قیمت انواع ژل لب |سوالات شما درباره تزریق فیلر و نظرات پزشکان!

قیمت انواع ژل لب

قیمت انواع ژل لب

دقیقاً نمی توانیم بگوییم که از چه موقع اهمیت زیبایی لب ها، این قدر در زندگی ما زیاد شد اما این روزها هر کسی را که می بینید به نحوی دنبال این است که یک قدم به معیارهای زیبایی نزدیک تر شود. در این راستا، راهکارهای زیادی وجود دارد. از شیوه ها و درمان های خانگی و سنتی گرفته تا جدیدترین پروسیجرهای زیبایی لب !

در این میان شاید محبوب ترین و رایج ترین تکنیک افزایش حجم لب ها، تزریق ژل لب باشد. اما موضوع امروز ما در این مقاله، خود پروسیجر تزریق ژل لب نیست. بلکه می خواهیم به سوالاتی که در مورد قیمت انواع ژل لب وجود دارد، پاسخ بدهیم. برای این کار به سراغ نظرات خود شما عزیزان در وب سایت ها و پیج های مختلف رفته ایم. توصیه می کنیم با ما همراه باشید تا از چند و چون قیمت انواع ژل لب سر در بیاورید.

از صحبت های یک خانم جوان به نام پانیذ در وب سایت ن.ی.ن.ی سایت شروع می کنیم. این خانم چند وقت پیش عمل رینوپلاستی (عمل بینی) انجام داده و حالا به فکر تزریق ژل لب برای لب بالایش است که خیلی نازک هستند و بعد از عمل بینی بیشتر هم تو ذوق می خورند. تنها دغدغه ی او قیمت تزریق ژل لب و هم چنین بهترین مارک فیلر برای انجام این کار است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت انواع ژل لب
قیمت انواع ژل لب

این خانم پاسخ های زیادی از بقیه دریافت کرده. خیلی ها توصیه کرده اند که ژل ژوویدرم را تزریق کند که یکی از بهترین مارک های فیلر است. یک نفر دیگر هم قیمت هر سی سی آن را تقریباً چیزی حدود 700 الی 800 تومان تخمین زده!

خب حالا تکلیف خانم پانیذ چیست؟ پاسخ این سوال را از پزشک متخصص زیبایی مجموعه سوال کرده ایم و این پاسخ را داد:

مهم ترین کاری که این خانم باید انجام می داد، این بود که به طور همزمان با عمل بینی، باید تزریق ژل لب را نیز انجام می داد تا بهترین نتیجه دریافت می شد. در مورد باریکی لب بالای این خانم باید کمال دقت را داشت چرا که با تزریق بیش از حد ممکن است لب های او فرم اردکی پیدا کنند و ظاهر بسیار ناخوشایندی پیدا کنند.

راجع به قیمت تزریق ژل هم همه چیز بستگی به برند، میزان ژل تزریق شده و هم چنین مهارت پزشک دارد.

نمی توان با صراحت اعلام کرد که ژل ژوویدرم بهترین مارک برای تزریق در لب است چرا که هر فردی شرایط منحصر به فردی دارد. یادتان باشد که هر مارک فیلر، نسخه های متعددی دارد که هر کدام برای تزریق در یک ناحیه از صورت مناسب هستند.

قیمت نیم سی سی ژل لب

در پیج اینستاگرام مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران،(@berkelyzerr) خانمی سوال کرده بود که :

من 23 ساله هستم و تازگی ازدواج کردم. با هزار و یک زحمت شوهرم رو راضی کردم که ژل لب تزریق کنم. آخه لب هام خیلی خیلی باریکه. اما قول دادم که میزان تزریق خیلی کم باشه و اصلاً به اصطلاح اردکی نشه. شما پیشنهاد می کنید چقدر تزریق کنم که شوهرم گیر نده؟ قیمت نیم سی سی ژل لب چقدره؟ اصلاً می ارزه که نیم سی سی تزریق کنم؟

قیمت نیم سی سی ژل لب
قیمت نیم سی سی ژل لب

پاسخ پزشک زیبایی مجموعه به سوال این خانم این گونه بود:

میزان تزریق بستگی به تمایل شما و هم چنین تعادل با دیگر اجزای صورت دارد. قطعاً حتی با تزریق نیم سی سی ژل هم می توانید تاثیر آن را روی چهره ی خود ببینید اما اردکی شدن لب ها، بیشتر مواقع به خاطر عدم مهارت پزشک و عدم آشنایی با آناتومی چهره دارد. قیمت آن نیز بستگی به مارک ژل دارد. توصیه می کنیم که به هیچ وجه از ژل های خیلی ارزان و چینی استفاده نکنید چرا که عوارض وحشتناکی دارند. ( از جمله ورم بیش از حد لب، عفونت های مکرر و…)

قیمت ژل هیالورونیک اسید

این روزها، بیشتر مراکز در حال تبلیغ و جا انداختن ماده ای به نام هیالورونیک اسید در ذهن مراجعه کنندگان خود هستند. به همین خاطر طبیعی است که همه افراد درباره ی این ماده سوال می کنند و می خواهند بدانند که این ماده چه تاثیری روی پوست دارد؟

خب برای توضیح این سوال باید بگوییم که هیالورونیک اسید ماده ای کاملاً طبیعی است که در بدن انسان یافت می شود. این ماده مسئولیت حفظ و نگهداری آب و رطوبت در بافت های بدن را بر عهده دارد. اما هر چه سن فرد بالاتر می رود، تولید طبیعی این ماده کاهش پیدا می کند. به همین خاطر است که با اضافه کردن این ماده به فیلرها، می توان اثرات آن ها را چند برابر کرد. هم چنین طبیعی بودن این ماده، باعث می شود فیلرهای حاوی این ماده هیچ گونه عوارضی روی پوست بر جای نگذراند.

قیمت ژل هیالورونیک اسید
قیمت ژل هیالورونیک اسید

پس طبیعی است که این دسته فیلرها قیمت بالاتری داشته باشند. اما به این معنی نیست که کلاً گران باشند و نتوان از عهده ی پرداخت قیمت آن ها برآمد.

سارا یکی از مراجعه کنندگان دائمی مرکز ما، داستان خود از قیمت ژل هیالورونیک اسید این گونه برایمان روایت کرد:

در خیابان ناصرخسرو تهران قدم می زدم که یکی از همین فروشنده های دارو، تبلیغ ژل و فیلر می کرد. در کمال تعجب دیدم که قیمتی که می گفت خیلی ارزان تر از آن چیزی بود که در مراکز مختلف می دیدم. اما با اندکی تحقیق و جستجو، متوجه شدم که ژل هیالورونیک اسید این فروشنده ی محترم، کاملاً تقلبی و چینی بود و خدا می داند که با تزریق آن چه اتفاقی برای صورت می افتد.

با تمام این مسائل به نظر می آید، بهترین اقدام این است که همه چیز به پزشک خود و مجموعه بسپارید. نگران قیمت و هزینه های درمان خود هم نباشید. با وجود تخفیف هایی که خیلی از مراکز ارائه می کنند، دیگر همه می توانند محصولات مرغوب و با کیفیتی استفاده کنند.

هزینه تزریق ژل لب دائمی

مهم ترین نکته ای که باید بدانید: تمام فیلرها و ژل ها کاملاً اثراتی موقتی دارند مگر این که حاوی مواد مصنوعی و غیر طبیعی باشند که تزریق آن ها توصیه نمی شود.

بنابراین تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به دنبال برندها و مارک هایی باشید که دوام و ماندگاری بیشتری دارند. همکاران ما در مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران در کمال خوشحالی می توانند در زمینه ی بهترین مارک فیلر و قیمت انواع ژل لب شما را راهنمایی کنند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

موفق و پیروز باشید

محقق و گردآورنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا