هزینه جراحی پلک در سال جدید!

هزینه جراحی پلک

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

پلک هایتان روی چشم سنگینی می کند؟ دیگر نمی توانید به خوبی ببینید؟ همیشه احساس می کنید خسته و پژمرده هستید؟ افتادگی پلک ها باعث شده است که ظاهر پیری پیدا کنید؟

به نظر می آید که شما کاندیدای مناسبی برای انجام جراحی پلک باشید. اما تا به حال به هزینه های آن فکر کرده اید؟ آیا می دانید هزینه جراحی پلک در یک مرکز خوب با یک جراح خبره و ماهر چقدر است؟

اصلا نگران نباشید. در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهیم به موضوع هزینه جراحی پلک بپردازیم و بگوییم که چگونه می توانید بهترین نتیجه ی ممکن را به دست آورید. اگر می خواهید جراحی پلک را انجام دهید یا این که به دنبال پیدا کرده بهترین جراح پلک هستید، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

قیمت جراحی پلک در سال 1401

همان طور که می دانید، در سال جدید هزینه های جراحی های زیبایی نیز بالاتر رفته است. به همین دلیل است که باید قبل از هر چیزی، قیمت ها و هزینه ها را چک کنید.

به طور کلی، هزینه جراحی پلک به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

  • دستمزد جراح پلک ( بسته به مهارت، تجربه و تحصیلات)
  • هزینه های مربوط به بیمارستان( بیهوشی، آزمایش و…)
  • شرایط پلک های بیمار
  • آزمایشات بعد از جراحی پلک

بعد از بررسی تمام این فاکتورها، می توانید قیمت مشخصی برای جراحی پلک ها در نظر بگیرید. به طور کلی و بسته به شرایط، هزینه جراحی پلک ممکن است بین 5 الی 12 میلیون تومان باشد.

طبیعتا هر چقدر که مهارت پزشک جراح بیشتر باشد، دستمزد وی نیز بیشتر خواهد شد و هزینه هایتان بالاتر می رود. اما از طرفی دیگر آسوده خاطر خواهید بود که بهترین نتیجه ی ممکن را می گیرید.

هزینه جراحی پلک
هزینه جراحی پلک

عمل بلفاروپلاستی چگونه است؟

اما یکی از سوالاتی که در خصوص جراحی پلک پرسیده می شود این است که اساسا این عمل چگونه انجام می شود؟ باید بدانید که نام علمی جراحی افتادگی پلک ها، بلفاروپلاستی است.

البته بلفاروپلاستی برای پلک بالا و پایین انجام می شود.

  • جراحی پلک بالا: در طول این نوع از عمل بلفاروپلاستی، پوست یا عضله ی اضافه ای که منجر به افتادگی پلک ها شده است برداشته می شود.
  • جراحی پلک پایین: این نوع عمل بلفاروپلاستی معمولا برای تخلیه چربی ها و رفع پف زیر چشم به کار می رود.

جراح پلک، بسته به نیاز شما، یکی از انواع روش های جراحی بلفاروپلاستی را انتخاب می کند.

این جراحی کاملا سرپایی و در مطب پزشک یا بیمارستان انجام می شود. بیمار و جراح می توانند بیهوشی عمومی یا بیحسی موضعی را برای انجام جراحی پلک انتخاب کنند.

بهترین جراح بلفاروپلاستی کیست؟

اما حالا که با انواع روش های جراحی بلفاروپلاستی آشنا شدید، بد نیست که شما را با یکی از بهترین جراحان بلفاروپلاستی تهران آشنا کنیم:

مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران یکی از بهترین جراحان پلک ایران را در اختیار دارد. این جراح دارای سابقه ای چند ساله است. به همین دلیل می توانید با خیال راحت به مهارت وی اعتماد کنید.

هزینه جراحی پلک
هزینه جراحی پلک

اما این جراح چه مزیت هایی برای شما خواهد داشت؟

  • شما می توانید پیش از جراحی پلک، یک جلسه رایگان با جراح داشته باشید و تمام سوالات خود را با وی مطرح نمایید.
  • آلبوم نمونه کار به شما نشان داده خواهد شد تا مطمئن شوید که مهارت کافی وجود دارد.
  • دستمزد جراح مرکز زیبایی شریعتی، کاملا مناسب و به صرفه است.
  • با تمام این شرایط، باز هم توصیه می کنیم که سری به مرکز بزنید و از نزدیک با جراح مورد نظرتان مشاوره پزشکی داشته باشید و از هر لحاظ، اطمینان پیدا کنید.
  • فراموش نکنید که مشاوره با پزشک در مرکز زیبایی شریعتی کاملا رایگان است. شما می توانید همه روزه به این مرکز آمده و با جراح پلک مورد نظرتان صحبت کنید

بهترین مرکز جراحی پلک در تهران

اما اجازه بدهید اندکی هم در مورد خود مرکز زیبایی شریعتی صحبت کنیم و بگوییم چرا می توانید به آن اطمینان کنید و یکی از بهترین مراکز جراحی پلک در تهران است:

  • این مرکز سال هاست که در حوزه جراحی پلک فعالیت دارد. بنابراین از لحاظ تجربه و سابقه می توانید آسوده خاطر باشید
  • برای رفاه حال تمام عزیزان زیباجو؛ مشاوره رایگان با پزشک در تمام روزهای هفته برگزار می شود.
  • آلبوم نمونه کارهای جراح زیبایی پلک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  • تلاش این مرکز، همواره بر این بوده است که قیمت های مناسبی را به شما ارائه کند.
  • در مرکز زیبایی شریعتی، ما تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را برای زیباجویان عزیز به دست آوریم

همیشه توصیه کرده ایم که پیش از تصمیم گیری برای انتخاب جراح زیبایی تان، حتما تمام تحقیقات لازم را انجام بدهید. بهتر است پیش از هر چیزی، به مرکز آمده و با جراح پلک صحبت کنید. سوالات خود را با وی در میان بگذارید و تلاش کنید که تجربه و مهارت وی را بسنجید. سپس در نهایت دست به انتخاب بزنید.

بهترین نتایج زمانی حاصل می شوند که شما تصمیم گیری عاقلانه و به دور از شتاب زدگی داشته باشید.

سوالات رایج در مورد هزینه جراحی پلک

اما اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید جراحی پلک را انجام بدهید، احتمالا سوالاتی در مورد هزینه جراحی پلک خواهید داشت. تلاش کرده ایم برخی از سوالات مهم شما که در مرکز از ما می پرسید را جمع آوری کرده و به آن ها پاسخ بدهیم. با ما همراه باشید:

  • آیا هزینه جراحی پلک تحت پوشش بیمه تکمیلی است؟

متاسفانه این جراحی به دلیل این که نوعی جراحی زیبایی محسوب می شود، تحت پوشش بیمه نخواهد بود. البته ممکن است در صورت تشخیص چشم پزشک، شما نیازمند جراحی بلفاروپلاستی باشید که در چنین شرایطی، ممکن است برخی از بیمارستان های دولتی، این جراحی را با بیمه انجام بدهند.

  • چرا هزینه جراحی پلک در مراکز مختلف، انقدر متفاوت است؟

دلیلش همان چیزی است که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم: هر مرکزی جراح خودش را دارد و این جراحان، بسته به تجربه و مهارت خود دستمزدهای متفاوتی دارند. تلاش کنید که حتما جراحی را انتخاب کنید که علاوه بر مهارت کافی در انجام این جراحی، دستمزد معقول و مناسبی بگیرد.

  • هزینه جراحی بلفاروپلاستی پایین با جراحی پلک بالا فرق دارد؟

طبیعتا ممکن است هزینه جراحی پلک بالا و پایین با هم فرق داشته باشد. معمولا پیچیدگی جراحی پلک بالا بیشتر است و به همین دلیل قیمتش نیز بالاتر خواهد بود.

هزینه جراحی پلک

سخن آخر

در آخر باید اشاره کنیم که جراحی زیبایی پلک، سن و سال نمی شناسد. برخی از ما به شکل مادرزادی با پلک های افتاده به دنیا میاییم و حتی در ابتدای جوانی نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم.

بنابراین برای خانم ها و آقایان بین 18 الی 65 سال، می توان جراحی پلک انجام داد.

شما می توانید جهت استعلام قیمت جراحی پلک، همین الان با مرکز زیبایی شریعتی تماس بگیرید تا همکاران ما به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

 نگارنده: ناصری

بهترین فوق تخصص جراحی پلک در تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا