تجربه هایفو صورت و آنچه که از این پروسیجر یاد گرفتم

تجربه هایفو صورت

تجربه هایفو صورت
سنم از سی سال گذشته بود و خودم به وضوح می دیدم که نشانه های پیری روی صورتم خودنمایی می کنند. اول با چروک های ریز دور چشم شروع شده بود، بعد یک خط خنده ملایم. وقتی هم که عکس جوانترم را نگاه می کردم حس می کردم پوست صورتم کمی افتاده تر شده. انگار که اندکی وا رفته باشد. خیلی ها شاید به این مسائل اهمیتی ندهند اما برای من طراوت و زیبایی صورتم مهم بود. همیشه از اینکه صورتی جوان و شاداب داشته باشم احساس خوبی به من دست می داد و اعتماد به نفسم را زیاد تر می کرد. تازه هنوز سنی نداشتم که بخواهم علائم پیری داشته باشم!
از همین رو دنبال راه چاره ای گشتم و با هایفو آشنا شدم. اول قصد داشتم جراحی لیفت صورت انجام دهم اما وقتی متوجه شدم هایفو یک جایگزین بهتر، بدون نیاز به جراحی و البته ارزانتر است خوشحال شدم. تازه دوام بیشتری هم داشت و به نظر هیچ خطر یا عوارضی نداشت. پس دلیلی نداشت که انتخابش نکنم.
خوشبختانه وضع پوست صورتم به گونه ای نبود که به بیشتر از یک جلسه هایفوتراپی نیاز داشته باشم. وقتی جلسه درمانی به اتمام رسید متعجب شدم. چون در همان لحظه تأثیرات درمانی که به درستی انتخابش کرده بودم را می دیدم. و اینها فقط درصد کمی از نتیجه نهایی بود که قرار بود کم کم خودش را طی چند ماه بعدی نشان بدهد. افتادگی صورتم کاملاً برطرف شد و حالا که چند ماه از هایفو می گذرد واقعاً نتیجه اش را می بینم. اثراتی که مطمئنم تا دو یا سه سال بعدی از بین نمی روند.
دلیل اطمینانم این است که هایفو مثل تزریق ژل یا بوتاکس ماده ای بیرونی را به زیر پوستم تزریق نکرد. بلکه فقط با تحریک طبیعی خود پوست باعث بهبود وضعیت آن شد. آن هم بدون اینکه بخواهد تأثیری روی سطح پوستم بگذارد! همین طبیعی بودن آن برای من بهتر از هر بخش دیگر آن است. چون خیالم راحت است که هیچ خطری برایم ندارد.
در ادامه مقاله قصد دارم تا برخی از اطلاعاتی که خودم در مرحله تصمیم گیری در مورد هایفو به دست آوردم را با شما در میان بگذارم.

تجربه هایفو صورت
تجربه هایفو صورت

آیا هایفو واقعا تأثیر دارد

بله. این یک واقعیت است. شخصاً وقتی هایفو را انجام دادم در لحظه تغییر را احساس کردم. وضعیت پوستم بلافاصله بهتر شد اما نه آنقدری که بگویم تمام مشکلات رفع شد. اثر واقعی را بعد از گذشت چند ماه دیدم. چروک های ریز صورتم از بین رفت و مثل دوره جوانی پوست صورتم قرص و محکم شد. علت این تأخیر به خاطر زمانی است که طول می کشد تا پوست سلول های قدیمی را با سلول های جدید تعویض کند.

ورم صورت بعد از هایفو

درست است که هایفو هیچ خطر و عوارضی ندارد، اما یک سری عوارض عمومی بی خطر هستند که بروزشان بعد از جلسه طبیعی است. عوارضی مثل قرمزی و ورم پوست. البته اصلاً لازم نیست نگران آنها باشید چون ورم صورت بعد از چند ساعت یا نهایتاً دو روز می خوابد. اگرچه اگر مرکز نامناسب و بی کیفیتی را انتخاب کرده باشید و روند درمانی به درستی برایتان انجام نشده باشد ممکن است این ورم تا چندین روز همراه شما بماند. اگر این ورم بیشتر از دو روز روی صورت شما باقی ماند حتماً به متخصص مراجعه کنید.
در مورد قرمزی هم کاملاً همین شرایط برقرار است. عارضه ای طبیعی است که نباید نگران آن باشید.

چه کسانی نباید هایفو انجام دهند

هایفو درمانی موثر است اما شرایط خاص خود را دارد. چراکه با وجود کارآمدی درمانی آنچنان قدرتمندی نیست. این نشانه ضعف آن نیست بلکه کاملاً برعکس نشان می دهد که تا چه اندازه روش صادق و درستی است. این درمان وعده معجزه به شما نمی دهد بلکه به صورت کاملاً اصولی تلاش می کند علائم پیری که واقعاً قابل درمان هستند را از بین ببرند.
هایفوتراپی بیشتر برای رفع علائم ملایم پیری روی صورت است. یعنی افتادگی ملایم و چین و چروک های نه چندان عمیق. از همین رو بیشتر مناسب افراد بین 35 تا 50 سالی است که علائم شدیدی روی پوست صورت ندارند. در غیر اینصورت آن تأثیری را که باید نمی گذارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

عکس قبل و بعد از هایفو تراپی

در اینجا بهتر است چند نمونه از عکس های قبل و بعد از هایفوتراپی را ببینید تا خودتان بهتر متوجه میزان اثرگذاری هایفو بشوید.

دستگاه هایفو خانگی

باید اعتراف کنم پیش از مراجعه به یک مرکز زیبایی گزینه خرید یک دستگاه هایفو خانگی را بررسی کردم. امام منصرف شدم. به چند دلیل.
یکی اینکه هایفو تراپی یک درمان است. پس مثل بند انداختن نیست که به مهارت خاصی نیاز نداشته باشد. بلکه باید توسط یک پزشک یا تکنسین ماهر و متخصص، و به شیوه صحیح انجام شود تا بتواند تأثیر لازم را بگذارد.
دوم اینکه دستگاه های هایفو خانگی ابداً قدرت و دقت دستگاه های حرفه ای هایفو را ندارند. حتی اگر به بهترین شکل ممکن هایفوتراپی را با این دستگاه ها انجام دهید، به احتمال زیاد نتیجه خاصی از آنها نخواهید گرفت.
و سوم مسئله قیمت است. توجه داشته باشید که هایفوتراپی اثر پایدار و با دوامی دارد که تا ممکن است حتی تا ده سال هم باقی بماند! آن هم تنها با یک جلسه! پس خریدن دستگاه هایفو خانگی، حتی اگر فرض را بر آن بگذاریم که نتیجه مساوی با هایفو کردن در مراکز تخصصی داشته باشد، تنها برای یکبار استفاده کردن آن حداقل تا سه سال بعد است. این در حالی است که هزینه یک جلسه هایفوتراپی در یک مرکز تخصصی و مطمئن بسیار کمتر از خریدن ارزانترین دستگاه هایفو خانگی تمام خواهد شد.

بهترین دکتر برای هایفو

من برای انتخاب یک مرکز معتبر هایفوتراپی بررسی های زیادی کردم و با سخت گیری یکی را برگزیدم. بهتر است بدانید که برای گرفتن یک نتیجه موثر و مطمئن حتما باید مرکز کاملاً معتبری را برای این کار انتخاب کنید. از آنجایی که شخصاً از هایفوتراپی که انجام دادم بسیار راضی هستم به شما هم مرکزی را که به آن مراجعه کردم توصیه می کنم.

تجربه هایفو صورت
تجربه هایفو صورت
مرکز تخصصی لیزر و زیبایی شمال تهران یکی از بهترین مراکز هایفوتراپی است که با بهترین دستگاه ها و ماهرترین تکنسین ها، با کیفیت ترین خدمات هایفوتراپی را برای شما انجام می دهد. علاوه بر کیفیت بسیار خوب، این مرکز تعرفه های بسیار به صرفه و معقولی هم دارد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تماس جهت گرفتن نوبت بهتر است به صفحه تماس آن مراجعه نمایید.

 

محقق : ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا