لیفت صورت با نخ در تهران کجا برم که ارزون باشه؟!

لیفت صورت با نخ در تهران

لیفت صورت با نخ در تهران

پوست جوان و شاداب آرزوی تمام ماست. دلمان می خواهد که همواره بتوانیم سلامت جوانی مان را حفظ کنیم و هیچوقت دچار چین و چروک نشویم!

اما گذر زمان و عمر، بی رحم تر و واقعی تر از آن چیزی است که فکرش را می کنیم. بنابراین باید از همان سنین جوانی، به فکر آینده ی پوستمان باشیم.

طبیعی است که اولین راهکار، مراقبت ها و روتین های پوستی روزانه است که باید مورد توجه قرار بگیرد. اما حتما باید برنامه ای هم برای چین و چروک های آینده داشته باشیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اینجاست که پای درمان هایی مثل لیفت صورت با نخ و جوانسازی به میان می آید.

در این مقاله از وبسایت لیزردیسکانت می خواهیم در مورد بهترین مرکز لیفت صورت با نخ در تهران صحبت کنیم. همچنین به سوالات مختلفی که ممکن است در مورد این پروسیجر داشته باشید، پاسخ بدهیم. اگر این موضوع برایتان جالب است، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

معرفی بهترین مرکز لیفت صورت با نخ

قبل از این که به سراغ توضیحات جزئی در خصوص لیفت صورت با نخ برویم، می خواهیم یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران را به شما معرفی کنیم! مرکزی که علاوه بر کیفیت، تلاش می کند که قیمت های منصفانه ای به شما ارائه کند:

اگر به سمت مترو قلهک بیایید، چند کوچه بالاتر با یک مرکز قدیمی و خوش نام رو به رو می شوید. مرکز زیبایی شریعتی واقع در خیابان امامزاده!

مرکزی که بیش از 10 سال است به ارائه ی خدمات زیبایی مشغول است و جزو اولین مراکزی بود که لیفت با نخ را به زیباجویان ارائه می کرد.

در این مرکز چند نکته ی قابل توجه وجود دارد:

  • پزشک زیبایی این مرکز، سال ها تجربه و مهارت در انجام لیفت با نخ دارد
  • تلاش می شود از بهترین نخ های کره ای، انگلیسی و آمریکایی در این مرکز استفاده شود.
  • رعایت بهداشت در این مرکز، بسیار بالاست
  • قیمت ها کاملا منصفانه است. به خصوص با توجه به اینکه، تخفیف های مختلفی به مناسبت های متفاوت ارائه می شود.

به همین دلیل است که اگر به دنبال بهترین مرکز لیفت صورت با نخ هستید، ما اکیداً مرکز زیبایی شریعتی را به شما توصیه می کنیم!

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است؟

ما در این مقاله فرض را بر این می گذاریم که خودتان به اندازه ی کافی اطلاعات اساسی در مورد لیفت صورت با نخ دارید. اصلی ترین کار ما این است که به یک سری سوالات مهم و اساسی در خصوص لیفت با نخ پاسخ بدهیم.

خب، پیش از هر چیزی به سراغ سن مناسب برای لیفت صورت با نخ برویم. طبیعتاً چین و چروک ها در یک سن خاصی روی پوستمان ظاهر می شوند. طبیعی است که بعد از سن 35 سالگی، این چروک ها وضوح بیشتری پیدا می کنند. اما واقعیت این جاست که هرکسی بنا بر شرایط پوست و ژنتیک خود، ممکن است در یک سن خاصی نیازمند درمان های جوانسازی پوست صورت شود.

لیفت صورت با نخ در تهران
لیفت صورت با نخ در تهران

برخی ها به دلیل آناتومی صورت، زودتر از دیگران دچار خط خنده یا افتادگی گونه می شوند. برخی دیگر تا سنین بالای 40 سالگی هم خبری از چین و چروک روی پوستشان نیست.

بنابراین هر زمان که احساس کردید، اولین نشانه های چین و چروک روی پوستتان ظاهر شده است، زمان لیفت صورت با نخ فرا رسیده!

قیمت لیفت صورت با نخ چقدر است؟

یک سوال مهم و اساسی دیگر این است که آیا لیفت صورت با نخ گران است؟ چقدر باید هزینه کنیم؟

آیا تا به حال تزریق بوتاکس یا فیلر انجام داده اید؟ خب هزینه لیفت صورت با نخ چندان بالاتر از این دو درمان زیبایی نیست.

البته طبیعتا همه چیز به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • جنس نخ
  • کشور سازنده ی نخ
  • تعداد نخ های به کار رفته در صورت
  • نوع نخ( نخ جوانسازی یا نخ پر کننده)
  • دستمزد پزشک زیبایی

به طور کلی، معمولا نخ هایی که ساخت کشور کره جنوبی هستند، به دلیل کیفیت خیلی بالا و اثرگذاری عالی، نسبت به دیگر نخ ها گران تر هستند. معمولا قیمت این نخ ها از 500 هزار تومان شروع می شود.

اصلا و ابداً نگران هزینه های درمان خود نباشید. مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران، همواره تخفیف های جذاب و استثنایی ارائه می کند. پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید تا در جریان آخرین آفرهای ویژه قرار بگیرید.

آیا نخ جوانسازی صورت عوارض دارد؟

اگر از نخ های بی کیفیت و چینی استفاده کنید، احتمال بروز عوارض کم نیست!

می خواهیم با شما صادق باشیم: هیچ ارزانی ای بی حکمت نیست. بنابراین اگر متوجه شدید که قیمت خدمات جوانسازی صورت با نخ در یک مرکز، ارزان تر از عرف است، بهتر است شاخک هایتان تیز شود. چرا که بعید نیست از نخ های چینی و تقلبی استفاده شده باشد.

عوارض لیفت صورت با نخ در تهران

این نخ ها ممکن است منجر به عوارض زیر شوند:

  • عفونت
  • عدم قرینگی در دو طرف صورت
  • آسیب زدن به سیستم عصبی

در صورتی که جای کبودی بعد از چند روز برطرف نشد یا حس کردید که بیش از اندازه، صورت متورمی دارید، حتما به یک پزشک زیبایی ماهر مراجعه کنید.

تجربه لیفت صورت با نخ

از هر چه که بگذریم، سخن دوست خوش تر است!

منظورمان این است که باید بدانید که دیگران در مورد این درمان چگونه فکر می کنند!

یک اکانت به نام صحرا در مورد تجربه اش در خصوص لیفت صورت با نخ چنین گفته است:

مادرزادی صورتم لاغر بود و خیلی زود خط خنده درآوردم. اولش خواستم تزریق چربی داشته باشم اما پزشکم گفتش که بهتره لیفت با نخ انجام بدم. نتیجه ش عالی بود. فکر نمی کردم اینقدر خوب باشه. چون که اصلا این درمان رو نمیشناختم.

یک کاربر دیگر در فضای اینستاگرام در قالب کامنت چنین گفته است:

من که خیلی راضی بودم. البته خدایی هزینه کردم و بهترین نخ رو گفتم استفاده کنه. الان حدود یک ساله که گذشته اما صورتم تکون هم نخورده. دکترم گفت هر دو سال که صورتم رو با نخ لیفت کنم، پوستم خیلی دیرتر چروک میشه. شاید دیگه لازم باشه هر 5 سال یه فکری به حالش کنم. البته این رو پزشکم گفت و نمیدونم که چقدر راسته. اما تا اینجا که نتیجه عالی بود.

همان طور که از نظرات مردم در فضای مجازی مشخص است، این درمان می تواند نتیجه بخش باشد. نمونه کارهایی که برخی از پزشکان هم در فضاهای مختلف منتشر می کنند، نشان می دهد که نخ جوانسازی صورت می تواند گزینه ی خیلی خوبی باشد.

اثر لیفت با نخ چگونه است؟

یک سوال دیگر را پاسخ می دهیم:

اثر لیفت با نخ چطور است؟ آیا بلافاصله مشخص می شود که این درمان را انجام داده ایم یا این که باید مدت زمانی را صبر کنیم؟ به طور کلی اثر لیفت با نخ، بلافاصله بعد از درمان هم مشخص می شود. اما برای این که نتایج واقعی و کامل را مشاهده کنید، باید چند هفته ای صبور باشید.

از آن جایی که نخ کلاژن ساز، پوست را به تولید کلاژن و الاستین تحریک می کند، طبیعی است که مدتی طول بکشد تا نتایج واقعی خودشان را نشان دهند.

نخ جوانسازی صورت در 30 سالگی خوبه؟

همان طور که در بالای همین متن هم گفتیم، همه چیز به شرایط پوستتان بستگی دارد. اگر در سن 30 سالگی هم حس می کنید که پوستتان دچار افتادگی شده است و نیاز به درمان دارد، نخ جوانسازی صورت را استفاده کنید.

مزیت بزرگ این کار این است که اگر از سنین کمتر، درمان های پوستی را شروع کنید، احتمالا تا سنین بالا نیازی به درمان های پیشرفته ای مثل جراحی لیفت صورت نخواهید داشت.

بهترین روش لیفت صورت چیست؟

حالا که به انتهای مقاله نزدیک شده ایم، شاید به خودتان بگویید که با تزریق چربی، بوتاکس یا فیلرها هم می توان پوست را جوان تر کرد. با این تفاصیل کدامش بیشتر به درد من می خورد؟

لیفت صورت با نخ در تهران

پاسخ این است: پوست هر کسی ممکن است شرایط خاص خودش را داشته باشید. بعضی ها به درمان با بوتاکس بهتر واکنش نشان می دهند اما خب، بوتاکس را معمولا برای یک سوم بالایی صورت استفاده می کنند و برای نواحی گونه یا خط خنده زیاد جوابگو نیست. یا مثلا ممکن است که قیمت تزریق فیلر خیلی گران باشد. در چنین شرایطی است که لیفت با نخ می تواند گزینه ی مطلوبی حساب شود.

نخ کلاژن ساز یا نخ پر کننده؟

یکی از سوالات جالبی که در مورد لیفت صورت با نخ پرسیده می شود، این است که باید از نخ کلاژن ساز استفاده کنیم یا نخ پر کننده؟!

در پاسخ باید ابتدا هر یک از این نخ ها را توضیح بدهیم:

نخ کلاژن ساز

نوعی از نخ لیفت است که دارای خارهای ظریفی روی سطح خود است. زمانی که این نخ ها به پوست تزریق می شود، خارهای موجود روی آن به بافت پوست می چسبند و باعث می شوند که کلاژن و الاستین بیشتری تولید شود. به همین دلیل است که به نام نخ های کلاژن ساز معروف است.

شاید معروف ترین نخ کلاژن ساز، نخ pdo باشد که بسیار محبوب است و تقریبا در بیشتر پروسیجرهای لیفت با نخ از آن استفاده می شود.

نخ پر کننده

وقتی که صحبت از نخ پر کننده می شود، منظور دقیقا همان نخ هایی است که با خواص کلاژن سازی و لیفت دهندگی خود باعث پُرتر به نظر آمدن پوست صورت می شوند.

به همین دلیل است که به آن ها نخ پر کننده می گویند.

به طور کلی، تفاوت خاصی میان نخ های کلاژن ساز و نخ پر کننده وجود ندارد. هر دوی آن ها باعث جوانسازی پوست صورت می شوند.

سخن آخر

در نهایت می خواهیم یکی از برترین مراکز لیفت صورت با نخ در تهران را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک مرکز خوب هستید، مرکز زیبایی شریعتی که در محله ی قلهک تهران واقع شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد.

چرا؟

  • چون قیمت های منصفانه ای دارد
  • چرا که یکی از بهترین پزشکان زیبایی را در اختیار دارد( با توجه به نمونه کارها و تجربه ی طبابت وی)
  • از بهترین مواد زیبایی استفاده می کند

هر یک از این دلایل به تنهایی می تواند برای انتخاب این مرکز کافی باشد. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، حتما با همکاران ما تماس بگیرید.

منتظرتان هستیم…

منبع های بیشتر…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا