فیلم هایفوتراپی | با چشمه جادویی جوانی آشنا شوید!!

فیلم هایفوتراپی

فیلم هایفوتراپی

دیگر لازم نیست آدم ها دنبال چشمه های جوانی یا داروهای کیمیا باشند. امروزه کافی است یک مرکز زیبایی خوب پیدا کنید که خدمات هایفوتراپی ارائه می کند!!
هایفوتراپی جدیدترین روش درمان زیبای است که بدون کمترین نیاز به هرگونه جراحی یا برش پوست، می تواند به صورت کاملا غیرتهاجمی کاری کند تا پوست صورت شما خودش، خودش را جوان کند! روش های قدیمی تر مانند جراحی لیفت صورت یا لیفت با نخ عملا پوست را مجبور به لیفت می کردند، اما اساس کار هایفوتراپی تنها تحریک پوست به جوانسازی و لیفت است. شاید باور نکنید اما با هایفوتراپی می توانید به صورت طبیعی بین 5 تا 10 سال ظاهر خود را جوانتر کنید! آن هم بدون کمترین خطر و عوارض جانبی!

جالبتر اینکه بلافاصله بعد از خود درمان هم بخشی از این روند را به عینه خواهید دید. هرچند طی چند ماه آینده ملاحظه خواهید کرد که پوستتان که تا دیروز روند پیر شدن را طی می کرد، به شکل عجیبی روز به روز جوانتر به نظر می رسد.
در مورد هایفو بیشتر صحبت خواهیم کرد اما دیدن فیلم هایفوتراپی می تواند تصویر روشن تری از آنچه درموردش صحبت می کنیم در اختیار شما قرار بدهد.

 

کی هایفوتراپی کرده

 

واقعیت این است که شاید در اطراف خود افراد زیادی را نبینید که هایفوتراپی انجام داده اند. برخلاف لیزر موهای زائد که طرفداران زیادی برای خود پیدا کرده و این روزها تقریبا از هر سه نفر، یک نفر این درمان را انجام داده، هایفو آنچنان درمان شناخته شده ای نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

فیلم هایفوتراپی
فیلم هایفوتراپی

این فقط یک دلیل دارد. هایفو یک درمان جدید و تازه وارد است. هنوز خیلی از مراکز هستند که خدمات هایفوتراپی ندارند و تبلیغات زیادی در مورد آن نشده. اما درست مانند لیزر که شرایط مشابهی داشت ولی به خاطر مزیت های فوق العاده اش به سرعت در بین مردم جا افتاد، مزیت های شگفت انگیز هایفو نیز به زودی باعث محبوبیت چشمگیر آن خواهند شد.
این را به طور قطع به شما می گوییم چون در بین افرادی که هافوتراپی کرده اند اکثر آنها از درمانی که انجام داده اند بسیار راضی هستند. دلیل این رضایت اثربخشی حقیقی این درمان است. چون اگر هایفو را به صورت صحیح انجام دهید می توانید بدون اینکه شاهد عوارض جانبی زیادی باشید، نتیجه فوق العاده ای از آن بگیرید. هایفوتراپی علاوه بر ایمنی و کارایی بیشتر نسبت به روش های قدیمی تر لیفت صورت از نظر هزینه هم بسیار معقول تر است( هرچند در مورد قیمت در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد).
اما هستند افرادی که رضایت چندانی از هایفوتراپی ندارند. این عدم رضایت هیچ ارتباطی با اصل درمان ندارد، بلکه به نحوه دریافت آن مربوط می شود. معلوم است که اگر هایفو را با دستگاه های قدیمی، ارزان و بی کیفیت انجام دهید نتیجه ای از آن نمی گیرید. معلوم است که اگر تکنسین مرکز مورد مراجعه شما تخصص کافی در انجام هایفو نداشته باشد حتی با بهترین دستگاه هم نمی تواند درمان موثری برای شما انجام دهد.
پس برای گرفتن بهترین نتیجه از هایفو، باید بهترین مرکز هایفوتراپی را برگزینید.

هایفو چیست؟

با تأثیر هایفو آشنا شدید، اما هنوز نمی دانید که این تأثیر چگونه به وجود می آید.

فیلم هایفوتراپی
فیلم هایفوتراپی

واژه هایفو خلاصه high intensity focused ultrasound یا امواج متمرکز تشدید شده فراصوت است. امواج فراصوت یا اولتراسوند مواد اولیه جادویی هایفوتراپی محسوب می شوند. این امواج به خاطر طول موجی که دارند بدون اینکه تماسی با سطح پوست برقرار کنند مستقیما از آن عبور کرده و وارد لایه های زیرین و عمیقتر پوست می شوند.
وقتی امواج اولتراسوند به لایه های عمیق می رسند به انرژی گرمایی تبدیل شده و آسیب گرمایی کنترل شده را در سطح مختلف لایه های پوستی ایجاد می نمایند. این آسیب باعث می شود هورمون های کم کار شده بدن مجددا کلاژن تولید کنند تا با تعویض سلول های آسیب دیده با سلول های جوان و جدید آسیب وارده را ترمیم نمایند. کلاژن تولید شده که در این روش میزان بالایی هم دارد رفته رفته فعالیت خود را مانند دوران جوانی از سر می گیرد و باعث تعویض کلی سلول های پوستی می شود. این تعویض در نهایت باعث می شود تا پوست شما مثل گذشته جوان، سفت و محکم و البته صاف و بدون چروک شود.
برای گرفتن نتیجه مناسب از هایفوتراپی در یک مورد استاندارد معمولا از سه کارتریج استفاده می شود.
• کارتریج اول 1.5میلیمتری که لایه اول زیرین پوست را هدف می گیرد و باعث تغییر رنگدانه ها و روشن تر شدن پوست می شود.
• کارتریج دوم 3 میلیمتری که باعث جوانسازی و رفع چین و چوک های ملایم می گردد.
• و کارتریج سوم 4.5 میلیمتری که مستقیما وارد لایه اسماس شده و باعث لیفت و کشیدن پوست صورت می شود.
حتما به این نکته توجه داشته باشید هایفو تنها مناسب رفع علائم ملایم پیری است. یعنی برای رفع چین و چروک های عمیق و افتادگی شدید پوست چندان تأثیری ندارد. به همین دلیل بیشترین نفع را از هایفوتراپی افراد بین 35 تا 50 سال با علائم ملایم پیری می برند.

قیمت هایفوتراپی

تمام مزیت های مورد اشاره هایفوتراپی را در کنار هزینه معقول و مناسب آن قرار دهید. هزینه هایفوتراپی برای هر نفر به تعداد جلسات مورد نیاز آن فرد بستگی مستقیم دارد. همچنین شدت درمان هم در تعیین قیمت موثر است. اما مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داتشته باشید این است که وقتی هزینه های هایفوتراپی را در یک مرکز معقول می بینید خودتان متوجه می شوید که به نسبت تأثیرات فوق العاده اش چقدر به صرفه است!
برای آشنایی با قیمت هایفوتراپی بهتر است به این صفحه مراجعه کرده با متخصصین این مرکز معتبر و قابل اعتماد که هزینه های مناسبی ارائه می کند، صحبت کنید.

قیمت هایفوتراپی
قیمت هایفوتراپی

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم اگر می خواهید از هایفو نتیجه بگیرید حتما باید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی در پایتخت است که با کادری مجرب و متخصص، و با بهره مندی از بهترین دستگاه هایفوتراپی خدمات باکیفیتی به شما عزیزان عرضه می کند. علاوه بر کیفیت بسیار خوب، قیمت ها و تعرفه های این مرکز نیز بسیار به صرفه و مناسب هستند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و گرفتن نوبت هایفو بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
فیلم هایفوتراپی
فیلم هایفوتراپی

گردآورنده : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا