هزینه فیلر زیر چشم |قبل از تزریق ژل حتما بخوانید!

هزینه فیلر زیر چشم

هزینه فیلر زیر چشم

چشم ها دریچه ای به روح ما هستند. به همین خاطر است که از قدیم گفته اند، هرچه چشمانی بازتر و درشت تر داشته باشید، روحی بزرگ تر دارید. نگاهی به نقاشی های مصر باستان این ایده را تایید می کند.

اما متاسفانه همه از این موهبت برخوردار نیستند. با وجود هجوم پیری به صورت و زیبایی مان، اولین جایی که تحت تاثیر قرار می گیرد، چشمان ماست. از پف زیر چشم گرفته تا دایره ی سیاهی که اطراف آن ایجاد می شود. البته خیلی از افراد به خاطر مسادل ژنتیکی و شرایط زندگی زودتر به این علائم گرفتار می شوند. خوشبختانه در حال حاضر علم پزشکی زیبایی راهکارهای زیادی برای رفع این مشکل ارائه کرده است.

شاید رایج ترین راهکار رفع این معضل، تزریق ژل و فیلر باشد. با تزریق فیلر می توان به خوبی سیاهی و گودی زیر چشم را درمان کرد. اما یکی از اصلی ترین سوالاتی که افراد با آن مواجه می شوند این است که هزینه فیلر زیر چشم چقدر است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

هزینه فیلر زیر چشم
هزینه فیلر زیر چشم

خب اگر تنها دلیل شما برای تزریق نکردن فیلر، قیمت و هزینه های آن است باید به شما بگوییم اصلاً نگران نباشید چرا که ما پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از بهترین و معتبرترین مراکز زیبایی تهران است که خدمات خود را به ساکنین شمال تهران( شریعتی، قلهک، فرمانیه، الهیه ، فرشته و ..) ارائه می کند. قیمت هایی که در این مرکز ارائه می شود، کاملاً به صرفه و مناسب است. علاوه بر این تخفیف های مناسبتی این مرکز را نیز نباید فراموش کرد. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید. همکاران ما با کمال میل آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود.

در ادامه برخی از رایج ترین سوالات شما درباره فیلر زیر چشم را پاسخ داده ایم. با ما همراه باشید

بهترین مارک ژل زیر چشم

نواحی اطراف چشم بسیار ظریف و حساس است. به همین خاطر هرگونه عملیاتی در اطراف چشم باید با دقت و ظرافت مضاعف انجام شود. یکی از اصلی ترین فاکتورهای کسب نتیجه ی خوب از تزریق فیلر زیر چشم، استفاده از یک مارک خوب و معتبر فیلر است. متاسفانه با وجود صدها مارک تقلبی و چینی فیلر در بازار، باید دقت بیشتری در انتخاب برند فیلر داشت.

بهترین مارک های فیلر، آن دسته ای هستند که حاوی هیالورونیک اسید هستند. هیالورونیک اسید انسانی، ماده ای طبیعی است که در بدن انسان تولید می شود و کاهش آن می تواند منجر به بروز سیاهی و گودی اطراف چشم شود. با تزریق فیلرهای حاوی این ماده، می توان به خوبی کمبود آن را جبران کرد و به این ترتیب کلاژن سازی و رطوبت زیر چشم را بهبود دارد.

بهترین مارک ژل زیر چشم
بهترین مارک ژل زیر چشم

هم چنین هیالورونیک اسید باعث بهبود جریان خون در زیر چشم می شود و به این ترتیب کاملاً سیاهی و گودی اطراف چشم را برطرف کرد.

برخی مارک های فیلر، تاییدیه FDA آمریکا را دارند و توسط بیشتر متخصصین و پزشکان زیبایی استفاده می شوند. در هر صورت تنها توصیه ای که برایتان داریم این است که به هیچ وجه از مارک های متفرقه و تقلبی فیلر استفاده نکنید.

ماندگاری فیلر زیر چشم

متاسفانه بعد از مدتی هیالورونیک اسید موجود در فیلر، توسط بدن جذب شده و اثر خود را از دست می دهد. به همین خاطر است که نیاز به تزریق مجدد فیلر هست. اما بعد از چند بار تزریق فیلر، گردش خون در زیر چشم بهبود پیدا می کند و نیاز شما به تزریق مجدد کاهش پیدا می کند.

ماندگاری فیلر به مارک آن نیز بستگی دارد. برخی فیلرها مانند ژوویدرم از ماندگاری و دوام خوبی ( از 6 الی 24 ماه) برخوردارند. اما هیچ یک از فیلرها دائمی نیستند و باید آن ها را تجدید کرد. هم چنین شرایط بدن خود فرد نیز در ماندگاری فیلر زیر چشم هم اثرگذار است. هرچه سوخت و ساز بدن شما بالاتر باشد، احتمالاً ماندگاری فیلر کوتاه تر خواهد بود.

ماندگاری فیلر زیر چشم
ماندگاری فیلر زیر چشم

قیمت فیلر زیر چشم ژوویدرم

قیمت مراکز مختلف متفاوت است اما نکته ای که باید بدانید این است که فیلر ژوویدرم به خاطر کیفیت بسیار بالا و داشتن تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا، قیمت بالاتری نسبت به دیگر برندها دارد. البته ناگفته نماند که در حال حاضر به دلیل تحریم های اقتصادی، این برند کمتر در بازار ایران پیدا می شود و همین مسئله دست سوءاستفاده گران را باز گذاشته است. خیلی از برندها با نام فیلر ژوویدرم به شما تزریق می شوند اما در حقیقت مارک های تقلبی چینی هستند که احتمال بروز عوارض جانبی در آن ها بسیار بالاست.

دقت داشته باشید که حتما به هنگام تزریق فیلر، مرکز خوب و معتبری را انتخاب کنید چرا که در این صورت دیگر نیازی نیست نگران مارک فیلر خود باشید.

توصیه ی خیلی مهم: به هیچ وجه به افرادی که در منزل یا سالن های زیبایی اقدام به تزریق فیلر می کنند، اعتماد نکنید. به خصوص اگر تصمیم دارید فیلر زیر چشم را تزریق کنید. این ناحیه همان طور که گفتیم بسیار حساس است و نیاز به مهارت و ظرافت یک متخصص زیبایی ماهر و با سابقه دارد.

یادتان باشد که دستمزد پزشکان مختلف با هم فرق دارد. پس نمی توان قیمت مشخصی را برای تزریق فیلر تعیین کرد.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل زیر چشم

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در کسب نتیجه ی خوب از تزریق فیلر موثر است، بحث مراقبت های بعد از تزریق ژل است.

مهم ترین نکته این است که بعد از تزریق، به هیچ وجه به محل تزریق دست نزنید. در معرض آفتاب و گرما قرار نگیرید، تا 72 ساعت نواحی اطراف چشم را آرایش نکنید. ورزش و فعالیت های سنگین را تا چند روز تعطیل کنید. اگر دچار ورم و کبودی شده اید، می توانید از کمپرس یخ تا چند ساعت بعد از تزریق استفاده کنید.

در نهایت این که به دستورالعمل های پزشک خود با دقت عمل کنید. برخی مواقع دیده شده است که افراد به خاطر رایت نکردن این موارد، دچار عوارض جانبی وخیمی مانند عفونت؛ کبودی شدید و ورم طولانی مدت شده اند.

یادتان باشد که تنها بخشی از پروسیجر به عهده ی پزشک است و برای کسب نتیجه ی نهایی، نیاز به دقت و مراقبت شما نیز هست.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد. باز هم می گوییم که به هیچ وجه نگران هزینه تزریق فیلر زیر چشم نباشید و کافیست همین الان با همکاران ما تماس بگیرید.

محقق: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا