تجربه جوان سازی پوست با لیزر اندولیفت، بازگشت حداقل 10 سال جوانی پوست!

تجربه من از جوان سازی صورتم با اندولیفت

تجربه اندولیفت

همه افراد گرایش به زیبایی و جوانی دارند و سعی می کنند تا آثار پیری را مخفی کنند. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری لیزر، جوانسازی صورت آسان تر شده است و روش های گوناگونی برای زیباتر و جوانتر شدن صورت پدید آمده است مثل بوتاکس، تزریق ژل، لیفت صورت و … . یکی از این روش ها که از تکنولوژی لیزر بهره می برد، اندولیفت است؛ روشی موثر، با حداقل تهاجم و خطر.
در این مقاله خواهیم کوشید تا با اشاره به نحوه عمل‌ کردن اندولیفت، اثرات و مزایای آن و همچنین نقاطی از بدن که امکان استفاده از این روش بسیار پیشرفته در آن وجود دارد، شما را راهنمایی کنیم تا بهترین روش جوانسازی پوست را برای خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا تجربه اندولیفت افراد را بخوانید و با اندولیفت بیشتر آشنا شوید.

فیلم جوان سازی صورت با اندولیفت

تجربه کاربران 

مینا: برای خط خنده و افتادگی گوشه لب اندولیفت انجام دادم. خیلی خوب بود.
مهسا: برای خط خنده فیلر زدم راضی م.
تجربه اندولیفت هستی: از فیلر خیلی راضی نبودم بخاطر همین دنبال یه جایگزین بهترم، شنیدم اندولیفت خوبه، اما مطمئن نیستم.
تجربه اندولیفت سارا: من انجام دادم، البته می خواستم لیفت با نخ بکنم که دکترم گفت این روش خیلی بهتره. یعنی بهترینه، به نظرم الان که میگذره ازش خیلی فرق داره با نخ چون من قبلا لیفت گونه با نخ رو تجربه کرده بودم. این خیلی بهتر و تاثیر گذارتره الان دیگه فکر میکنم واسه همه جای صورت بشه اندولیفت رو انجام داد. من مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی انجام دادم کارش عالیه.
پریا: سلام مادر من اندولیفت صورت انجام داد و واقعا راضیه. خیلی خوب شده. انگار 10 سال جوونتر شده.
تجربه اندولیفت گیتی: منم برای اندولیفت ابرو رفتم و خدارو شکر خیلی راضیم و اصلا مشکلی ندارم. به نظر من دکتر خیلی مهمه اگر میخوایی هزینه ای که میکنی سوخت نشه و به کلی مشکل بر نخوری بهتره که قبلش حسابی پرس و جو کنی. من خودم همین کار رو کردم خیلی دنبال دکتر بودم با معرفی دوستم رفتم پیش دکتر مرکز زیبایی شریعتی و الان خدا رو شکر راضیم و مشکلی ندارم.
تجربه اندولیفت مریم: اندولیفت رو منم انجام دادم برای گوشه لبم. خیلی خوب شده و راضیم. میخوام برای گونه هم برم به زودی. فکر کنم برای همه جای صورت میشه انجامش داد ماندگاریشم بالاست.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت چیست؟ 

استفاده از اندولیفت یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای جوان سازی پوست است. افرادی که به دنبال زیبایی‌اند و تمایل به داشتن پوست صاف و نرم هستند تجربه اندولیفت را از دست ندهند.
اندولیفت یک درمان لیزری بینابینی با حداقل مقدار تهاجم است که بصورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می شود. کل مراحل معمولاً کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. علائم پیری پوست در صورت نسبت به سایر نقاط بدن زودتر نمایان می شود و پوست صورت دچار چین و چروک و افتادگی پوست می شود. هرچه پوست ما پیرتر می‌شود، خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد که به‌ نوبه خود باعث می‌شود حالت افتادگی و چین‌وچروک بیشتری پیدا کند.
طول‌ موج 1470 نانومتر از طریق میکروفیبرهایی که به نازکی تار مو هستند بر روی پوست اعمال می شود. قطر کم این فیبرهای میکرومتری نوری به پزشک اجازه می‌دهد تا آن‌ها را بدون نیاز به بیهوشی یا برش وارد پوست کند. تعداد فیبرهای نوری استفاده‌ شده به منطقه مورد نظر بستگی دارد. به‌ عنوان‌ مثال در اندولیفت صورت، فیبرهای میکرومتری از طریق ۵ نقطه وارد می‌شوند. سپس لیزرهایی با قدرت ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ وات از طریق فیبرهای نوری مستقیماً به لایه‌های عمیق پوست منتقل می‌شوند. این میکروفیبرها هنگام عبور از لایه درم، مانند یک مسیر نور داخل پوستی عمل می‌کنند و
با ذوب‌ کردن و از بین‌ بردن چربی‌های زیرپوستی، چین‌ و چروک‌ها را کاهش می دهند.
همچنین این اشعه‌ها می‌توانند باعث تولید کلاژن در زیر پوست شده و آن را سفت کنند. تولید کلاژن باعث بهبود طولانی‌ مدت در وضعیت پوست می‌شود که برای چندین ماه ادامه دارد. 

اندولیفت نی نی سایت

زیر پوست در حین اندولیفت چه اتفاقی می افتد؟

دستگاه اندولیفت با اعمال انرژی لیزر بر بافت زیر پوست باعث افزایش جریان خون در پوست برای مقابله با افزایش دمای ناشی از اشعه مادون‌ قرمز می‌شود. این افزایش جریان خون به‌ معنای تغذیه بیشتر برای سلول‌های پوست و در نتیجه بهبودی و ترمیم سریع‌تر خواهد بود.

همان طور که می دانید سلول‌های پوستی توسط مایعی پر از پروتئین و مواد شیمیایی معروف به نام ماتریس خارج سلولی (ECM) احاطه شده‌اند. این مواد شیمیایی در کنترل فعالیت سلول‌های پوستی نقش دارند. فعال‌ شدن واکنش‌های متابولیکی در ناحیه تحت درمان باعث درخشندگی بیشتر پوست، حذف چربی‌های ناحیه تحت درمان، بازسازی و سفت شدن پوست می‌شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

 لیزر اندولیفت می‌تواند به روشی ساده و سریع، افتادگی نواحی مختلف صورت را به دلیل تجمع خفیف چربی که روی نواحی خاص صورت‌ سنگینی می‌کند، برطرف کند. 

آیا اندولیفت درد دارد؟

در بیشتر موارد، بیمار احساس گرمای کمی می‌کند اما باید در نظر داشت که درد یک امر طبیعی است. بنابراین توصیه می‌شود از دستگاه‌های خنک‌کننده برای کاهش احساس ناراحتی استفاده کنید.

اثرات لیزر اندولیفت

اثرات اندولیفت چیست؟

گرمای انتخابی منتقل‌ شده از لیزر به میکروالیاف نوری و در نتیجه به بافت زیرپوستی، باعث سفت‌ شدن فوری پوست در ناحیه تحت درمان می شود. در این روش سوراخ‌های ۱ تا ۲ میلی‌متری روی پوست ایجاد می‌شود و یک فیبر نوری باریک وارد قسمت زیرین پوست می‌شود. لیزر از طریق این فیبر به بافت مورد نظر تابانده می‌شود. در اثر تابش اشعه لیزر، چربی‌ها به صورت نیمه‌ مایع درآمده و پس از آن می‌تواند در بدن جذب یا با فشار از بدن خارج شود.
به دلیل سنتز کلاژن جدید، تقویت بافتی در دراز مدت ادامه خواهد داشت. به‌ طور خلاصه، ناحیه تحت درمان با دستگاه لیزر اندولیفت حتی ماه‌ها پس از درمان به بازسازی و بهبود بافت خود ادامه می‌دهد.

 بهترین روش لاغر کردن صورت- رفع چاقی صورت

کدام نواحی بدن با اندولیفت قابل‌ درمان هستند؟

اندولیفت معمولاً برای افتادگی پوست در نواحی زیر کاربرد بیشتری دارد:

بنابراین اندولیفت نه‌ تنها برای رفع چین‌وچروک و افتادگی پوست صورت و گردن، چانه، غبغب، گونه‌ها، خطوط فک و خطوط خنده، بلکه در همه قسمت های بدن مثل افتادگی پوست بازوها، شکم، باسن، ران داخلی و مچ پا کاربرد دارد. همچنین خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. درمان با اندولیفت به صورت تنها یا ترکیب با سایر روش های جوانسازی از جمله هایفوتراپی امکان پذیر است.

اندولیفت می‌تواند در ترکیب با سایر درمان‌های زیبایی (به‌ عنوان‌ مثال مواد پرکننده، لایه‌برداری، سونوگرافی متمرکز و بخیه‌های کششی قابل‌ جذب) استفاده شود.

کند کردن روند پیری با اندولیفت

اندولیفت علائم پیری اولیه را با استفاده از لیزر مادون‌ قرمز درمان می کند که باعث تحریک فعالیت رادیکال‌های آزاد و اکسیژن موجود در سلول‌ها می‌شود که خود منجر به افزایش کلاژن نوع I می شود. در نتیجه روند پیری و مرگ سلولی کاهش می یابد.
در اندولیفت بازسازی و بازیابی تجمعی مواد، مخصوصاً برای رفع چین‌وچروک‌های عمیق انجام می شود که در عرض ۲۰ روز، سفت‌ سازی مجدد کلاژن صورت می‌گیرد.

مزایای جوان سازی پوست با اندلیفت

مزایای اندولیفت

  • ایمنی بالا
  • بدون بیهوشی
  • درمان درون کلینیکی
  • بدون نیاز به برش و جراحی
  • نیاز به فقط یک جلسه درمان
  • عدم ایجاد درد در ناحیه تحت درمان
  • عدم نیاز به داروهای مسکّن بعد از عمل
  • حداقل یا عدم نیاز زمان بهبود بعد از عمل
  • نتایج پایدار و رضایت‌بخش در زمینه جوانسازی پوست
  • امکان اثرگذاری بهینه در مناطق مختلف بدن از جمله گردن، دست‌ها، شکم و پستان و …
  • قیمت پایین (قیمت آن بسیار کمتر از عمل جراحی لیفتینگ است، اما گران تر از لیفت صورت با نخ و روش هایفوتراپی است.)

چه کسانی می توانند اندولیفت انجام دهند؟

اینکه بیمار باید اندولیفت کند یا نه به سن و نوع پوست او بستگی دارد. با این‌ حال، اندولیفت به‌ ویژه برای کسانی که پوستشان انعطاف‌پذیری خود را از دست داده و چربی زیادی در زیر پوست دارند، توصیه می‌شود. 

تعداد جلسات اندولیفت

این که به چند جلسه‌ی درمانی نیاز دارید، بستگی به شرایط پوست شما دارد. در مورد این موضوع بهتر است نظر پزشک متخصص را جویا شوید؛ پزشک با توجه به شرایط پوست شما تعیین می کند که به چند جلسه ی درمانی نیاز دارید اما در بیشتر موارد برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب، یک جلسه کافی است. اما اگر شل‌ شدگی و افتادگی پوست بیش از حد معمول باشد، می‌توانید پس از تثبیت نتایج درمان قبلی و بعد از ۶ ماه تا یک سال، یک جلسه‌ی درمانی دیگر هم داشته باشید.

بهترین روش جوان سازی صورت

آیا اندولیفت بهترین روش جوانسازی پوست است؟

اندولیفت قطعاً یکی از موثرترین و کم‌خطرترین روش‌های جوانسازی پوست است؛ اما نمی‌توان گفت که برترین روش است. مثلاً روش‌ کربوکسی تراپی برای درمان خطوط ریز صورت بسیار موثر است ولی برای چین و چروک‌های عمیق، استفاده از هایفوتراپی توصیه می‌شود. یا شاید تزریق ژل برای جوانسازی پوست شما، مناسب‌تر از اندولیفت باشد. پزشک متخصص با بررسی علت چین و چروک، افتادگی و شل شدگی پوست، می‌تواند بهترین روش جوانسازی پوست را به شما توصیه کند.

عوارض جانبی اندولیفت چیست؟

روش اندولیفت به دلیل کم‌تهاجمی بودن عوارض بسیار کمی دارد. عوارض شدید وجود ندارد و بیشتر عوارض جزو روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان به شمار می‌آیند. به طور کلی زمانی شاهد وقوع عوارض جانبی هستیم که اندولیفت در مراکز نامعتبر انجام شود. از عوارض طبیعی اندولیفت می توان به تورم، قرمزی یا کبودی اشاره نمود که پس از چند روز کاملاً ناپدید می شوند.

مراقبت های پس از اندولیفت

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

  • از آرایش کردن به مدت ۲۴ ساعت اجتناب نمایید.
  • از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید.
  • هنگام خواب شبانه سر بالاتر از قفسه سینه باشد.
  • پوست را مرطوب نگه دارید و آن را به آرامی تمیز کنید.
  • عدم مصرف خودسرانه دارو در چند روز ابتدایی عمل اندولیفت
  • صورت را با محلول سالین (آب نمک) یا محلول خیلی رقیق سرکه بشویید.
  • دارو و کرم تجویز شده توسط پزشک متخصص را به طور مرتب استفاده نمایید.
  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و عدم مصرف الکل و دخانیات
  • حرکت دادن بدن و گردش خون مهم است، زیرا به بهبودی سریع تر شما کمک می کند. بنابراین، استراحت مطلق نکنید.
  • برای جلوگیری از تورم و کوفتگی احتمالی محل اندولیفت شده از کمپرس یخ (داخل پارچه تمیز و از الیاف طبیعی) استفاده نمایید.
  • از انجام فعالیت های شدید فیزیکی و ورزش در 24 تا 48 ساعت اول خودداری کنید، چون کبودی و تورم را افزایش می دهد.

زمان بهبودی پس از اندولیفت

اندولیفت زمان بهبودی کوتاهی دارد و شما پس از 2 روز می توانید به فعالیت روزمره خود بازگردید. در جراحی لیفت صورت 2 هفته ای طول می کشد تا بتوانید نتایج اولیه درمان را ببینید اما در اندولیفت نتایج بلافاصله قابل مشاهده است.

ماندگاری و دوام اندولیفت

اندولیفت بطور میانگین حداقل 2 سال ماندگاری کامل دارد و نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد.

جوانسازی صورت نی نی سایت

کم تهاجمی بودن، مهم ترین ویژگی اندولیفت

یکی از ویژگی های بسیار مهم اندولیفت تهاجم بسیار کم در این روش است و تنها یک جلسه درمانی لازم است. این روش جوانسازی نیاز به بیهوشی ندارد و بدون خونریزی یا برش جراحی انجام می شود. این روش اگر توسط بهترین دکتر پوست و مو و زیبایی انجام شود، بدون هیچ گونه خطر و با کمترین تهاجم انجام خواهد شد. با دقت بالا در این روش می توان به لیفت مناسب پوست دست یافت.

هزینه اندولیفت

قیمت اندولیفت توسط پزشک متخصص شما تعیین می شود و با توجه به تشخیص ایشان متغیر است و به عواملی مثل ناحیه ی تحت درمان، میزان ترمیم مورد نیاز و طول مدت درمان بستگی دارد. البته خبر خوب این است که برای شما عزیزان تخفیف ویژه‌ در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید این درمان فوق‌العاده را انجام دهید و جوانی و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه اصلی مراجعه نمایید.

این یک روش کاملاً سرپایی است و فقط در موارد استثنایی یا بنا به درخواست بیمار به بیهوشی موضعی نیاز دارد.

نقش متخصص اندولیفت در نتیجه آن

همان طور که اشاره کردیم، لیزر اندولیفت کم تهاجمی ترین روش برای جوانسازی صورت و رفع چربی های موضعی است. اما با این وجود، اگر این روش توسط فرد غیر متخصص یا در کلینیک های غیرتخصصی انجام شود می تواند به سلامت پوست و سایر نواحی بدن آسیب های جدی وارد آورد. همچنین پزشک باید علم و دانش کافی داشته باشد تا با توجه به وضعیت پوست فرد، درمان را انجام دهد.

بهترین مرکز اندولیفت کجاست؟

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی یکی از باسابقه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین مراکز جوانسازی پوست در ایران است. با برخورداری از بهترین و آخرین تکنولوژی‌های جوانسازی پوست، کادر بزرگ درمانی و متخصصان حاذق و ماهر، همواره بهترین نتایج را به مراجعین عزیز به ارمغان آورده‌ایم. برای دریافت مشاوره‌ی تخصصی و مشاهده‌ی نمونه‌های اندولیفت و همچنین دیدن نظرات و تجربه اندولیفت مراجعه کنندگان می‌توانید به صفحه اصلی مراجعه نمائید. تماس با ما را برای مشاوره‌ی حضوری و دریافت نوبت فراموش نکنید. 

نتیجه گیری

در این مقاله سعی ما بر آن بود تا پیرامون اندولیفت، ویژگی‌ها و نکات مرتبط با آن صحبت کرده و تأثیرات آن بر پوست را مورد بررسی قرار دهیم. استفاده از اندولیفت یکی از ایمن‌ترین راه‌ها برای جوان سازی پوست است که اگر در مرکز معتبر و به دست پزشک توانمند انجام شود هیچ گونه عوارضی نخواهد داشت. بنابراین با انتخاب بهترین مرکز زیبایی پوست و مو بهترین نتیجه را دریافت کنید و از تجربه اندولیفت خود در این مرکز به خوبی یاد کنید. پس تماس با ما را فراموش نکنید تا از زیبایی پوست خود لذت ببرید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

منبع

منبع

1 دیدگاه دربارهٔ «تجربه جوان سازی پوست با لیزر اندولیفت، بازگشت حداقل 10 سال جوانی پوست!»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا