علت رویش موهای زائد چانه و بهترین روش درمان آن

علت رویش موهای زائد زیر چانه

لیزر موهای زائد چانه نی نی سایت

بسیاری از خانم ها با موهای زائد مشکل دارند به ویژه اگر موضوع، موهای زائد چانه باشد. به گفته متخصص پوست و مو در مرکز زیبایی و لیزر قلهک شریعتی: “رویش موهای زائد صورت برای خانم ها امر بسیار شایعی است. این غیر معمول نیست که زنان از اواسط سنین 20 سالگی شروع به رویت موهای زائد بر روی صورت خود کنند. و معمولاً تعداد این موهای زائد با افزایش سن بیشتر نیز می شود. این عارضه به دلیل تغییرات هورمونی که با افزایش سن همراه است، اتفاق می افتد. ”

رشد موهای صورت در زنان غالباً به این دلیل هورمونی تلقی می شود که می تواند ناشی از مشکلات پزشکی متعددی باشد. یک متخصص غدد در این زمینه می گوید: ” هورمون مسئول رشد مو تستوسترون است. این هورمون جنسی ایست که به طور طبیعی در مردان بیشتر از زنان غالب است. هنگامی که خانم ها نوسانات هورمونی و به ویژه فعالیت بیشتر تستوسترون را تجربه می کنند ، یکی از عوارض آن رشد موهای زائد است که در دنیای پزشکی به آن هیرسوتیسم یا پر مویی گفته می شود. ”

اگر به سندروم تخمدان پلی کیستیک یا PCOS مبتلا هستید ، می توانید چنین نوساناتی را تجربه کنید. این یکی از مهمترین دلایلی است که زنان دچار نوسانات هورمونی و غالب شدن تستوسترون می شوند. زنان مبتلا به PCOS دارای هورمون های جنسی مردانه هستند. این امر باعث رشد موهای زائد بر روی صورت می شود. رشد موهای زائد چانه در زنان نیز می تواند ناشی از عدم تعادل هورمونی باشد. این نوع مشکلات عدم تعادل هورمونی غالباً در اثر برخی اختلالات آدرنال دیگر ایجاد می شود ، که یکی از پیامدهای آن کارکرد معیوب غدد است که حلقه بازخورد هورمون جنسی شما را کنترل می کنند. و در نهایت این که ، هنگامی مه زنان وارد سنین یائسگی می شوند ، این عارضه ممکن است اتفاق بیفتد.

در مورد این که چرا برخی از خانم ها یک یا دو تار موی زائد دارند و برخی دیگر کاملا ریش در می آورند ، همه به ویژگی های خاص آنها مربوط است: این الگو به نوسانات هورمونی و میزان فولیکول های مو بستگی دارد. اگر تعادل هورمونی بیشتری داشته باشید ، الگوی موهای زائد شدیدتر خواهد بود. توجه داشته باشید که خانم ها در دوران نوجوانی و بلوغ ، در بزرگسالی و سپس در طی دوران یائسگی ، تغییرات هورمونی جدی ای (که می تواند حلقه بازخورد هورمونی شما را از بین ببرد) را تجربه می کنند ،.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

علاوه بر هورمون ها ، رشد موهای زائد چانه می تواند به ژنتیک نیز وابسته باشد. ژنتیک نیز مانند قومیت ، نقش بزرگی را در این زمینه ایفا می کند. گاهی رشد موهای زائد صورت در خانم ها همچنین می تواند نشانه ای از ناهنجاری های هورمونی باشد. بنابراین قدم اول برای همه زنانی که از موی زائد صورت رنج می برند ، انجام تست های آزمایشگاهی برای ارزیابی این احتمال است.

 

درمان موهای زائد چانه و صورت زنان

لیزر موهای زائد زیر چانه نی نی سایت

پس از آن که تحت نظارت یک پزشک قرار گرفتید و مشخص شد که هیچ چیز جدی دیگری در زمینه موهای زائد چانه یا صورت تان وجود ندارد ، قدم بعدی از بین بردن موهای زائد چانه است. به گفته بسیاری از متخصصین پوست معتبر در دنیا، بهترین روش لیزر موهای زائد است. پیشنهاد ما برای درمان موهای زائد زیر چانه ، دستگاه لیزر اسکلپیون مدیو استار است که بسیار مؤثر و مناسب برای همه رنگ پوست می باشد و در ضمن درمانی بدون درد را ارائه می دهد. اگر بخواهید درمان های خانگی درمان موی صورت زنان را دنبال کنید ، می توانید از وکس ، بند ، موچین یا ژیلت استفاده کنید ، اما لازم به یادآوری است که موهای هورمونی اغلب سریعتر از موهای دیگر بدن به چرخه برمی گردند و این دور باطل همینطور ادامه خواهد یافت.

اگر بخاطر هزینه لیزر موهای زائد هنوز ژلیت به دستی این مقاله رو بخون! 🙄

اگر از این موضوع ترس دارید که از بین بردن این موها باعث بیشتر شدن آنها شود ، نترسید: این یک دروغ بزرگ و باور کاملا است. تا کنون هیچ مطالعه علمی نشان نداده است که با از بین بردن موهای زائد، موهای زائد بیشتری رشد خواهد کرد. این کاملا تضمین شده است. پس خیال تان راحت باشد.

 

کی صورتشو لیزر کرده | آیا لیزر خوب است ؟

لیزر موهای زائد چانه و گردن | هزینه لیزر موهای زائد زیر چانه

به عنوان یک نمای کلی باید بگوییم که لیزر از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا یا FDA به منظور کاهش دائمی موهای زائد تأیید شده است. در لیزر موهای زائد از نور پالس دار برای غیرفعال کردن فولیکول های مو استفاده می کند. بهترین کاندید برای لیزر موهای زائد کسانی هستند که دارای رنگ پوست روشن و موهای تیره ای می باشند ، زیرا نور لیزر، رنگدانه (رنگ موجود در مو) را مورد هدف قرار می دهد. به همین دلیل برای افرادی که دارای پوست تیره ای هستند خیلی امن نیست. زیرا به ملانین موجود در پوست حمله خواهد کرد و می تواند باعث ایجاد اسکار و تاول شود. این موضوع در مورد اکثر لیزرهای موجود در بازار صدق می کند.

قیمت لیزر موهای زائد چانه | تخفیف لیزر موهای زائد صورت

همانطور که متوجه شدید لیزر به دلایل ایمنی برای همه مناسب نیست.

 

از بین بردن موهای زائد چانه با لیزر

شرایط لیزر موهای زائد چانه | لیزر موهای سفید چانه

آنچه در مورد لیزر موهای زائد چانه اهمیت دارد و باید بدانید به شرح زیر است:

  • رنگ موی صورت. حتی اگر موهای سر شما به طور طبیعی تیره باشد ، به این معنا نیست که موهای صورت تان نیز تیره است. حتی بهترین لیزرهای موجود در بازار نیز قادر نیستند موهای زائد چانه به رنگ روشن را کاهش دهند. برای خانم هایی که موهای تیره روی چانه خود دارند، لیزر بهترین گزینه است.
  • خطر بیشتر شدن موها. لیزر و IPL (نور شدید پالس) ممکن است موهای پنهان صورت در خانمها را برای رشد تحریک کند.
  • این درمان می تواند گران قیمت باشد. لازم به ذکر است که از بین بردن موهای زائد چانه با لیزر مستلزم شرکت در چندین جلسه درمان است. اگر تصمیم به درمان موهای زائد چانه تان با لیزر گرفته اید ، باید این مطلب مهم را بدانید که انجام این کار ممکن است یک سرمایه گذاری ارزان قیمت نباشد. بنابراین پیش از شروع درمان ، در مورد قیمت لیزر چانه پرس و جو کنید.

 

مزایای لیزر موهای زائد زیر چانه

قیمت لیزر چانه
  • موهای زائد چانه را برای همیشه از بین می برد
  • شما را از سوزش ناشی از اصلاح ، درد اپیلاسیون ، دکلره کردن و کرم های موبر راحت و بی نیاز می کند
  • نیازی به برش یا جراحی ندارد
  • یک عمر آسایش و راحتی به ارمغان می آورد
  • متناسب با سبک زندگی پر مشغله امروزی است
  • در نهایت در هزینه های تان صرفه جویی می شود

*  توجه داشته باشید که نتایج و تجربه هر فرد ممکن است متفاوت باشد. 

در خصوص عوارض لیزر موهای زائد چانه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

فیلم لیزر موهای زائد چانه

در این ویدئوی آپارات لیزر موهای زائد چانه را ببینید:

 

بهترین مرکز لیزر موهای زائد تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران
بهترین مرکز لیزر موهای زائد در شمال تهران

مفتخریم اعلام کنیم مرکز زیبایی ما واقع در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، زرگنده ، دروس ، ظفر ، کدویی ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارد کلیه خدمات زیبایی ، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه دهد.

خوشبختانه مرکز ما مجهز به جدیدترین دستگاه لیزر موجود در بازار ، یعنی اسکلپیون مدیواستار نیز می باشد.

پس چنانچه به دنبال از بین بردن موهای زائد چانه هستید به شما این مرکز را پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و همچنین اخذ نوبت از این مرکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

laseraway

liveabout

wellandgood

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا