تیغ هات رو دور بریز و یکبار برای همیشه لیزر موهای زائد رو امتحان کن!

لیزر موهای زائد

یک انتخاب هوشمندانه!

لیزر مو زائد. آیا از اصلاح، اپیلاسیون یا کندن موهای زائد خود خسته شده اید؟ ممکن است از اینهمه صرف زمان و هزینه برای محصولات و خدمات رفع مو زاید نالان هستید. حتما دوست دارید بدون دردسر پوستی صاف و بی عیب داشته باشید. در این صورت، لیزر موهای زائد بهترین گزینه است.

در این مطلب، درباره مزایا، عوارض و بهترین کلینیک و دستگاه لیزر مو صحبت می کنیم. از ریشه تا شاخ و برگ لیزر مو زائد رو توضیح داده ایم. هر سوالی دارید، اینجا مشاهده کنید:

                  30 پرسش و پاسخ لیزر موهای زائد

این سوالات رو بانوان و مردان پرسیده اند و با تجربه ترین اپراتورها و پزشکان پاسخ داده اند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر موهای زاید

لیزر موهای زائد

موهای زائد می تواند برای بسیاری از افراد دردسرساز و منبع شرمساری و ناامیدی باشد. موهای زائد چه روی پاها، زیر بغل، بالای لب، چانه چه خط بیکینی شما باشد، می ‌تواند باعث ایجاد احساس ناخوشایند و سرخوردگی در شما شود. ممکن است روش ‌های مختلف حذف موهای زائد مانند اصلاح، اپیلاسیون یا کندن موهای زائد را امتحان کرده باشید، اما هیچ‌ یک از آنها نتیجه پایداری به شما نمی ‌دهند.

به همین دلیل است که لیزر برای افرادی که می خواهند برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوند و از پوستی صاف و ابریشمی لذت ببرند، گزینه ای عالی است.

لیزر یک روش ایمن، موثر و راحت برای کاهش رشد مو تا 90 درصد پس از شش جلسه است. این می تواند به شما در صرفه جویی در وقت، پول و انرژی کمک کند و همچنین اعتماد به نفس و عزت نفس تان را بهبود بخشد. در ادامه به شما نشان خواهیم داد که لیزر موهای زائد چگونه کار می کند، فواید و خطرات آن چیست و چگونه بهترین کلینیک را برای نیازهای خود پیدا کنید.

 

لیزر موهای زائد، مقرون به صرفه ترین روش

لیزر موهای زائد در دراز مدت نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد مقرون به صرفه تر است.

یکی از دلایل اصلی انتخاب لیزر موی زائد این است که می تواند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند. در حالی که لیزر ممکن است در ابتدا گران به نظر برسد، اما در واقع مقرون به صرفه تر از روش های دیگر حذف موهای زائد مانند اصلاح، اپیلاسیون یا سایر روش هاست. بر اساس مطالعه ای که توسط مراکز لیزر آمریکا انجام شده است، یک خانم به طور متوسط ​​در طول زندگی خود حدود 10.000 دلار برای محصولات اصلاح و 23.000 دلار برای خدمات اپیلاسیون صرف می کند. در مقابل، هزینه متوسط ​​لیزر برای کل بدن حدود 3000 دلار است. این بدان معنی است که لیزر می تواند تا 30.000 دلار در هزینه های شما صرفه جویی کند.

ورود خانمها ممنوع! لیزر موهای زائد برای مردان

یکی دیگر از دلایل مقرون به صرفه بودن لیزر موهای زائد نسبت به روش های دیگر حذف موهای زائد این است که نیاز به شیو کردن یا اپیلاسیون موهای زائد را از بین می برد. این روش های حذف موهای زائد نه تنها گران هستند، بلکه زمان بر و ناخوشایند نیز هستند. شما باید مرتباً تیغ، کرم، ژل، نوار موم و سایر محصولات را بخرید و هر هفته یا هر ماه ساعت ‌ها برای از بین بردن موهای زائد خود وقت بگذارید. شما همچنین باید با درد، سوزش و موهای زیر پوستی که این روش ها می توانند ایجاد کنند مقابله کنید. با لیزر موی زائد، تنها به شش جلسه برای دستیابی به کاهش دائمی موهای زائد نیاز دارید و پس از آن می توانید تا سال ها از پوستی صاف و ابریشمی لذت ببرید.

دلیل سوم اینکه چرا لیزر نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد مقرون به صرفه تر است این است که می تواند کیفیت زندگی شما را بهبود بخشد. موهای ناخواسته می توانند بر اعتماد به نفس و عزت نفس شما تأثیر بگذارند و همچنین انتخاب لباس و فعالیت های شما را محدود کنند. ممکن است از نشان دادن پوست خود در ملاء عام احساس خجالت یا ناراحتی کنید یا از برخی ورزش ها یا سرگرمی هایی که نیاز به بیرون انداختن بدن خود دارند اجتناب کنید. با لیزر موی زائد می توانید برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید و در پوست خود احساس اطمینان و راحتی بیشتری داشته باشید. شما همچنین می توانید هر آنچه را که می خواهید بپوشید و بدون نگرانی در مورد موهای خود هر کاری که می خواهید انجام دهید. لیزر می تواند به شما کمک کند تا زندگی شادتر و رضایت بخشی داشته باشید.

 

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

یکی از تصورات غلط رایجی که ممکن است افراد در مورد لیزر داشته باشند این است که این لیزر بسیار دردناک و ناراحت کننده است. با این حال، این باور به هیچ وجه درست نیست. حذف موهای زائد با لیزر در واقع نسبتاً بدون درد است، زیرا اکثر افراد تنها سوزن سوزن شدن یا گزگز خفیفی در طول این عمل حس می کنند که فقط چند ثانیه طول می کشد. برخی از افراد بسته به نوع پوست، رنگ مو و تحمل درد ممکن است ناراحتی بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند. با این حال، اکثر کلینیک ها و مراکز معتبر لیزر کرم های بی حس کننده یا ژل های خنک کننده را برای کاهش هر گونه ناراحتی و راحت تر کردن این روش ارائه می دهند. لیزر موی زائد نسبت به سایر روش های حذف موهای زائد مانند اپیلاسیون که می توانند باعث تحریک و التهاب بیشتر شوند، درد بسیار کمتری دارد.

 

برخی از اختلاف نظرها یا استدلال های احتمالی

لیزر موهای زائد صورت آقایان

یکی از ایرادات رایجی که ممکن است افراد در مورد لیزر موهای زائد داشته باشند این است که برای همه انواع پوست و رنگ مو مناسب نیست. با این حال، این باور درست نیست. به لطف پیشرفت های تکنولوژی، لیزر اکنون می تواند روی طیف وسیع تری از رنگ پوست و رنگ مو، از جمله پوست تیره و موهای روشن، کار کند. نکته کلیدی یافتن مرکزی است که از نوع مناسب لیزر برای نیازهای خاص شما برخوردار باشد.

یکی دیگر از باورهای رایجی که ممکن است افراد در مورد لیزر داشته باشند این است که دائمی نیست و نیاز به جلسات متعدد دارد. این گفته شاید درست باشد اما دلیل معتبری برای اجتناب از لیزر نیست. در واقع، لیزر پیشروترین روشی است که به کاهش دائمی موهای زائد کمک می کند. بر خلاف روش های دیگر حذف موهای زائد مانند اصلاح، یا اپیلاسیون، لیزر موهای زائد می تواند رشد مو را تا 90 درصد پس از شش جلسه کاهش دهد. این بدان معناست که به جای اینکه هر هفته یا ماه یکبار با موهای زائد مقابله کنید، فقط به جلسات گاه به گاه (سالانه) برای حفظ نتایج خود نیاز خواهید داشت. لیزر همچنین می تواند از رشد موهای زیرپوستی ناشی از تیغ که می تواند باعث تحریک و عفونت شود نیز جلوگیری کند.

لیزر موهای زائد واژن: چه گزینه هایی وجود دارد؟

سومین ایراد رایجی که ممکن است افراد در مورد لیزر موی زائد داشته باشند این است که این لیزر بسیار وقت گیر و ناخوشایند است. با این حال، این نیز درست نیست. لیزر در واقع بسیار سریع و آسان انجام می شود. بسته به اندازه ناحیه تحت درمان، هر جلسه می تواند از 10 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد. شما همچنین می توانید قرار ملاقات های خود را در زمان مناسب خود برنامه ریزی کنید، زیرا اکثر کلینیک ها ساعت های انعطاف پذیر و گزینه های رزرو آنلاین را ارائه می دهند. لیزر همچنین می تواند در دراز مدت در زمان شما صرفه جویی کند، زیرا دیگر مجبور نخواهید بود ساعت ها برای اصلاح، اپیلاسیون یا کندن موهای ناخواسته خود وقت بگذارید.

آخرین ایرادی رایجی که ممکن است افراد در مورد لیزر  بگیرند این است که این لیزر بسیار خطرناک است و می تواند عوارض جانبی یا عوارضی ایجاد کند. با این حال، این نیز درست نیست. لیزر زمانی که توسط یک متخصص واجد شرایط و با تجربه انجام شود بسیار ایمن است، زیرا فقط فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و به پوست اطراف آسیب نمی رساند. پرتو لیزر دقیقاً کنترل و کالیبره شده است تا با نوع پوست و رنگ موی شما مطابقت داشته باشد و تنها چند میلی متر به داخل پوست شما نفوذ می کند. این بدان معنی است که هیچ بافت یا اندام دیگری در بدن شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

شایع ترین عوارض جانبی لیزر موهای زائد خفیف و موقتی مانند قرمزی، تورم یا خارش است که معمولا در عرض چند ساعت یا چند روز از بین می رود. عوارض جدی مانند سوختگی، اسکار یا عفونت، بسیار نادر هستند و با رعایت دستورالعمل های مراقبت های بعدی قابل پیشگیری هستند.

 

نتیجه گیری

لیزر موهای زائد آقایان توسط خانم

در نتیجه، لیزر موهای زائد یک روش ایمن، موثر و راحت برای کاهش موهای زائد برای همیشه است. این روش می تواند در زمان، پول و دردسر شما صرفه جویی کند و همچنین اعتماد به نفس و عزت نفس شما را افزایش دهد.

اسکلپیون مدیواستار مونولیت: جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد می تواند روی طیف وسیعی از رنگ پوست و رنگ مو کار کند و نسبتاً بدون درد و سریع است.

لیزر موهای زائد همچنین می تواند از رشد موهای زیر پوستی ناشی از تیغ جلوگیری کند.

لیزر موهای زائد به کاهش دائمی موهای زائد شما کمک می کند و می تواند کیفیت زندگی تان را بهبود بخشد.

اگر علاقه مند به انجام لیزر موهای زائد هستید، به صفحه تماس با ما کنید تا در مورد بهترین مراکز لیزر منطقه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. همین امروز تماس بگیرید و یک مشاوره رایگان داشته باشید. این فرصت را از دست ندهید و با لیزر موهای زائد به پوستی صاف و بدون عیب دست یابید.

منبع : مایوکلینیک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا