بهترین دستگاه لیفت صورت |هایفو یا جراحی لیفت صورت؟!

بهترین دستگاه لیفت صورت

بهترین دستگاه لیفت صورت

تا به حال برای شما هم پیش آمده که بخواهید برای پوستتان و سلامت آن کاری انجام دهید اما دقیقا ندانید که کدام روش برایتان بهتر و مناسب تر است؟ تا به حال اتفاق افتاده که به یک مرکز زیبایی مراجعه کنید و بخواهید که یکی از درمان های جوانسازی پوست آن جا را امتحان کنید اما با وجود گستردگی دستگاه ها و تکنیک های زیبایی گیج و منگ شده باشید؟

خب در حال حاضر احتمالاً همه ی ما برای یک بار هم که شده در یک شرایط مشابه این چنینی قرار گرفته ایم. توصیه ای که بیشتر پزشکان دارند این است که قبل از هر چیزی بدانید که مشکل دقیق پوستتان چیست؟! اگر صرفاً احساس می کنید که شادابی و طراوت سابق را ندارد و سنتان هم زیر 30 سال است، احتمالاً با یک پاکسازی ساده با دستگاه فیس آپ کارتان راه بیفتد.

اما اگر سنتان بالاتر از 35 سال باشد و افتادگی و شُلی پوست صورت و گردنتان رو به وخامت است، احتمالا باید فکر اساسی تری به حال درمان آن بکنید. خوشبختانه دستگاه های و روش های زیادی برای لیفت صورت وجود دارد. اما اگر اهل جراحی نیست و دلتان می خواهد که روش غیر تهاجمی تر و راحت تری را امتحان کنید که عوارض جانبی زیادی هم نداشته باشد، بهترین دستگاه لیفت صورت برای شما هایفو می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

بهترین دستگاه لیفت صورت
بهترین دستگاه لیفت صورت

با هایفوتراپی می توانید به نتایجی مشابه جراحی لیفت صورت دست پیدا کنید بدون این که دچار عوارض جراحی شوید. در ادامه می خواهیم درباره هایفوتراپی بیشتر صحبت کنیم. بنابراین اگر شما هم به دنبال بهترین دستگاه لیفت صورت هستید که بتواند صورت شما را تا چندین سال جوان تر نشان دهد، توصیه می کنیم ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

هایفوتراپی | لیفت صورت بدون جراحی

هایفوتراپی که با دستگاه هایفو (HIFU) انجام می شود، از اشعه های اولتراساند متمرکز با شدت بالا استفاده می کند. اگر بخواهیم به صورت خلاصه و ساده کارکرد هایفوتراپی را توضیح دهیم باید بگوییم که : اشعه ی اولتراساند از سطح پوست عبور کرده و بدون این که آسیبی به لایه ی بالایی آن برساند، به عمیق ترین بافت پوستی (یعنی لایه ی اسمس) نفوذ می کند. سپس آن را حرارت داده و در اثر این حرارت، بافت پوستی ناچار به تولید کلاژن و الاستین بیشتر در آن لایه می شود.

به این ترتیب پوست شما سفت تر، تنگ تر و صاف تر خواهد شد بدون این که پیامدی جدی برایتان داشته باشد.

جالب است بدانید که لایه ی اسمس دقیقا همان لایه ای است که در طول جراحی لیفت صورت بر روی آن کار می شود. شاید به همین خاطر است که هایفوتراپی و دستگاه آن به عنوان یکی از بهترین روش های لیفت صورت به شمار می آیند.

هایفوتراپی
هایفوتراپی

یادتان باشد که دستگاه های لیفت صورت تنوع زیادی دارند اما هایفو به علت نفوذ به عمیق ترین لایه ی پوستی اثرگذاری خیلی بیشتری دارد. شاید تنها عارضه ای که بعد از درمان هایفو منتظرتان باشد، اندکی تورم و قرمزی است که البته بعد از چند روز خود به خود از بین می روند.

هم چنین باید بگوییم که این درمان به سرعت انجام می شود و برخلاف جراحی نیازی به دوره ی استراحت و نقاهت هم ندارد. در حقیقت شما می توانید بلافاصله بعد از اتمام جلسه هایفوتراپی به منزل یا محل کار خودتان برگردید.

توصیه ی مهم : بهتر است تا چندین ساعت بعد از اتمام جلسه ی درمان در معرض آفتاب قرار نگیرید. احتمال بروز التهاب در چنین شرایطی بیشتر می شود.

انواع لیفت صورت

همان طور که در ابتدای متن هم گفتیم، روش ها و دستگاه های زیادی برای لیفت صورت وجود دارد. برخی از این دستگاه ها اثرات چشمگیر و فوق العاده ای دارند و برخی دیگر از این تکنیک ها، نیاز به زمان و درمان طولانی مدت تری دارند.

اما اگر بخواهیم به طور خلاصه برخی از رایج ترین روش های لیفت صورت را برشمریم، باید به موارد زیر اشاره ای داشته باشیم:

لیفت صورت با جراحی: در این روش پوست نواحی تحت درمان شکافته می شود، سپس چربی و پوست اضافه ای که موجب افتادگی صورت شده برداشته خواهد شد. بعد از آن بخیه زده می شود. این درمان مثل هر عمل دیگری عوارض جانبی دارد و ممکن است جای بخیه نیز روی صورتتان مشخص باشد.

لیفت صورت با نخ: در حال حاضر از نخ در درمان های زیادی استفاده می شود که یکی از آن ها لیفت صورت است. در طول این تکنیک از نخ های خاصی برای بالا کشیدن پوست صورت استفاده می شود. این روش اثرات موقتی دارد و با جذب نخ ها توسط بدن، اثر درمان نیز از بین می رود.

لیفت صورت با دستگاه فیس آپ: دستگاه فیس آپ که نسل جدید میکرودرم ابریژن های قدیمی است از تکنیک ماساژ و لایه برداری با هد الماسه، جهت بالا کشیدن و تایتنینگ پوست استفاده می کند. این درمان نیز بسیار موثر می باشد و برای افرادی که دچار افتادگی صورت خفیف تا متوسط هستند، بهترین گزینه محسوب می شود.

انواع لیفت صورت
انواع لیفت صورت

لیفت صورت با پلاسما جت: پلاسماتراپی نیز تکنیک کاملاً جدیدی است که از گازهای یونیزه شده ی پلاسما جهت تصعید چربی و پوست های اضافه ی زیرپوست استفاده می کند. گرچه این تکنیک کارایی خوبی دارد اما مثل دیگر روش ها اثرات موقتی دارد و هم چنین توسط خیلی از پزشکان زیبایی تایید نمی شود.

بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت

با وجود گستردگی و تنوع روش های لیفت صورت به نظر می آید که همه چیز به شرایط پوست شما بستگی داشته باشد. ما نمی توانیم در این مطلب به طور قاطع بگوییم که بهترین روش جوانسازی و لیفت صورت کدام است اما توصیه ای برایتان داریم:

اگر هنوز نتوانسته اید تصمیم درستی بگیرید که کدام روش لیفت صورت برای شما مناسب تر است، پیشنهاد می کنیم از پزشکان پوست مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، نوبت بگیرید. پزشکان ما بعد از معاینه ی پوستتان، بهترین روش درمانی را به شما پیشنهاد می کنند. خوشبختانه بهترین دستگاه های لیفت صورت در مرکز موجود است. بنابراین درمان شما نیز در مطب و تحت نظارت پزشک انجام می شود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پروسیجرهای مختلف و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا