مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران با قیمت مناسب!

مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

آقای عزیز، موی زائد اسمش رویش است. “زائد” است، یعنی اضافی ست. از بین بردن آن به نفع تو خواهد بود. چرا؟
خب این یک واقعیت است که مردهای ایرانی ابدا به اندازه خانم ها به رفع موهای زائد بدن خود اهمیت نمی دهند. اما دانستن همین نکته کوچک که تقریبا پنجاه درصد بوی بد بدن شما به خاطر موهای زائد است، شاید نظرتان را عوض کند. فقط بحث بوی نامطبوع نیست، موهای زائد مشکلات بیشتر و جدی تری برای بدن شما ایجاد می کنند.
این باور که موی بدن نشانه ی مردانگی است خیلبی وقت است که از دور افتاده. دیگر سبیل هم ارزش گرو گذاشتن ندارد، چه برسد به موی سینه و شکم و کمر. امروزه برای مرد بودن دیگر لازم نیست بدن پرمویی داشته باشید، بلکه جذاب ترین آقایان آنهایی هستند که به بهداشت و سلامت فردی خود می رسند.

مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران
مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

مردان هم موهای زائد بیشتری دارند و هم بیشتر از خانم ها عرق می کنند. موهای زائد به گونه ای طراحی شده اند که طبیعتا رطوبت را لای پیچ و تاب های خود نگه می دارند. اما این رطوبت از آب نیست. از تعریق بدن است. تمیز نیست، بلکه اتفاقا بسیار هم کثیف است. همین عرق باقی مانده بر موهای زائد، علاوه بر اینکه باعث تولید بوی بد می شود، در حمام مایه ی دردسر است تا بتوانید به درستی آن را بشویید.
اما مهمتر از آن این نکته است که عرق مانده در موهای زائدی که خودشان هم باعث گرمتر شدن بدن می شوند، محیطی کاملا عالی برای رشد باکتری و قارچ فراهم می کند. این یعنی احتمال بروز بیماری ها و عفونت های پوستی برای شما بسیار بیشتر می شود.
گمان می کنم به اهمیت رفع موهای زائد به خوبی پی بردید. حالا وقت آن است که در مورد بهترین روش رفع آنها صحبت کنیم.

لیزر موهای زائد

وقتی صحبت از رفع کردن موهای زائد می شود شاید اولین چیزی که به ذهن شما بیاید استفاده از ژیلت است. اما خودتان به عنوان یک مرد خوب می دانید که ژیلت چه مشکل بزرگی می تواند برایتان داشته باشد. چون دیده اید که وقتی با تیغ صورت خود را اصلاح می کنید در عمل فقط سرعت رشد و قدرت ریشه های مو را افزایش داده اید. پس استفاده از تیغ و ژیلت بر موهای بدن اصولا ملغی است.
درعوض می توانید با راحتی هرچه تمام تر لیزر را انتخاب کنید. برخلاف تصور شما لیزر با اپیلاسیون فرق می کند. یعنی یک درمان زنانه نیست که انجام دادنش بخواهد برای شما افت داشته باشد. لیزر یک درمان است. پس شما هم می توانید از آن بهره مند شوید. وقتی موهای زائد بدن را لیزر می کنید، رشد آنها را برای همیشه کاهش داده اید. در مواردی می توان با لیزر حتی رشد موهای زائد را تا آخر عمر متوقف هم کرد! که البته این اتفاق شرایط خاص خودش را می طلبد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران
مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

خوشبختانه لیزر درمانی است که می تواند موهای زائد تمام نواحی بدن شما را از بین ببرد. تنها کافی است به صورت منظم چند جلسه متوالی این درمان را پشت سر بگذارید تا به بدن ایده آل خود برسید. علاوه بر همه اینها بهتر است بدانید که لیزر یک درمان کاملا ایمن و بی خطر هم هست. پس جای نگرانی نیست. البته تا وقتی که به یک مرکز معتبر و خوب مراجعه کرده باشید.
یادتان باشد که همه مراکز لیزر قابل اطمینان نیستند. چون همه شان توان مالی کافی ندارند که بخواهند تجهیزات مناسب برای انجام یک لیزر باکیفیت را در اختیار داشته باشند. پس اگر می خواهید پول و وقت خود را هدر ندهید، به جای گشتن دنبال ارزانترین گزینه موجود، چشمانتان را باز کنید و معقول ترین مرکز را برگزینید.
بهترین مراکز لیزر آقایان علاوه بر اینکه از نظر کیفی در سطح بالایی قرار دارند، از نظر اقتصادی هم به صرفه هستند.به این کلمه دقت کنید، “به صرفه”. صرفه یعنی تناسب میان کیفیت خدمات و قیمت تعرفه ها. پس نه به مراکز گرانقیمت اعتماد داشته باشید، و نه به مراکز ارزان. بلکه مراکز با تعرفه های متوسط را مدنظر قرار دهید.

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران یکی از بهترین مراکز لیزر برای آقایان در پایتخت است که علاوه بربهترین دستگاه لیزر یعنی اسکلپیون مدیواستار، از کادری مجرب و حرفه ای هم بهره مند است. کیفیت بالای این مرکز البته در کنار تعرفه های معقول و تخفیف ها استثنایی آن است. برای دیدن لیست قیمت های این مرکز و گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

عوارض لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

موهای زائد ناحیه تناسلی، چیزی است که هیچکس در مورد الزام رفعش بحثی ندارد. ولی خیلی از آقایان هستند که از لیزر کردن این ناحیه می ترسند! البته چون فکر می کنند می تواند خطرآفرین باشد و مشکلات و بیماری ایجاد کند.
اما اصلا نگران نباشید، چون ابدا اینطور نیست. لیزر هرگز نمی تواند روی اندام داخلی بدن اثری بگذارد. از همین رو هم هرگز نمی تواند موجب بروی مشکلاتی مانند ناباروری در شما بشود.

مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران
مرکز لیزر موهای زائد آقایان در تهران

شرایط لیزر موهای زائد

لیزر کردن موهای زائد شرایط خاص خود را دارد، اما این شرایط ویژه نیستند.
تنها نکات ضروی این است که پزشک مجموعه پیش از شروع فرآیند درمورد وضعیت سلامت شما، بیماری ها و حساسیت هایی که دارید سوال می پرسد. برخی از بیماری ها هستند که در صورت وجودشان بهتر است فرد لیزر را انجام ندهد. مانند بعضی از بیماری ها پوستی یا شرایط حاد تر مانند سرطان.
از طرف دیگر لیزر بیشتر مناسب افرادی است که پوست روش و موی زائد تیره رنگ دارند.

لیزر موهای شکم و کمر

به این بحث به صورت خاص اشاره می کنیم چون که کمتر پیش می آید خانمی قصد لیزر کردن کمر و شکم خود را داشته باشد. در عوض شکم و کمر آقایان معمولا بسیار پر مو است. موهایی که احتمالا هیچوقت تا به تا حال رفع نشده اند.
از این روی اتفاقا بیشتر درخواست آقایان برای لیزر موهای زائد بدن، لیزر کردن موهای این دو ناحیه است. البته در کنار لیزر صورت که عموما برای آنکادر کردن ریش مورد استفاده قرار می گیرد.

لیزر موهای سفید ریش

لیزر بیشتر روی موهای تیره جواب می دهد. چون ماهیت نوری دارد و جذب نقطه های تیره می شود. وقتی موها روشن باشند لیزر به سختی می تواند آنها را هدف بگیرد. از این رو لیزر روی موهای سفید هیچ اثری نمی گذارد و فقط با جذب شدن به پوست، به آن آسیب می رساند.

لیزر موهای سفید ریش
لیزر موهای سفید ریش

گردآورنده : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا