دکتر چال گونه |راه بهتر چیست؟ جراحی یا نخ جذبی؟!

دکتر چال گونه

دکتر چال گونه

این روزها، آدم سرما هم که می خورد، دلش می خواهد به سراغ بهترین پزشکان و متخصصین برود. چه برسد به درمان های زیبایی!

منظورمان این است که امروزه پزشکان متخصص و متبحر در زمینه های مختلف به قدری زیاد شده اند که شما به راحتی می توانید پزشک مورد نظرتان را انتخاب کنید. خوب یادم هست که برای برخی از ما که در شهرستان زندگی می کردیم، داشتن یک متخصص زیبایی شبیه به رویا بود. اما امروزه تعداد پزشکان ماهر و خوب زیاد است و نباید نگران باشید.

اما آن چه که در ادامه اهمیت پیدا می کند این است که متخصص شما تا چه در حد در زمینه ی مورد نظرتان تخصص و مهارت دارد. به عنوان مثال یک متخصص پوست و زیبایی را در نظر بگیرید. حیطه های زیبایی به قدری متنوع و زیاد هستند که یک پزشک زیبایی در طول دوران حرفه ای خود، تنها به دو الی سه تا از آن ها می تواند مسلط و ماهر شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

به همین دلیل فرضا اگر می خواهید پروسیجر چال گونه را انجام دهید، حتما به سراغ دکتر چال گونه بروید. کسی که اطمینان دارید سال ها در این زمینه تجربه و مهارت دارد و بهترین درمان ممکن را برای شما انجام خواهد داد.

دکتر چال گونه
دکتر چال گونه

در این مطلب می خواهیم یکی از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و متبحر در انجام پروسیجر چال گونه را به شما معرفی کنیم:

دکتر چال گونه در تهران

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، از قدیمی ترین و بهترین مراکز زیبایی کل استان تهران است. این سابقه و مهارت باعث شده که همواره بهترین پزشکان و متخصصین را گرد هم بیاوریم تا عالی ترین خدمات ممکن را به شما عزیزان ارائه کنیم.

پزشکان ما در این مرکز، سال ها تجربه در زمینه ی ایجاد چال گونه ( چه با جراحی و چه با نخ) دارند و همین مسئله، آن ها را به بهترین انتخاب شما تبدیل می کند. مواد و محصولات استفاده شونده در طول پروسیجر بالاترین کیفیت و درجه از مرغوبیت را دارا می باشند. بنابراین اگر شما هم به دنبال یک دکتر چال گونه خوب هستید، توصیه می کنیم سری به صفحه ی تماس با ما بزنید و با همکاران ما در این زمینه صحبت کنید.

هزینه عمل چال گونه

همان طور که احتمالاً خودتان نیز می دانید، چندین روش برای ایجاد چال گونه وجود دارد. برخی از پزشکان زیبایی ترجیح می دهند که از جراحی چال گونه استفاده کنند. اما بعضی دیگر از متخصصین زیبایی، تلاش دارند تا جای ممکن از تکنیک های آلترناتیو مانند استفاده از نخ جذبی و بخیه برای ایجاد چال گونه استفاده کنند.

چیزی که باید بدانید این است که هزینه عمل چال گونه قطعا از تمام روش های دیگر ایجاد چال لپ گران تر است. علاوه بر این، تکنیک جراحی احتمال بروز عوارض جانبی را هم بیشتر می کند. از دوره نقاهت و استراحتی که بعد از عمل باید داشته باشید هم چیزی نمی گوییم.

شاید به همین خاطر است که خیلی از افراد ترجیح می دهند برای داشتن چال گونه جراحی نکنند. خوشبختانه در حال حاضر تکنیک های زیادی برای ایجاد چال گونه وجود دارند که قیمت خیلی ارزان و به صرفه تری هم دارند.

هزینه عمل چال گونه
هزینه عمل چال گونه

آن چه که درباره هزینه عمل چال گونه باید بدانید این است که: بیمه های درمانی آن را پوشش نمی دهد چرا که عمل زیبایی محسوب می شود – نیاز به بی حسی عمومی دارد و احتمال بروز عفونت و دیگر عوارض جانبی در آن کم نیست بنابراین توصیه می کنیم برای انجام آن هزینه نکنید

مزیت بزرگی که جراحی چال گونه دارد این است که این تکنیک دائمی می باشد و نیازی به تجدید درمان ندارد.

ورم بعد از چال گونه

یکی از عوارض جانبی رایج بعد از هرگونه درمان پزشکی، بروز ورم در نواحی تحت درمان است. امروزه حتی یک آمپول ساده پنی سیلین هم ممکن است منجر به ورم کردن ناحیه شود. بنابراین وقتی که تصمیم می گیرید یک جراحی زیبایی یا هرگونه پروسیجری روی صورتتان انجام دهید، باید خودتان را برای مقداری ورم و کبودی آماده کنید.

ایجاد چال گونه چه به روش جراحی، چه با تکنیک نخ جذبی ، ممکن است اندکی ورم برایتان به همراه داشته باشد. این مسئله کاملاً طبیعی است. خوشبختانه این عارضه بعد از مدتی و خود به خود از بین می رود. بنابراین نباید نگران آن باشید.

در صورتی که می خواهید سریع تر از دست ورم خلاص شوید، توصیه می کنیم که تا 24 ساعت اول از کمپرس یخ و بعد از آن از حوله ی داغ روی ناحیه ی مورد نظر استفاده کنید.

برای پیشگیری از بروز کبودی هم معمولاً توصیه می شود که یک هفته الی 10 روز قبل از درمان، مصرف داروهای رقیق کننده ی خون( مانند آسپرین، ایبوبروفن، ژلوفن و …) را قطع کنید. در کل باید بگوییم که این دسته عوارض مشکل خاصی برای فرد به وجود نمی آورند اما در صورتی که ورم و کبودی بعد از چند روز از بین نرفت، توصیه می کنیم حتما به دکتر خود اطلاع دهید.

نکته ی خیلی مهم: میزان ورم و کبودی بعد از چال گونه با نخ، خیلی کمتر از ورم جراحی می باشد. بنابراین اگر نگران هستید که دچار عوارض جانبی بعد از جراحی شوید، انتخاب درمان چال گونه با نخ بسیار بهتر است.

ورم بعد از چال گونه
ورم بعد از چال گونه

در نهایت این که استفاده از نخ های مرغوب و اورجینال، ریسک ابتلا به عوارض جانبی را تا حد خیلی زیادی کاهش می دهند. مهارت پزشک، در ترکیب با محصولات مرغوب، می تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند.

قیمت چال گونه با نخ

اما شاید مهم ترین نکته ای که درباره ی ایجاد چال گونه با نخ وجود داشته باشد این است که قیمت خیلی پایین تر و به صرفه تری نسبت به جراحی دارد. به همین خاطر است که یک دکتر چال گونه ی خوب به شما توصیه می کند که این روش را به جای جراحی انجام دهید.

در صورتی که مهارت دکتر چال گونه بالا باشد، قیمت چال گونه از 500 هزار تومان الی 2 میلیون تومان خواهد بود. البته یادتان نرود که محل ایجاد چال گونه ( در یک طرف صورت یا هر دو طرف) نیز در قیمت پروسیجر تعیین کننده می باشد.

در نهایت امیدواریم که از این مطلب استفاده کرده باشید. پزشکان مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

نگارنده: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا