نت برگ لیزر تجریش | آیا گران بودن لیزر دلیل بر کیفیت آن است؟

نت برگ لیزر تجریش

نت برگ لیزر تجریش

مناطق اقتصادی تهران با مناطق جغرافیایی اش گره خورده. یعنی هرچه در تهران بیشتربه سمت شمال حرکت کنید، به منطقه های پردرآمد تر نزدیک می شوید و به همین نسبت هرچه به سمت جنوب بروید با مناطق کم درآمد تر رو به رو خواهید شد.
همین امر سبب شده تا مردم فکر کنند هر چیزی که در شمال تهران و مناطقی مانند تجریش به فروش می رسد، الزاما گرانتر از قیمتی است که می توان آن را در مرکز یا پایین شهر پیدا کرد. خب اگر راستش را بخواهید این حرف تا حد زیادی واقعیت دارد!

نت برگ لیزر تجریش
نت برگ لیزر تجریش

وقتی صحبت از لیزر کردن موهای زائد می شود، مردم به شکل عمومی و به خاطر شایعات نادرست، به خودی خود از هزینه آن می ترسند، چه برسد به اینکه بخواهند آن را در منطقه ای مثل تجریش انجام دهند. خیلی ها هستند که با اینکه ساکن این مناطق نیستند، اما محل کارشان در آنجاست. به همین خاطر وقتی می خواهند تصمیم به لیزر کردن موهای زائد بگیرند، به خاطر ترس از تعرفه های مناطق شمالی تهران، فقط به مراکز پایین دست تر فکر می کنند. اما هرکار می کنند می بینند وقت کافی ندارند که بخواهند به یک مرکز دور از دسترس مراجعه نمایند. به همین علت هم از لیزر کردن موهای زائد منصرف می شوند.
اگرچه این واقعیت دارد که برخی از مراکز حاضر در شمال تهران و مناطقی نظیر تجریش با دامن زدن به فرهنگ به اصطلاح لاکچری تلاش می کنند با فروختن کلاس کاذب تعرفه های گرانی از لیزر ارائه کنند، و ادعا داشته باشند که این قیمت ها فقط به خاطر کیفیت درمان است، اما واقعیت این است که مراکز عالی و باکیفیت، با قیمت ها و تعرفه های معقول در شمال تهران هم پیدا می شوند.
تعداد این مراکز هم بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. برای مثال یکی از مراجعه کننده های عزیز به مرکز ما بود که از تعرفه های پیشنهادی ما آنهم با این کیفیت خدمات و این دستگاه های لیزر تعجب کرده بود و باورش نمی شد در این منطقه به مرکزی با این تعرفه ها برخورده است!
ولی این یک حقیقت است. هرمرکزی که قیمت های گزاف تری را به شما پیشنهاد می کند، الزاما کیفیت خدمات لیزر بهتری ندارد. هرچند یادتان باشد که اتفاقا از آنطرف مراکز زیاده از حد ارزان قیمت اصلا قابل اعتماد نیستند.
در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد قیمت لیزر اطلاعات به دست بیاورید و با چشمانی باز یک مرکز مناسب لیزر را انتخاب کنید. تا شما هم بتوانید از خدمات فوق العاده لیزر موهای زائد بهره مند گردید.

نت برگ لیزر تجریش
نت برگ لیزر تجریش

هزینه لیزر موهای زائد

“لیزر مال پولدار هاست.”
این حرف را احتمالا به شوخی و جدی زیاد شنیده اید. قبلا هم اشاره کردیم که این باور عمومی بدون منشأ و دلیل و اساسا غلط است. کسانی که این حرف را می زنند احتمالا با همان تعرفه های گزاف و غیر منطقی برخی از مراکز شمال تهران رو به رو شده اند که اینطور می گویند.
ولی واقعیت این است که حتی گرانترین خدمات لیزر در لاکچری ترین مراکز، باز هم به صرفه است. آنهم یک دلیل ساده دارد.
لیزر یک درمان دوره ایست. اگر مبلغی که برای کل جلسات باید پرداخت کنید را باهم جمع بزنید شاید به رقمی برسید که به نظرتان گران برسد. ولی واقعیت این است که شما هیچگاه قرار نیست حتما این مبلغ را داشته باشید تا بخواهید جلسات لیزرتان را شروع بکنید!
لیزر یک درمان دوره ای و چند جلسه ای است که فاصله بین جلساتش حدود یکماه الی یکماه و نیم است. به هر مرکزی که مراجعه کنید و ار تعرفه های قیمتی بپرسید بر دو اساس آن را به شما اعلام خواهند کرد. یکی تعرفه ناحیه تحت درمان و دیگری تعرفه جلسه ای.
هزینه لیزر به صورت جلسه ای محاسبه شده و به صورت جلسه ای هم دریافت می شود. این یعنی مرکز در هرکجای تهران که باشد شما هزینه کل درمان را به صورت اقساطی، و با توجه به فاصله جلسات، به صورت قسط های ماهیانه پرداخت می کنید.
همین امر خود به خود فشار مالی لیزر را کاهش داده و آن را به یک درمان مطلوب و به صرفه تبدیل می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نت برگ لیزر تجریش
نت برگ لیزر تجریش

تخفیف لیزر

علاوه بر شرایط پرداخت لیزر، خیلی از مراکز زیبایی هستند که تخفیف های ویژه ای به مناسبت ها و دلایل مختلف برای مراجعه کنندگانشان در نظر می گیرند. نمونتا تخفیف هایی به مناسبت مراسم و یا ایام خاص. یا تخفیف های فصلی و جشنواره ای.
در کنار اینها هر مرکز لیزر یک تخفیف ویژه هم برای کسانی در نظر می گیرد که قصد دارند لیزر فول بادی انجام دهند. فول بادی یک پکیج کامل است که چون شامل همه نواحی بدن می شود هزینه کلش از لیزر کردن ناحیه به ناحیه ارزانتر در خواهد آمد.

نت برگ لیزر تجریش
نت برگ لیزر تجریش

جلسات لیزر

تا اینجا متوجه شدید که فاصله بین جلسات لیزر چه مدت است. اما تعداد این جلسات چندتاست؟
تعداد جلسات لیزر مانند فاصله بین جلسات به شرایط فردی و منحصر به فرد مراجعه کننده بستگی دارد. هرچه ریشه موها ضخیم تر باشد، حساسیت ناحیه تحت درمان بیشتر باشد، یا اختلاف رنگدانه های پوست و موی فرد کمتر باشد، به تعداد جلسات بیشتری نیاز است. البته بهتر است بزرگی ناحیه تحت درمان را هم از یاد نبریم.
با اینکه نمی توان یک قانون کلی برای تعداد جلسات لیزر تعیین کرد، اما به صورت میانگین تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد بین حداقل 6 الی حداکثر 12 جلسه است.
پس از تکمیل این دوره چند جلسه ای لیزر، که تعدادش را پزشک حاضر در مرکز برایتان تعیین خواهد کرد، تا چهار یا پنج سال آینده نیاز خواهید داشت تا برای انجام جلسات تکمیلی باز هم به مرکز مراجعه نمایید تا اثر لیزر برای همیشه تثبیت شود. این جلسات تکمیلی تقریبا در سال یکی یا حداکثر دوتا هستند و تعدادشان سال به سال کمتر می شود.

نت برگ لیزر تجریش
نت برگ لیزر تجریش

بهترین مرکز لیزر در تجریش

برای پیدا کردن یک مرکز لیزر خوب در حوالی تجریش می توانید به مرکز لیزر برکه در منطقه قلهک مراجعه نمایید. این مرکز با کادری مجرب و مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های روز دنیا یکی از باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران است. علاوه بر آن تعرفه ها و تخفیف های استثنایی برکه آن را به یک مرکز بسیار به صرفه و اقتصادی هم تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مرکز و تعرفه های قیمیتی آن، همچنین جهت اخذ نوبت به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
نت برگ لیزر تجریش
نت برگ لیزر تجریش

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا