لیزر با تخفیف در بهترین و مناسب ترین مراکز لیزر تهران

لیزر با تخفیف

لیزر با تخفیف شاید اولین واژه ای باشد که هرکس می خواهد لیزر کند آن را در اینترنت جستجو می کند. همه ما تخفیف را دوست داریم و مایلیم خدمات مشخصی که مدنظرمان است را با قییمتی کمتر از معمول دریافت داریم. لیزر هم به عنوان یکی از رایجترین درمان های زیبایی از این قاعده مستثنی نیست.
بهره مند شدن از تخفیف های لیزر موهای زائد بهترین راه برای این است که درمانی ارزان را تجربه کنید. یادتان باشد که صرف تخفیف داشتن یک مرکز دلیلی برای انتخابش نمی شود. باید در وهله اول کیفیت را مدنظر قرار دهید. یک مرکز نامعتبر و بی کیفیت حتی اگر بیشترین تخفیف ها را هم به شما ارائه کند ارزش مراجعه کردن را ندارد. از طرف دیگر تقریبا تمام مراکز لیزر موهای زائد دوره های تخفیفی دارند. این دوره های به صورت جشنواره ای و محدود و به مناسب های خاصی مانند ماه رمضان، سال نو غیره برگزار می شوند. پس عجله نکنید و اولین تخفیفی که با آن رو به رو شدید را انتخاب نکنید. بهتر است کمی بیشتر تحقیق کنید.

لیزر با تخفیف
لیزر با تخفیف

برای اینکه بفهمید یک مرکز چقدر معتبر و قابل اعتماد است باید به چند نکته توجه داشته باشید. اول اینکه با تماس با مرکز از دستگاه لیزری که استفاده می کند سوال بپرسید. دوم اینکه مطمئن شوید دستگاه مال خودشان است و اجاره نکرده اند. چون یکی از نکات حیاتی این است که کل روند درمان را با یک دستگاه مشابه انجام دهید.
سعی کنید از دوستان و آشنایان خود سوال بپرسید. آنهایی که بیشتر از همه از لیزر کردن موهای زائد بدنشان راضی هستند می توانند مرکزی که به آن مراجعه کرده اند را به شما معرفی کنند. در گام بعدی به مراکز منتخبتان مراجعه کرده و یک جلسه با پزشک حاضر در مجموعه در مورد ابعاد مختلف لیزر و کاری که انجام می دهند صحبت کنید. کیفیت و مهارت کار تکنسین از مهمترین عوامل تاثیر گذار در کیفیت درمانی است که دریافت می دارید.
و در آخر سعی کنید حتما پیش از تصمیم به انتخاب یک مرکز لیست قیمت هایش را بگیرید. یادتان باشد که اگر می خواهید فرآیند لیزر کردن موهای زائد را درست انجام دهید باید کمی وقت و انرژی بگذارید تا بهترین مرکز را انتخاب کنید. فریب تبلیغات را نخورید و در انتخاب یک مرکز قابل اعتماد اندکی سخت گیر باشید. هرچه نباشد پای وقت و هزینه و سلامت شما در میان است. چون اگر درمان بی کیفیتی دریافت کنید نه تنها نتیجه خاصی از لیزر نمی گیرید، بلکه تقریبا یک سال از وقتتان را هدر داده و بدتر از همه سلامت و پوستتان را هم به خطر می اندازید.

قیمت لیزر موهای زائد

عالمان و بزرگان هم همیشه به ما یادآور شده اند که بهترین راه، راه میانه است. تعرفه های بسیار ارزان و گران لیزر کمی شک برانگیز هستند. چون هزینه های لیزر کردن موهای زائد برای یک مرکز رقم تقریبا مشخصی دارد. اگر مرکزی بیش از حد ارزان باشد احتمالا پارامتر های کیفی لازم را رعایت نکرده است( که در طول زمان خود را نشان می دهد). و اگر مرکزی بیش از حد گران باشد به احتمال زیاد دارد بیشتر از آنچیزی که باید از شما پول می گیرد.
بهترین مراکز لیزر که عموما کیفیت خوبی هم دارند، مراکزی هستند که تعرفه های معقولی دارند. یعنی قیمت های پیشنهادی شان با سطح کیفی درمانی که به شما عرضه می کنند تناسب کامل دارد. نه آنقدر گران است و نه آنقدر ارزان. مشاهده لیست قیمت موجود در این صفحه می تواند نمونه ای بسیار خوب از قیمت های متوسط یک مرکز لیزر معتبر باشد.

لیزر با تخفیف
لیزر با تخفیف

لیزر بیکینی

بیکینی یکی از نواحی بدن است که به قولی رفع کردن موهای زائدش واجب است. چون این ناحیه به دلیل رطوبت دائمی و به خاطر اینکه تقریا همیشه از نور و هوا به دور است مکانی بسیار ایده آل برای رشد و باکتری و عفونت است. عفونت هایی که درست در بخش اندام تناسلی هستند.
از طرفی رفع موهای زائد این ناحیه به خاطر ظرافت و حساسیت پوستش همیشه یک مشکل بوده. از همین رو روشی مانند لیزر که با ایمنی و راحتی بالا تاثیر شگفت آوری در کاهش سرعت رشد موهای زائد دارد می تواند بهترین گزینه برای رفع کردن موهای زائد ناحیه بیکینی باشد.
با لیزر کردن، موهای زائد با فاصله های طولانی در حدود چند ماه به چند ماه رشد خواهند کرد. بعد از آنهم هم تراکم و تعداشان کمتر میشود، هم نرم تر می شوند و هم نازک تر. همچنین اگر مایل هستید که تاثیر لیزر را تا حدودی دائمی کنید باید تا چهار یا پنج سال آینده سالی یکبار جلسه تکمیلی لیزر انجام دهید تا اثر لیزر پایدار و همیشگی باقی بماند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیزر فول بادی

لیزر فول بادی یعنی لیزر کردن موهای زائد کل بدن. از بابت مسئله قیمت، لیزر کردن کل نواحی بدن برای شما بسیار به صرفه تر از لیزر کردن ناحیه به ناحیه است.
چون اگر بخواهید نواحی بدن را به صورت جداگانه لیزر کنید باید برای هر ناحیه شش تا دوارده ماه زمان بگذارید. این یعنی ممکن است سال ها درگیر لیزر بمانید. در حالی که با لیزر فول بادی تنها با یک دوره از شر موهای زائد تمام بدنتان خلاص می شوید. ضمن اینکه فول بادی یک پکیج کامل است و به عبارتی مشمول تخفیف خرید کلی می شود.

لیزر با تخفیف
لیزر با تخفیف

لیزر مردان

لیزر فقط برای خانم ها نیست. امروزه خیلی از آقایان عزیز هم برای لیزر کردن موهای زائد بدنشان اقدام می کنند. لیزر موهای زائد برای مردان فرقی با خانم ها ندارد. تنها تفاوت در موهای زائد مردان و زنان است. آقایان معمولا موهای زائد زیادتر و ضخیم تری دارند. اتفاقی که باعث می شود لیزر برایشان کمی قدرتمند تر و طولانی تر انجام شود.
این شرایط باعث می شود تا لیزر کردن موهای زائد برای مردان اندکی هزینه بر تر از لیزر برای خانم ها باشد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد

مرکز تخصصی لیزر شمال تهران از جمله بهترین مراکز لیزر در تهران است که با کادری مجرب و حرفه ای در کنار جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا خدمات با کیفیتی به مراجعه کنندگانش ارائه می کند. تعرفه های متوسط و معقول در کنار تخفیف های استثنایی این مرکز را به مرکزی کاملا به صرفه نیز تبدیل کرده است. برای دیدن لیست قیمت و اخذ نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
لیزر با تخفیف
لیزر با تخفیف

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا