قیمت لیزر موهای کمر | باورهای سنتی را کنار بگذارید!!

قیمت لیزر موهای کمر

قیمت لیزر موهای کمر
مسخره به نظر می رسد نه؟ کدام مرد است که حاضر شود موهای بدنش را که بخشی از مردانگی اش محسوب می شود با لیزر از بین ببرد؟ آنهم تقریبا برای همیشه!
این همان طرز فکر سنتی است که می تواند برایتان مضر باشد. در مقابل این سوال را از شما می پرسیم که : ” کدام مرد است که دوست داشته باشد مدام کمری خیس از عرق داشته باشد و مجبور شود هر روز به سختی آلودگی های ناشی از این تعریق را در حمام بشوید و تمیز کند؟”

قیمت لیزر موهای کمر
قیمت لیزر موهای کمر

وضعیت زندگی ما امروزه به گونه ای شده که مدت زیادی را روی صندلی ها می نشینیم و تکیه می دهیم. موهای کمر دقیقا مثل پرهای یک پرنده عمل می کنند. یعنی کاربردشان نگه داشتن بسته های هوا و حفظ گرما است. گرمایی که در بخشی مانند کمر که غدد زیادی دارد موجب تعریق بیشتر می شود. تا به حال چند بار از اینکه از پشت صندلی بلند می شوید و جای خیس تعریقتان روی پشتی آن خودنمایی می کند شرمنده شده اید؟ واقعیت این است که موهای زائد کمر که روی بدن آقایان بسیار بیشتر رشد می کنند می توانند فرآیند این تعریق را تشدید کنند. علاوه بر آن موهای این ناحیه عرق را در خودشان نگه می دارند و به جز ایجاد بوی نامطبوع تنها موجب به وجود آمدن شرایط ایده آل برای رشد باکتری ها می شوند. همه اینها را در کنار دشواری تمیز کردن این ناحیه در حمام بگذارید.
حالا که از این منظر به آن نگاه می کنید لیزر کردن موهای کمر چندان هم غیر منطقی به نظر نمی رسد نه؟
لیزر جدیدترین و بهترین روش موجود برای خلاص شدن از شر موهای زائد هر ناحیه از بدن است. برخلاف روش های سنتی این درمان تأثیر همیشی در کاهش رشد موهای زائد دارد. البته اگر کمی بیشتر همت کنید این اثر مو زدایی می تواند به جای کاهش دائمی، موجب رفع دائمی موها هم بشود. اتفاقی که بی شباهت به یک درمان زیبایی معجزه آسا نیست.
تصور کنید بدنی درست مانند مدل های زیبا و جذاب و ایده آل خود داشته باشید!
اما هزینه این درمان فوق العاده چقدر است؟ جدای از ارزش هایش، آیا اصلا می صرفد که بخواهید آن را انجام دهید؟
با ما همراه باشید تا بیشتر با لیزر و قیمت آن آشنا شوید.

لیزر موهای زائد بدن آقایان

بدن مردان پرمو تر از بدن خانم هاست. با این حال متقضیان مرد لیزر بسیار کمتر از متقاضیان خانم لیزر است. علت آن فقط و فقط ریشه فرهنگی دارد. وقتی صحبت از درمان های زیبایی می شود مردم معمولا به صورت خودکار فکر می کنند که این درمان ها فقط مختص خانم ها هستند. چون تصور عمومی هنوز نمی تواند فرق زیادی بین آرایش و درمان های زیبایی قائل شود.
برای مثل به رینوپلاستی یا عمل بینی دقت کنید. وقتی این درمان تازه در میان مردم جا می افتاد از نظر عموم فقط مختص خانم ها بود و انجام آن برای مردان عملی زشت محسوب می شد. هنوز هم کسانی که چنین باورهای دارند کم نیستند. به همین علت هم کمی طول می کشد تا قبح لیزر برای مردان بریزد و این قشر هم به اهمیت و مزایای فراجنسی آن پی ببرد.

قیمت لیزر موهای کمر
قیمت لیزر موهای کمر

اما با همه این احوال تعداد مردانی که برای لیزر کردن موهای بدنشان به مراکز مراجعه می کنند روز به روز در حال افزایش است. آقایانی که با یک تصور منطقی، از مشکلات مربوط به موهای زائد بدنشان خسته شده اند و به دنبال راهی برای خلاص شدن از شر آنها می گردند. و لیزر در این مورد بهتری راه حل ممکن است. مخصوصا بیشترین متقاضیان آقای لیزر مردانی هستند موهای زائد زیادی روی بدن خود دارند.
لیزر علاوه بر اینکه روی زیبایی بدن شما تأثیر زیادی می گذارد از نظر بهداشتی هم کاملا به نفع شما خواهد بود. با لیزر کردن عرق کمتر روی بدن شما باقی می ماند و احتیاجتان به استفاده مداوم از اسپری کمتر می شود. دوش گرفتن برایتان آسانتر و سریعتر می شود و حس بهتری هم نسبت به بدن خود پیدا خواهید کرد. اتفاقی که می تواند تأثیر زیادی روی بالا بردن اعتماد به نفس شما داشته باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای صورت مردان

حتی اگر مردی راضی به لیزر کردن موهای بدن خود بشود، ممکن است به این راحتی ها تن به لیزر کردن موهای صورت خود نمی دهد. چون برای بسیاری از آقایان موهای صورت خط قرمز است. ولی جالب اینجاست که وقتی آقایان در مورد مزیت های لیزر صورت بیشتر اطلاعات کسب می کنند تمایلشان برای انجام آن بیشتر از لیزر موهای بدن می شود!
واقعیت این است که لیزر صرفا درمانی برای کاهش دائمی رشد موها نیست. بلکه می توان به سادگی با استفاده از آن رشد موهای زائد را کنترل کرد. مدیریت به جای حذف. این مدیریت رشد موها از دو منظر قابل انجام است.

قیمت لیزر موهای کمر
قیمت لیزر موهای کمر

لیزر اشعه ای است که با جذب در ریشه های مو فولیکول که عامل اصلی رشد مو است را می سوزاند و از بین می برد. اگر این فرآیند در دفعات مشخص و با فواصل منظم انجام شود می تواند رفته رفته باعث توقف رشد موها شود. اما تعیین تعداد این جلسات و شدت درمان در میزان اثرگذاری آن دخالت دارند. به همین دلیل لیزر می تواند به جای رفع یا کاهش دائمی رشد موهای زائد صورت، تنها سرعت رشد آنها را کمتر کند. با اینکار دیگر لازم نخواهد بود بعد از اصلاح تا چندین روز نگران جوانه زدن مجدد ریشه های موی صورت باشید.
از طرف دیگر ریش و سبیل صورت خیلی از آقایان منظم و تمیز رشد نمی کند. در این باره نیز لیزر می تواند کمک کند. به این صورت که با رفع دائمی موهای زائد برخی از نواحی صورت، می تواند خط ریش را اصلاح و مرتب کند. به عبارتی ریش هایتان را در الگویی مناسب برای همیشه آنکادر نماید.

قیمت لیزر موهای زائد مردان

موهای زائد بدن و صورت مردان هم بیشتر است، هم ضخیم تر و هم قوی تر. به همین دلیل ممکن است فرآیند لیزر کردن برای آقایان کمی دشوارتر و سخت تر از خانم ها باشد. از این رو تعرفه قیمت لیزر برای آقایان معمولا کمی گرانتر از خانم هاست. اما به واسطه شرایط پرداخت اقساطی لیزر و البته خود تعرفه ها، لیزر برای آقایان هم هنوز یک درمان کاملا به صرفه محسوب می شود.
برای دیدن لیست قیمت های معقول یک مرکز معتبر لیزر بهتر است به این صفحه مراجعه نمایید.

بهترین مرکز لیزر آقایان

همه مراکز لیزر خدمات مختص آقایان ندارند. این به معنی آن نیست که به هر مرکزی که خدمات لیزر آقایان ارائه می دهد اعتماد کنید. بلکه باید دقت نظر داشته باشید و به درستی بهترین مرکز لیزر را انتخاب نمایید.

مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از بهترین و معتبرترین مراکز لیزر است که با بهترین تکنسین ها و جدیدترین دستگاه ها، خدمات مختص آقایان هم ارائه می کند. علاوه بر کیفیت مطلوب قیمت های این مرکز نیز کاملا به صرفه و اقتصادی هستند. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا