ایجاد چال گونه با بخیه چطوریه؟ قیمتش چقدره؟!

ایجاد چال گونه

ایجاد چال گونه

با سلام خدمت تمام همراهان همیشگی ما

امروز می خواهیم درباره ی راه ها و تکنیک های ایجاد چال گونه با شما صحبت کنیم. می خواهیم سیر تا پیاز این خصوصیت دوست داشتنی را بگوییم و بدانیم که چه راه هایی برای ایجاد چال گونه به کار می رود. اگر انجام پروسیجرهای ایجاد چال لپ شما را قلقلک می دهد و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره ی آن ها به دست آورید، توصیه می کنیم ادامه ی این متن را از دست ندهید.

ایجاد چال گونه
ایجاد چال گونه

روانشناسی چال گونه

قبل از هر چیزی اجازه بدهید خاطره ی بامزه ای را برایتان تعریف کنم. یادم می آید که در دوران مدرسه و دبیرستان، دختری ظریف و کوچک بود که همه ی ما او را دوست داشتیم و ناخودآگاه احساس می کردیم که باید از او محافظت کنیم. شاید برایتان عجیب باشد اما حتی معلم و ناظم و مدیر هم او را دوست داشتند و کمتر از بقیه، به او سخت می گرفتند. بعدها از خودم می پرسیدم که صرف نظر از ظرافت و ادب آن دختر، چه چیز دیگری باعث می شد که همه ی ما جذب او شویم ؟!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

و پاسخ ناگهان به ذهنم خطور کرد: لبخند زیبا و چال گونه های عمیقش باعث شده بود که حالت کودکانه ای داشته باشد و ناخودآگاه همه ی ما او را مثل یک کودک نیازمند حمایت می دیدیم. در کل می خواهم به شما بگویم که داشتن چال گونه نمادی از معصومیت، کودکی و پاکی است. به همین خاطر خیلی ها حاضرند هزینه های گزافی انجام دهند تا چنین خصوصیتی روی صورت خود ایجاد کنند.

عمل چال گونه چطوریه

خب اولین راهکاری که برای ایجاد چال گونه به کار می رود، جراحی دیمپل پلاستی است.در طول این جراحی ، مقداری از عضله یا چربی موجود در گونه ها را برمی دارند و پس از آن محل برش را بخیه می کنند. به این ترتیب از همان لحظات اول می توانید ایجاد شدن چال گونه را روی صورت خود ببنید.

عمل چال گونه چطوریه
عمل چال گونه چطوریه

حال چند سوال مهم درباره ی عمل چال گونه :

آیا دیمپل پلاستی درد دارد؟

خیر، پزشک یا جراح شما از مواد بی حسی برای محل درمان استفاده می کند. به این ترتیب شما هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. اما بعد از اتمام پروسیجر و رفع اثر بی حسی، ممکن است در محل درمان اندکی احساس درد داشته باشید. به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما از پزشک خود بخواهید برایتان داروی مسکن تجویز کند.

آیا عمل جراحی چال گونه عوارض دارد ؟

مثل هر عمل جراحی دیگری، ممکن است که جراحی چال گونه نیز عوارضی برایتان داشته باشد. به هر حال احتمال دارد که اندکی دچار عفونت و التهاب شدید شوید. اما در صورتی که پزشک خودتان را با دقت انتخاب کنید، نباید نگران عوارض جراحی باشید. یک پزشک خوب می تواند محل دقیق و درست ایجاد چال گونه را تعیین کرده و سپس با استفاده از مهارت خود به بهترین شکل پروسیجر را انجام دهد، به نحوی که دچار عوارض ایجاد چال گونه نشوید.

ایجاد چال گونه با نخ و بخیه

اگر از آن دسته افرادی هستید که تمایلی به جراحی دیمپل پلاستی ندارید و از دیدن تیغ جراحی به وحشت می افتید ، احتمالاً بهترین راهکار شما به کار بردن تکنیک چال گونه با نخ و بخیه است. در این تکنیک دیگر خبری از جراحی و تیغ و بریدن نخواهد بود. پزشکتان در همان مطب خود، پروسیجر را انجام می دهد و در کل 15 دقیقه هم طول نخواهید کشید.

بعد از اتمام پروسیجر می توانید به منزل یا محل کارتان برگردید و هیچ گونه عوارض جدی نخواهید داشت. اما این درمان چگونه انجام می شود؟

ایجاد چال گونه با نخ و بخیه
ایجاد چال گونه با نخ و بخیه

قبل از هر چیزی، پزشکتان محل ایجاد چال گونه را مشخص می کند. بعد از آن درباره ی مدل چال گونه با شما مشورت خواهد کرد. سپس محل بخیه زدن را با بی حسی های موضعی، آغشته می کند. در نهایت با استفاده از نوعی نخ مخصوص که با بدن سازگاری دارد، روی عضله ای در گونه بخیه می زند. سپس بخیه را سفت کرده و در همان لحظه چال گونه را می توانید روی صورت خود ببینید.

این تکنیک مزیت های خیلی زیادی دارد. از جمله :

نسبت به جراحی چال گونه، این تکنیک عوارض جانبی خیلی کمی دارد. در صورتی که از نخ های مرغوب و با کیفیت اورجینال استفاده شود، احتمال بروز عفونت و مشکلات بعد از آن، بسیار کم خواهد بود. اما در صورتی که مرکز قابل اعتمادی را انتخاب نکنید، ممکن است دچار مشکلات زیادی شوید که حتی سلامت شما را به خطر بیاندازند. برخی مواقع افرادی به ما مراجعه می کنند که به خاطر عفونت جای بخیه دچار تب و لرز، تبخال های وخیم و …شده اند.

از دیگر مزیت های ایجاد چال گونه با نخ، این است که به سرعت و به راحتی انجام می شود. در حقیقت خیلی وقت ها به این درمان، پروسیجر سه سوته گفته می شود چرا که بیمار می تواند بلافاصله بعد از اتمام درمان به منزل یا محل کار خود برگردد.

اما در کنار تمام مزایای ایجاد چال گونه با نخ، باید به معایب آن نیز اشاره کنیم:

بزرگ ترین عیب این پروسیجر، عدم دوام و ماندگاری آن است. متاسفانه این نخ ها به تدریج توسط بدن جذب می شوند و به این ترتیب اثر خود را از دست می دهند. به همین خاطر اگر می خواهید که چال گونه دائمی داشته باشید، گزینه ی چندان خوبی نخواهد بود.

قیمت چال گونه با نخ

اما بزرگ ترین مزیت ایجاد چال گونه با نخ، مربوط به قیمت و هزینه چال گونه است. اگر می خواهید جراحی دیمپل پلاستی را انجام دهید، باید میلیون ها تومان هزینه کنید. اگر همه چیز به خوبی پیش برود و دچار عوارض جانبی جراحی نشوید، می توان گفت که تقریبا چندین میلیون باید خرج کنید.

اما مزیت بزرگ چال گونه با نخ، در این است که قیمت بسیار به صرفه و ارزانی دارد و همه می توانند آن را انجام دهند.

در صورتی که به دنبال یک مرکز فوق العاده و معتبر هستید که پروسیجر چال گونه بدون جراحی و با نخ را برایتان انجام بدهد، هیچ کجا بهتر از مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران نخواهد بود. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق: ناصری

تهران اسکین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا