رفع جای جوش با دستگاه |یک پیشنهاد ویژه برای رفع جای جوش و اسکار!!

رفع جای جوش با دستگاه

رفع جای جوش با دستگاه

اگر از هر نوجوانی سوال کنید که به نظرت خوشبخترین آدم دنیا کیست؟ احتمالا جواب می دهد آن هایی که روی صورت خود جوش نداشته باشند. اما وقتی که انسان بزرگ تر می شود، یک مشکل بزرگ تر هم خواهد داشت و آن جای جوش روی پوست است.

اگر فقط یک چیزی بدتر از جوش های پوستی وجود داشته باشد، آن، جای همین جوش هاست! اگر وضعیت جوش ها به جای وخیمی رسیده باشد، احتمالاً جای آن ها به تدریج منجر به بروز اسکارها می شوند. و حقیقت این جاست که برای رفع اسکارها باید دردسرهای زیادی را تحمل کنید.

اما در حال حاضر دستگاه های زیادی برای رفع جای جوش وجود دارند که بعضاً اثرات خیلی خوبی هم روی پوست می گذارند. اما مهم این جاست که چه دستگاهی را انتخاب می کنید. به عنوان مثال در حاضر یکی از بهترین روش های رفع جای جوش ، دستگاه های میکرودرم هستند اما نسل جدید این دستگاه ها، توانسته که علاوه بر رفع جای جوش، اسکارهای ناشی از آن ها را نیز تا حد خیلی زیادی درمان کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

رفع جای جوش با دستگاه
رفع جای جوش با دستگاه

در صورتی که به دنبال دستگاهی برای رفع جای جوش و اسکار هستید، ما پیشنهاد ویژه ای برایتان داریم:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، برای اولین بار در کشور از دستگاه جدید میکرودرم ( فیس آپ) استفاده کرده است. این دستگاه که علاوه بر پاکسازی پوست، اقدام به لایه برداری و ماساژ آن نیز می کند، یکی از بهترین دستگاه هایی است که برای رفع جای جوش به کار می رود. بسیاری از افراد مشهور و سلبریتی ها نیز در سراسر دنیا، بارها اذعان کرده اند که دستگاه فیس آپ بهترین راهکار رفع مشکلات پوستی است. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

سریعترین روش از بین بردن جای جوش

همان طور که گفتیم، در حال حاضر موثرترین روش رفع جای جوش، استفاده از دستگاه های مختلف است. اما هنوز هستند کسانی که تصور می کنند با استفاده از ماسک های خانگی و روش های سنتی می توانند این گونه مشکلات پوستی را برطرف کنند. شاید برخی از این ماسک ها در دراز مدت تاثیراتی روی پوست داشته باشند اما اگر به دنبال روشی سریع و فوری برای رفع جای جوش هستید، توصیه ی ما به شما استفاده از دستگاه های پاکسازی و لایه بردار پوست مانند فیس آپ است.

سریعترین روش از بین بردن جای جوش
سریعترین روش از بین بردن جای جوش

کل پروسه ی درمان با دستگاه فیس آپ حدوداً 30 دقیقه طول خواهد کشید و نتایج آن نیز فوراً روی پوست ظاهر می شوند. اما نکته ای که باید به ان توجه زیادی داشته باشید این است که برای نتیجه گیری کامل بهتر است جلسات درمان خود را تا انتها ادامه دهید.

در ابتدا باید پوست شما بررسی شده و مشخص شود که به چند جلسه درمانی احتیاج داریم. در حقیقت هرچه عمر اسکارها و جای جوش ها بیشتر باشد، رفع آن ها سخت تر است و نیاز است که دوره درمان خود را طولانی تر کنید.

در صورتی که نوجوانی در خانه دارید که مبتلا به جوش های جوانی شده و احتمال دارد که جای جوش ها باقی بماند، قبل از این که اوضاع آن ها وخیم تر شود، بهتر است برای درمان با فیس آپ، اقدام کنید چرا که همان طور که ذکر کردیم، رفع اسکارهای قدیمی کاری سخت و زمان بر است.

خوشبختانه در مرکز ما، تصاویر و آلبوم عکس های زیادی وجود دارد تا شما بتوانید به شخصه تاثیر دستگاه فیس آپ بر روی رفع جای جوش را ببینید. به این صورت می توانید اطمینان حاصل نمایید که دستگاه درستی را انتخاب کرده اید.

البته باید بگوییم که رفع جای جوش تنها مزیت دستگاه فیس آپ نیست، بلکه برای اختلالات زیر هم موثر و مفید است:

  • پاکسازی، لایه برداری و جوانسازی پوست
  • رفع تیرگی در زیربغل، بیکنیف زانو، وزک پا و آرنج
  • رفع خشکی پوست( به خصوص در نواحی زانو، آرنج و قوزک پا)
  • رفع لک
  • رفع حالت خسته و پژمرده پوست
سریعترین روش از بین بردن جای جوش
سریعترین روش از بین بردن جای جوش

درمان فرورفتگی جای جوش با لیزر یا فیس آپ؟

وقتی که صحبت از رفع جای جوش باشد، خیلی ها اولین راهکاری که به ذهنشان می رسد استفاده از لیزر است. در حقیقت لیزرها می توانند اثر زیادی در رفع جای جوش و اسکار داشته باشند. اما همیشه لازم و ضروری نیستند.

لیزر برای اسکارهای عمیق و قدیمی بسیار مناسب است. اما در صورتی که وخامت پوست چندان زیاد نیست، بهتر است به جای استفاده از دستگاه های لیزر، از روش های غیر تهاجمی تری مانند فیس آپ استفاده کنید. لیزر ها ممکن است اثرگذاری خیلی خوبی داشته باشند اما در بسیاری مواقع عوارض جانبی آن ها بیشتر است. به عنوان مثال احتمال قرمزی و التهاب شدید وجود دارد.

اما فیس آپ به عنوان درمان بدون عوارض شناخته می شود. هم چنین این دستگاه ، برخلاف لیزر هیچ گونه دردی ندارد و بسته به محل استفاده از 30 الی 45 دقیقه به طول می انجامد.

در نهایت انتخاب یکی از این دستگاه بر عهده ی شما و پزشکتان خواهد بود اما به یاد داشته باشید که هر کدام از آن ها برای کاربردهای مختلفی مناسب هستند.

کرم برای از بین بردن جای جوش موثر است؟

اگر احتمالاً سری به داروخانه بزنید و درخواست کنید که داروساز آن جا یک کرم برای از بین بردن جای جوش به شما بدهد، احتمالاً از دیدن ده ها محصولی که روی میز و جلوی شما می چیند، متعجب خواهید شد اما واقعیت همین است.

هر روز یک محصول جدید و تازه به بازار می آید که ادعا می کند می تواند به طور کامل جای جوش و اسکارها را رفع کند. برخی از این کرم ها خیلی گران هستند و خریدن آن ها می تواند برای شما سنگین باشد. اما در صورتی که می خواهید نتیجه ی سریعی را روی پوست خود مشاهده کنید، چندان موثر نخواهند بود.

به یاد داشته باشید که بیشتر این کرم ها را باید به مدتی طولانی مصرف کنید و هم چنین عمق نفوذ آن ها چندان زیاد نیست. به این ترتیب برای رفع اسکارها و جای جوش وخیم چندان مناسب نیستند

موفق و پیروز باشید

تهران اسکین

گردآورنده و محقق: ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا