بهترین روش برای داشتن چشم زیبا بدون آرایش | مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم،چشم ها، پنجره ای هستند به درون انسان و اولین ویژگی ای که توسط یک مخاطب مشاهده می شوند. با این حال، زیر چشم یکی از اولین نواحی صورت است که تغییرات مربوط به فرایند افزایش سن را نشان می دهد. ضخیم شدن پوست، تشکیل خطوط و پف کردن زیر چشم می تواند شادابی و جوانی را کم رنگ تر کند و برعکس، اصلاح آن می تواند به صورت شادابی و طراوتی دوباره ببخشد. برخی از علائم پیری صورت که با تغییرات مربوط به گرانش زمین همراه است، عبارتند از: ایجاد برجستگی و پف در زیر چشم ها، تشکیل خطوط پنجه کلاغی گوشه چشم ها، آویزان شدن پوست در اطراف چشم ها، شلی و افتادگی ابرو ها و سیاهی دور چشم. اگر شما در این زمره قرار دارید، هیچ نگران نباشید. خوشبختانه این روزها یکی از جدیدترین و بهترین متد ها برای داشتن چشمانی جوان و زیبا در دسترس است و آن چیزی نیست جز مزوتراپی دور چشم .

در این مطلب ما به تشریح کامل مزوتراپی دور چشم پرداخته ایم، اما قبل از هر چیز ابتدا باید به این موضوع بپردازم که چه چیزی موجب سیاهی، گودی، پف و چین و چروک اطراف چشم می شود.

چه چیزی باعث مشکلات و پیری چشم می شود؟

سیاهی ، گودی ، پف و چین و چروک اطراف چشم

افراد بسیاری از پف زیر چشم و سیاهی دور چشم رنج می برند چرا که این یک عارضه بسیار شایع است. این بخشی از روند پیری طبیعی است که در اکثر افراد بالای 20 سال حداقل یک بار اتفاق می افتد. شایع ترین علت این امر کمبود خواب و ورزش نکردن به همراه رژیم غذایی دارای نمک بالا است که باعث کم آبی بدن می شود. این امر منجر به کشش پوست زیر چشم ها می شود و در نهایت پف و سیاهی زیر چشم ها ایجاد می کند.

علاوه بر این، رباط ها و ماهیچه هایی که چربی صورت را در موقعیت خود نگه می دارند نیز با افزایش سن تضعیف می شوند. این منجر به افتادگی پوست می شود و چربی های زیر پوست چشم را به طور نا همسانی از هم جدا می سازد. اینجاست که مزوتراپی دور چشم به فریاد ما می رسد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

چگونه ابروهای پرپشتی داشته باشیم؟ مزوتراپی ابرو، مزایا، عوارض و هزینه

مزوتراپی دور چشم چیست و چگونه عمل می کند؟

مزوتراپی برای پف زیر چشم سیاهی دور چشم و…

مزوتراپی یک کشف و محصول فرانسوی است و به دلیل توانایی آن در معالجه طیف گسترده ای از انواع مشکلات پوستی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محلول متشکل از اسیدهای آمینه انتخابی، داروهای درجه دارویی پزشکی ، ویتامین ها و مواد معدنی است که در لایه های فوقانی و میانی پوست منطقه آسیب دیده تزریق می شود. از سوزن های بسیار ریزی برای هدایت مواد موجود در محلول به محل دقیق بافت استفاده می شود. در نهایت تزریق منجر به ایجاد چرخه جدیدی در بهبودی و جوانسازی می گردد. این فرایند همچنین کانال های بسیار ریزی را در پوست ایجاد می کند که تولید کلاژن و الاستین که برای شروع دوباره ترمیم پوست ضروری هستند را تحریک می کنند.

فرایند مزوتراپی دور چشم عمدتا بدون درد است اما ممکن است کمی ناراحتی جزئی در این حین تجربه شود. از اینرو در صورت تمایل می توان از بی حسی موضعی استفاده کرد.

مزوتراپی دور چشم یک جایگزین عالی برای جراحی به شمار می رود؛ به ویژه برای بیمارانی که به دنبال روش های غیر جراحی هستند. مزوتراپی همچنین یک درمان همه کاره است که قادر است انواع و اقسام مشکلات پوستی مانند جوانسازی صورت، درمان جای جوش و غیره را برطرف کند. بر خلاف سایر درمان ها و محصولاتی مانند کرم ها ، مواد تشکیل دهنده محلول مزوتراپی می تواند با توجه به نیازهای پوست شما به دقت تنظیم شود.

فیلم مزوتراپی دور چشم

فیلم تزریق مزوتراپی دور چشم را در زیر مشاهده کنید:

مراقبت های بعد از مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی دور چشم نی نی سایت

توصیه می شود بعد از درمان مزوتراپی مدتی استراحت کنید. کمی تورم سطحی را تجربه خواهید کرد که طی 24 الی 48 ساعت برطرف می شود. مراقبت های بعد از مزوتراپی دور چشم نکته خاص دیگری ندارد.

در مزوتراپی گودی زیر چشم، مزوتراپی پف چشم و مزوتراپی دور چشم ، هیچ گونه معطلی و از کار افتادگی وجود ندارد. پس از تزریق مزو ژل زیر چشم ممکن است قرمزی پوستی خفیفی را تجربه کنید اما باید طی 24 ساعت فروکش کند. بسته به وضعیت پف زیر چشم سیاهی زیر چشم های تان ، نتایج ممکن است در طی چند روز قابل مشاهده باشد. اما بسته به عوامل مختلف این نیز ممکن است متفاوت باشد.

ماندگاری مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی پف چشم

اگرچه نتایج برای مدت زمان قابل ملاحظه ای ماندگار است ، اما به دلیل این که نمی توان با فرایند طبیعی پیری به طور کامل مقابله کرد، برای حفظ ظاهر جوان، درمان منظم توصیه می شود. برای اطلاع بیشتر از آنچه انتظار دارید و همچنین یک چرخه درمانی توصیه شده ، با پزشک خود مشورت کنید.

پاسخ به سوالات متداول درباره مزوتراپی دور چشم

مزوتراپی زیر چشم نی نی سایت
  1. مزوتراپی برای پف زیر چشم چگونه است؟

اگر چربی زیادی در ناحیه زیر چشم وجود داشته باشد، با تزریق مزوتراپی با کندروتروفین می توان آن را بدون نیاز به جراحی درمان کرد. بدین منظور هر 2 هفته یکبار در کیسه چربی زیر چشم بیمار یک سری میکرو تزریق انجام می شود. ترکیبات فعال موجود در محلول مزوتراپی دیواره سلول چربی را خنثی کرده و گردش خون را در این ناحیه بهبود می بخشد. جراحی سنتی شامل از بین بردن بافت های چربی است که می تواند منجر به ظاهر اسکلتی شود که متعاقباً باید با انتقال چربی به ناحیه یا جایگزین کردن حجم از بین رفته با استفاده از تزریق فیلر اصلاح شود.

  1. قبلا از چه گزینه هایی برای معالجه پف زیر چشم استفاده می شد؟

به طور سنتی ناحیه چشم برای درمان غیر جراحی ، ناحیه بسیار دشواری می باشد. پیش از مزوتراپی هیچگونه جایگزینی برای جراحی لیفت چشم یا بلفاروپلاستی وجود نداشت. انتخاب ها نسبتاً صفر و یک بودند؛ یعنی یا جراحی یا تحمل پف زیر چشم. حال با ظهور درمان های جدید مانند فیلر های پوستی، کربوکسی تراپی و مزوتراپی، تقریباً هر بیمار در سنین سی سالگی یا بالاتر می تواند کاندیدای یک روش غیر تهاجمی باشد که به واسطه آن پف و سیاهی زیر چشم را بهبود بخشد. نکته قابل در مورد پف زیر چشم این است که هر چه زودتر درمان شود، نتیجه بهتر است.

  1. معمولاً مزوتراپی زیر چشم همراه با چه درمانی توصیه می شود؟

یکی دیگر از روش های درمانی جدید که با تزریق کوکتل سیاهی دور چشم همراه است، فیس آپ است. دستگاه فیس آپ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، رفع تیرگی ها، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری به شمار می رود. دستگاه فیس آپ صورت بهترین روش برای رفع مشکلات پوست صورت است که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند تیرگی های پوست و زیر چشم ، لک های ناشی از سن، خطوط ریز و اسکارها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تولید کلاژن جدید نیز شود. بدین ترتیب ، پوست از همان اولین جلسه، درخشان تر، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد. نتایج ترکیب این دو درمان دائمی است و 6 تا 9 ماه بعد نیز محسوس است.

  1. چه روش های درمانی غیر جراحی دیگری را می توان با مزوتراپی دور چشم همراه کرد؟

پرکننده های زیر چشم، نوعی درمان تزریقی بر پایه اسید هیالورونیک هستند که باعث تحریک ظاهر بافت های چربی در زیر پوست می شوند. رایج ترین نام های تجاری فیلر زیر چشم، رستیلن (Restylane) و ژوویدرم (Juvederm) است. این فرایند در عرض کمتر از 30 دقیقه قابل انجام است و اثر و ماندگاری آن تا نه ماه به طول می انجامد.

اکثر افراد معمولاً به یک سرنگ فیلر برای زیر چشم احتیاج دارند ، اما بسته به آناتومی و میزان توخالی بودن زیر چشم هر فرد، ممکن است برخی به دو سرنگ نیز احتیاج داشته باشند.

پرکننده ها به عنوان جایگزینی برای جبران حجم از دست رفته بافت عمل می کنند تا قسمت هایی از صورت، از جمله زیر چشم، جوان تر به نظر برسند و همچنین به خلاص شدن از شر خطوط و سیاهی زیر چشم نیز کمک می کنند. فیلر زیر چشم برای هر کس که دارای تیرگی زیر چشم است و یا چربی موجود در ناحیه زیر چشمش از بین رفته است، مفید و موثر می باشد. فیلر به شما کمک می کند تا ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

ماندگاری پرکننده های مورد استفاده در زیر چشم ها معمولاً 6 تا 9 ماه به طول می انجامد، اگرچه پرکننده های خاص با اثری طولانی تر نیز موجود هستند. با تزریق های بعدی، مدت ماندگاری فیلر نیز طولانی تر می گردد.

اثربخشی بوتاکس برای ناحیه زیر چشم به طور مستقیم مورد مطالعه قرار نگرفته است. با این حال، اهداف کلی یکسان هستند: شل کردن عضلات در ناحیه مورد نظر جهت برطرف کردن چین و چروک ها.

بوتاکس مستقیماً در زیر پوست تان تزریق می شود. تزریق بوتاکس به عنوان یک درمان ضد پیری، با آرام و رها کردن عضلات صورت تان عمل می کند. این عضلات هنگام لبخند زدن ، صحبت کردن یا خندیدن منقبض می شوند و می تواند به مرور زمان منجر به ایجاد چین و چروک و سایر تغییرات پوستی شوند. بوتاکس این اثرات را کاهش داده و پوست شما را صاف می کند.

شاید یکی از بزرگترین مزایای بوتاکس، نداشتن دوره نقاهت پس از تزریق باشد. از آنجا که این فرایند، جراحی به شمار نمی رود، می توانید به سرعت فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

  1. تعداد جلسات مزوتراپی دور چشم چند تاست؟

برای حصول اثرات مطلوب دو تا چهار جلسه مزوتراپی، با فواصل دو هفته یکبار، لازم است. تورم ناچیزی پس از مدت 24 ساعت بعد از درمان پیش بینی می شود.

  1. هزینه مزوتراپی دور چشم چقدر است؟

قیمت مزوتراپی دور چشم بستگی به نوع درمان و تعداد جلسات مورد نیاز تان دارد. این هزینه همچنین متاثر از قیمت مزو ژل زیر چشم در بازار پزشکی نیز می باشد. از آنجا که مزوتراپی یک روش زیبایی است و از نظر پزشکی ضروری نیست، شرکت های بیمه معمولاً هزینه آن را پوشش نمی دهند. اما بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی، تخفیف مزوتراپی ارائه می دهند.

  1. ماندگاری مزوتراپی دور چشم چقدر است؟

از آنجا که در این روش درمانی غیر تهاجمی، از مواد طبیعی موجود در بدن برای آبرسانی و ترمیم نواقص پوست استفاده می کند، نتایج آن سریع الحصول و طولانی مدت می باشد.

متخصص گودی زیر چشم | دکتر مزوتراپی خوب در تهران

متخصص گودی زیر چشم
دکتر مزوتراپی خوب در تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد مزوتراپی دور چشم، تزریق فیلر و بوتاکس و همچنین فیس آپ را که در این مطلب بدان پرداخته شد، در محدوده شمال تهران (شریعتی، قلهک، دروس، ظفر، زرگنده، میرداماد، تجریش، فرمانیه، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

پس چنانچه به دنبال بهترین خدمات و با کیفیت ترین مواد هستید، همین حالا به ما تماس بگیرید.

 جدیدترین روش درمان پف زیر چشم

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

skinrenewal

premier-clinic

1 دیدگاه دربارهٔ «بهترین روش برای داشتن چشم زیبا بدون آرایش | مزوتراپی دور چشم»

  1. بازتاب: مزوتراپی پف زیر چشم: رفع پف و سیاهی زیر چشم با مزوتراپی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا