هزینه تزریق ژل گونه |تجربه فوق العاده من از تزریق فیلر گونه!

هزینه تزریق ژل گونه

هزینه تزریق ژل گونه

سلام به تمام دوستان عزیز لیزر دیسکانت 

در دنیایی که ما زندگی می کنیم، زیبایی ظاهر اهمیت خیلی زیادی دارد. اجازه بدهید از همین ابتدا با شما صادق باشیم و بگوییم که احتمالاً بدون زیبایی نمی توانید موفقیت چندانی در زندگی تان به دست آورید. البته منظورمان این نیست که همه باید شبیه به الیزابت تیلور باشیم. بلکه صحبت از آراستگی و تناسب است.

اما متاسفانه مثل هر چیز خوب دیگری در این دنیا، زیبایی هم هزینه و دردسر دارد. این حقیقت واضح که سالیانه میلیاردها دلار صرف تولید محصولات زیبایی و آرایشی می شود، حرف ما را تایید می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

حالا با این مقدمه می خواهیم به سراغ درمان پیشرفته ای مانند تزریق ژل و فیلر برویم و توضیح دهیم که هزینه تزریق ژل گونه چطور حساب می شود؟ آیا خیلی گران است یا می توان از عهده ی آن برآمد؟

هزینه تزریق ژل گونه
هزینه تزریق ژل گونه

خب قبل از هر چیزی می خواهیم توجه شما را به مرکزی جلب کنیم که قیمت های خیلی فوق العاده ای برای تزریق ژل گونه ارائه می کند:

تخفیف و قیمت های ارزان همیشه جذاب و جالب است اما اگر این تخفیف را برای خدمات با کیفیتی بگیریم، جذابیتش دو چندان می شود. مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران دقیقا همین کار را انجام می دهد. ارائه ی بهترین خدمات تزریق ژل و فیلر با قیمت های استثنایی و ارزان! شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت ها و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

در ادامه می خواهیم تجربه ی یکی از مراجعه کنندگان خود از تزریق ژل گونه را برای شما بیاوریم. توصیه می کنیم این مطلب جذاب و کاربردی را از دست ندهید

تجربه تزریق ژل گونه

من 32 سال دارم و همیشه فکر می کردم برای این که بخواهم نگران زیبایی پوستم باشم، هنوز خیلی زود است. اما حقیقت مثل آوار سنگینی بدون خبر قبلی، بر سرتان هوار می شود. همیشه می دانستم که به خاطر ساختار خاص چهره ام، احتمالاً یک روزی دچار افتادگی گونه بشوم اما تصور نمی کردم این قدر زود!

صورت من لاغر و کشیده است. گونه های برجسته ای ندارم و اصولاً فرم استخوان بندی صورتم شبیه به یک بیضی باریک است. همیشه با حسرت عکس بازیگرانی مانند ساندرا بولاک نگاه می کردم و از برجستگی زیبای گونه و هم چنین زاویه ی صورتش لذت می بردم. تا این که به طور اتفاقی متوجه یک حقیقت شدم:

بیشتر این بازیگران و سلبریتی ها، از تزریق ژل و فیلر یا کاشت پروتز برای زاویه سازی و برجسته سازی گونه و صورت استفاده کرده اند. آن جا بود که این فکر به ذهنم رسید: چرا من هم این کار را انجام ندهم؟

تجربه تزریق ژل گونه
تجربه تزریق ژل گونه

اما مسئله به همین سادگی نیست. اولین چیزی که به ذهنم رسید، هزینه تزریق ژل گونه بود. جستجوهای فراوانی که در اینترنت انجام دادم مشخص می کرد که هزینه ها بسیار متفاوت و متغیر هستند. اما در نهایت به یک مرکز زیبایی در شمال تهران برخورد کردم که قیمت ها و هزینه های منصفانه ای داشت.

با هزار ترس و اضطراب از این که قرار است چه اتفاقی بیفتد، با این مرکز تماس و نوبت گرفتم. روز مراجعه که رسید، استرسم دو چندان شده بود. مدام تصاویر ناخوشایندی در ذهنم جولان می داد که در اینترنت دیده بودم. خانمی در اثر تزریق بیش از حد ژل گونه، بیشتر از این که شبیه به آدم باشد، شبیه به یک عدد توپ بسکتبال شده بود. یا خانم دیگری که به خاطر تزریق مارک های تقلبی فیلر، تمام صورتش را ورم و کبودی گرفته بود.

به خودم قول دادم به محض دیدن کوچک ترین نشانه ای از این ها، فورا از مطب فرار کنم. اما خوشبختانه همه چیز عالی پیش رفت.

 عوارض فیلرچیست؟ بهترین مرکز تزریق فیلر

پزشک صورتم را معاینه کرد و نکات زیر را با من در میان گذاشت:

مقدار تزریق ژل گونه

مهم ترین نگرانی من این بود که چقدر تزریق کنم تا بهترین نتیجه ی ممکن حاصل شود. پزشک متخصص زیبایی مرکز شمال تهران، به من اطمینان داد که قرار نیست بیش از حد تزریق ژل صورت بگیرد. در ابتدا برایم توضیح داد که به خاطر مسائل ژنتیکی و ساختار چهره، زودتر از موعد، دچار خط خنده و افتادگی گونه ها شده ام. به همین خاطر تزریق فیلر بهترین راهکار است.

بعد از آن راجع به هدف من راجع به تزریق ژل سوال کرد. به او گفتم که می خواهیم صورتم در بهترین حالت خود باشد. دکتر مجموعه از پاسخ من خیلی خوشحال شد و گفت بیشتر افراد می خواهند شبیه به فلان بازیگر و سلبریتی شوند بدون این که درباره تناسب چهره و هارمونی چیزی بدانند. در دلم خوشحالم شدم که حرفی از ساندرا بولاک و گونه های برجسته اش نزدم.

مقدار تزریق ژل گونه
مقدار تزریق ژل گونه

بعد از آن بود که کار درمان را آغاز کردیم. برای این که در طول پروسیجر درد و ناراحتی نداشته باشم، مقدار ژل بی حس کننده به محل تزریق زده شد. بعد از آن نقاطی که قرار بود فیلر تزریق شود با ماژیک مشخص شدند.

تزریق یک سی سی ژل گونه | بهترین ژل تزریقی صورت

مهم ترین نکته ای که توجه من را در طول درمان به خود جلب کرد، روند تدریجی آن بود. پزشک قبل از هر چیزی برای هر طرف گونه ها، یک سی سی ژل گونه تزریق کرد. از آن جایی که نتیجه تقریباً بلافاصله بعد از تزریق فیلر روی صورت قابل مشاهده است، می توان بسته به تمایل، میزان تزریق فیلر را بیشتر کرد.

در نهایت این که توانستم بهترین نتیجه ی ممکن را روی صورتم به دست آورم. لپ هایم برجسته شده بودند و وقتی لبخند زدم بالا پریدن آن ها را کاملا حس کردم. این ماجرا قند در دلم آب کرد و از دیدن صورتم خود در آینه سیر نمی شدم.

تازه فهمیدم که نگرانی هایم در مورد عوارض جانبی تزریق فیلر گونه اصلا به جا نبوده اند. به جز اندکی التهاب و ورم، دچار مشکل خاص دیگری نشده بودم

البته تمام این ها به خاطر استفاده از یک برند مرغوب و معتبر بود. پزشک به من اطمینان داد که فیلری که برایم استفاده کرده کاملاً تاییدیه وزارت بهداشت و FDA را دارد و هیچ گونه عوارضی برای من نخواهد داشت.

در نهایت باید بگویم که این تجربه برای من بسیار خاص و ویژه بود، چرا که توانستم با قیمتی بسیار معقول و به صرفه، بهترین خدمات ممکن را دریافت کنم.

گردآورنده: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا