بهترین روش رفع افتادگی صورت و لیفت بدون جراحی!

بهترین روش رفع افتادگی صورت

بهترین روش رفع افتادگی صورت
طبیعی است. وقتی سن آدم بالا می رود افتادگی صورت خواه و ناخواه اتفاق می افتد. حتی اگر همواره مراقب پوست خود بوده اید و با کارهایی مانند ورزش و ماساژ هم به خوبی به آن رسیدگی کرده باشید از این افتادگی در امان نخواهید بود. اینها فقط می توانند افتادگی صورت را کمی عقب بیندازند.
واقعیت این است که روند طبیعی رشد به این صورت است که از یک سنی به بعد، که برای هرکس هم می تواند متفاوت باشد، بدن مثل گذشته فرآیند تولید سلول های جدید پوست و جایگزین کردن سلول های قدیمی را ادامه نمی دهد. چون به حد نهایت رشد خود رسیده است. عدم وجود سلول های جدید و جوان هم اصلی ترین علت افتادگی صورت است. هرچند تنها دلیل آن نیست.

بهترین روش رفع افتادگی صورت
بهترین روش رفع افتادگی صورت

افتادگی عضلات صورت

دومین عامل مهم در بروز افتادگی پوست صورت سست شدن عضلات نگهدارنده پوست است. با بالا رفتن سن این عضلات هم رفته رفته قدرت اولیه خود را از دست می دهند و نمی توانند مثل گذشته پوست صورت را صاف و محکم نگه دارند. این عامل در کنار سلول های ثابت و رو به پیری باعث سنگینی هرچه بیشتر پوست و در نهایت افتادگی آن می شود. البته افتادگی عمومی پوست صورت تنها یکی از اتفاقات ناشی از این رویداد است. علائمی دیگری مانند بروز چین و چروک مخصوصا در ناحیه اطراف چشم از دیگر علائم شایع پیر شدن پوست صورت است.
اما نترسید. علائم پیری صورت، و مخصوصا افتادگی آن کاملا قابل درمان هستند. رفع افتادگی صورت را لیفت صورت می گویند. روش های درمانی مختلفی هم برای انجام این کار وجود دارند. اما کدامیک از آنها بهترین گزینه پیش روی شما هستند؟
در ادامه به رایجترین روش های لیفت صورت می پردازیم تا بررسی کنیم که بهترین آنها کدام است؟

جراحی افتادگی پوست صورت

جراحی شاید شایع ترین درمان زیبایی برای لیفت صورت باشد. در این روش بعد از بریدن پوست، چربی های زیر پوستی و پوست اضافه که هردو از مهمترین عوامل سنگینی پوست هستند را بر می دارند. در کنار این برداشتن مستقیم، زخم های ناشی از جراحی باعث تولید مجدد کلاژن و ساخت سلول های جدید می شود تا بتواند جراحت را برطرف نماید.
شاید در نگاه اول موثر به نظر برسد، که واقعا هم هست، اما جراحی هیچوقت بهترین گزینه برای این کار نبوده. چراکه هم ریسک خطر و آسیب بالایی دارد، و هم در نهایت آنچنان که باید تأثیر با دوامی ندارد. به همین دلیل هم هست که روش های جدیدتر و جایگزین زیادی برای جراحی لیفت صورت پیشنهاد می شوند.

بهترین روش رفع افتادگی صورت
بهترین روش رفع افتادگی صورت

درمان افتادگی صورت با نخ

اولین جایگزین جراحی لیفت صورت، درمان افتادگی با استفاده از نخ بود. در این درمان به جای برش های عمیق و باز کردن پوست، برش های کوچکی در خط رشد موها زده می شود و نخ های مخصوص جذب شونده زیر پوست کار گذاشته می شوند. این نخ ها به صورت موقتی نقش عضلات نگه دارند را بازی می کنند و در عمل به آنها کمک می کنند. از طرفی این برش های کوچک هم با آسیب رساندن سطحی به پوست باعث تولید کلاژن و بازسازی ابتدایی می شوند.
این روش خوب است اما جدای از عدم وجود هیچ تضمینی برای موثر بودن آن برای همه، تأثیر آن بلافاصله بعد از جذب شدن نخ ها در بافت پوست از بین می رود. به همین علت پایداری چندانی نخواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین کرم برای افتادگی پوست صورت

طبیعی است که وقتی پیشنهاد های پیش روی یک نفر برای لیفت صورت استفاده از جراحی و تیغ برش باشد خیلی ها تصمیم می گیرند آن را قبول نکنند. در عوض سعی می کنند به راهکارهای ایمن تر و کم دردسر تر مانند استفاده از کرم ها و ماسک های مخصوص روی بیاورند.
خیلی ها از کرم های جوان کننده برای مدت طولانی استفاده می کنند تا بتوانند پوست صورت خود را لیفت کرده و دوباره شاداب و جوان کنند. این کرم ها هم وعده آن را می دهند که با جذب شدن در پوست موجب تولید کلاژن و جوانسازی پوست می شوند. اما واقعیت این است که هیچکس تا به حال نتوانسته نتایج واقعا مطلوبی از این محصولات بگیرد. چون هم پایداری اثر ندارند و هم همیشه باید از آنها استفاده شود، در نهایت نیز تأثیرشان چنگی به دل نمی زند. تازه این با فرض این است که تأثیری داشته باشند!

بهترین روش رفع افتادگی صورت
بهترین روش رفع افتادگی صورت

درمان افتادگی پوست صورت با لیزر

با وجود مشکلاتی که روش های سنتی تر مورد اشاره داشتند، تکنولوژی های درمانی جدید سعی کردند تا جایگزین مناسب تری برای آنها پیشنهاد کنند. اولین تکنولوژی درمانی که به این عرصه پا گذاشت لیزر بود. اشعه لیزر با ماهیت نوری که دارد می تواند حرارت متمرکز ایجاد کند. لیزر به گونه ای بود که می توانست با ایجاد یک آسیب و سوختگی سطحی پوست را به تولید کلاژن تحریک نماید. و از این طریق تلاش کند تا به بهترین نحو باعث جوانسازی و لیفت صورت شود.
با اینکه به نظر راهکار مناسبی می رسد اما هم عارضه های زیادی مثل احتمال سوختگی شدید و لک پوستی دارد و هم دوباره تأثیرش چندان پایدار نیست. چون نمی تواند لایه های اصلی و عمیق پوست را هدف بگیرد.
همانطور که می بینید در بین تمام این روش ها یک چیز مشترک وجود دارد. آنهم تحریک بدن به تولید کلاژن است. کلاژن ماده ای است که وظیفه تولید سلول های جدید و جایگزین کردن آنها با سلول های مرده را برعهده دارد. اما هیچکدام از این روش های مورد بحث نمی توانند به درستی در تحریک بدن به تولید میزان مناسبی از کلاژن موثر باشند. چون همه شان با سطح پوست کار می کنند.

هایفوتراپی

در عوض هایفوتراپی به عنوان جدیدترین راهکار لیفت صورت توانسته این مشکلات را کنار بزند. هایفوتراپی اصولا با سطح پوست هیچ کاری ندارد. این درمان غیرتهاجمی با کمترین خطر و عوارض از امواج فراصوت استفاده می کند تا مستقیما لایه های عمیق پوستی را هدف قرا داده و در آنجا حرارت ایجاد کند. حرارت مستقیمی که در این لایه ها ایجاد می شود سینگال آسیب فرستاده و موجب تولید کلاژن و جوانسازی و لیفت صورت می شود. از آنجایی که تمام انرژی این درمان در جای درستش خرج می شود، میزان تولید کلاژن کاملا مناسب بوده و این درمان توانسته به یک تأثیر پایدار برای لیفت صورت برسد. اثری که بین 2 تا 10 سال دوام خواهد داشت.

بهترین مرکز هایفو تهران

این روزها خیلی از مراکز زیبایی تهران به دستگاه های هایفو مجهز شده اند. اما همه شان ممکن است کیفیت کار لازم را نداشته باشند. در این بین اما مراکز بسیار خوب و باکیفیتی هم پیدا می شوند.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله بهترین مراکز هایفوتراپی در تهران است که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، خدمات لیفت صورت با هایفو را به شما عزیزان ارائه می کند. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و جهت گرفتن نوبت هایفو بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

گردآورنده : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا