تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی | بهداشت+زیبایی با لیزر موهای زائد

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

انتخاب لیزر برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی یک از بهترین تصمیماتی است که هرکس می تواند در زندگیش بگیرد. چرا؟
ناحیه بیکینی یکی از حساس ترین نواحی بدن است که معمولا زیر پوشش چند لایه لباس بوده و از تماس با هوا و نور به دور است. همچنین ناحیه بیکینی یکی از فعالترین بخش های بدن برای تولید عرق است. علاوه بر آن این ناحیه به خاطر نزدیک بودن به اندام تناسلی همیشه تحت تاثیر رطوبت خارجی (مخصوصا در زمان استفاده از دستشویی) یا رطوب های داخلی ناشی از ترشحات اندام تناسلی است. یعنی اینکه در اغلب موارد مرطوب است. اینها مواردی هستند که شرایط ایده آل برای رشد و نمو باکتری و در نتیجه بروز عفونت در ناحیه بیکینی را بسیار افزایش می دهند. عفونتی که ناشی از جمع شدن این رطوبت در تاریکی و بی هوایی موهای زائد این ناحیه است.

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

مردم عموما اهمیت بهداشتی رفع موهای زائد این ناحیه را می دانند و از روش های مختلفی برای رفع این موها استفاده می کنند. تقریبا همه ما از روش های سنتی رفع موهای زائد استفاده کرده ایم یا هنوز هم می کنیم. روش هایی مانند شیو کردن موها با ژیلت و تیغ، استفاده از پودرها و کرم های موبر و البته اپیلاسیون.
اما همانطور که خودتان هم می دانید هرکدام از این روش ها مشکلات و مسائل مربوط به خودشان را دارند. از درد دوچندان اپیلاسیون روی ناحیه حساس بیکینی گرفته تا تاثیر مواد شیمیایی محصولات موبر. پودرها و خمیر های موبر به خاطر خاصیت قلیایی که دارند در دراز مدت تاثیرات بسیار منفی روی پوست و یا بدتر، اندام تناسلی شما می گذارند.
از طرفی خودتان بیشتر با مشکلات مربوط به شیو کردن موهای زائد آشنایی دارید. جدای از مسائلی مانند قرمزی، زخم و حساسیت پوست، مشکلاتی مانند اینکه بعد از چند روز موها دوباره نوک زده و سر تیز شده موها مانند خار در پوست فرو می روند هم گریبانگیر شما خواهند شد. اتفاقی که می تواند خارش بسیار آزار دهنده ای را برای شما سبب شود و تا چندین روز آزارتان دهد.
اما یک نقطه مشترک بین تمام روش های سنتی وجود دارد. هیچکدام از آنها تاثیر دائمی نداشته و دیرتر یا زودتر، بعد از چند روز یا یکی دو هفته موهای زائد، یا بهتر است بگوییم مزاحم، دوباره سر جایشان سبز می شوند.
اما ناکارآمدی روش های سنتی رفع موی زائد الزاما دلیلی بر کارآمدی و خوب بودن لیزر است؟ مشخصا نه.

 

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

جالب این است که بین روش های مدرن برای از بین بردن دائمی موهای زائد لیزر تنها راهکار پیش رو نیست. بلکه درمان های زیبایی دیگر مانند آی پی ال و الکترولیز هم هستند. اما با همه این اوصاف هنوز هم لیزر در بین آنها بهترین است و مناسب ترین تاثیر را دارد. اما چرا؟ چه چیز خاصی درمورد لیزر وجود دارد که آن را اینقدر محبوب و موثر کرده است؟ در این مقاله سعی خواهیم کرد تا به این سوال پاسخ دهیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با بهترین درمان برای رفع موهای زائد بدن آشنا شوید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تفاوت لیزر با سایر روش ها چیست؟

روش های نوین برای از بین بردن موهای زائد خیلی زیاد نیستند اما همه شان یک هدف را دنبال می کنند. سوزاندن ریشه مو برای از بین بردن فولیکول ها که عوامل اصلی رشد مو محسوب می شوند. با این اوصاف لیزر چه برتری نسبت به سایر درمان ها دارد؟
روش هایی مانند آی پی ال و الکترولیز از اشعه های مختلفی برای سوزاندن ریشه مو استفاده می کنند. در بین این سه روش الکترولیز تقریبا قدیمی ترین است و قدمت حدودا صد ساله دارد. این درمان از امواج الکتریکی برای رفع موهای بهره می برد. اما هر دو روش آی پی ال و الکترولیز سالهاست که در دنیا به خاطر عوارض و آسیب هایی که به پوست می زنند دردی که دارند از دور خارج شده اند. این درمان ها ایمنی لازم را نداشتند و تاثیرگذاریشان چندان بادوام و مطلوب نیز نبود.
اما متأسفانه در کشورما هنوز هم هستند برخی از مراکز که تبلیغ آی پی ال می کنند و به خاطر هزینه های کمترش سعی می کنند مراجعه کنندگان را به استفاده از آن ترغیب نمایند.

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

از آنطرف در طول تمام این سال ها، برخلاف دو درمان دیگر لیزر مداوما در حال بهبود و رفع ایرادات تکنولوژی خود بوده و توانسته امروزه بهتر از همیشه درمانی ایمن و اثرگذار باشد. واقعیت این است که دقت هدفگیری لیزر بسیار بیشتر از دو روش قبلی است و به خاطر همین دقت، هم درد کمتری دارد، هم ایمنی بیشتر و هم البته تاثیرگذاری بالاتر.

عملکرد لیزر

لیزر از اشعه به شدت کنترل پذیر لیزر برای سوزاندن ریشه های مو استفاده می کند. اشعه لیزر بسیار نازک بوده و به خاطر ماهیت نوری که دارد مستقیما جذب ریشه موها که تیره تر از بافت پوست اطراف هستند می شود. این یعنی بخش مهمی از هدفگیری لیزر به ماهیت و ذات اشعه برمی گردد و خود به خود دقت بالاتری دارد.
اشعه لیزر ماهیت پرتویی نداشته و مثل امواج رادیویی نمی تواند از داخل بدن عبور کند. به همین خاطر احتمال هرگونه تاثیرگذاری آن بر اندام داخلی بدن به کل منتفی است.
وقتی اشعه به ریشه مو وارد میشود در آنجا تبدیل به حرارت شده و ریشه را می سوزاند. حال اگر این سوزاندن مداوما تکرار شود می تواند به رفع کامل و همیشگی موهای زائد تا آخر عمر منجر شود.

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی

درد لیزر

لیزر به واسطه استفاده از کرم های مخصوص ضد درد پیش از عمل و مهمتر از آن سیستم خنک کننده تعبیه شده بر سر هندپیس، درد بسیار کمتری نسبت به سایر درمان های مشابه خود دارد. لذا کمترین نگرانی در مورد درد لیزر در ناحیه حساس بیکینی نداشته باشید.

بهترین مرکز لیزر

انتخاب یک مرکز لیزر خوب در کسب نتیجه مطلوب اهمیت بالایی دارد.

تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
تخفیف لیزر موهای زائد بیکینی
اگر به دنبال یک مرکز لیزر مطمئن می گردید می توانید به مرکز ما مراجعه کنید. تعرفه ها و تخفیف های فوق العاده ما در کنار تکنسین های مجرب و جدیدترین دستگاه های لیزر از برندهای معتبر، مرکز ما را به یکی از به صرفه ترین و در عین حال باکیفیت ترین مراکز لیزر در تهران تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن لیست تعرفه ها و تخفیف ها، همچنین گرفتن نوبت لیزر بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه نمایید.

محقق : ندا ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا