پاکسازی پوست صورت در خانه یا مطب؟!

پاکسازی پوست صورت در خانه

پاکسازی پوست صورت در خانه

سلام دوستان عزیز و خوانندگان محترم!

پوست صورت ما می تواند درخشان باشد. به شرط اینکه مراقبت های لازم را داشته باشیم. هزار راه مختلف برای مراقبت از پوست وجود دارد اما شاید مهم ترین آن ها، پاکسازی است.

روش های مختلفی برای پاکسازی پوست وجود دارد. اما بهتر است روش های خانگی را نیز دست کم نگیرید!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

حالا قلم و خودکارتان را آماده کنید. مواد پاک کننده و بهداشتی خود را مهیا سازید و کلا آماده ی ماجراجویی شوید!

قرار است روش های پاکسازی پوست صورت در خانه را به شما آموزش بدهیم! پس در این مقاله از وبسایت لیزردیسکانت با ما همراه باشید.

مراحل پاکسازی پوست در خانه

خب قبل از هر چیزی، باید بدانید که چه ابزارهایی مورد نیازتان خواهد بود. بهتر است وسایل زیر را آماده کنید:

  • دستگاه بخور یا یک قابلمه آب داغ
  • ابزارهای تخلیه ی جوش های سرسیاه
  • ماسک ها و آبرسان های مختلف
  • پنبه و دستمال های تمیز
  • دستگاه های ماساژ دستی

حالا که این وسایل را آماده کردید، نوبت به شروع کار می رسد. آماده شوید و پاکسازی در خانه را اغاز کنید.

صورت خود را بشویید

اگر آرایش روی صورتتان هست، آن را بشویید و با پوست تمیز و پاکیزه به سراغ مراحل فیشیال و پاکسازی صورت در خانه بروید. پوست باید تا جای ممکن تمیز باشد تا بتوان روند پاکسازی را به درستی پیش برد.

پاکسازی پوست صورت در خانه
پاکسازی پوست صورت در خانه

بخور بگیرید!

یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست صورت این است که پوست خودتان را بخور بدهید. بخور گرفتن باعث می شود که منافذ پوستتان باز شوند.

این کار هم منجر به تخلیه ی راحت تر چربی ها و آلودگی ها می شود؛ هم این که جذب پوست را بالاتر می برد. به عبارت دیگر، ساده تر و راحت تر می توانید مواد مغذی را به پوستتان برسانید.

بخور گرفتن را می توان با دستگاه های مخصوص بخور آب داغ انجام داد. اگر امکانات کافی ندارید، به سادگی از یک قابلمه آب جوش استفاده کنید. صورتتان را نزدیک بخار آب قرار دهید تا منافذ پوستتان باز شده و آماده ی پاکسازی شود.

جوش ها و آکنه ها را تخلیه کنید!

دومین گام از مراحل پاکسازی پوست صورت در خانه، پاکسازی و تخلیه ی جوش ها و آکنه هاست. می توانید از ابزارهای مخصوص این کار استفاده کنید. این ابزارها قیمت چندان بالایی ندارند و به سادگی می توان آن ها را خریداری کرد.

با فشار ملایم، این کاردک ها و ابزارها را به جوش ها فشار دهید تا تخلیه شوند. دقت داشته باشید که تحت هیچ شرایطی پوست خودتان را زخم نکنید و بیش از حد به پوستتان فشار وارد نکنید.

ماسک های آبرسان و تونرها را به پوست بزنید

در این مرحله، از تونرها برای پاکسازی بیشتر پوستتان استفاده کنید. زمانش رسیده که ماسک های مغذی را به پوست خود بزنید. چرا که بیشترین میزان جذب را خواهد داشت.

انتخاب ماسک ها و آبرسان ها نیز باید با توجه به شرایط پوست تعیین شود. مثلا اگر پوست چربی دارید، بهتر است از ماسک هایی استفاده کنید که رطوبت رسان و آبرسان پوست هستند.

پاکسازی پوست صورت در خانه

پوست صورتتان را ماساژ بدهید!

کمی نرم کننده و مرطوب کننده به پوستتان بزنید و شروع به ماساژ دادن پوستتان بکنید! البته که ماساژ با دست بهتر است اما دستگاه های مخصوصی نیز برای ماساژ پوست وجود دارد. سنگ گواشا، نوعی سنگ خاص است که می تواند پوست را به خوبی ماساژ دهد.

همچنین دقت داشته باشید که ماساژ پوست باید به سمت بالا باشد که در رفع چین و چروک های پوستی نیز موثر باشد.

پوست صورت را لایه برداری کنید!

می توانید از ماسک های خانگی برای لایه برداری استفاده کنید. اسکراب هایی مثل نمک دریا و…می توانند اثرگذاری زیادی در لایه برداری داشته باشند.

لایه برداری باعث می شود که سلول های مرده از روی پوست برداشته شوند و یک درجه، روشن تر و صاف تر شود.

در نتیجه حتما باید بخشی از مراحل پاکسازی پوست صورت در خانه را به لایه برداری اختصاص دهید.

فیشیال صورت

درست است که انجام روش های پاکسازی پوست صورت در خانه می تواند به سلامت پوستتان کمک های شایانی بکند اما به هرحال نباید فراموش کنید که بهترین روش پاکسازی پوست صورت، فیشیال صورت در مطب و مراکز پزشکی است.

چرا؟ دلیلش واضح است! چرا که در مطب، یک پزشک متخصص پوست حضور دارد که قبل از هر چیزی پوست صورت شما را معاینه کرده و سپس با توجه به شرایط آن، بهترین مراحل فیشیال صورت را انتخاب خواهد کرد.

در نتیجه بهترین درمان پوست، فیشیال صورت در مراکز زیبایی است.

فیشیال شامل چندین مرحله ی تخصصی است که به شفافیت و زیبایی پوست کمک می کند. از مزوتراپی پوست صورت گرفته تا استفاده از دستگاه های چند کاره ای مثل فیس آپ!

بخور گرفتن برای پاکسازی پوست
بخور گرفتن برای پاکسازی پوست

در واقع مراحل فیشیال صورت در مطب، مشابه پاکسازی پوست در خانه است. با این تفاوت که از دستگاه ها و روش های پیشرفته تری برای حل این مشکل استفاده می شود.

هزینه پاکسازی صورت

همان طور که گفتیم روش های مختلفی برای پاکسازی پوست صورت وجود دارد. هرچقدر که این روش ها پیشرفته تر باشند، اثرگذاری آن نیز بالاتر می رود. مثلا در صورتی که از دستگاه فیس آپ استفاده شود، طبیعتا نتیجه ی بهتری دریافت خواهد شد و وضعیت پوست بهبود پیدا می کند.

همین موضوع، روی قیمت و هزینه پاکسازی صورت نیز اثر می گذارد. به طور کلی، پاکسازی پوست پروسیجر گران قیمتی نیست و همه می توانند به صورت ماهیانه آن را انجام بدهند.

در مرکز زیبایی شریعتی واقع در شمال تهران نیز تلاش کرده ایم بهترین قیمت ها و تخفیف ها را ارائه کنیم تا هیچکس برای داشتن پوستی شفاف و سالم، دچار مشکل و مسئله نشود.

سخن آخر

در نهایت باید عنوان کنیم که پاکسازی پوست صورت در خانه می تواند به داشتن پوستی سالم تر کمک کند اما کافی نیست! قطعا باید درمان های کلینیکال را نیز دنبال کنید و یک پزشک پوست برای خودتان داشته باشید!

اگر به زیبایی خودتان اهمیت می دهید و می خواهید تا سنین بالا، جوانی خود را حفظ کنید، حتما یک روتین پوستی داشته باشید و مدام درمان های کلینیکال مثل فیشیال صورت را انجام دهید.

نگارنده: ناصری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا