سن مناسب هایفوتراپی چندسال است و به چه شرایطی نیاز دارد؟

سن مناسب هایفو

سن مناسب هایفوتراپی

اینکه هایفوتراپی باعث می شود تا صورت شما 5 تا 10 سال جوانتر به نظر برسد یک واقعیت است. اما این درمان شگفت آور هم برای اینکه بتواند نتیجه بخش باشد باید تحت شریط خاص خودش انجام پذیرد.
روند عملکرد هایفو به این صورت است که با تولید امواج فراصوت یا اوتراسوند و فیلترینگ آنها با آب مقطر مخصوص، پوست را به تولید کلاژن تحریک می کند. برای اینکه بهتر بدانید کلاژن چیست بهتر است به زخم هایی که بر بدن خود داشه اید و درمان شده اند دقت کنید.

سن مناسب هایفو
سن مناسب هایفوتراپی

کلاژن همان ماده ای است که باعث می شود جای زخم روی پوست شما کمتر شود یا کاملا از بین برود. این ماده شیمیایی و طبیعی بدن به طور کلی وظیفه دارد تا موجب تولید سلول های جدید پوستی و جایگزین کردن آنها با سلول های قدیمی و مستهلک یا آسیب دیده شود. تا وقتی در سنین جوانی به سر می برید هورمون های تولید کلاژن همیشه فعال هستند و به شکل مداوم در حال تغییر سلول های پوست و جوانسازی آن می باشند.
اما وقتی سن بالا می رود کم کم فعالت این هورمون ها محدود می شود. کلاژن دیگر روند تجدید سلول های پوستی را به شکل مداوم انجام نمی دهد، بلکه صرفا برای جبران آسیب های وارده ترشح می شود. همین امر هم هست که باعث می شود علائم پیری روی صورت شما ظهور پیدا کنند. چون سلول های پوستی کهنه می شوند و دیگر طراوت گذشته را ندارند. به طور کلی پیر شدن سلول هاست که باعث پیری می شود.


هایفو هم مانند درمان های لیفت صورت جدید دیگر مانند لیزر تلاش می کند تا با وارد کردن یک آسیب کنترل شده بدن را به تولید کلاژن تحریک کند. و اینکار باعث می شود خود بدن رفته رفته به صورت کاملا طبیعی، مانند سنین جوانی روند تجدید قوای سلولی را از سر بگیرد. از همین رو هم هست که نتیجه ای بسیار مطلوب و طبیعی برای شما دارد و خطراتش کم هستند.
فرق اساسی هایفوتراپی با لیزر لیفت صورت و البته سایر روش های لیفت و جوانسازی این است که به جای آسیب رساندن سطحی به پوست، به خاطر طول موج امواج اولتراسوند مستقیما وارد لایه های اصلی هدف، یعنی لایه های زیرین و مخصوصا لایه اسماس می شود. انرژی حرارتی که این امواج در این لایه ها ایجاد می کننند سیگنال کم خطر جدی تری را ساطع می کند و باعث می شود میزان تولید کلاژن در هایفوتراپی از سایر درمان ها بیشتر باشد.
اصولا روش های دیگر اصلا به لایه اسماس نمی رسند که بخواهند تأثیر چندان روی لیفت صورت داشته باشند. درحالیکه این لایه هدفگیری اصلی هایفو است.
اما باید دقت داشته باشید که با وجود اثرگذاری فوق العاده هایفوتراپی، این درمان یک معجزه نیست. چون نمی تواند مشکلات علائم پیری همه را درمان کند. شرایط خاص هایفوتراپی به شدت علائم بستگی دارد. هایفو بیشتر مناسب افرادی است که به تازگی شاهد بروز علائم پیری روی صورت خود هستند. علائمی که چندان شدید نیستند و در واقع ملایمند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

سن مناسب هایفو
سن مناسب هایفوتراپی

از همین رو توصیه می شود زودترین سن برای انجام هایفو تراپی 35 سال و دیرترین سن 50 سال باشد. البته دقت داشته باشید که همه افراد 50 ساله نمی توانند از هایفو استفاده کنند. بلکه فقط برای آنهایی مناسب است که هنوز مشکل افتادگی صورت و چین و چروک هایشان شدید نشده.

هایفو صورت

هایفو را می توان برای تمام نواحی بدن انجام داد.اما بیشترین استفاده را برای لیفت و جوانسازی پوست صورت و گردن دارد. هرچند دومین استفاده رایج از هایفوتراپی، هایفو واژینال است.
هایفو مزیت های زیادی دارد. از آنجایی که می تواند روی لایه هایی از سطوح مختلف پوستی اثربگذارد، فواید چندگانه دارد. نحوه دسترسی به هرکدام از لایه های پوست به واسطه کارتریج ها ممکن می شود.
• کارتریج 1.5 میلیمیتری مناسب برای نفوذ به اولین لایه ی زیرین و تأثیر روی رنگدانه های پوست برای روشن تر کردن آنها
• کارتریج 3 میلی متری برای نفوذ به لایه دوم و اثرگذاری جهت رفع چین و چروک
• کارتریج 4.5 میلیمتری مناسب برای نفوذ به عمیقترین لایه یعنی لایه اسماس و تأثیر روی لیفت صورت

تأثیر نهایی هایفوتراپی پایداری بسیار خوبی دارد. به طوری که در بدترین شرایط هم بیشتر از سایر روش ها دوام می آورد. حداقل زمان پایداری اثر هایفو 2 سال و حداکثر آن تا 10 سال هم می رسد.

سن مناسب هایفو
سن مناسب هایفوتراپی

عوارض هایفوتراپی

همانطور که گفتیم امواج اولتراسوند مورد استفاده هایفو بدون هیچ برخوردی با لایه سطحی پوست به صورت مستقیم وارد لایه های عمیق زیرین می شوند. این امر باعث می شود تا علاوه بر اثرگذاری بسیار مطلوب، هایفوتراپی ایمنی بسیار زیادی هم داشته باشد. اما هیچ درمانی نمی تواند ادعا کند که بی هیچ عوارضی است.
عوارض عمومی هایفوتراپی شامل التهاب یا قرمزی، یا ورم یا بی حسی موضعی می شوند. اما خبر خوب این است که تمام این عوارض بسیار سطحی بوده و خود به خود بعد از حداکثر دو روز از بین می روند.
نکته مهم دیگری که حتما در مورد هایفوتراپی بدانید این است اثر اصلی آن را بعد از چند ماه ملاحظه خواهید کرد. این به معنی آن نیست که بلافاصله بعد از جلسه شاهد هیچ تغییری روی صورت خود نخواهید بود. اتفاقا برعکس، کسانی که هایفو انجام می دهند از دیدن صورت خودشان بعد از جلسه و تغییر زیادی که کرده متعجب می شوند! اما همین تأثیر بسیار جذاب هم تنها بخش کوچکی از اثر نهایی است که هایفو قرار است طی چند ماه آینده روی پوست صورت شما داشته باشد.

بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

متأسفانه خیلی از مراکز زیبایی هستند که به خاطر نداشتن دستگاه های مرغوب یا تکنسین های متخصص نمی توانند خدمات خوبی از هایفوتراپی به شما ارائه کنند. انتخاب این مراکز نامتعبر می تواند باعث شود که فقط وقت و پول خود را هدر دهید. پس برای گرفتن نتیجه واقعی باید به دنبال مراکز معتبر و قابل اطمینان باشید.

مرکز لیزر و زیبایی شمال تهران از جمله بهترین مراکز برای هایفوتراپی در تهران است که به بهترین دستگاه هایفو مجهز بوده و کادری کاملا متخصص و دوره دیده دارد. علاوه بر کیفیت درمان قابل ملاحظه، تعرفه های قمیتی این مرکز به همراه دوره های تخفیفی ویژه ای که دارد باعث شده تا هایفوتراپی در آن هرچه به صرفه تر باشد. برای آشنایی بیشتر با این مرکز و جهت اخذ نوبت هایفو بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.
بهترین مرکز هایفوتراپی تهران
بهترین مرکز هایفوتراپی تهران

محقق : ناصری
تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا