اندولیفت غبغب بهترین روش لاغری و آب کردن چربی غبغب

اندولیفت غبغب

محتوا

اندولیفت غبغب اندولیفت غبغب راهی آسان، ایمن، سریع و لذت بخش

به جای لاغری با اسلیو معده و به جان خریدن عوارض آن، لاغری با اندولیفت رو انتخاب کنید.
به جای لیپوساکشن و تحمل عوارض آن، آب کردن چربی با اندولیفت رو امتحان کنید.
با جراحی های پر هزینه و دردناک خداحافظی کنید.
اندولیفت هم فال هست و هم تماشا: در عین تنظیم و دفع چربی اضافه، لیفتینگ و جوانسازی پوست رو هم هدیه می کند.

این مطلب یک راهنمای جامع برای زیباسازی غبغب به کمک اندولیفت می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

اندولیفت غبغب
سریع ترین روش لاغری و آب کردن چربی غبغب

جدیدترین متد جوانسازی صورت و گردن

آیا از جراحی غبغب ترس دارید؟ 

اگر شما هم از جراحی غبغب و درمان آن با عمل لیفت غبغب می ترسید نگران نباشید. خوشبختانه، با پیشرفت علم پزشکی و زیبایی، درمان این مشکل به راحتی و بدون جراحی با مراجعه به بهترین مرکز زیبایی پوست و موقابل انجام است. اما چگونه می توان بدون جراحی، لیفت غبغب انجام داد؟ آیا اندولیفت روش مناسبی برای لیفت غبغب است؟
با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر اندولیفت غبغب (بدون جراحی) بپردازیم.

لیزر اندولیفت غبغب چیست؟

خیلی ساده توضیح می دهیم: یک دستگاه اندولیفت داریم که به منبع لیزر دایود وصل است. انرژی لیزر به کمک فیبر نوری فوق العاده نازکی به زیر پوست غبغب منتقل می شود. گرمای لیزر چربی اضافه رو ذوب می کند.
سوال: چربی اضافه ی غبغب که با اندولیفت آب شده چگونه از بدن دفع می شود؟

جواب: این چربی با متابولیسم طبیعی از بدن دفع می شود. یعنی، از طریق سیستم کبدی و مجاری ادراری.

عکس دستگاه اندولیفت و فیبر نوری

لیزر اندولیفت غبغب چیست
دستگاه لیزر اندولیفت لاغری و لیفت پوست غبغب

لیزر اندولیفت برای سفت سازی و رفع شلی غبغب

اندولیفت غبغب یک روش درمانی ساده با لیزر است که فرایند کشیدگی پوست (لیفتینگ) در ناحیه غبغب را با کارآمدی بالا و هم‌سطح با روش‌های جراحی انجام می‌دهد. این روش بدلیل بدون عوارض بودن، نداشتن خطرات عمل جراحی و عدم نیاز به بیهوشی طرفداران بسیاری دارد.
در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. انرژی لیزر با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (200 یا 300 میکرون معادل 0.2 یا 0.3 میلی‌متر) به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد.
در زمان استفاده از این لیزرها، در اثر تبدیل انرژی نوری حاصل از اندولیفت به انرژی گرمایی، جریان خون افزایش می یابد و خونرسانی بیشتری در موضع مورد درمان انجام می شود. این امر منجر به بازسازی سلول ها و تحریک سلول های بنیادی موجود در پوست می شود که در نتیجه آن زیبایی و شادابی پوست بیشتر می شود.
از طرفی لیزر اندولیفت با القای انرژی و گرم‌ کردن لایه‌های میانی پوست، سبب تحریک کلاژ‌ن‌سازی و الاستین‌سازی بیشتر در موضع تحت درمان می‌شود. کلاژن و الاستین بیشتر به‌ معنای استحکام و کشسانی بیشتر پوست است که این امر نتیجتاً سبب بهتر شدن کیفیت پوست می‌شود. 

فیلم رفع غبغب با اندولیفت

قیمت لیزر اندولیفت

از آنجا که اندولیفت یک عمل جراحی تهاجمی نیست؛ بنابراین هزینه اندولیفتبرای متقاضیان بسیار کمتر از هزینه عمل‌های جراحی لیفتینگ خواهد بود. از موارد تأثیرگذار بر هزینه‌های اندولیفت می‌توان به ناحیه تحت درمان، مهارت تیم درمانی، تجربه پزشک، میزان ترمیم مورد نیاز و تعداد جلسات درمان اشاره کرد. برای اطلاع از هزینه اندولیفت غبغب به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید.

هزینه لیزر اندولیفت غبغب
 قیمت لیزر اندولیفت غبغب

مزایای استفاده از اندولیفت

از مزایای کلی اندولیفت می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • دوره نقاهت کوتاه مدت
  • نیازی به برش و بخیه ندارد.
  • موجب کانتور، همتراز شدن و سفت شدن پوست می شود.
  • اندولیفت اثراتی از خونریزی و جای زخم باقی نمی گذارد.
  • مدت کوتاه عمل و سرپایی انجام شدن آن از دیگر مزایای اندولیفت است.
  • در همان اولین جلسه نتایج و تغییراتی که بوجود می آید قابل مشاهده است.
  • از همه مهمتر نسبت به شرایط کنونی جامعه بسیار مقرون به صرفه می باشد.
  • به بیهوشی نیازی ندارد و با ژل موضعی بی حسی نیز می توان درد را کاهش داد. 
  • هیچ گونه آسیبی به دیگر اعضای زیر پوستی نمی رساند و نسبت به مابقی جراحی ها امنیت بسیار بیشتری دارد.

عوارض اندولیفت

عوارض جانبی اندولیفت بسیار کمتر از عمل‌های تهاجمی است و ممکن است در ناحیه تحت درمان جای تورم و کبودی بوجود آید که به ندرت پیش می آید و بعد از چند روز برطرف می شود. 

عکس اندولیفت غبغب قبل و بعد

عکس اندولیفت غبغب قبل بعد
لیزر اندولیفت غبغب قبل و بعد

مراقبت های پس از انجام اندولیفت

  • خودداری از آرایش کردن غلیظ حداقل بمدت ۲۴ ساعت
  • برای جلوگیری از تورم و کوفتگی احتمالی روی ناحیه تحت درمان کمپرس یخ قرار دهید.
  • در صورت تجویز دارو توسط پزشک، داروها مرتب و بموقع و سرساعت استفاده شود.
  • خودداری از مصرف دخانیات، الکل و قرص های رقیق کننده خون مانند ارفارین و اسپرین بمدت سه شبانه روز

نتایج اندولیفت غبغب

لیزر اندولیفت با تحریک پوست به کلاژن سازی (رشته های پروتیئنی کلاژن مسئول استحکام بافت پوست هستند) موجب کاهش چین و چروک ها و لیفت صورتمی شود. اندولیفت غبغب باعث از بین بردن چربی های اضافی جمع شده در زیر چانه می شود. در اندولیفت غبغب نتایج درمان انجام شده بلافاصله قابل مشاهده است و زمان بهبودی بسیار کمتر را نسبت به روش های جراحی لازم دارد.
بطور کلی اندولیفت در همه قسمت های بدن (صورت، گردن و دیگر اجزای بدن مانند باسن، ران پا و… ) که دچار افتادگی یا شلی پوست است موثر خواهد بود. از اندولیت می توان در کنار دیگر روش های جوانسازی پوست مثل هایفوتراپی استفاده کرد و ترکیب این روش ها باعث تاثیرگذاری بیشتر می شود.

ماندگاری اندولیفت غبغب

ماندگاری و دوام 

اندولیفت نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست دوام و ماندگاری بیشتری دارد. بطور میانگین حداقل 2 سال ماندگاری دارد. برای دستیابی به نتیجه بهتر می توان اندولیفت را بعد از یک سال تکرار کرد.  

تفاوت لیزر لیپولیز و لیزر اندولیفت

لیزر لیپولیز نیز مشابه اندولیفت است. لیزر لیپولیز برای از بین بردن بافت چربی نواحی بزرگتر مانند شکم استفاده می شود. در روش لیپولیز از لوله فلزی باریک کانولا استفاده می شود و در روش اندولیفت میکرو فیبر جای کانولا را گرفته و بسته به محل درمان میکروفیبرها ضخامت های مختلف دارند.

مقایسه لیزر اندولیفت با سایر جراحی ها

در اندولیفت کلاژن سازی پوست بلافاصله بعد از اعمال درمان شروع می شود. اندولیفت جراحی سرپایی است که بدون برش پوست، با حداقل درد، بدون بیهوشی، خون ریزی و جراحی انجام می شود ولی جراحی های مثل جراحی لیفت که به معنای بالا کشیده شدن اجزای صورت مانند ابرو، پیشانی و… است بیهوشی نیاز است و عوارض احتمالی نیز نسبت به اندولیفت شایع تر است.
در جراحی لیفت برای هر کدام از اجزای صورت ممکن است مشکلاتی بوجود آید که موجب بهم خوردن حالت طبیعی صورت می شود.
همچنین احتمال آسیب دیدگی شاخه های عصب صورت وجود دارد، در صورتی که در اندولیفت هیچ کدام از اجزای صورت و اعصاب آسیب نمی بینند.
عوارض عمل جراحی نسبت به روش های غیر جراحی خیلی بیشتر است، عفونت ها، خونریزی و مشکلات در بخیه کردن ناحیه عمل شده در برخی از بیماران مشهود می باشد. در برخی بیماران بدلیل حساسیت به بیهوشی عمومی خطر مرگ بشدت وجود دارد، لذا بعلت کمتر کردن خطرات و عوارض ذکر شده میل پزشکان به روش اندولیفت بیشتر از پیش می باشد.

بهترین دکتر پوست تهران برای اندولیفت غبغب

مهم ترین مرحله برای انجام دادن هر گونه عمل زیبایی و جوان سازی پوست، انتخاب یک دکتر پوست خوب است که تاثیر مستقیم بر نتیجه کار دارد. مراجعه به افراد غیرمتخصص، نه تنها هیچ نتیجه ای نخواهد داشت، بلکه علاوه بر اتلاف وقت و هزینه شما، گاهی سلامتتان را هدف قرار می دهد. به همین دلیل انتخاب پزشک و مرکز درمانی مجهز بسیار حائز اهمیت است. یافتن پزشکی متخصص و ماهر در شهرهای بزرگی مانند تهران کار دشواری است و به دقت و تحقیق برای انتخاب نیاز دارد. با در نظر گرفتن ویژگی های زیر می توانید یک دکتر پوست خوب برای درمان غبغب در تهران بیابید:

  • اخلاق حرفه ای
  • صبوری و حوصله در درمان
  • مهارت در درمان با شیوه های مختلف
  • مجهز بودن کلینیک پوست به دستگاه های مدرن
  • سابقه درخشان در درمان مشکلات پوست و زیبایی

بهترین مرکز زیبایی پوست و مو

بهترین مرکز زیبایی پوست برای انجام اندولیفت

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی یکی از مجهزترین مراکز زیبایی ایران است که با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های روز دنیا و بهره‌گیری از متخصصین امر و کادر درمانی حرفه ای به ارائه تمامی روش‌های جوانسازی پوست مانند اندولیفت، هایفوتراپی، مزوتراپی دورچشم، کربوکسی‌تراپی، روش‌های تزریقی و … می پردازد.
این مرکز با بروزترین دستگاه‌ها نیاز‌های شما را به بهترین شکل توسط مجرب‌ترین پرسنل برآورده خواهد کرد. مرکز زیبایی تخصصی پوست و لیزر در شمال تهران با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین، خدمات بسیاری از جمله چال دائم و موقت، انواع لیفت (با جراحی یا نخ)، ساکشن غبغب، میکرودرم، پاکسازی پوست، تزریق انواع مزو ژل، مزونیدلینگ، رفع جای جوش و اسکار،لیزر موهای زائدبه طور تخصصی، تزریق بوتاکس، خال برداری،
تزریق ژل، مزونیدلینگ، مزوتراپی مو، کربوکسی تراپی، فیس آپ، پیرسینگ ناف و بینی و گوش و انواع ویزیتهای درمانی پوست و مو برای شما مراجعین گرامی ارائه می دهد.
این مرکز توانسته با بهره گیری از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه در کنار تجربه متخصصین، رضایت مراجعین عزیز را جلب نماید.

غبغب چیست؟ double chin

غبغب برجستگی زیر چانه است که با حالتی معمولاً آویزان زیر چانه ایجاد می شود. غبغب شل و آویزان آنقدر ناخوشایند است که به آن چهره دوم می گویند. بروز غبغب ناشی از افتادگی عضلات و همچنین افتادگی صورت و گردن است. وجود غبغب زیر چانه، هم در زنان و هم در مردان اتفاق می افتد و صورت را چاق نشان می دهد. رفع غبغب در گذشته با جراحی لیفت انجام می شد اما امروزه، با کمک تکنیک های نوین پزشکی بدون جراحی نیز امکان پذیر است.

دلایل ایجاد غبغب 

از عوامل تشکیل غبغب در افراد به‌ اختصار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاقی
  • ضعف غدد فوق کلیوی
  • پیری و شل شدن پوست
  • بالا رفتن سن و سال
  • سبک زندگی نامناسب
  • ژنتیکی و مسائل ارثی و خانوادگی
  •  کم کاری تیروئید (Hypothyroidism)
  • نامناسب‌ بودن ارگونومی گردن و سر
  • کمبود پروتئین و ویتامین ها در برنامه غذایی
  • اختلال‌های اسکلتی و غیراستاندارد بودن زوایای آناتومیک صورت و گردن

ضعف غدد فوق کلیوی (Adrenal)

غدد فوق کلیوی یا غده‌های آدرنال دو غده درون‌ریز هستند که سبب ترشح هورمون‌های مختلفی از جمله اپی‌نفرین و نوراپی‌نفرین و همچنین استرویید‌هایی از جمله آلدوسترون و کورتیزول می‌شوند. هر دوی این غدد بر روی کلیه‌ها قرار دارند. هر غده دارای یک قسمت خارجی به نام بخش قشری و یک قسمت داخلی به نام بخش مغزی است. بخش قشری سازنده هورمون‌های استروییدی است.
برخی نارسایی‌ها که در غدد فوق کلیوی (همانند آنچه در سندرم کوشینگ (Cushing’s Syndrome) اتفاق می‌افتد، می‌تواند سبب تجمع چربی در ناحیه گردن و بالای ترقوه شده و اصطلاحاً سبب ایجاد گردن بوفالویی شود.

چاقی و سبک زندگی نامناسب

عادت های غذایی نادرست و استفاده زیاد از غذاهای پرچرب و فراوری‌ شده باعث تجمع چربی در بافت های مختلف بدن از جمله در ناحیه غبغب می شود. رژیم غذایی مناسب و دوری از عادت های غذایی نادرست در سبک زندگی سالم نقش مهمی دارند.

عادت های نادرست

یکی از علل مهم ایجاد غبغب عادت به پایین گرفتن سر و چانه است. با ایجاد فشار مداوم به ناحیه زیر چانه، غبغب ایجاد می شود.

افزایش سن

با بالا رفتن سن، متابولیسم (سوخت و ساز بدن) کاهش پیدا می کند. کاهش سوخت و ساز باعث کم حجم شدن عضلات بدن می شود که در نتیجه آن استخوان‌های بدن دچار ضعف ساختاری می شود، پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این امر باعث به وجود آمدن غبغب می شود. با تحلیل رفتن بافت چربی زیر پوست و کلاژن پوست (که سبب قوام و کشیدگی ظاهر گردن می شود) غبغب آویزان می شود و سن افراد را بیشتر از واقعیت نشان می دهد. ایجاد و افتادگی غبغب یکی از دلایل شایع رجوع بسیاری از افراد به کلینیک‌های زیبایی برای اندولیفت غبغب می‌باشد.

ژنتیک و عوامل ارثی و خانوادگی

بسیاری از افراد ژن یا ژن‌های دخیل در ایجاد شدن غبغب را از والدین خود به ارث می‌برند. بسیاری از افرادی که برای درمان غبغب مراجعه می کنند به دلایل ارثی با این مشکل مواجهند.
اگر عامل ایجاد غبغب در فرد ژنتیکی یا ارثی باشد، حتی بعد از رعایت رژيم‌های غذایی مختلف و تمرینات مربوط به لاغری غبغب و به کار بردن روش هایی که به عنوان رفع غبغب شناخته می شوند، این معضل از بین نمی رود و از بین بردن آن عملاً با روش های خانگی در اکثر موارد بی نتیجه خواهد بود.

کم‌کاری تیروئید (Hypothyroidism)

کم کاری تیروئید یکی از علل بروز چاقی و همچنین بروز غبغب در فرد است. کم‌کاری غده تیروئید یا اصطلاحاً هیپوتیروئیدی بعد از دیابت، شایع‌ترین مشکل در میان بیماری‌های غدد درون‌ریز است. اگر غده تیروئید نتواند به مقداری که بدن به آن نیاز دارد هورمون تولید کند، بیماری کم‌کاری تیروئید ایجاد می‌شود. لازم به ذکر است که این بیماری در زنان سه برابر شایع‌تر از مردان است.

اسکلت‌بندی و ساختار استخوانی صورت و گردن

در بعضی افراد به لحاظ آناتومی و استخوان بندی فرد، ساختار استخوان فک به گونه ای است که سبب ایجاد غبغب می شود. ساختمان استخوانی، بخشی از بدن انسان است که به عنوان نگه‌دارنده وضعیت استاتیکی بدن و حالت داینامیک آن در برابر نیروهای بیرونی از جمله گرانش و اصطکاک ایستایی و حرکتی عمل می کند.
اسکلت انسان‌ها همانند سایر مهره‌داران توسط عضلات پوشیده شده‌ است. عملکرد ماهیچه‌ها و اسکلت افراد به‌ شکلی است که در عمل با یکدیگر هماهنگ عمل می‌کنند. در برخی افراد مسأله ساختار استخوانی و اسکلت‌بندی صورت، در اینکه بافت‌های چربی به چه شکل به یکدیگر متصل شده و سبب ایجاد غبغب شوند یا خیر اثرگذار است.

نامناسب‌ بودن ارگونومی گردن و سر

یکی از عوامل مهم ایجاد غبغب در بسیاری از افراد، قرار دادن سر و چانه به سمت پایین به‌ صورت مداوم است. علت این امر آن است که فشار مداوم به ناحیه زیر چانه سبب افتادگی عضلات فک به‌ ويژه عضله پلاتیسما که در زیر فک تا انتهای گردن قرار دارد، شده و این امر باعث می‌شود تا غبغب در زیر چانه تشکیل شود.

کمبود ویتامین‌ها و پروتئین‌ها

ویتامین‌ها (به‌ ویژه ویتامین‌های گروه B) و پروتئین‌ها (به‌ خصوص کلاژن) از جمله مواد مهمی هستند که نقش اصلی در حفظ حالت ارتجاعی پوست و وضعیت کشسانی آن دارند. وجود انواع مختلف ویتامین‌ها در بدن و تنظیم گوارش و غذارسانی به بافت‌های پوست نواحی گردن سبب می‌شود تا این بافت‌ها به‌ شکل کامل‌تری خاصیت استحکامی خود را حفظ کرده و دیرتر دچار مواردی مانند شکل‌گیری غبغب که حاصل افتادگی عضلات و تجمع چربی است، بشوند.

ضعیف شدن عضلات بدن

گاهی عضلات بدن (از جمله عضلات صورت و گردن) دچار ضعف می شوند که این امر فارغ از سن و یا وزن افراد اتفاق می افتد. به همین دلیل است که گاهی افراد لاغر نیز با مشکل غبغب مواجه هستند. تغذیه نامناسب، وجود برخی بیماری ها مانند کم کاری تیروئید، ضعف غدد فوق کلیوی، نداشتن فعالیت و عدم تحرک از علل ضعیف شدن عضلات هستند.

راه‌های درمان و از بین بردن غبغب چیست؟

  1. درمان های تهاجمی (جراحی لیفت غبغب)

جراحی غبغب به دلایلی از جمله ترس از بی‌هوشی یا عوارض آن ممکن است برای برخی افراد خوشایند نباشد. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که درمان را بدون جراحی انجام دهند تا با مشکلات ناشی از جراحی مواجه نشوند. 

2. درمان های غیر تهاجمی (بدون جراحی)

روش های غیرتهاجمی رفع غبغب مزایایی دارند که اکثر افراد این روش را برای درمان انتخاب می کنند. درمان و رفع غبغب با روش های غیر جراحی از جمله اندولیفت غبغب که در ادامه خواهیم گفت، بسیار ساده است.

مزایای رفع غبغب بدون جراحی چیست؟

روش های غیرجراحی برای رفع غبغب اگر توسط پزشکی ماهر و در بهترین کلینیک پوست مجهز به تکنولوژی های جدید انجام شود، نتایجی بهتر از جراحی خواهد داشت که از میان آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عوارض نادر
  • کم تهاجمی بودن
  • عدم نیاز به بیهوشی
  • پاسخ دهی در کوتاه مدت
  • افزایش قوام پوست و کاهش حجم چربی زیر جلدی
  • کوتاه بودن دوره نقاهت نسبت به سایر روش‌های لیفتینگ غبغب

روش های رفع غبغب بدون جراحی

 از اثربخش ترین دستگاه ها و لیزرهای جوانسازیاستفاده شده در روش های غیر تهاجمی رفع غبعب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندولیفت
  • لیفت غبغب با نخ
  • آر اف گرمایی سطحی
  • لیپوساکشن غبغب
  • لیزرهای فرکشنال و سوزنی
  • مزوتراپی لیپولیتیک (مزولیپولیتیک)

در ادامه به طور کامل با روش های غیر جراحی لیفت غبغب آشنا خواهیم شد:

لیپوساکشن غبغب

روش غیرتهاجمی دیگری که برای رفع غبغب انجام می‌شود، لیپوساکشن و خارج‌ کردن چربی از ناحیه‌ی غبغب است که با بی‌حسی موضعی انجام می‌گیرد. این روش برای کسانی که جنس پوست خوب و محکمی داشته باشند، موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

لیفت غبغب با استفاده از لیزرهای فرکشنال و سوزنی

امروزه روش های مبتنی بر تکنولوژی فرکشنال (fractional) با موفقیت در درمان اسکار پوستی، چین و چروک پوستی، انواع ضایعات پیگمانته، جوانسازی و رفع افتادگی پوست در ناحیه غبغب و گردن بکار می رود.
در این روش، متخصص پوست سوزن هایی به ظرافت مو را وارد پوست می کند. از سر این سوزن ها گرما ساطع می شود و همین امر سبب تخریب و لیز شدن سلول های چربی می شود. این سوزن ها همچنین با تحریک کلاژن سازی سبب لیفت و افزایش کیفیت پوست در موضع مورد درمان می شوند.
درمان غبغب با لیزر فرکشنال نیاز به جلسات متعدد دارد و نسبت به میزان افتادگی غبغب و سن بیمار بین 4 تا 6 جلسه به فواصل 1 ماه توصیه می شود.

لیفت غبغب با استفاده از لیزرهای آر اف گرمایی سطحی

این لیزرها با تولید گرما سبب لیفت پوست در ناحیه غبغب می شوند که نیاز به جلسات متعددی دارند. در این روش با استفاده از محدود ساختن انرژی به کانون های کوچک در ناحیه مورد درمان، می توان میزان زیادی از انرژی را به بافت رساند، این در حالی است که پوست اطراف بافت اصلی در این روش سالم باقی می ماند و بافت آسیب دیده بازسازی می شود. استفاده از این روش نسبت به دو روش قبلی اثر بخشی محدود تری خواهد داشت و معمولا به عنوان درمان مکمل با تعداد جلسات متعدد توصیه می شود‌.

 لیفت غبغب با مزوتراپی لیپولیتیک (مزولیپولیتیک)

مزوتراپی غبغب نیز یک روش غیرتهاجمی است که می تواند ظاهر پوست را در گروه های مختلف سنی بهبود دهد و یکی از بهترین روش ها برای سفت کردن پوست و اصلاح افتادگی‌های آن به ویژه در نواحی با ذخیره چربی بالا می باشد.

مزولیپولیتیک حاوی مواد حل کننده چربی بوده و از آنها به طور شایع در آب کردن چربی زیر پوست و غبغب استفاده می شود. در مزوتراپی، پزشک مواد آنتی اکسیدان و داروهایی که باعث کلاژن سازی می شوند را به صورت مستقیم زیر پوست تزریق می کند و به این ترتیب کلاژن سازی انجام می شود.

نکاتی در مورد مزوتراپی غبغب

چند نکته حائز اهمیت در رابطه با این روش وجود دارد:

1. مزوتراپی به تنهایی موثر نخواهد بود و بایستی به همراه رژیم غذایی مناسب، ورزش و یا سایر روش های درمانی باشد.

2. محدودیت هایی برای انجام این روش وجود دارد که شامل بیماری کلیوی و یا قلبی شدید، شاخص توده بدنی بالای kg/h2 30، دیابت ملیتوس، سن زیر 18 سال و موارد بسیار دیگری است.

3. در موارد نادری ممکن  است عفونت در پی تزریق جهت مزوتراپی ایجاد شود. بسته به‌ ناحیه تحت درمان، 5 – 1 و شايد هم تعداد بيشتري تزريق بدون درد در هر قسمت انجام ‌می شود. همچنين براي انجام اين كار ممكن است به 3 تا 6 جلسه نياز داشته باشيد. برای جلوگیری از بروز عفونت، این روش باید توسط پزشک با تجربه انجام شود تا از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری شود.

رفع غبغب با لیفت نخ

در تکنیک لیفت با نخ از نخ های پلی دی اکسانون (PDO) که پیش تر در جراحی های داخلی مانند جراحی قلب نیز کاربرد داشت استفاده می شود‌. تاثیر استفاده از این نخ ها بیش از ۲ سال ادامه دارد و پس از حدود ۸ ماه بعد از استفاده، نخ ها جذب می شوند. تاثیرات اولیه این متد بلافاصله قابل مشاهده است و پس از ۶ تا ۸ هفته، زمانی که تحریک کلاژن آغاز گردید تاثیر کامل آن دیده می شود. این روش معمولا برای افرادی توصیه می شود که تنها دچار افتادگی پوست در ناحیه غبغب می باشند.

کرایولیپولیز و رفع غبغب

در این روش، سلول های چربی موجود در ناحیه غبغب با سرما درمانی رفع می شوند. سرما باعث ایجاد کریستال داخل سلول های چربی می شود و به این ترتیب سلول ها فریز می شوند و مرگ سلولی اتفاق می افتد. پس از تخریب سلولی، غبغب از بین می رود.

اندولیفت غبغب

در حال حاضر اندولیفت یکی از بهترین روش های جوانسازی و از بین برنده چین و چروک و افتادگی پوست نسبت به سایر روش‌ها می باشد.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اندولیفت به مقاله اندولیفت جدیدترین متد جوان سازی پوست مراجعه نمائید.

 

اندولیفت غبغب با لیزر روشی نوین برای تحریک بافت های عمقی جهت ساخت کلاژن های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت سازی آن است. 

لیزر اندولیفت

نتیجه گیری نهایی

در این مقاله کوشیدیم تا شما را با یکی از کاربردهای دستگاه لیزر اندولیفت، اندولیفت غبغب آشنا سازیم. در این مطلب به طور کامل با علل ایجاد غبغب و راه های درمان آن آشنا شدیم و به شیوه های مختلف رفع غبغب بدون جراحی پرداختیم. همچنین به این نکته اشاره کردیم که انتخاب دکتر پوست تاثیر بسزایی در نتیجه درمان دارد. امیدواریم با خواندن این مطلب آگاهی لازم در خصوص رفع غبغب بدون جراحی، اندولیفت غبغب را به دست آورده باشید.
تماس با ما را فراموش نکنید تا با جوان سازی پوست اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید و از زیبایی پوست و مو خود لذت ببرید.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

پاینده و سرزنده باشید.

منبع

منبع

1 دیدگاه دربارهٔ «اندولیفت غبغب بهترین روش لاغری و آب کردن چربی غبغب»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا