تخفیف لیزر میرداماد | اسرار مگو درباره لیزر موهای زائد!

تخفیف لیزر میرداماد

تخفیف لیزر میرداماد

میرداماد یکی از مناطق به اصطلاح بالاشهر تهران به حساب می آید. اما این دلیل نمی شود که ساکنان میرداماد دنبال تخفیف نباشند. علاوه بر این خیلی ها هستند که در میرداماد زندگی نمی کنند و به واسطه محل کارشان به اینجا می آیند. به همین خاطر هم مجبورند خرید های روزانه شان را از این منطقه انجام دهند.
لیزر موهای زائد یکی از رایجترین و محبوب ترین عمل های زیبایی است. بله عمل. عمل های زیبایی الزاما جراحی نیستند و حتما نباید مستقیما روی پوست شما انجام شوند. بلکه هر درمانی که با هدف بهبود وضعیت ظاهری شما انجام شود یک عمل یا درمان زیبایی است.

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

البته لیزر صرفا به خاطر زیبایی انجام نمی شود. مثلا خیلی ها به خاطر زیبایی اش ناحیه زیر بغل یا بیکینی خود را لیزر نمی کنند. بلکه لیزر هدف های بهداشتی هم دارد و مهمترین خاصیت لیزر این است که شما را برای همیشه از شر موهای زائد بدن و متعاقبا از شیو کردن یا اپیلاسیون خلاص می کند. به صورت دائمی و مادام العمر.
علاوه بر آن وقتی موهای زائد به وسیله لیزر از بین بروند، جای منافذ پوستی که محل رشد موها بودند نیز بسته شده و شما در نهایت پوستی صاف و صیقلی خواهید داشت. خیلی از عکس هایی که از نتیجه لیزر و تاثیرش روی پوست می بینید، اصلا فوتوشاپ نیست! بلکه پوست واقعا شفاف و زیباتر می شود.
منظره پوستی که موهای زائدش با لیزر رفع شده اند خیلی بهتر از پوستی است که موهایش با تیغ و ژیلت از بین رفته اند و دانه های سیاه ریز روی آن به چشم می خورند.
در ادامه بیشتر در مورد لیزر، مزایا، نکات و البته قیمت آن با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

آیا لیزر ارزش وقت و هزینه ای برایش می کنید را دارد؟

میزان رضایت شما از لیزر به دلیل و هدفتان از انجام آن بستگی دارد. چنانچه مشکل چندانی با موهای زائد بدن و حتی صورت خود ندارید( که بعید است) یا مشکلی با روش های سنتی رفع موهای زائد مانند استفاده از تیغ و ژیلت و اپیلاسیون ندارید، دلیلی وجود ندارد که بخواهید لیزر کنید.
چون در این صورت هرچقدر هم که نتیجه درمان شما درخشان باشد برایتان فرق چندانی نمی کند. از طرفی اگر موهای زائد زیادی روی بدن شما رشد نمی کند و همان روش های قدیمی جواب شما را می دهند، صادقانه بهتر است پول و وقت خود را صرف لیزر نکنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

اما اگر شرایط شما هم مانند اکثر کسانی است که به مرکز ما و همه مراکز دیگر لیزر مراجعه می کنند باشد، ماجرا فرق خواهد کرد. بیشتر کسانی که لیزر کرده اند به دنبال راحتی هستند! می خواهند دیگر مجبور نباشند مشکلات و مسائل مربوط به شیو کردن یا درد اپیلاسیون را تحمل کنند. از اینکه هر چند وقت یکبار ساعت ها در حمام وقت صرف شیو کنند تا ظرف دو سه روز آینده پوستی بدون مو داشته باشند و بعد از آن با موهای نوک زده ای که نمی توان حتی دوباره شیوشان کرد رو به رو شوند، خسته شده اند.
افرادی که موهای زائد بدنشان زیاد است و روش های سنتی جوابشان را نمی دهد. کسانی که به زیبایی پوست خود علاقه مند هستند و می خواهند برای همیشه و بدون دردسر از دست موهای زائد بدنشان خلاص شوند.
اگر شما چنین شرایطی دارید به تجربه می گوییم، لیزر بهترین درمان و گزینه پیش روی شماست. تمام کسانی که لیزر را به صورت درست و در مرکزی معتبر انجام داده اند همگی از تصمیمی که گرفته اند راضی هستند.

چقدر باید برای لیزر وقت گذاشت؟

اگر تصمیم به لیزر کردن موهای زائد بدن خود گرفته اید بهتر است خودتان را آماده کنید تا حدود 6 ماه الی یکسال از وقت خود را به این درمان اختصاص دهید. نترسید، قرار نیست مداوما درگیر باشید.

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

لیزر یک درمان دوره ای است و باید طی چندین جلسه منظم انجام پذیرد. در غیر اینصورت جوابدهی ندارد. مسئله نظم جلسات لیزر به قدری مهم است که فاصله افتادن بیش از حد بین جلسات می تواند تاثیر جلسات قبلی را به کل از بین ببرد. پس چنانچه دوره لیزر را شروع کردید، بین جلساتش وقفه نیندازید. تصور نکنید مثلا بعد از 4 ماه انجام یک دوره می توانید درمان را از همان نقطه که رهایش کرده اید شروع کنید. بلکه در این شرایط باید لیزر از نو آغاز شود.
تعداد جلسات لیزر به شرایط منحصر به فرد هرکس بستگی مستقیم دارد. بسته به ضخامت، قدرت ریشه ها، رنگ موها، ناحیه تحت درمان، حساسیت پوست و غیره. اما به صورت میانگین و عمومی حداقل تعداد این جلسات 6 و حداکثر حدود 13 جلسه است.
فاصله بین این جلسات هم مهم است که بازهم به شرایط فرد وابسته است. به صورت عمومی فاصله بین جلسات لیزر مابین 4 الی 6 هفته است.
مجموع این دو عدد مدت زمان دوره را روشن می کند.
یادتان باشد که پیش از شروع درمان از پزشک درمورد طول مدت دوره سوال بپرسید و برنامه ریزی مناسبی داشته باشید.

قیمت لیزر موهای زائد

هرمرکزی تعرفه مختص خودش را دارد و ارائه می دهد. هرچند که ارزانی بیش از حد نشانه بی کیفیتی است اما گرانی زیاد هم ابدا نشانه کیفیت نیست.
جدای از بحث تعرفه هایی که هر مرکز به شما ارائه می دهد باید بدانید که لیزر در کل درمانی بسیار مقرون به صرفه است. چراکه هزینه آن به صورت جلسه ای پرداخت می شود و با توجه به فاصله تقریبا یکماهه بین جلسات آن، شما کل مبلغ را به صورت اقساطی پرداخت می نمایید.

تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

همیشه سعی کنید مرکزی را انتخاب کنید که جدای از تخفیف های مناسبتی و کلی اش تعرفه های معقول و مناسبی دارد. برای دیدن نمونه ای از تعرفه های متناسب و معقول بهتر است سری به این صفحه بزنید.

بهترین مرکز لیزر میرداماد

چنانچه در منطقه میرداماد به دنبال مرکز لیزری معتبر، قابل اعتماد و البته به لحاظ قیمتی منطقی می گردید، ما به شما مرکز تخصصی لیزر میرداماد را معرفی می کنیم. این مرکز با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص و مجرب، همچنین بهره مندی از بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا، یکی از بهترین مراکز لیزر در تهران است. برای آشنایی بیشتر با این مرکز، تعرفه ها و تخفیف هایش و همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما سری بزنید.
تخفیف لیزر میرداماد
تخفیف لیزر میرداماد

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا