آیا ارزنترین قیمت لیزر کل بدن با بهترین دستگاه لیزر ممکنه؟

قیمت لیزر کل بدن

بهترین قیمت لیزر کل بدن با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

قیمت لیزر کل بدن
سلام دوستان. امیدوارم سلامت و خندان باشین.

چه طوری میشه با مقدار پول کمی دوره ی لیزر کل بدن رو به اتمام رساند؟ آیا امکان داره؟ جواب من به عنوان پژوهشگر چندین ساله ی لیزر اینه که بله، امکان لیزر باکیفیت با مقدار کمی پول وجود داره. کافیه هوش مالی خود رو تقویت کرده و از فرصت های تخفیف لیزر در مراکز معتبر استفاده کنین.
بهتره فوت و فن پیدا کردن تخفیف های استثنایی در یه مرکز لیزر خوب رو بدونین. شاید پیدا کردن تخفیف در ظاهر خیلی ساده به نظر برسه: یه کلیک روی یه تبلیغ اینترنتی و تمام! اما در حقیقت اینگونه نیست. اغلب مواقع، تبلیغات تخفیف لیزر با آنچه در واقعیت باهاش روبرو میشین یکی نیست.
در متن حاضر، کمکتون میکنم تا بهترین قیمت لیزر کل بدن رو پیدا کرده و پول کمتری برای لیزر باکیفیت با بهترین دستگاه لیزر پرداخت کنین. از همراهی شما خوشحالم.
هر سوالی داشتین میتونین با ما تماس بگیرین. تلاش داریم در اسرع وقت پاسخگو باشیم.

نظرات درباره قیمت لیزر کل بدن

چت روم ها مملو از نظرات واقعی یا ساختگی درباره ی لیزر موهای زائد هست. بعضی کاربران برای تبلیغ نظر میدن و بعضی دیگه از مراکزی گله و شکایت و یا تعریف و تمجید میکنن.

دوست دارین نظرات واقعی کاربران درباره ی قیمت لیزر موهای زائد با دستگاه های متفاوت و در کلینیک های مختلف رو بشنوید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیست جدیدترین قیمت لیزر کل بدن در مرکز  شریعتی تهران همراه با نظرات کاربران

7 روش تشخیص بهترین قیمت لیزر فول بادی

امروزه درآمدزایی و حفظ دارایی ارزش داره و از دست دادنش دردناکه. هر کدوم از ما ممکنه به دام سیستم های تبلیغاتی جیب بُر در حیطه ی زیبایی و لیزر بیفتیم. برای اینکه بتونیم تبلیغات واقعی رو از غیر واقعی تشخیص بدیم، لازمه که یه سری اطلاعات عمومی درباره ی دستگاه لیزر و تفاوت بین قیمت ها و تخفیف های راست و دروغ رو بدونیم.

فرض کنین شما به چند تبلیغ چشمک زن در یه وبسایت تخفیفات لیزر نگاه میکنین. متن تبلیغ از ارزانترین قیمت لیزر کل بدن با بهترین دستگاه لیزر و با تخفیف استثنایی صحبت میکنه. آیا شما فورا دست به انتخاب میزنین؟
قیمت لیزر فول بادی در همه مراکز لیزر یکسان نیست اما بهترین قیمت ها رو میتونین به 7 روش زیر تشخیص بدین:

  1. قیمت واقعی لیزر کل بدن نمیتونه و نباید بر اساس تعداد شات باشه. در بهترین مراکز لیزر، قیمت لیزر با شات نامحدود اعلام میشه.
  2. بهترین مراکز لیزر قیمت های لیزر موهای زائد رو در پکج های مختلف به صورت منظم و به روز رسانی شده در وبسایت های تخصصی و رسمی اعلام میکنن. شما میتونین خیلی راحت این قیمت ها رو با جاهای دیگه مقایسه کنین. فراموش نکنین که قیمت رو حتما با توجه به برند دستگاه لیزر و پکج لیزر در نظر بگیرین.
  3. قیمت وقتی میتونه منصفانه باشه که علاوه بر نامحدود بودن شات لیزر از بهترین دستگاه لیزر استفاده بشه.
  4. قیمت خوب یعنی اینکه هم مرکز لیزر خوب باشه و هم از دستگاه لیزر باکیفیت متعلق به خود مرکز و متناسب با پوست خودِ شما استفاده بشه. به عبارتی، دستگاه لیزر وسط کار ناگهان تغییر نکنه.
    مراجعین زیادی دیدم که از یه مرکز یا بیمارستانی شاکی هستن و میگن که برند دستگاه لیزر در جلسات اولیه چیز دیگه ای بوده و حین دوره ی لیزر تغییر کرده. مسئله مهم اینه که اگه طول موج دستگاه لیزر با پوست شما تناسب نداشته باشه، در واقع پولتون رو دور ریختین.
    نکته مهم اینه که حتی اگه برند لیزر اوکی باشه ولی طول موج دستگاه با پوست شما سازگار نباشه، احتمال بروز عوارض وجود داره.
  5. قیمت خوب یعنی اینکه قیمت لیزر خیلی ارزان نباشه و در عین حال خیلی گران نباشه. همچنین، از شبه لیزر به جای دستگاه لیزر باکیفیت استفاده نشه. شبه لیزرها در مقایسه با لیزرهای واقعی و استاندارد قیمت بسیار پایین تری دارن و البته با نتایج معکوس و نامطلوبی همراهند!
  6. بدون در نظر گرفتن برند دستگاه لیزر نمیشه گفت که قیمت لیزر واقعی ست یا نه.
    اگه در متن تبلیغ به الکساندرایت، دایود و یا ان دی یاگ اشاره شده، این سه تا فن آوری لیزری هستن نه نامِ برند. برندهای چینی عموما کیفیت خوبی ندارن.
    سه تا از بهترین برندهای دستگاه لیزر در ایران عبارتند از:
    6.1. مدیواستار نکست پرو دایود و الکساندرایت (محصول مشترک شرکت معروف زایس و مدیواستار آلمان)
    6.2. کندلا جنتل مکس پرو
    6.3. آپوجی پلاس (سایناشور آمریکا)
    بعضی مراکز در تبلیغات خود فن آوری لیزر رو الکساندرایت اعلام میکنن در حالی که در واقعیت از شبه لیزرهای نامرغوب آی پی ال یا اس اچ آر استفاده میکنن. آشنایی با برند دستگاه لیزر خیلی مهمه. طبیعی ست که برندهای باکیفیتی مانند مدیواستار قیمت بالاتری داشته باشن.
    نکته: برند دستگاه لیزر رو سرچ کنین و اطلاعات اون رو از وبسایت رسمی در بیارین. فراموش نکنین که هیچ دستگاه لیزری نمیتونه موهای زائد شما رو به صورت دایمی از بین ببره.
  7. برای پیدا کردن بهترین قیمت لیزر کل بدن، بهتره از فرصت های تخفیف استفاده کنین. به مراکزی که تند تند تخفیف های لیزر آنچنانی و وقت و بی وقت رو اعلام میکنن اعتماد نکنین. بهترین تخفیف ها در فواصل منظم و دوره ای ارایه میشه نه هر هفته!روش های تشخیص بهترین تخفیف لیزر کل بدن

تجربه دو کاربر از قیمت لیزر کل بدن

روزانه با دهها نفر از مراجعین لیزر سروکار دارم. دوستی از بیمارستان معروفی در تهران گله مند هست که چرا وسط جلسات لیزر به جای دایود از IPL استفاده کردن و پوستش دچار سوختگی شده. به علاوه، پول لیزر دایود رو از قبل داده در حالی که IPL ارزانتره.
به فکرم رسید شاید دستگاه لیزر با فن آوری دایود خراب شده و به تعمیر نیاز داشته و شاید اجاره ای بوده و به همین علت تغییر کرده و شایدهای دیگه. علت هر چه که باشه، تغییر دستگاه لیزر از مناسب به نامناسب سبب تخریب نتایج لیزر و هدر رفتن و وقت و پول مراجعه کننده خواهد شد.

یکی از دوستان گفتن:
“من عادت داشتم هر تبلیغی که صفحه اول گوگل بالا بود رو باز میکردم و توجهی به واقعی بودن یا نبودن تبلیغ نداشتم. اخیرا برای لیزر یکی از مراکز تخفیفات رو انتخاب کردم. توی تبلیغ نوشته بودن تخفیف برای کل جلسات لیزر. اما وقتی پول رو پرداخت کردم متوجه شدم تخفیف فقط برای جلسه اول هست نه کل جلسات. خیلی به هم ریختم و از اعتمادم پشیمون شدم.”
به این دوست توضیح دادم که تخفیف واقعی برای کل دوره لیزر موهای زائد هست نه فقط جلسه اول.

چه طوری لیزر موهای زائد ارزان و باکیفیت رو پیدا کنم؟

خانم های زرنگی هستن که با کمی هوشمندی قیمت لیزر کل بدن رو پایین میارن. شما نیز میتونین از روش های زیر کمک بگیرین تا قیمت لیزر باکیفیت براتون پایین تر بیاد:
برگ تخفیف گروهی بگیرین
نفراتی رو برای لیزر به مرکز معرفی کنین تا از تخفیف بیشتری برخوردار بشین
از فرصت های تخفیف ویژه قبل از شروع تعطیلی های رسمی ملی-مذهبی و اوایل هر فصل استفاده کنین.
فصل پاییز بهترین فصل برای شروع دوره ی لیزر موهای زائد هست. بهترین تخفیف ها رو اوایل پاییز اعلام میکنن.
اگه پول شما کافی نیست، به جای لیزر کل بدن، یکی از پکج های ارزانتر لیزر رو انتخاب کنین. برای مثال، پکج طلایی زیر بغل و بیکینی (با لاین و مایو به عنوان هدیه).
مرکز لیزر شریعتی در تهران پکج های متفاوت و به صرفه ای رو برای شما عزیزان در نظر گرفته.

قیمت لیزر کل بدن در بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

قیمت لیزر کل بدن در بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

چرا انتخاب مرکز لیزر شریعتی تهران رو به شما پیشنهاد میکنیم؟

مرکز لیزر شریعتی در تهران با اینکه از بهترین دستگاه های لیزر دنیا مانند کندلا و مدیواستار استفاده میکنه، قیمت های لیزر رو از مراکز مشابه کمتر اعلام کرده. به علاوه، از اپراتورهای خانم و آقای باتجربه و خوش برخورد بهره میبره.

محیط مرکز بسیار بهداشتی و نوبت دهی بسیار منظم هست.
شات لیزر نامحدود بوده و دخالتی در قیمت گذاری نداره.
تخفیف ها برای کل جلسات لیزر هست.
دستگاه های لیزر متعلق به خود مرکز و سالم هستن. به عبارتی، حین دوره ی لیزر هرگز با تغییر دستگاه لیزر مواجهه نخواهید شد.
جشنواره های تخفیف به صورت منظم برگزار میشه و قیمت لیزر در روزهای جمعه ارزانتر حساب میشه.
در مرکز شریعتی هیچگونه پورسانتی اضافه بر قیمت واقعی به اسم تخفیف از شما دریافت نمیشه.
به هوش باشین که بعضی از مراکز از قبل پولی رو اضافه بر قیمت واقعی در نظر گرفته و درصدی از اون رو به عنوان تخفیف اعلام میکنن. در واقع، تخفیفی در کار نیست و حتی یه پول اضافه از جیب شما برمیدارن.

نتایج لیزر موهای زائد برای شما پیگیری خواهد شد. تمامی مراحل دوره لیزر برای شما به صورت تخصصی و با راهنمایی متخصصین لیزر انجام میشه.
مرکز لیزر شریعتی چند وبسایت رسمی و تخصصی (بدون تبلیغات زرد) برخورداره. مطلب سایت از به روزترین منابع علمی اخذ شده و هیچ مقاله ای از سایت های دیگه کپی برداری نشده. نظارت جدی بر وبسایت ها صورت گرفته و شما میتونین با سرچ کلید واژه های مورد نظرتون (قسمت دایره) جواب تمام سوالات لیزر و زیبایی خود رو پیدا کنین.

تیم پژوهشگران مرکز لیزر شریعتی شب و روز مشغول تحققیق و به روز رسانی مقالات بوده و برای آگاهی بخشی به کاربران تلاش میکنن.

مشاهده ی لیست قیمت لیزر کل بدن در تهران و شهرهای مختلف ایران

شاد و سرافراز باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا