کاهش وزن سریع با 12 راهکار طلایی!

کاهش وزن سریع

کاهش وزن سریع داشته باشیم!

اگر بگوییم که یکی از اصلی ترین معضلات زندگی بشر کنونی، اضافه وزن و چاقی است، احتمالا حرف اشتباهی نزده ایم. ما در معرض انواع غذاهای خوشمزه اما ناسالم قرار گرفته ایم که اجنتاب از آن ها، اراده ای پولادین می خواهد. به همین خاطر مدام در حال چاق شدن هستیم. از طرفی دیگر، تصویری ایده آل از اندام زنانه و مردانه به وجود آمده که ما را به کاهش وزن سریع و فوری ناچار می کند.

به همین دلیل است که ما در یک دوراهی سخت اسیر شده ایم و مدام در حال آزار خودمان هستیم. اما راهکارها و روش هایی برای کاهش وزن سریع وجود دارد. راه هایی که باعث می شوند بدون آزار دادن خود، بتوان به وزنی ایده آل دست پیدا کرد.

البته باید بدانید که این روش ها، بدون ورزش و رژیم اثرگذاری خاصی ندارند. نکته این جاست که خیلی از ما، فکر می کنیم رژیم گرفتن یعنی گرسنگی کشیدن! اما واقعیت این جاست که در یک رژیم غذایی سالم، ما اصلا نباید گرسنه بمانیم. بلکه باید شیوه ی تغذیه ی خودمان را اصلاح کنیم. در این مقاله از وبسایت لیزردیسکانت، می خواهیم در مورد 12 راهکار طلایی برای کاهش وزن سریع صحبت کنیم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

راههای کاهش وزن سریع

در ادامه می خواهیم به راههای کاهش وزن سریع اشاره کنیم و بگوییم با چه برنامه و روشی می توانید به سرعت وزن خود را کاهش دهید. با ما همراه باشید.

صبحانه بخورید

نخوردن صبحانه، اصلا باعث نمی شود که چاق کاهش وزن داشته باشید. خیلی از مواد مغذی به هنگام صبح، جذب بهتری دارند. در ضمن اگر صبحانه به اندازه ی کافی نخورید، ممکن است در طول روز، مدام غذا بخورید چون که احساس گرسنگی می کنید.

کاهش وزن سریع
کاهش وزن سریع

وعده های غذایی را در زمان مشخصی بخورید.

اگر بدن خودتان را جوری عادت بدهید که هر روز، سر ساعت مشخصی وعده های غذایی را دریافت کند، کالری سوزی بیشتری خواهید داشت. همچنین وسوسه ی خوردن غذاهای چرب و پر شکر را کاهش می دهد.

میوه و سبزیجات زیادی بخورید

کالری و چربی میوه ها و سبزیجات خیلی کم است. در عوض فیبر خیلی زیادی دارند. 3 عامل بسیار مهم که برای کاهش وزن سریع بسیار موثر هستند. همچنین نباید فراموش کنیم که ویتامین ها و مواد معدنی فراوانی دارند.

نکته: در مصرف میوه های شیرین زیاده روی نکنید. به هرحال، این دسته از میوه ها دارای مقادیری قند هستند.

فعالیت بیشتری داشته باشید

فعال بودن راز کاهش وزن سریع و نگه داشتن وزن است. ورزش می تواند به سوزاندن کالری های اضافه کمک کند. بدون یک ورزش، رژیم شما موثر نخواهد بود. بنابراین از همین امروز یک ورزش پیدا کنید که از انجامش لذت می برید.

آب زیادی بنوشید

هر چقدر نوشیدن آب را متذکر شویم، باز هم کم گفته ایم. بیشتر مردم بعضی وقت ها، تشنگی را با گرسنگی اشتباه می گیرند. به همین خاطر، وقتی تشنه شان می شوند، فورا به سراغ خوردن نوشابه، شربت یا غذاهای آبدار می روند. در حالی که نوشیدن یک لیوان آب هم کفایت می کرد.

کاهش وزن سریع
کاهش وزن سریع

غذاهایی با فیبر بالا مصرف کنید

غذاهایی که فیبر زیادی دارند، احساس سیری در شما پدید می آورند که برای کاهش وزن سریع عالی است. فیبر فقط در میوه ها و گیاهان، برنج قهوه ای، بلوط، حبوبات و…یافت می شود.

برچسب غذاها را بخوانید

زمانی که خودتان را به خواندن برچسب غذاها عادت بدهید، انتخاب های سالم تری خواهید داشت. زمانی که بدانید چقدر کالری در طول روز مصرف کرده اید، بهتر می توانید ورزش مورد نیازتان را انتخاب کنید. همیشه یادتان باشد که اگر میزان کالری دریافتی شما، از میزان کالری سوزی تان کمتر باشد، وزن کم خواهید کرد. این یک قانون قطعی است.

بشقاب کوچکتری داشته باشید

زمانی که بشقاب خود را کوچک تر می کنید، در واقع مقدار غذای کمتری هم مصرف خواهید کرد. کم کم بدن شما به دریافت اینقدر غذا و کالری عادت خواهد کرد بدون این که احساس گرسنگی داشته باشید.

تقریبا 20 دقیقه طول می کشد تا شکم به مغز بگوید که سیر شده است. پس آهسته غذا بخورید و پیش از این که کاملا احساس سیری بکنید، دست از غذا خوردن بکشید. این گونه مطمئن می شوید که اضافه وزن پیدا نخواهید کرد.

هیچ غذایی را برای خودتان ممنوع نکنید!

هیچ غذایی را از برنامه ی غذایی تان دور نریزید مخصوصا آن هایی که دوستشان دارید. ممنوع کردن برخی غذاها، فقط باعث می شود که اشتیاق شما برای آن ها بیشتر شود.

چه اشکالی دارد که گاهی یک تکه شکلات بخورید یا اسلایسی پیتزا نوش جان کنید؟ همه چیز تا زمانی که به برنامه ی کالری شماری خود مقید باشید، بدون اشکال است.

غذاهای ناسالم رو در خانه نداشته باشید

برای این که از وسوسه ی خوردن این غذاهای ناسالم دوری کنید، بهتر است موادی مثل شکلات، چیپس، بستنی، نوشیدنی های شیرین( نوشابه، شربت، دلستر و…) را در خانه نگه ندارید. در عوض یخچال خانه را با میوه، کته های برنج بدون نمک، آجیل، ذرت بوداده( بدون نمک) و آب میوه ی طبیعی پر کنید.

کاهش وزن سریع

نوشیدنی های الکلی را ترک کنید

یک لیوان نوشیدنی الکلی به اندازه ی یک تکه ی بزرگ شکلات، کالری دارد. به مرور زمان، نوشیدن بیش از حد الکل باعث افزایش شدید وزن می شود.

برای وعده های غذایی خود برنامه داشته باشید

تلاش کنید که برای صبحانه، ناهار و شام هفتگی خود برنامه داشته باشید. اطمینان پیدا کنید که به برنامه ی کالری شما خود مقید هستید. به صورت هفتگی خرید کنید تا پایبندی به برنامه تان راحت تر باشد.

قرص کاهش وزن سریع

امروزه کافیست به یک عطاری مراجعه کنید تا شما را با دنیایی از قرص های کاهش وزن سریع مواجه کنید. بیشتر این قرص ها به هیچ وجه سالم نیستند.

یا حاوی شیشه می باشند یا این که مسهل هستند و سیستم گوارش شما را به هم می ریزند. بنابراین به هیچ یک از قرص های لاغری اعتماد نکنید. حتی اگر برچسب سلامت روی آن ها دیدید.

پیکرتراشی بدن

خیلی وقت ها، رژیم های غذایی برای افرادی که استپ وزنی دارند، دیگر چندان جوابگو نیست. ژنتیک این افراد به نحوی است که نمی توانند کاهش وزن سریع و زیادی داشته باشند. به همین دلیل است که چاره ای جز انجام یکی از پروسیجرهای پیکرتراشی بدن( لیپوساکشن، لیپوست، اندولیفت) را ندارند.

مرکز زیبایی شریعتی، یکی از بهترین جاهایی است که می توانید جراحی های پیکرتراشی بدن را انجام دهید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا