معرفی 6 تا از مزایای فیشیال صورت

مزایای فیشیال صورت

مزایای فیشیال صورت چیست؟!

پوست ما ارزشمندترین چیزی است که در اختیار داریم، ما می خواهیم که به هر نحوی که شده از این بافت ارزشمند محافظت کنیم و دقیقا به همین دلیل است که روش های جوانسازی و زیبایی پوست اینقدر محبوب شده اند.

در طول چند سال گذشته، یک روش جوانسازی و مراقبت از پوست به نام فیشیال صورت محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

اما تا چه حد از مزایای فیشیال صورت با خبر هستید؟ آیا می دانید که هر یک از مراحل فیشیال صورت چه اثراتی روی پوست صورت می گذارند؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

در این مقاله از وبسایت لیزر دیسکانت می خواهیم به موضوع مزایای فیشیال صورت بپردازیم. اگر می خواهید این درمان را انجام دهید، بهتر است قبل از هر چیزی با مزایای آن آشنا شوید و این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

فواید فیشیال صورت

در ادامه می خواهیم به برخی از مهم ترین مزایای فیشیال صورت اشاره کنیم:

مزایای فیشیال صورت
مزایای فیشیال صورت

پاکسازی صورت با فیشیال

یکی از اصلی ترین و مهم ترین مزایای فیشیال صورت این است که منجر به پاکسازی پوست می شود. از آن جایی که پوست ما روزانه در معرض صدها نوع آلودگی است، هیچ چیز به اندازه ی پاکسازی پوست اهمیت ندارد.

برخی از افراد می گویند که با استفاده از همین شست و شوهای روزانه ی پوست با صابون، می توان پوست را پاکسازی کرد. اما در پاسخ به این افراد باید بگوییم که کاملا در اشتباه هستند. آلودگی های محیط به تدریج لایه ای ضخیم روی پوستمان می سازند که با یک شست و شوی ساده از بین نمی روند و حتما به درمان های کلینیکال احتیاج است.

یکی از اصلی ترین مراحل فیشیال صورت، پاکسازی آن است. ممکن است این مرحله با استفاده از دستگاه هایی مثل میکرودرم ابریژن یا نسل جدیدتر آن، یعنی فیس آپ صورت انجام شود.

گاهی هم از لایه بردارهای شیمیایی جهت پاکسازی پوست استفاده می کنند.

شما می توانید جهت آشنایی کامل با دستگاه فیس آپ، این مقاله را مطالعه کنید: دستگاه فیس آپ چیست؟

جوانسازی پوست صورت با فیشیال

اگر تا به حال فیشیال صورت را انجام داده اید، احتمالا به خوبی می دانید که بعد از اتمام جلسه ی درمانی پوست صورتتان چقدر صاف و بدون چروک خواهد شد.

به دلیل استفاده از شیوه های درمانی مختلف مثل فیس آپ، مزوتراپی، ماسک های آبرسان و …پوست صورت بعد از اتمام فیشال بسیار جوان تر و شاداب تر خواهد شد. به خصوص اگر این کار را به طور دائم و روتین انجام بدهید.

افزایش گردن خون و بهبود اکسیژن رسانی

یکی دیگر از مزیت های بزرگ فیشیال صورت این است که جریان خون را زیر پوست بهبود می بخشد. اما این کار چه فایده ای دارد؟

به طور کلی، زمانی که خون گردش بهتری داشته باشد، می تواند اکسیژن بیشتری به پوست برساند. در نتیجه بافت پوست تیره نمی شوند و سلول های تازه ای می تواند بسازد.

در طول فیشیال صورت از ماساژ برای بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی استفاده می شود:

  • ماساژ با دست: در این مرحله، پوست صورت بارها و بارها به سمت بالا ماساژ داده می شود که علاوه بر اکسیژن رسانی بهتر، مواد مغذی نیز بهتر به خورد پوست بروند.
  • ماساژ با دستگاه فیس آپ: این دستگاه نوعی هندپیس دارد که باید به صورت دورانی روی پوست کشیده شود. این کار، علاوه بر لایه برداری، عملیات ماساژ را نیز انجام می دهد.
  • ماساژ با سنگ گواشا: این سنگ که در فرهنگ شرقی خواص بسیار زیادی دارد، قادر به ماساژ پوست و گردش خون بهتر است.

درمان آکنه از مزایای فیشیال صورت

درمان جوش و آکنه با فیشیال

همان طور که گفتیم فیشال صورت در طول چند مرحله انجام می شود. یکی از مهم ترین مراحل فیشیال پوست که برای رفع جوش و درمان آکنه استفاده می شود، مزوتراپی است.

  • مزوتراپی به دو صورت انجام می شود:
  • مزوتراپی سطحی: در این روش، کوکتل های مزو را باز کرده و روی سطح پوست می زنند. از آن جایی که در طول فیشیال، منافذ پوست باز شده اند، مواد مغذی مزو به لایه های عمیق پوست نفوذ می کنند و باعث بهبود جوش و آکنه می شوند.
  • مزوتراپی تزریقی: در این روش، از سوزن های بسیار نازک و ظریف برای تزریق کوکتل های مزو استفاده می شود. معمولا اثرگذاری مزوتراپی تزریقی در رفع جوش و آکنه بیشتر است.

به طور کلی اثرگذاری مزوتراپی به مواد موجود در کوکتل ها بستگی دارد. کوکتل های مزوتراپی مختلفی در بازار یافت می شوند اما به طور کلی تمام آن ها شامل هیالورونیک اسید، ویتامین های پوستی و آبرسان هستند.

سفت کردن پوست با فیشال صورت

یکی دیگر از بزرگ ترین مزایای فیشیال صورت این است که منجر به سفت شدن پوست می شود. زمانی که مواد مغذی به پوست می رسد، طبیعتا کلاژن و الاستین بیشتری تولید می کند. دو ماده ای که برای سفت شدن پوست لازم و ضروری هستند.

مزایای فیشیال صورت

همچنین ممکن است در طول مراحل فیشیال صورت از هیالورونیک اسید نیز استفاده شود که حجم از دست رفته را به پوست برمی گرداند و به همین دلیل خواص سفت کنندگی پوست را دارد.

رفع تیرگی زیر چشم

سیاه بودن دور چشم می تواند بسیار آزار دهنده باشد. به همین دلیل خدمات ویژه ای برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد. البته در طول فیشیال صورت نیز می توان با استفاده از راهکارهای زیر سیاهی دور چشم را کاهش داد:

  • استفاده از دستگاه فیس آپ
  • به کار بردن ماسک های آبرسان
  • ماساژ پوست دور چشم
  • مزوتراپی دور چشم
  • لایت تراپی

هر یک از این روش ها می توانند اثرات فوق العاده ای در رفع و کاهش تیرگی دور چشم داشته باشند.

در کنار فواید و مزایای رایج فیشیال صورت می توان به مزیت های زیر نیز اشاره کرد:

  • رفع جوش های سرسیاه
  • رفع ترک های پوستی
  • از بین بردن تیرگی های پوست
  • کمرنگ کردن جای زخم و اسکارهای قدیمی
  • لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مرده

فواید فیشیال ماهانه

حالا که با انواع مزایای فیشیال صورت آشنا شدید، بد نیست اندکی هم در مورد فواید فیشیال ماهانه صحبت کنیم:

در حقیقت گرچه خیلی از افراد به صورت فصلی، فیشیال صورت را انجام می دهند. اما اگر می خواهید که نتایج بهتری بگیرید، توصیه می کنیم که فیشیال ماهانه را در برنامه ی پوستی تان بگذارید.

مزیت های این کار شامل موارد زیر است:

  • پوستتان همیشه روشن و شفاف خواهد بود
  • روند پیری را به تعویق می اندازد
  • از بروز بیماری های پوستی مثل سرطان پوست و…جلوگیری می کند
  • نیازتان به دیگر درمان های جوانسازی مثل تزریق بوتاکس و فیلر کمتر می شود.

هزینه فیشیال صورت (سال 1401)

اما حالا که با مزیت های فیشیال صورت آشنا شدید، شاید بد نباشد که در مورد هزینه های فیشیال صورت نیز صحبت کنیم. همان طور که مشاهده کردید، فیشیال را برای کاربردهای زیادی انجام می دهند. برخی از افراد، برای رفع لکه های صورت فیشیال می کنند و برخی دیگر برای جوانسازی و سلامت پوست!

هدفی که از انجام فیشیال صورت دارید، پکیج فیشیال مورد نظر را مشخص می کند. طبیعتا هر یک از این پکیج ها قیمت های مختلفی دارند.

مثلا:

  • پکیج VIP فیشیال صورت: این پکیج شامل تمام درمان های پوستی از جمله فیس آپ، مزوتراپی، نوردرمانی، ماساژ، پاکسازی پوست و… است. بیشتر مواقع این پکیج را برای کسانی توصیه می کنند که وضعیت پوستی شان وخیم است. طبیعتا قیمت این پکیج گران تر از دیگر پکیج هاست. بسته به این که چند مرحله از مراحل فیشیال پوست صورت برایتان انجام شود، قیمت ها متفاوت خواهد بود.
  • پکیج اقتصادی فیشیال: این پکیج برای کسانی توصیه می شود که پوست سالمی دارند اما می خواهند هر چند وقت یک بار، سلامت آن را تضمین کنند. در این پکیج از درمان هایی مثل فیس آپ صورت استفاده می شود. این پکیج قیمتی کاملا به صرفه و اقتصادی دارد و فشاری به جیب زیباجویان وارد نمی کند.
  • پکیج نقره ای فیشیال: در این پکیج معمولا روی یکی از مشکلات پوستی تمرکز می شود. گاهی مواقع این مشکل پوستی ممکن است لکه های پوست باشند که با یک پکیج نقره ای شامل مزوتراپی حل می شود. قیمت این پکیچ کمی بالاتر از پکیج اقتصادی است اما باز هم چندان بالا نیست.
  • پکیج طلایی فیشیال صورت: در این پکیج نیز شما می توانید تمام خدمات مورد نیاز پوستتان را دریافت کنید.

هزینه فیشیال صورت در سال جاری، به علت گران تر شدن مواد اولیه بالاتر رفته است. بنابراین نمی توان یک قیمت قطعی را عنوان کرد.

مرکز زیبایی شریعتی، از تمام خوانندگان عزیز این مقاله تقاضا دارد که برای استعلام قیمت انواع پکیج های فیشیال صورت با این مجموعه تماس بگیرند.

با کمال تاسف و با وجود نوسانات قیمت به شکل روزانه، نمی توانیم قیمت های نهایی را در وبسایت منتشر کنیم.

فیشیال صورت در منزل

هزینه های فیشیال گران است! حوصله ندارم تا مرکز بروم؟ اصلا چه دلیلی دارد که انقدر هزینه کنم وقتی خودم در خانه دستگاه بخور و کرم های لایه بردار دارم؟

این ها بهانه ای است که گاهی برای خودمان می آوریم تا برای انجام فیشیال صورت به مراکز زیبایی نرویم و در همان خانه، کارمان را راه بندازیم! اما اجازه بدهید چند دلیل ساده بیاوریم تا متوجه بشوید که چرا نباید فیشیال صورت را در منزل انجام بدهیم:

  • شما مشکل پوست خودتان را نمی دانید و معاینه نشده اید
  • دستگاه هایی که برای مصارف خانگی فیشیال طراحی شده اند، حرفه ای نیستند
  • شما نمی توانید به اندازه ی مورد نظر، پوست خود را لایه برداری کنید

تمام این دلایل باعث می شود که فیشیال صورت در منزل، چندان موثر و مفید نباشد.

اما برای مصارف خانگی، بد نیست که هفته ای دو بار ماسک های زیر را امتحان کنید:

  • ماسک ژل الوئه ورا: جهت روشن کردن و رفع آکنه های پوست
  • ماسک عسل: جهت رفع چین و چروک ها و نرم کنندگی پوست
  • ماسک خیار و ماست: برای سفید کردن پوست و رفع جوش های سرسیاه

این ماسک ها را هفته ای دو الی 3 بار در منزل استفاده کنید تا پوستتان همیشه شاداب بماند. در کنار این ماسک ها، فیشیال هفتگی یا ماهانه را نیز داشته باشید.

فیشیال صورت در آرایشگاه

حتما شما هم آرایشگاه ها یا سالن هایی را دیده اید که چنین تبلیغی می کنند: فیشیال صورت با بهترین دستگاه!

بیشتر این تبلیغات، معتبر نیستند! نکته ی اول این جاست که اساسا در یک سالن زیبایی، اصلا پزشک زیبایی وجود ندارد که بخواهد پوست افراد را معاینه کند. در ضمن، خیلی از این دستگاه ها باید توسط پزشک یا اپراتور متخصص به کار برده شوند.

در بیشتر سالن های زیبایی، لاین پوست راه می اندازند تا جنسشان جور باشد! اما واقعیت این جاست که هیچگونه کار تخصصی ای برای پوست انجام نمی شود. بنابراین توصیه ی ما این است که همواره به سراغ پزشکان زیبایی و متخصص پوست بروید که بهترین درمان ها را برایتان به کار بگیرند.

عوارض فیشیال صورت

درست است که پوست ما به فیشیال و درمان های مشابه نیاز دارد. اما خیلی از پوست های حساس در برابر همین درمان غیرتهاجمی و سرپایی هم دچار مشکل می شوند.

بنابراین همواره باید آمادگی بروز عوارض فیشیال صورت را داشته باشید. مثلا رایج ترین عوارض فیشیال صورت شامل موارد زیر است:

  • قرمزی و التهاب صورت
  • ایجاد زخم های ریز و کوچک(به خاطر استفاده از دستگاه هایی مثل میکرونیدلینگ یا فیس آپ)
  • ایجاد عفونت پوستی( به دلیل عدم رعایت بهداشت به هنگام استفاده از دستگاه ها و ابزارهای مختلف)
  • خشکی پوست( برخی مواقع در طی مراحل فیشیال پوست به اندازه ی کافی از مواد مرطوب کننده استفاده نمی شود)
  • پوسته پوسته شدن
  • کبودی و تورم

هر یک از این عوارض در مدت کوتاهی، خود به خود از بین می روند. در صورتی که عفونت پوستی شما با مصرف داروهای آنتی بیوتیک برطرف نشد، باید حتما به پزشک خود اطلاع دهید

سوالات رایج در مورد فیشیال پوست

در ادامه به برخی از مهم ترین سوالات شما عزیزان در خصوص فیشیال پوست صورت پاسخ داده ایم:

  • تعداد جلسات فیشیال پوست چقدر است؟

بهتر است که فیشیال پوست را به صورت ماهانه انجام بدهید. اما سالیانه 4 جلسه فیشیال صورت ضروری است. به خصوص اگر دچار مشکلات پوستی هستید، توصیه می کنیم که در ابتدای هر فصل، فیشیال صورت را انجام دهید.

  • در اثر جوش های بلوغ، پوست من اسکارهای زیادی دارد. آیا با فیشیال رفع می شود؟

فیشیال می تواند تاثیر خیلی خوبی روی رفع اسکارهای پوستی داشته باشد. به خصوص با استفاده از دستگاه فیس آپ و مزوتراپی می توان این مشکل پوستی را رفع کرد. توصیه می کنیم که هر ماه، این درمان را تکرار کنید تا نتیجه ی خوبی بگیرید.

  • من 18 سال دارم و صورتم پر از جوش های جوانی است. آیا فیشیال به دردم می خورد؟

از آن جایی که ممکن است جوش های شما فعال باشند، درمان فیشال شاید اوضاع را بدتر کند. توصیه می کنیم با مراجعه به پزشک متخصص پوست، درمان هورمونی را آغاز کنید. بعد از توقف ایجاد جوش های جدید، می توانید فیشیال را هم در برنامه ی پوستی تان قرار بدهید.

 

  • فیشیال پوست بهتر است یا پاکسازی؟

هر دوی این درمان ها می توانند مزیت های خاص خود را داشته باشند. به طور کلی در مراحل فیشیال صورت، بارها پوست پاکسازی می شود. بنابراین می توان گفت که پاکسازی یکی از مراحل فیشیال صورت است.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که مزایای فیشیال صورت تنها برای کسانی ملموس و واضح است که خودشان حداقل یک بار این درمان را انجام داده اند. در مرکز زیبایی شریعتی، بارها مراجعه کنندگانی داشته ایم که با وضعیت های وخیم پوستی آمده اند اما در نهایت و پس از اتمام درمان، به نتایج دلخواه خود رسیده اند و با پوستی صاف و شفاف، مرکز را ترک کرده اند.

شما نیز می توانید یکی از این مراجعه کننده ها باشید و سلامت پوستتان را برگردانید.

همین امروز تماس بگیرید و نوبت مشاوره رایگاه با پزشک زیبایی مرکز بگیرید.

نگارنده: ناصری

منبع

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا