لیفت صورت بدون جراحی | بهترین روش غیرتهاجمی لیفت صورت

لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت بدون جراحی

طبیعی است که همه ما دوست داریم اگر بشود یک فرآیند درمانی را بدون جراحی انجام داد، حتما از جراحی پرهیز کنیم. چون می دانیم که جراحی کردن هیچوقت بهترین گزینه نیست. این را خود پزشکان هم می گویند. جراحی کردن ریسک بالایی دارد و خطرات و عوارض ناشی از آن اصلا به فوایدش نمی ارزد. به همین دلیل هم هست که اگر بتوان درمانی را بدون جراحی انجام داد، توصیه می شود جراحی را انجام ندهید.

لیفت صورت بدون جراحی
لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت یک درمان زیبایی است که برای رفع افتادگی صورت مورد استفاده می گیرد. افتادگی صورت یکی از بارزترین علائم پیری است که از از سنین میانسالی کم کم شروع می شود و تا آخر عمر هم ادامه دارد. شاید تصور کنید که اگر زندگی سالمی داشته باشید، یعنی ورزش کنید و رژیم غذایی صحیحی را رعایت کنید، ممکن است به این مشکل دچار نشوید. اما واقعیت این است که افتادگی صورت یک امر اجتناب‌ناپذیر است. فعالیت هایی مورد ذکر تنها می توانند سرعت پیشرفت آن را کم کنند یا زمان وقوعش را عقبتر بیندازند.
از طرف دیگر افتادگی صورت خودش موجب بروز مشکلات دیگری مانند بروز چین و چروک، جمع شدن پوست و چربی اضافی زیر پوست و غیره می شود.
علت بروز این مشکل این است که با بالا رفتن سن کم کم فرآید تجدید سلول های پوستی متوقف می شود و سلول های فرسوده دیگر توان لازم برای حفظ شادابی و جوانی گذشته را ندارند. علت توقف این روند، کاهش و در نهایت توقف تولید کلاژن در بدن است. وقتی سن فرد زیاد می شود، میزان تولید کلاژن به صورت طبیعی کاهش یافته و این ماده تنها برای ترمیم آسیب های پوستی مجددا تولید می شود. تا سلول های آسیب دیده را با سلول های جدید جایگزین کند و صدمه وارد شده را جبران نماید.

بهترین روش لیفت صورت

تا همین چند سال پیش جراحی تنها درمان موجود برای رفع افتادگی پوست به حساب می آمد. اما به خاطر مشکلاتی که داشت کم کم روش های جدیدتری سعی کردند جای آن را بگیرند. امروزه روش های لیفت صورت متعددی در دسترس مردم وجود دارند که می توانند جراحی کنار بزنند. اما همه آنها کیفیت و کارایی لازم را ندارند. نه اینکه بهتر از جراحی نباشند، اما آنچنانکه باید و شاید هم تأثیر زیادی نمی گذارند. هرچند روش جدیدتری وارد عرصه درمان های زیبایی شده که توانسته به خوبی خود را به عنوان بهترین درمان لیفت صورت با نتایج پایدار و ایمنی زیاد ثابت کند.
در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین روش های لیفت صورت آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

لیفت صورت بدون جراحی
لیفت صورت بدون جراحی

کرم لیفت صورت

کاندید اول کرم های لیفت و جوانسازی صورت هستند. زمانی که روش سنتی جراحی تلاش می کرد تا با برش دادن پوست و برداشتن پوست و چربی اضافه فقط بار عضلات نگهدارنده پوست را کم کند، کرم های لیفت صورت ادعا کردند که به صورت طبیعی این کار را انجام خواهند داد.
این کرم ها معمولا حاوی مواد با طراوت و مغذی هستند که نیاز های پوست را از یک منبع خارجی که همان کرم است تأمین می کنند. اما واقعیت این است که کرم های لیفت صورت هیچوقت نتوانستند خود را به عنوان یک روش قابل اتکا ثابت نمایند.
اصلی ترین دلیل این است که لایه های هدف و اصلی مورد نظر که باید برای لیفت صورت تحریک و تغذیه شوند در زیر لایه های سطحی پوست قرار دارند. به همین دلیل این کرم ها هیچوقت به آن لایه های اصلی نمی رسند که بخواهند تأثیر صحیحی داشته باشند.
از طرف دیگر پایداری نتیجه این کرم ها بسیار محدود است. یعنی اگر می خواهید نتجه ای از مصرف آن ها بگیرید باید به صورت مدام و حتی آخر عمر ازشان استفاده کنید. وگرنه همان اثر اندکشان هم بعد از مدت بسیار کوتاهی از بین می شود. پس استفاده از کرم های لیفت صورت چندان گزینه قابل اطمینانی نیست.

لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ اولین و مهمترین جایگزین برای جراحی لیفت صورت به حساب می آمد. روش کار آن به این صورت بود که روی تقویت عضلات نگهدارنده پوست تمرکز می کرد. فرق اصلی لیفت با نخ و جراحی این است که در روش استفاده از نخ، به جای برش های اساسی، برش های کوچکی روی سطح پوست ایجاد می کند.
از طریق این برش ها نخهایی جذب شونده زیر پوست کارگذاشته می شوند که با کشیدن عضلات پوستی، افتادگی را رفع می نمایند و علاوه بر آن آسیب سطحی وارد شده خودش موجب تولید کمی کلاژن هم می گردد.
مشکل این روش عدم پایداری آن است. به محض اینکه نخ ها پس از مدت نه چندان طولانی جذب پوست می شوند، علائم افتادگی کم کم دوباره خودشان را نشان خواهند داد.

لیفت صورت بدون جراحی
لیفت صورت بدون جراحی

لیفت صورت با لیزر

لیفت صورت با لیزر تکنیکی است که از تحریک بدن برای ترمیم خود استفاده می کند. به این صورت که با سوزاندن کنترل شده سطح پوست هورمون های داخی را تحریک به تولید کلاژن می کند تا آسیب وارده شده را ترمیم نمایند. این کار به خودی خود و از اساس روش صحیحی است اما چون آسیب وارده از طریق اشعه فقط روی لایه سطحی پوست است نمی تواند آنچنان که باید موجب تولید کلاژن و جوانسازی طبیعی بشود.

هایفوتراپی

بهترین ها را معرفی کردیم و حالا نوبت بهترین است. هایفوتراپی به عنوان جدیدترین روش لیفت صورت بر عکس روش های دیگر از تأثیر غیر مستقیم بهره می برد. این درمان از امواج اولتراسوند یا فراصوت استفاده می کند. امواجی که بدون برخورد با سطح پوست و گذاشتن کمترین اثری روی ظاهر صورت، مستقیما وارد لایه های زیرین و مخصوصا لایه اسماس می شوند و در آنجا باعث تولید حرارت می گردند.
این حرارت یک سیگنال آسیب عمقی است که موجب تولید میزان زیادی از کلاژن شده، و کلاژن تولید شده از لایه های عمیق تا خود سطح پوست شروع به کار و تعویض سلولی می کند. سلول های جدید ظاهر شما را تا ده سال جوانتر می کنند.
مهمتر اینکه تأثیر هایفوتراپی بسیار پایدار است. یعنی بعد از یک یا چند جلسه(بسته به شرایط شما) اثر آن حداقل تا دو سال و حداکثر تا 10 سال پایدار باقی می ماند. آنهم بدون کمترین عوارض جانبی!

هایفوتراپی
هایفوتراپی

بهترین مرکز هایفودر تهران

 

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران افتخار دارد تا با بهره مندی از بهترین و جدیدترین دستگاه های هایفو، یکی از باکیفیت ترین مراکز ارائه خدمات هایفوتراپی در تهران باشد. علاوه بر کیفیت قابل ملاحظه، تعرفه های قیمتی این مرکز بسیار مناسب و به صرفه هستند. برای آشنایی بیشتر و اخذ نوبت هایفوتراپی بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا