جنیفر لوپز چطور در 50 سالگی انقدر جوان و خوب مونده؟ | 3 راز جوانی و زیبایی جنیفر

راز جوانی جنیفر لوپز

عکس شخصی رقص جنیفر لوپز

راز جوانی جنیفر لوپز

با نگاهی به چهره جذاب و دوست داشتنی جنیفر لوپز اولین چیزی که به ذهن هر شخص مبادرت می ورزد این است که او در سن 50 سالگی همچنان مانند سالهای گذشته جوان ، زیبا و سالم به نظر می رسد. اما همه آن جوانی و زیبایی های به ظاهر بی دردسر از خوش شانسی وی سرچشمه نمی گیرد. سبک زندگی جنیفر لوپز به گونه ای ست که برای آنچه به دست آورده است سخت تلاش می کند، چه این سخت کوشی انجام تمرینات سخت و طاقت فرسای بدنسازی باشد و چه دنبال کردن رژیم های غذایی خاص. اکثر نکات و ترفندهای او برای سالم ماندن و جوان به نظر رسیدن، توصیه های معمولی هستند. مانند حرکات ورزشی ، رژیم غذایی سالم ، مدیتیشن کردن، نوشیدن آب فراوان و … که شما با انجام از هر یک از این موارد می توانید به سلامت و زیبایی دست پیدا کنید. اما داشتن پوست بی عیب و نقص جنیفر کمی غیر عادی است. گویی که سالهاست نه تنها روند طبیعی پیری بر او اثری نداشته ، بلکه جوانتر از سال های قبل نیز به نظر می رسد. و این چیزی نیست که شما بتوانید با نوشیدن آب بیشتر یا استفاده از ماسک عسل به آن برسید.

نگران نباشید! ما در این مطلب قصد داریم پرده از 3 راز جوانی و زیبایی جنیفر لوپز برداریم. رازهای زیبایی چهره که برای شما نیز در دسترس هستند و شما نیز می توانید آنها را به کار گیرید.

 

راز زیبایی پوست جنیفر لوپز

عکس جنیفر لوپز قبل از عمل زیبایی

در مصاحبه های مختلف هنگامی که از جنیفر در خصوص رازهای جوانی و زیبایی اش پرسیده می شود، یکی از مواردی که وی بی پرده به آن اشاره دارد تزریق بوتاکس است. ملاحظه می کنید که چهره جنیفر پس از تزریق بوتاکس در حد باورنکردنی زیبا شده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

نمونه مزایای تزریق بوتاکس: جنیفر لوپز

بوتاکس یک نوروتوکسین است که باعث رها سازی عضلات صورت می شود. پزشکان سال هاست که از بوتاکس استفاده می کنند تا زیبایی ظاهری خطوط صورت و چین و چروک ها را بهبود بخشند. بوتاکس علیرغم کاربردش در بهبود خطوط صورت همچنین برای درمان علائم و شرایط مختلف، کاربرد های پزشکی نیز دارد. صدها بازیگر هالیوودی از جمله خانم لوپز  پس از تزریق بوتاکس با افزایش جذابیت خود به ثروت فراوانی دست یافتند.

سه شکل مختلف از سم بوتولینوم (Botox Cosmetic ، Dysport و Xeomin) برای تزریق به عضلات صورت موجود است. این پروتئین باکتریایی به طور موقت عضله ای را که تزریق در آن صورت گرفته است، فلج می کند. تزریق بوتاکس صورت در برخی از چین و چروک ها مانند نواحی پیشانی و گوشه های چشم، بیشترین کاربرد را در زمینه زیبا شدن پوست صورت دارد. بوتاکس صورت به واسطه یک سوزن نازک و حجم کمی از سم تزریق می شود. درد تزریق بوتاکس بسیار ناچیز است.

تزریق بوتاکس با مسدود کردن موقتی سیگنال های عصبی و انقباضات عضلات عمل می کند. این امر منجر به بهبود ظاهری چین و چروک اطراف چشم و بین ابروها می شود. همچنین با جلوگیری از انقباض عضلات صورت می تواند روند شکل گیری خطوط جدید را نیز کند سازد.

تزریق بوتاکس یک روش حداقل تهاجمی است. در این پروسیجر نیازی به هیچ گونه برش یا بیهوشی عمومی نیست. اگر نگران درد و ناراحتی ناشی از آن هستید ، یک بی حس کننده موضعی یا یخ می تواند ناحیه درمان را بی حس کند.

نواحی تزریق بوتاکس صورت

از نظر زیبایی ، تزریق بوتاکس صورت در این نواحی قابل اجرا است:

برای تزریق بوتاکس صورت ، بیمار در موقعیت قائم بر روی تخت قرار می گیرد. مناطقی که باید تزریق شوند با پاک کننده غیر الکلی مانند هیبیکلن یا بتادین پاک می شوند. برخی از پزشکان در این زمان از یک ماده بی حسی موضعی مانند کرم EMLA یا سایر جایگزین های مشابه استفاده می کنند. سپس بوتاکس در نواحی مورد نظر صورت تزریق می شود. الگوهای تزریق معمولی شامل حدود چهار یا پنج نقطه در هر طرف پیشانی و دو یا سه نقطه در اطراف چشم است.

بسته به نوع چین و چروک و اثر مطلوب آن برای بیمار، پزشک می تواند مناطق بیشتری را تزریق کند. چنانچه پس از تزریق، ناحیه مورد نظر خونریزی کرد، معمولا فشار اعمال می شود. در حالی که گاهی اوقات جهت راحتی بیشتر از یخ استفاده می شود، اما برای کنترل خونریزی و کبودی، فشار مستقیم بسیار بیشتر از یخ موثر است.

کل فرایند تزریق بوتاکس تقریباً 10 دقیقه طول می کشد.

خوشبختانه مراکز متعددی خدمات تزریق بوتاکس را ارائه می دهند. بنابراین شما نیز می توانید همچون جنیفر از این درمان پزشکی معجزه آسا بهره مند شوید و همیشه جوان و زیبا بمانید.

 

راز جوانی پوست جنیفر لوپز در مزوتراپی صورت

بیوگرافی جنیفر لوپز بدون آرایش

یکی دیگر از درمان هایی که جنیفر به صورت دوره ای از آن در زمینه جوانی و زیبایی پوست بهره می برد، مزوتراپی صورت است.

مزوتراپی در دهه پنجاه میلادی توسط یک پزشک فرانسوی به نام میشل پیستور اختراع شد و به این دلیل به این اصطلاح نامگذاری شد كه شامل یک سری تزریق های كوچك به “مزودرم” ، لایه میانی پوست (“مزو” یک واژه یونانی به معنی میانی) است.

محلول های مزوتراپی صورت می توانند سلول فیبروبلاست موجود در پوست را تحریک کرده و باعث تولید کلاژن بیشتری برای مقابله با علائم پیری شوند. در بین لیست مواد سازگار با پوست که تزریقی هستند ، می توان به فاکتورهای رشد ، پپتیدها ، آنتی اکسیدان ها و عناصر کمیاب اشاره کرد که محیطی ایده آل برای پوست سالم را فراهم می کنند و با روند پیری بهتر مقابله می کند. از اینرو این مواد بهترین مواد مزوتراپی صورت به شمار می روند.

اسید هیالورونیک یک ترکیب آبرسان مهم و ضروری طبیعی برای پوست است و البته ویتامین ها و اسیدهای آمینه ای که شما آنها را به خوبی می شناسید. همگی این موارد جزء ترکیبات اصلی مواد مزوتراپی صورت به شمار می روند. یک ترکیب مزوتراپی معمولی ممکن است شامل 50 ماده برای تغذیه رسانی ، ترمیم و جوانسازی پوست باشد که از طریق سوزن های بسیار ظریف یا یک گان مزوتراپی (مزوگان) تزریق می شوند. شاید تزریق مزوتراپی بسیار وحشتناک به نظر برسد اما در طول درمان تقریباً هیچ دردی احساس نمی شود ، با این حال ممکن است از قبل یک کرم بی حس کننده استفاده شود تا درد و ناراحتی را به حداقل برساند.

برخی از کوکتل های مزوتراپی با ترکیباتی ساخته شده اند که با کنترل میزان تولید رنگدانه توسط ملانوسیت های موجود در پوست ، به کاهش رنگدانه های ناخواسته (مانند لک) کمک می کنند. این می تواند یک درمان مؤثر برای اشکال خاصی از لکه های ناشی از آفتاب و ملاسما باشد.

مزوتراپی همچنین می تواند برای محو شدن جای جوش و اسکار ها به ویژه در صورت تشکیل حفره روی سطح پوست مورد استفاده قرار گیرد ، زیرا اسید هیالورونیک موجود در این محلول به ایجاد حجم در پوست کمک می کند ، در حالی که سایر آنتی اکسیدان ها و اسیدهای آمینه خاصیت ضد التهابی دارند که به بهبود و ترمیم پوست کمک می کنند.

جالب تر از هر چیز این است که جنیفر در یکی از مصاحبه هایش اذعان داشته است که از تزریق مزوتراپی برای تقویت و پرپشتی مو نیز استفاده کرده است.

شما نیز می توانید با مراجعه به یکی از مراکز زیبایی در سطح شهر نیاز به داشتن پوستی جوان و زیبا را مرتفع سازید و در ضمن با یک تیر دو نشان بزنید. با وقتی که برای تزریق مزوتراپی رزرو می کنید هم به جوانسازی پوست تان می رسید و هم به تقویت موهای تان.

 

راز زیبایی صورت بدون آرایش

جنیفر لوپز چند عمل زیبایی انجام داده

اگر خواهان آن هستید که همچون جنیفر لوپز بدون نیاز به آرایش ، صورتی زیبا و جوان داشته باشید ، به شما دستگاه جوانسازی فیس آپ را معرفی می کنیم. این یکی دیگر از مواردی است که جنیفر برای جوانی و زیبایی خود از آن بهره می برد.

دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن، جوانسازی، سفت شدن پوست، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری به شمار می رود. فیس آپ صورت یک روش قطعی برای جوانسازی و پاکسازی صورت به شمار می رود که بدون دردسر و در مدت زمانی کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

این دستگاه جدید مجهز به یک هندپیس مداری است که میکرو پالس مکانیکی را فراهم می کند. درمان میکرودرم ابریشن با سرهای قابل تعویض که با کاربید سیلیکون پوشانده شده است، صورت می پذیرد. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست را نرم و روشن تر سازد.

فیس آپ صورت با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند دیسکرومیا ، لک های ناشی از سن ، خطوط ریز و اسکار ها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تشکیل کلاژن جدید شود. بدین ترتیب ، پوست از همان اولین کاربرد ، درخشان تر ، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

به طور کلی ، در فیس آپ صورت مشکلات زیر قابل حل است:

  • جوانسازی صورت
  • افزایش ضخامت پوست
  • کاهش چین و چروک
  • لایه برداری و پاکسازی صورت

 

بهترین مرکز زیبایی در تهران

سبک زندگی جنیفر لوپز برای جوانی و زیبایی

چنانچه شما نیز در صدد داشتن پوست زیبا و جوان هستید می توانید نکات زیبایی قید شده در این مطلب را به کار بگیرید تا شما نیز همچون جنیفر بدرخشید و جنیفر لوپز زندگی خویش باشید. خوشبختانه مفتخریم اعلام کنیم که تمامی خدمات زیبایی نامبرده شده قابل ارائه در مرکز زیبایی قلهک شریعتی می باشد و شما می توانید با خیالی آسوده پوست صورت تان را در اختیار متخصصین با تجربه این مرکز قرار دهید تا به شما جوانی ، زیبایی و نشاط را هدیه کنند.

این مرکز زیبایی با بیش از 10 سال سابقه درخشان ، با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به بهترین مرکز زیبایی در تهران (شریعتی برکه) مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

JENNIFER-LOPEZ-YOUTHFUL

BOTOX-INJECTIONS

mesotherapy

face-up

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا