلف پیری را اصلاح می کند.

ژل رجیونس موقت است یا دائمی؟

اسید هیالورونیک در طی چند ماه به طور کامل در داخل پوست تجزیه می شود و در نهایت هیچ اثری از ماده پر کننده باقی نمی ماند.

آیا برند ژل بر روی ماندگاری آن تاثیر گذار است؟

مطمئنا از بهترین برند انتظار ماندگاری بیش از برندهای ساده است. با این حال یکی از مواردی که در ماندگاری ژل تاثیر دارد، علاوه بر برند ژل، توصیه های پزشکی است که برای مراقبت های بعد از تزریق ژل به فرد داده می شود.
اگر فرد به تمامی توصیه ها توجه کند، می تواند انتظار داشته باشد که لب های زیبا و برجسته خود را برای مدت طولانی خواهد داشت که این زمان به طور طبیعی بین شش تا هجده ماه است.

مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل

نکات و مراقبتهای قبل و بعد از تزریق ژل

پیش از تزریق ژل باید جلسه مشاوره‌ای داشته باشید. پزشک در جلسه مشاوره اهداف  و انتظارات شما را مورد ارزیابی قرار داده و سوابق پزشکی شما را بررسی می‌کند. از آنجایی که تزریق فیلر هم مانند هر درمان دیگری خطراتی را در بر دارد پس در این جلسه باید همه سوابق پزشکی خود را در اختیار دکتر قرار دهید. برخی آلرژی‌های پوستی، مشکلات عصبی یا مصرف برخی داروها می‌تواند سلامت شما را به خطر انداخته یا باعث عدم دستیابی به نتایج مطلوب شود.

قرار نگرفتن در معرض اشعه UV

اجتناب از رفتن به سونا تا ۲ الی ۳ هفته پس از درمان

اجتناب از آرایش کردن تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل

اجتناب از قرار گرفتن در معرض گرما یا سرمای شدید

از مصرف آسپیرین و داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی اجتناب کنید.

استفاده از کمپرس یخ بر روی نواحی تحت درمان برای چند دقیقه، باعث کاهش تورم می‌شود.

اجتناب از حمام آب داغ و یا ورزش شدید تا ۲۴ ساعت پس از درمان و تمیز نگاه داشتن ناحیه تحت درمان در طول این مدت.

برای ۲۴ ساعت باید از مصرف کافئین، نوشیدنی‌ها داغ و غذاهای پر ادویه پرهیز کنید زیرا این خوراکی‌ها ممکن است کبودی و ورم را تشدید کنند.

از مصرف مکمل‌هایی مانند مولتی ویتامین‌ها، روغن‌های ماهی، گلوکوز امین و ویتامین B یا ویتامین E به مدت ۲۴ ساعت خودداری کنید زیرا این مواد رقیق‌کننده‌ی خون بوده و ممکن است سبب تشدید کبودی شوند.

عوارض تزریق ژل

عوارض جانبی ژل رجیونس چیست؟

 در  برخی افراد قرمزی، تورم و ناراحتی ممکن است در محل تزریق رخ دهد که کاملا طبیعی است و معمولا بین دو تا سه روز از بین می رود.

اگر می‌خواهید دچار عوارض ناشی از تزریق ژل نشوید، در قدم اول بهتر است یک مرکز زیبایی معتبر را انتخاب نمایید. اما اگر برای صرف هزینه کمتر به مراکز نامعتبر مانند آرایشگاه‌ها و افراد آموزش ندیده برای تزریق ژل مراجعه کنید، عوارض جدی‌ای مانند موارد زیر در کمین شما خواهند بود:

  1. کبودی گسترده
  2. سفت و گلوله شدن ژل
  3. نرسیدن به نتیجه دلخواه
  4. آسیب جدی به بافت صورت
  5. حرکت کردن ژل در نواحی تزریق

دو نکته مهم برای کاهش عوارض احتمالی

  • استفاده از برند معتبر
  • تکنیک تزریق و تجربه پزشک

اقدامات زیبایی چنانچه در ناحیه مناسب و مورد نیاز و با مشورت پزشک زیبایی انجام شود، تاثیر زیادی در زیباتر شدن فرم صورت خواهد داشت.

برای گرفتن نتیجه بهتر چه مقدار ژل باید تزریق شود؟

حتما شما نیز مواردی را مشاهده کرده اید که فرد مراجعه کننده به دلیل تزریق بیش از اندازه ژل، نه تنها نتوانسته است به زیبایی چهره خود کمکی کند، بلکه آسیب جدی به چهره او وارد شده است. نکته مهم این است که دوز تزریق برای هر فرد، در اختیار پزشک است. پس مهمترین چیز برای جلوگیری از این اتفاق انتخاب کلینیک مناسب و پزشک باتجربه می باشد.

چند وقت یک بار باید برای تزریق ژل به کلینیک مراجعه کرد؟

فواصل تکرار درمان به عوامل مختلفی از جمله فیزیولوژی افراد، نوع پوست، آناتومی، سن و سبک زندگی او بستگی دارد. برای حفظ نتایج حاصل از تزریق ژل، توصیه می شود که درمان به صورت دوره ای و با دوزهای مشخص انجام دهید که معمولا دوره‌‌های آن به صورت 6 ماهه و یا یک ساله می‌‎باشد.

قیمت ژل رجیونس کره ای

بطور کلی تزریق ژل، نه فقط برند رجیونس بلکه همه ی برندها، جز عمل های زیبایی محسوب می شود که چندین عوامل بر قیمت آن تاثیرگذار است. از عوامل تاثیر گذار روی هزینه تزریق ژل  می توان به میزان حجم ژل مورد استفاده، میزان عمیق بودن خطوط ناحیه تزریق، غلظت هیالورونیک اسید فیلر، دستمزد پزشک و موقعیت جغرافیایی مرکز زیبایی یا کلینیک اشاره کرد. همچنین با توجه به میزان غلظت اسید هیالورونیک و ظرافت تکنولوژی ساخت این محصولات، یک سی سی از ژل بسته به نوع محصول مورد استفاده، قیمت متفاوتی دارد.

مرکز زیبایی پوست و مو

نتیجه گیری

 از آنجایی که تزریق ژل به صورت علاوه بر زیبایی بحث سلامتی فرد را نیز به دنبال دارد باید در انتخاب بهترین مارک ژل تزریقی دقت و اهمیت به خرج داد. یکی از روش‌های مطمئن برای استفاده از ژل خوب مراجعه به بهترین مرکز زیبایی پوست و مو است. چرا که مرکز زیبایی معتبرنهایت سعی خود را می‌کند تا به کمک بهترین برندهای ژل رضایت مراجعه‌کنندگان را به دست آورده و کاری باکیفیت تحویل دهد.
مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با به‌روزترین تجهیزات و مجرب‌ترین جراحان و پزشکان در کنار شما عزیزان آماده ارائه خدمات زیبایی از جمله تزریق ژل است. برای مشاوره رایگان، تماس با ما را فراموش نکنید. 

مراقب پوست و زیبایی تان باشید.
محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا