تزریق ژل لب در بهترین مرکز تهران

تزریق ژل لب کاملا طبیعی در بهترین مرکز تهران

محتوا

تزریق ژل لب

اکثر افراد لب‌های درشت و برجسته را دوست دارند. بعضی از افراد زیبایی خدادادی و ژنتیکی دارند و بعضی دیگر از این نعمت الهی محروم مانده‌اند. خوشبختانه روش های زیبایی در حوزه پزشکی بسیار فراتر از قبل شده است و با مراجعه به مراکز زیبایی می توانیم هر جای از چهره خود را تغییر دهیم،از جوان سازی پوست تا عمل بینی، گونه، لب و … . در واقع خواسته‌هایمان شدنی‌تر و آرزوهایمان دست یافتنی‌تر از همیشه هستند.
لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارند. افراد با لب‌های پرتر و خوش‌فرم‌تر چهره زیباتری دارند. خوشبختانه هم اکنون می‌توان به کمک فیلرلب و ژل های مخصوص لب‌هایی خوش فرم و زیبا داشت. در صورتی که فکر می‌کنید تزریق ژل لب می‌تواند زیبایی شما را نیز تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد شما را به خواندن مطالب این مقاله برای تصمیم‌گیری بهتر دعوت می‌کنیم. همراه ما باشید تا با هر آنچه که نیاز است قبل از اقدام به تزریق ژل لب و فواید آن بدانید آشنا شوید. این مطلب را تا انتها بخوانید، شاید این همان مطلبی است که تصمیم شما را نهایی می کند.

فیلم تزریق ژل لب

تزریق ژل لب در دنیای امروز

تزریق ژل لب بسیار رایج شده است. در بسیاری از سالن های زیبایی به مراجعه کنندگان پیشنهاد تزریق ژل لب داده می شود، یعنی شما می‌توانید در برخی آرایشگاه‌ها، مطب پزشکان با تخصص‌های مختلف، شاید منزل همسایه، درمانگاه‌ها و … به لب‌های خود ژل تزریق کنید. اما باید به شما یادآوری کنیم که حجم‌دهی به لب‌ها یک عمل زیبایی واقعی است که باید به دست توانمند پزشک و در مراکز دارای مجوز انجام شود. در واقع مراجعه به کلینیک های نامعتبر با عوارض و خطرات خاص خود همراه است.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: 10 مراقبت بعد از تزریق ژل لب

 

تزریق ژل یا چربی به لب

تزریق چربی یک عمل جراحی افزایش حجم است که در آن، با استفاده از لیپوساکشن، چربی از یک قسمت از بدن برداشته و در قسمت دیگری از بدن تزریق می‌شود. برای افزایش حجم لب، چربی از طریق لیپوساکشن برداشته می‌شود و در ناحیه اطراف دهان تزریق می‌شود. تزریق چربی به دلیل ماندگاری بیشتر طرفداران زیادی دارد ولی برای تزریق به لب مناسب نیست. از تزریق چربی بیشتر برای حجم دهی و جبران فرورفتگی‌های صورت استفاده می‌شود. البته هزینه آن از فیلرهای دیگر بیشتر است اما نرخ موفقیت آن بالاتر بوده و یک راه حل عالی، طبیعی و دائمی است.
تنها ضعف این روش این است که گاهی اوقات چربی از بین می‌رود. در این حالت، عمل تزریق هیچ نتیجه‌ای در بر ندارد. تزریق چربی نسبت به تزریق فیلر، تهاجمی‌تر است اما نتایج آن دائمی هستند. به ندرت اتفاق می‌افتد که فردی در جلسه اول به نتیجه مطلوب نرسد و نیاز به تزریق چربی بیشتر داشته باشد. تزریق چربی برای افرادی مناسب است که می‌خواهند بدون تزریق یک ماده خارجی به لبهای خود حجم دهند، یا افرادی که به دنبال نتیجه دائمی هستند.

تزریق ژل لب و فواید آن

تزریق ژل لب و فواید آن

اگر زیبایی چهره برای شما اهمیت دارد و به دنبال راهکارهایی برای بیشتر کردن زیبایی ظاهری خود هستید، حتما در مورد تزریق ژل لب شنیده‌اید. یکی از معیارهای زیبایی چهره، داشتن لب‌هایی حجیم و خوش‌فرم است. بسیاری از افراد به صورت ژنتیکی دارای لب‌های زیبا هستند. علاوه بر آن، گذر سن سبب می‌شود تا حجم لب‌ها کمتر شود. برای این دسته از افراد تزریق ژل می‌تواند گزینه بسیار مناسب برای یک تغییر اثربخش به حساب آید. از جمله کاربردهای تزریق ژل به لب بالا و لب پایین می‌توان به حجم دهی لب‌ها، متقارن کردن لب، رفع چروک‌های سطحی ایجاد شده در اطراف لب‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

در عملیات زیبایی که بحث سلامتی و ظاهر فرد وجود دارد نباید کیفیت را فدای قیمت کرد. پس حتما در انتخاب کلینیک معتبر و پزشک متخصص و استفاده از بهترین برندهای موجود در بازار دقت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

انواع مدل تزریق ژل لب

امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند تا لب های خود را شبیه به دختران کشورهای دیگر، چهره های داستانی و حتی بازیگران خاص در بیاورند. انواع مدل های تزریق ژل لب به شرح زیر است:

👄 تزریق ژل لب مدل گرد

👄 تزریق ژل لب روسی

👄 تزریق ژل لب مدل چاک دار

👄 تزریق ژل لب مدل قلوه ای

👄 ژل لب مدل سه دکمه ای

👄 تزریق ژل لب مدل صدف

👄 ژل لب مدل هالیوودی

👄 تزریق ژل لب مدل کمان

👄 تزریق ژل لب مدل عروسکی یا باربی

ژل لب بسته به محل و نحوه تزریق، اشکال مختلفی در لب ایجاد می‌کند. ژل لب می‌تواند یک لبخند طبیعی ایجاد کند و شکل نرم‌تر و صاف‌تری به لب و صورت شما بدهد. در جلسه مشاوره درباره برند ژل لب و همچنین شکل لب دلخواه خود با پزشکتان صحبت کنید. با تزریق بیشتر ژل در لب پایین، لب‌های کاملاً پر شبیه به لب‌های آنجلینا جولی ایجاد می‌شود و با برجسته کردن لب بالا، ظاهر چشمگیرتری به سبک هالیوودی خواهید داشت.

پزشک با توجه به نظرات خود فرد، فرم لبی که دارد و همچنین سبک صورت شما، مدل لب را پیشنهاد خواهد کرد و تصمیم نهایی با خود شماست. در انتخاب مدل باید در نظر داشته باشید هر مدل لبی که مد می شود ممکن است مناسب اجزای آن صورت نباشد و بستگی به خود لب دارد. ممکن است از فرم لب شما مدل دلخواهتان ایجاد نشود. پزشک با توجه به فرم طبیعی لب فرد، اجزای صورت و نظر خود فرد بهترین مدل لب را پیشنهاد می کند.

 تزریق ژل لب طبیعی

توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها ظاهر فرد را بسیار زننده و غیر قابل تحمل می کنند؛ حتی اگر هم چنین مدل هایی را انتخاب می کنید آن را به دست دکتر متخصص بسپارید تا نهایت یک تزریق ژل لب طبیعی و نچرال داشته باشید.

تزریق ژل لب مدل قلبی

تکنیک قلبی

پزشکان برای دستیابی به نتیجه‌ای جذاب و کامل‌تر از تکنیک قلبی استفاده می‌کنند. لب‌های قلبی شکل بسیار زیبا و زنانه هستند و در بین افراد طرفداران بسیاری دارند. این تکنیک شکل خاص‌تری نسبت به سایر روش های معمولی تزریق ژل لب ایجاد می‌کند. زیرا تکنیک تزریق ژل در این روش بسیار حرفه‌ای‌تر است و در نتیجه باعث برجسته شدن و خوش فرم شدن لب‌ها می‌شود.
روش بزرگ کردن لب با استفاده از ژل لب به همراه لیدوکائین، شکل طبیعی قلبی لب‌ها را بدون جراحی بازسازی می‌کند. این درمان ویژه خانم‌های جوانی است که صورت آن‌ها بیضی شکل است، زیرا ظاهری طبیعی و زیبا و لبخندی زنانه در آن‌ها ایجاد می‌کند.

تکنیک عروسک روسی

این تکنیک خاص لب‌ها را به شکل قلب ظریف و با حجم بیشتر در نزدیکی مرکز لب، دقیقاً شبیه عروسک روسی شکل می‌دهد. این روش بجای اضافه کردن حجم بیش از حد به لب، آن‌ها را بالا می‌برد. بنابراین برای افرادی که به دنبال ظاهر طبیعی هستند بسیار ایده‌آل است. همچنین در  مدل ژل لب روسی لب‌های شما ظاهر صاف‌تری دارند و به اندازه مدل قلبی برجسته نیستند. این تکنیک نیاز به یک هنرمند دارد، بنابراین پیدا کردن یک انژکتور قابل اعتماد مهم‌تر از هر چیز دیگری است.

بر خلاف پرکننده‌های متداول لب، انژکتوری که از تکنیک روسی لب استفاده می‌کند، تزریق این محصول را به طور عمودی از پایه لب شروع کرده و محصول را به سمت خارج به سمت حاشیه لب تزریق می‌کند. انژکتور به جای اینکه تزریق را از حاشیه لب شروع کند و به سمت داخل برود، ژل را از داخل به بیرون تزریق می‌کند. تکنیک لب روسی ۳۰-۴۵ دقیقه طول می‌کشد که این مدت شامل زمان آمادگی نیز می‌شود. ماندگاری فیلر لب هیالورونیک اسید شما به طور معمول ۱۲-۱۸ ماه طول می‌کشد و هر ۶-۹ ماه یک درمان ترمیمی مورد نیاز است.

چرا تزریق ژل لب روسی بیش از سایر روش‌ها طول می‌کشد؟

به طور معمول تزریق ژل لب مدل روسی به زمانی تقریبا دو برابر سایر روش‌های تزریق ژل نیاز دارد. چرا که رسوب قطرات ژل بین بافت لب زمان بر است. برای لیفت لب در نواحی نزدیک به مرکز لب ذرات فیلر باید به خوبی در لابلای بافت رسوب کند.

عوارض تزریق ژل لب روسی

در صورتی که عمل تزریق در اماکن معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد، تزریق ژل لب روسی غالبا بدون هیچ عوارضی و با موفقیت انجام می‌شود. در غیر این صورت ممکن است در اثر تزریق ژل غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های کثیف یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید. در نهایت اینکه به جای برجسته شدن لب‌ها باید به درمان عفونت و عوارض ایجاد شده بپردازید. بروز تورم یا خونریزی جزئی پس از تزریق طبیعی است. در این شرایط مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکن می‌تواند به روند بهبود کمک کند.

تزریق ژل لب مدل عروسکی

ژل لب مدل عروسکی یا باربی

همان طور که از اسم مدل ژل لب عروسکی مشخص است، قرار است یک لب عروسکی و جذاب داشته باشید. در این مدل لب پایین شما حجیم تر از لب بالا می‌شود. لب پایین بیشترین فرم را می‌گیرد و مانند یک باربی جذاب و منحصر به فرد می‌شود. قسمت V شکل لب بالا تقویت می‌شود. در این مدل تزریق، ظاهر چهره شما جذاب و عروسکی و شاداب می‌شود و هم‌چنین جوان‌تر از قبل به نظر می‌رسید. همه‌ی این موارد نشان می‌دهد که تزریق ژل لب مدل عروسکی به زیبایی کلی چهره شما اثر گذاشته است.

مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی همان حس خوب و حس باربی بودن را به شما خانم‌های جذاب و شیک می‌دهد. با این نوع تزریق اگر مشکل دیده شدن لثه در هنگام خنده را دارید، کاملا این مشکل برطرف می‌شود و علاوه بر جنبه‌ی زیبایی، جنبه‎‌ی درمانی هم دارد. اگر لب‌های قیتونی دارید با نظر پزشک مرحله به مرحله به فرم و اندازه دلخواه خود برسید و به یکباره خواستار یک تغییر زیاد نباشید.

بهترین برند ژل لب

بهترین برند ژل لب کدام است؟

انواع مختلفی از محصولات پر کننده لب وجود دارد. نوع محصول مورد استفاده عمدتاً تحت تأثیر نوع سبک لب مورد نظر شما قرار می‌گیرد.

رایج‌ترین و استاندارترین ژل‌ها برای تزریق به لب

👄ژل‌های هیالورونیک اسیدی

👄رستیلن و رستیلن سیلک

👄ژل پرفکتا (Perfectha)

👄ژل لب کره ای رووفیل و آلاینا

👄ژل ژوویدرم Juvederm کمپانی Allergan

👄برند ژوویدرم (از نوع اولترا پلاس) و ژل ژوویدرم (ولبلا)

ژل‌های هیالورونیک اسیدی ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا مارک ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان بدهیم.

با توجه به تنوع برندها در بازار مراجعه کنندگان دقت نمایند که پک جلوی خود مراجعه کننده باز شود، بسته دارای لیبل و مجوز بهداشت، آرم مشخصات کالا و تک سی سی باشد. ژل های فله ای 10 سی سی هم در بعضی مراکز و کلینیک ها استفاده می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد.

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از بهترین برند ژل‌ لب موجود استفاده می‌کنیم. با توجه به تنوع برندها و قیمت های متفاوت آن انتخاب برند بستگی به نظر پزشک و بودجه فرد دارد.

 عوامل موثر در انتخاب مارک ژل لب

  • شکل کنونی لب
  • هدف نهایی از تزریق ژل
  • سن متقاضی تزریق ژل لب
  • شکل هندسی و انحنای لب‌ها
  • مقدار بودجه ای که شما دارید.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

 ماندگاری ژل‌ لب به عوامل زیر بستگی دارد:

نوع ژلی که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسیدی بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.

برند ژلی که استفاده شده است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهترند.

میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.

متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. بعضی از افراد متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود. اگر شما بدنی با سوخت و ساز بالا دارید به احتمال زیاد ژل تزریق شده مدت زمان کمتری در مقایسه با یک شخص دیگر با سوخت و ساز کمتر باقی خواهد ماند. میزان ماندگاری ژل‌ها بسته به متابولیسم بدن و شرایط پوست هر فرد متفاوت خواهد بود.

پس ماندگاری ژل از فرد به فرد متفاوت است. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. پس اگر دوست دارید ژل مدت زمان بیشتری در بدن شما باقی بماند، بهتر است از پزشک خود بخواهید تا برند و نوع مناسبی را انتخاب کند. به طور معمول ژل‌هایی که ماندگاری بالایی دارند بین ۲ تا ۳ سال می‌توانند در ناحیه تزریق شده باقی بمانند.

عوارض تزریق ژل

عوارض و خطرات تزریق ژل لب

اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد. یکی از خطرات، انسداد عروقی نام دارد. در این عارضه‌ی نادر، ژل تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کند. اگر خون به بافت‌های لب نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از لب از بین می‌رود.

حتماً برای تزریق ژل لب به پزشک و مراکز معتبر مراجعه کنید. همچنین دقت کنید که پزشک تجربه و مهارت کافی برای این کار داشته باشد. تزریق ژل می‌تواند کاملاً بی‌دردسر باشد؛ البته اگــر در کلینیک مناسب و توسط پزشک متخصص انجام بگیرد.

در صورت انتخاب پزشک بی تجربه و کلینیک بدون مجوز موارد زیر که از عوارض تزریق ژل لب است به وجود خواهد آمد.

1. ایجاد حالت غیر طبیعی

2. کبودی و التهاب‌های شدید

3. ایجاد حالت نامتقارن در لب‌ها

4. عفونت در صورت استفاده از ژل‌های غیر استاندارد

آیا تزریق ژل لب درد دارد؟

اکثر ژل‌های تزریقی موجود در بازار حاوی داروی بی‌حس‌کننده موضعی لیدوکائین برای کاهش درد در حین کار هستند که باعث می شود درد کمتری احساس کنید. لیدوکائین همان بی‌حس کننده‌ای است که در دندان پزشکی کاربرد زیادی دارد. علاوه بر آن فرد می‌تواند از پزشک خود درخواست کند تا قبل از شروع تزریق، از داروی بی‌حس کننده که به شکل محلول یا کرم هستند برای نواحی مورد نیاز استفاده کند. بنابراین تزریق ژل لب هیچ‌گونه احساس دردی نداشته و شما می‌توانید با خیال راحت آن را انجام داده و از نتیجه ایجاد شده نهایت لذت را ببرید. در مجموع اگر تزریق‌ها دردی داشته باشد، کاملاً قابل تحمل خواهد بود.

تزریق ژل لب چه مزایایی دارد؟

تزریق ژل لب به دلیل کم عارضه بودن، بهترین و سالمترین عمل حجم دهی به لب می باشد و اکثر افرادی که از این روش استفاده کرده اند، از انجام آن رضایت کامل داشته اند و بعد از جذب ژل لب توسط بدن، خواستار تزریق مجدد شده اند.
مهم‌ترین مزایای تزریق ژل لب عبارتند از:

  1. حجم‌دهی لب‌ها
  2. ماندگاری بالا
  3. سازگاری بالا با بدن
  4. بدون عوارض جانبی
  5. راحت بودن کنترل حجم لب
  6. متقارن کردن لب‌ها در صورت نیاز

اگر سابقه تبخال دارید، احتمال اینکه سوزن‌ها باعث تحریک و ایجاد تبخال شوند، وجود دارد. در این صورت، پزشک خود را مطلع سازید.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل لب

مهم‌ترین مراقبت های قبل از تزریق ژل لب: 

 برای کاهش ورم و کبودی در محل تزریق یک هفته قبل از تزریق، از داروهای بدون نسخه رقیق‌کننده خون مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده نکنید.

از یک هفته قبل نباید نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات مصرف شوند.

بهتر است از دو هفته قبل درمان‌های دندانپزشکی انجام ندهید.

از موادی مانند سیر، جینسنگ و ویتامین ای استفاده نکنید.

قبل از شروع به کار صورت خود را با آب و صابون به طور کامل شستشو دهید.

هر گونه سابقه بیماری خاصی که دارید، قبل از شروع به کار با پزشک خود در میان بگذارید.

دو روز قبل از تزریق استفاده از آرنیکا را شروع کنید. این کار الزامی نیست اما کبودی را کاهش می‌دهد.

دو روز قبل از تزریق، از پمادهای موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئید، اسید گلیکولیک یا هرگونه محصول ضدپیری استفاده نکنید.

در صورتی که سابقه تبخال زدن دارید به پزشک خود اطلاع دهید تا داروی ضد تبخال به شما تجویز کند. بهتر است چند روز قبل و چند روز بعد از تزریق این درمان را انجام دهید.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

باید بدانید که لب های شما برای مدت چند روز و در برخی بیماران برای چند هفته، حساس تر می شود. مهم‌ترین مراقبت های بعد از تزریق ژل لب: 

تا وقتی که بی‌حسی در ناحیه اعمال شده از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن بپرهیزید.

برای اینکه در نواحی تزریق، کبودی و خون‌مردگی دیده نشود توصیه می‌شود تا چند روز بعد از انجام فعالیت‌های ورزشی و بدنی دوری کنید.

تا یک هفته بعد از انجام تزریق به سراغ نوشیدنی‌های الکل‌دار و دخانیات نروید.

به مدت چند روز تا حاصل شدن بهبود نسبی، از مصرف غذاهای تند و ادویه دار نیز اجتناب نمایید.

اگر عملیات تزریق را در روزهای گرم سال انجام دادید سریعا خود را به خانه برسانید و زیاد در گرمای شدید قرار نگیرید.

از دستکاری و ماساژ دادن لب‌های خود بعد از تزریق خودداری کنید. این کار می‌تواند باعث نامتقارنی در لب‌های شما گردد.

ماساژ لب ها با دست هایی تمیز و عاری از هر گونه آلودگی برای پر شدن و توزیع یک دست مواد در تمام بافت های لب کمک کننده است.

از مصرف نوشیدنی های داغ خودداری کنید.

از آرایش کردن خودداری کنید. تا چند روز پس از تزریق به هیچ عنوان از رژ لب استفاده نکنید.

طبق گفته پزشک استفاده از کرم ها و روغن های ترمیم کننده یک ایده عالی است.

از موم، دکلره، برداشتن مو با موچین یا کرم موبر در ناحیه مورد نظر دوری کنید.

گاهی اوقات تورم جزئی و یا تکه های ورم کرده ای را ممکن است مشاهده کنید. این نکات و  البته ماساژ صحیح می تواند کمک بسیاری در دوران پس از تزریق به فرد نماید.

از پاک کننده های ملایم، بدون بو و یا پدهای الکلی برای پاک کردن آرایش تان استفاده کنید.

عموما بعد از ۳ روز، تمام حساسیت های مرتبط با تزریق از بین رفته و تورم شما به میزان چشمگیری کاهش می یابد.

آیا نتایج تزریق ژل لب بلافاصله قابل مشاهده است؟

فرم دلخواه چه زمانی دیده می شود ؟

این که از چه روشی برای تزریق استفاده کردید اهمیتی ندارد. در ابتدا لب‌ها بلافاصله بعد از تزریق دارای تورم هستند ولی تغییر ایجاد شده را به محض تزریق خواهید دید. ممکن است فرم دقیق و حجم واقعی را تا ۱۰ روز بعد از تزریق مشاهده کنید. به هر حال سیستم بدنی هر کسی متفاوت است و واکنش‌ها هم به همین نسبت متفاوت خواهد بود. بعد از چند روز کبودی‌ و تورم‌ از بین می‌رود و فرم لب (همان مدل انتخابی شما) تا چندین ماه باقی می‌ماند و بعد از این مدت زمان نیاز به ترمیم دوباره خواهید داشت. عموما به مدت حداقل۶ ماه نیز این تزریق دوام داشته و شما اگر مایل به داشتن لب هایی گوشتی و توپر هستید، می توانید پس از این گذشت این مدت، مجددا تزریق را انجام دهید.
اگر با توجه به توصیه پزشک و مشاور خود، ماساژهای لازم را پس از تزریق انجام داده اید و پس از گذشت دو هفته همچنان عدم تقارن و یا افزایش حجم نا به جا درلب هایتان مشاهده می کنید، حتما با پزشک و مشاور خود جهت استفاده بیشتر از مواد پر کننده و ژل مشورت کنید.

معمولا دو هفته برای بهبود و نرمی کامل پس از تزریق، زمان لازم است. شما باید نتایج نهایی را در این موقع ببینید.

چه زمانی برای تزریق مجدد مناسب است؟

برای اثرپذیری بیشتر و اینکه کسی متوجه تغییر مداوم در چهره شما نشود، توصیه می کنیم وقتی هنوز بین ۲۵ تا ۳۰ درصد از حجم ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده است، از پزشک خود بخواهید دوباره تزریق ژل را برای شما انجام دهد.

تزریق ژل لب یک عمل دائمی نیست اما بسیار ماندگار است. به خاطر داشته باشید که تزریق مجدد ژل نه تنها مشکلی برای شما ایجاد نمی کند، بلکه زیبایی شما را دو چندان خواهد کرد. فقط در مورد میزان تزریق ژل و زمان مناسب خود با پزشک متخصص مشورت کنید و به توصیه های او عمل نمایید.

گاهی اوقات افراد ظاهر لب برجسته و توپر را دوست دارند. پزشک ما در این موارد به شما کمک می کند تا لب هایتان ظاهری پرتر و برجسته تری داشته باشد. اگر مایل به برجسته تر کردن لب هایتان هستید، پس از گذشت ۲ تا ۴ هفته پس از تزریق اول می توانید مجدد عمل تزریق را انجام دهید. اما تمام جوانب را بسنجید. بهتر است عجله را کنار گذاشته و محافظه کارانه شروع کنید. در این صورت نتیجه ای اغراق آمیز و یا منفی از شما دور خواهد شد.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب 

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. به عنوان مثال ژل‌های خارجی در مقایسه با نمونه‌های داخلی گران‌تر هستند. یکی دیگر از فاکتورهای مهم، اجرت پزشک و هزینه‌های مربوط به کلینیک است. برای دریافت هزینه‌ی دقیق می‌توانید با بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تماس باشید. هزینه نهایی در جلسه مشاوره توسط پزشک بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص می‌شود.

در مورد هزینه باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

زمانی که می‌خواهید برای هزینه‌ها برنامه ریزی کنید، یادتان باشد که ماندگاری ژل‌های لب، بین ۶ تا ۹ ماه است. بعد از این مدت، باید برای تزریق دوباره به پزشک مراجعه کنید.

ممکن است برخی کلینیک‌ها هزینه‌ی بسیار کمتری برای تزریق ژل دریافت کنند. با توجه به این که عامل اصلی تاثیر گذار در هزینه‌ی نهایی، برند و مقدار ژل تزریق شده است، هزینه‌ها نباید تفاوت فاحشی داشته باشند. اگر جایی هزینه‌ی بسیار کمی دریافت می‌کند، از مواد مصرفی با کیفیتی استفاده نمی‌کند.

هزینه‌ی تزریق ژل در آرایشگاه‌ها و مکان‌های غیرمجاز معمولاً ارزان‌تر است. تزریق ژل لب در محل‌های غیرمجاز یا استفاده از ژل‌های بی‌کیفیت، خطرات و عوارض بسیاری مانند عفونت، پس زدن ژل، خوب پخش نشدن ژل و …  را دارد.

چه مقدار ژل باید تزریق کنم؟

این موضوع به خواسته‌ی شما و وضعیت لب‌هایتان بستگی دارد. برای بیشتر افراد یک سرنگ کافی است؛ البته در صورتی که بخواهید ظاهر طبیعی و نچرال لب‌ها را حفظ کنید. یک سرنگ به اندازه‌ای ژل دارد که بتوانیم لب‌ها را پر کنیم و شکل آن‌ها از حالت طبیعی خارج نشود. حتی برای دفعات اول بهتر است که نصف سرنگ را تزریق کنیم و سپس برای تزریق نصف دیگر سرنگ، یک یا دو هفته بعد به پزشک مراجعه کنید که در این صورت حفظ ظاهر طبیعی لب‌ها راحت‌تر است. برای بیشتر افراد دو سرنگ بیش از اندازه است ولی اگر بخواهید خیلی لب‌های خود را برجسته کنید، ممکن است نیاز باشد.

انواع مدل تزریق ژل لب

پیشنهاد مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی به مراجعه کنندگان

به متقاضیانی که می‌خواهند برای بار اول تزریق ژل لب انجام دهند، توصیه می‌کنیم از ژل‌های موقت هیالورونیک اسیدی استفاده کنند. احتمالاً اسم این ماده را شنیده‌اید؛ چون در محصولات آبرسان، مرطوب کننده و مراقبت پوستی استفاده‌ی زیادی دارد. هیالورونیک اسید همان ماده‌ای قندی است که یکی از اجزای تشکیل دهنده‌ی بافت پوست ما است و می‌تواند تا ۱۰۰۰ برابر وزن خود آب ذخیره کند. البته در کل به دلیل ایمنی بالا، ژل‌های هیالورونیک اسیدی بهتر هستند. به هر حال انتخاب نهایی با خودتان است. ما نباید جای شما تصمیم بگیریم و تنها وظیفه داریم که راهنمای خوبی برای شما باشیم.

دلیل برتری اسید هیالورونیک

قدرت شگفت آور هیالورونیک اسید در نگهداری آب باعث می‌شود که هم ماده‌ای فوق‌العاده برای آبرسانی به پوست باشد و هم انتخابی بسیار خوب برای حجم دهی به لب‌ها، گونه‌ها، چانه، فک و غیره. ژل‌های هیالورونیک اسیدی ایمن هستند، ماندگاری متوسطی دارند، بعد از تزریق ظاهری طبیعی به صورت می‌دهند و می‌توانند برای پوست شما مفید باشند. همچنین باید بدانید که استفاده از ژل‌ها فقط به میزان حجم ‌دهی بستگی ندارد. شکل ‌دهی و مشخص کردن مرزهای لب نیز در زیبایی لب مهم هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

تزریق ژل لب در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

شما می توانید جهت تزریق ژل لب و اطمینان از روش صحیح و استفاده از مواد استاندارد، به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی مراجعه نمایید. در این مرکز مشاوران ما اطلاعات لازم جهت تزریق انواع ژل را در اختیار شما قرار خواهند داد و به شما می گویند که زمان مناسب برای تجدید تزریق چه زمانی است و چه میزانی باید مواد را تزریق کنید.

تزریق ژل لب

نکته مهم قبل از تزریق ژل لب

توجه داشته باشید هنگامی که تصمیم به تزریق ژل لب می‌گیرید، شرایط جسمانی مناسبی داشته باشید و حداقل اگر از داروی خاصی استفاده می‌کنید با پزشک خود در میان بگذارید. هدف این است که تزریق ژل لب با بهترین شرایط و بهترین حالت روحی و جسمی شما انجام شود تا نتیجه فوق‌العاده خوبی بگیرید. اگر این موضوع را جدی نگیرید و شرایط خود را پنهان کنید، ممکن است دچار عوارض خاصی شوید. مشاوره با پزشک و همیاری شما با پزشک، رویایی‌ترین نتیجه را تحویل شما می‌دهد و نتیجه‌ی مثبتش به خود شما باز می‌گردد. فراموش نکنید که هیچ چیزی با ارزش‌تر از سلامتی شما نخواهد بود و زیبایی در کنار سلامتی ارزش پیدا می‌کند.

آیا تزریق ژل لب ایمن است؟

ژل لب ها یک درمان زیبایی هستند بنابراین همیشه احتمال وجود دارد که چیزی اشتباه رخ دهد. به همین دلیل، فوق العاده مهم است که اجازه دهید فرد حرفه ای واجد شرایط و معتبر برای انجام آن اقدام کند. هرگز وسوسه نشوید که تزریق ژل خود را در سالن زیبایی انجام دهید. اگر تزریق ژل لب به مشکلی بر خورد کند یک آرایشگر یا یک فرد غیر پزشک نمی تواند آن را درمان کند و به حالت طبیعی برگرداند.
پس اکیدا توصیه می شود جهت فرم دهی و برجسته سازی لب به مراکز معتبر که در آن پزشکان با تجربه و متبحر مشغول به کارند مراجعه کنید و به هیچ عنوان سلامتی خود را با مراجعه به مراکز بی نام و نشان و اعتماد به افراد سودجو به خطر نیندازید. بارها شنیده ایم که افراد غیر پزشک خود را پزشک جا زده و اقدام به تزریقات مختلف زیبایی می کنند که این امر بسیار خطرناک است.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب چگونه انجام می شود؟

برای اینکه تزریق ژل لب با موفقیت انجام شود و لب‌ها حالتی زیبا و متقارن به خود بگیرند، انتخاب پزشکی کار بلد و متخصص اهمیت بالایی دارد چرا که اگر تزریق با دقت و رعایت نکات لازم صورت نگیرد نه تنها لب‌های شما خوش‌فرم نخواهند شد بلکه امکان مشاهده نتیجه عکس نیز وجود خواهد داشت. تزریق فیلر به لب باید توسط پزشک و در کلینیک یا مطب معتبر انجام گیرد. همچنین ژل باید از مراکز معتبر خریداری شود تا مشکلی از بابت انتقال بیماری یا غیر استاندارد بودن مواد درون آن وجود نداشته باشد. نحوه انجام تزریق فیلر لب در حالت کلی به صورت زیر است:

  • مشاوره

قبل از شروع به کار، فرد باید یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشد. در این جلسه انتظارات فرد متقاضی از تزریق به لب‌های خود مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین در مورد ظاهری که دوست دارد با تزریق ژل حاصل شود صحبت می‌شود. در این جلسه اگر مشکل خاصی دارید باید با پزشک خود در میان بگذارید.

  • آماده‌سازی ژل و لب برای تزریق

بعد از اینکه میزان ژل مورد نیاز با توجه به خواست شما بررسی شد، ژل‌ها به کمک سرنگ‌های مخصوصی از زاویه‌های درست به نواحی مختلفی از لب تزریق می‌شوند. اما قبل از این کار، پزشک برای احساس درد کمتر به سراغ بی‌حسی موضعی لب‌ها می‌رود. اینکه حجم مناسبی از ژل با زاویه‌ای مناسب به لب‌ها تزریق شوند بر نتیجه نهایی کار تاثیر بالایی خواهد داشت به همین دلیل حتما در انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه دقت کنید.

 دوره نقاهت بعد از تزریق ژل لب

کافی است در سه روز اول بعد از تزریق ژل نکات مراقبتی توصیه شده توسط پزشک رعایت شوند. بنابراین دوره نقاهت خاصی ندارد.

چه کسانی می توانند از تزریق ژل لب استفاده کنند؟

تزریق ژل به صورت و لب‌ها، یک نوع عمل زیبایی غیرتهاجمی به شمار می‌رود. به همین دلیل تقریبا تمامی افرادی که دوست دارند لب‌هایی زیبا و حجیم داشته باشند می‌توانند از مزایای تزریق ژل بهره‌مند شوند.

تزریق ژل لب

تزریق ژل لب برای چه افرادی خطرناک است؟

اگرچه ژل لب هیالورونیک اسید ایمن و بی خطر در نظر گرفته می‌شود، با این حال برای احتیاط توصیه می‌شود افرادی که در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند از انجام این کار خودداری کنند:

زنان باردار و یا شیرده

عفونت سینوسی فعال

افرادی که به بیماری خود ایمنی بدن مبتلا هستند.

افرادی که بدن آن‌ها به هر نوع ژل یا ماده تزریقی آلرژی دارد.

افرادی که دارای عفونت پوستی در نواحی اطراف منطقه تزریق هستند.

همچنین اگر می خواهید درمان های دندانپزشکی داشته باشید، بهتر است قبل از درمان دندانپزشکی، ژل لب را دریافت نکنید. درمان دندانپزشکی نیاز به فشار و کشش صورت دارد که به طور بالقوه می تواند جای پرکننده ها را جابجا کند. انتظار حداقل چند روز یا ترجیحا دو هفته ایده آل است.

افرادی که می‌خواهند اقدام به تزریق ژل همزمان با سایر روش‌های جوانسازی نظیر اندولیفت یا هایفوتراپی و … کنند.

با این حال برای اینکه مطمئن شوید تزریق ژل هیچ نوع مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد بهتر است قبل از اقدام به کار با پزشک خود صحبت کنید. اگر به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارید یا اختلالات عصبی دارید، تزریق لب برای شما گزینه مناسبی نیست.

آیا نتایج تزریق ژل لب، نچرال و طبیعی است؟

نتایج تزریق ژل می‌تواند کاملاً نچرال یا طبیعی باشد. عوامل تاثیر گذار روی طبیعی بودن نتایج شامل میزان ژل تزریق شده و جایگذاری درست ژل در زیر پوست است. لب‌ها باید پیش از تزریق از نظر شکل و تقارن بررسی شوند تا در زمان تزریق، ژل‌ در نواحی درستی جایگذاری شود.

کار دیگری که برای طبیعی شدن نتایج می‌توان کرد، تزریق مقطعی ژل است، یعنی در طی ۲ یا ۳ جلسه و به مرور حجم لب را افزایش دهیم. به این شکل که صبر کنیم تا ژل تزریق شده در محل خود تثبیت شود و ببینیم لب چه حالتی می‌گیرد. افزایش حجم تدریجی باعث می‌شود که توجه اطرافیان نیز بیش از اندازه جلب نشود و به قولی نفهمند که ژل تزریق کرده‌اید.
خلاصه که انتظار نداشته باشید در یک جلسه مقدار زیادی ژل تزریق کنیم و با ظاهری نچرال از کلینیک خارج شوید. باید صبور باشید و به پزشک خود اعتماد کنید.

آیا تزریق ژل باعث کشیده شدن لب می‌شود؟

خیر. برخلاف چیزی که به نظر می‌رسد، تزریق ژل لب باعث کشیده شدن یا شل شدن پوست لب نمی‌شود و بعد از جذب شدن ژل، لب شما پایین نمی‌افتد. اتفاقاً برعکس این رخ می‌دهد. وقتی سوزن لب شما را سوراخ می‌کند به شکل غیرمستقیم کلاژن سازی پوست لب را تحریک می‌کند و حتی ممکن است بعد از تزریقات، لب‌ها بزرگ‌تر هم به نظر برسند.

در صورت عدم رضایت از نتایج تزریق ژل چه باید کرد؟

خوبی ژل‌های هیالورونیک اسیدی این است که موقت هستند و در عرض چند ماه جذب لب می‌شوند. به هر حال ممکن است نظر شما بعد از مدتی عوض شود و این در متقاضیان بار اولی رایج است. در این حالت می‌توانید چند ماه صبر کنید تا لب به حالت اول بازگردد یا به مرکز زیبایی مراجعه کنید تا هیالورونیک اسید تزریق شده را تجزیه کنند. برای این کار آنزیمی به نام هیالورونیداز را به درون لب تزریق می کنند تا مولکول‌های هیالورونیک اسید را تجزیه و روند جذب را سرعت ببخشد. چند روز بعد لب‌ها به شکل اول بازمی‌گردند.

ماندگاری بیشتر با اضافه شدن فیلر جدید به قبلی

همانطور که گفتیم زمان مناسب برای تزریق مجدد فیلر، زمانی است که هنوز یک چهارم از ژل قبلی بر روی لب شما باقی مانده باشد. وقتی تزریق مجدد ژل در این حالت انجام می شود، ژل جدید به ژل قبلی اضافه می شود و اثر ماندگاری فیلر را بیشتر می کند.

جذب کندتر ژل در تزریق مجدد

با تزریق مجدد ژل اتفاق دیگری که می افتد این است که ژل جدید با واکنش کمتری از سوی بدن برای جذب، مواجه می شود. وقتی برای بار اول ژل لب را وارد بدن می کنید، واکنش بدن به آنها شدیدتر است، اما در مرتبه دوم حساسیت بدن دیگر کمتر می شود و در نتیجه جذب فیلر جدید با سرعت کمتری انجام شده و ماندگاری آن بیشتر می شود.

چگونگی انتخاب یک مرکز زیبایی

وقتی صحبت از انتخاب یک مرکز زیبایی پوست و مو خوب می‌شود، باید به همه‌ی مراحل کار زیبایی خود توجه کنید. در ابتدا پاکیزگی و بهداشتی بودن مرکز زیبایی اولین چیزی است که توجه شما را جلب می‌کند. رفتار مناسب پرسنل و حفظ آرامش شما هنگام صحبت با پرسنل هم اهمیت زیادی دارد. احترام به زمان شما هم موضوع بعدی است، این که زمان‌های مراجعه شما به مرکز زیبایی را مدام تغییر ندهند و برای وقت شما ارزش قائل باشند.

پزشکان با تجربه هم مهم ترین عامل برای انتخاب یک مرکز زیبایی هستند. شما فقط با یک بار مراجعه به مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی متوجه نظم، پاکیزگی، رفتار مناسب و داشتن برترین متخصصان زیبایی خواهید شد و منظور از یک مجموعه طلایی را با یک نگاه خودتان متوجه می شوید. مشاوره رایگان با پزشک در این مرکز همه روزه انجام می شود. تماس با ما را فراموش نکنید تا از زیبایی لب های خود لذت ببرید.

بهترین دکتر تزریق ژل لب

بهترین دکتر تزریق ژل لب

زمانی می توان یک تزریق ژل خوب، بی نقص و طبیعی را در مرکز زیبایی تجربه کرد که این کار توسط  پزشک با تجربه انجام شود، چرا که در غیر این صورت شاهد ایجاد لب های اردکی یا گونه هایی با برجستگی زیاد و همچنین ریمدلینگ نامناسب فک هستید که نشانه ای از کیفیت نامناسب محصول مورد استفاده و یا خطا در نقاط تزریق است.

زمانی که ژل تزریقی کیفیت خوبی نداشته باشد در ناحیه ی مورد نظر، گرانوله می شود و بافت یکدست و همواری را ایجاد نمی کند. اما هنگامی که ژل لب به صورت تخصصی توسط پزشک انجام می شود و محصول مورد استفاده با کیفیت است، پرکننده بسیار طبیعی و نچرال به نظر می رسد. شما به جای دیدن و یا حس کردن حجم زیادی از فیلر، می بایست زیبایی طبیعی را بر روی لب های خود مشاهده کنید.

فراموش نکنید که تزریق لب یک هنر است، بنابراین باید پزشک متخصص هنرمندی را پیدا کرد که کار شما را درست انجام دهد. وقتی پزشک تزریق ژل لب خود را انتخاب می کنید، از ایشان بخواهید که تصاویر قبل و بعد از بیمارانی که قبلاً این کار را انجام داده اند را به شما نشان دهد.

نتیجه گیری

در آخر فراموش نکنید که مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی را جزء بازدیدهای خود قرار دهید و مابقی مراکز زیبایی را با آن مقایسه کنید تا خودتان تفاوت را احساس کنید. همه‌ی کارهای زیبایی نیازمند آرامش و اطمینان است. زیبا بودن و زیبا زندگی کردن حق شما است پس به هیچ عنوان از خود نگذرید و به زیبایی هر چه تمام‌تر زندگی کنید و خودتان را دوست داشته باشید. جهت تعیین وقت مشاوره برای تزریق ژل لب توسط بهترین متخصص پوست و مو در تهران مستقر در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا