هزینه، مزایا و تاثیرات شگفت انگیز تزریق ژل

هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت 

هزینه تزریق ژل در نواحی مختلف صورت

تزریق ژل یکی از جددترین و ایمن ترین روش های درمانی برای از بین بردن چین و چروک، افتادگی پوست، اصلاح برخی از ایرادهای چهره و افزایش زیبایی ظاهری است. به طوری که افراد می‌توانند به کمک این روش به ظاهری زیبا و جوان دست یابند. اما در کنار مزایا و نتایج مثبت تزریق فیلر، بحث هزینه تزریق ژل برای اکثر افراد اهمیت زیادی دارد. هزینه این درمان زیبایی به عوامل متعدد بسیاری بستگی دارد؛ ما در این نوشتار قصد داریم، به بررسی عوامل موثر در هزینه تزریق ژل بپردازیم. در صورتی که قصد تزریق ژل را دارید، مطالعه این مقاله برای شما مفید خواهد بود.

نحوه تزریق ژل

قبل از اینکه به بررسی هزینه تزریق ژل بپردازیم، بهتر است با نحوه انجام این کار آشنا شویم. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت و بدن باید در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی معتبر و تحت نظارت پزشک متخصص در این زمینه انجام شود. در ابتدا باید فرد متقاضی و پزشک یک جلسه مشاوره با یکدیگر داشته باشند. در این جلسه پزشک تمامی جوانب کار از جمله شرایط بدنی و انتظارات مراجعه‌ کننده را بررسی کرده و فرد را از مراقبت‌های قبل و بعد از تزریق مطلع می‌کند. سپس ژل‌ به کمک سرنگ‌های مخصوصی از زاویه‌های درست به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شود. اما قبل از این کار، پزشک برای احساس درد کمتر به سراغ بی‌حسی موضعی می‌رود. اینکه حجم مناسبی از ژل با زاویه‌ای مناسب تزریق شود بر نتیجه نهایی کار تاثیر بالایی خواهد داشت، به همین دلیل حتما در انتخاب کلینیک و پزشک مربوطه دقت کنید. پزشک با توجه به تخصص و تجربه کاری خود، تزریق را به کمک سرنگ مخصوص در جهت‌های مختلف انجام می‌دهد. نتایج نهایی بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل مشاهده است.

فیلم تزریق ژل 

عوامل تاثیرگذار بر هزینه تزریق ژل 

تزریق ژل جزو بهترین روش‌های جوان سازی پوست برای از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و افزایش حجم در بخش هایی از صورت می‌باشد. این ژل‌ها حاوی ۳ ماده طبیعی به نام‌های کلاژن، اسید هیالورونیک و هیدروکسی آپاتیت هستند که وظیفه آن‌ها آبرسانی به پوست و جوانسازی آن است. این ژل‌ها به طور موقتی به پوست تزریق می‌شوند تا عملکرد این ۳ نوع ماده را در بدن بهبود بخشند. در برآورد کردن هزینه نهایی و دقیق این کار باید پارامترهای مختلفی را در نظر گرفت. از جمله اصلی‌ترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه تزریق ژل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

  • ناحیه مورد نظر

یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر هزینه تزریق ژل، ناحیه‌‌ای است که شخص قصد تزریق به آن را دارد. به این صورت که هر چه این ناحیه وسیع‌تر بوده و یا از حساسیت بیشتری برخوردار باشد قیمت نهایی کار نیز افزایش می‌یابد. به عنوان مثال هزینه فیلر بینی با هزینه فیلر گونه یکسان نخواهد بود.

مقدار ژل مورد نیاز برای نواحی مختلف صورت

  • حجم مورد نیاز 

مورد دیگری که در این خصوص اهمیت دارد، مقدار ژل مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب است.  طبیعتا، مقدار مورد نیاز نقاط مختلف صورت جهت تزریق متفاوت بوده و همین امر بر قیمت آن تاثیر گذاشته است.  به طور مثال، لب‌ها به دلیل حجم کم خود نیازی به تزریق ژل زیادی ندارند و اصولا ۱ سی‌سی کافی است. اما، گونه‌ها به دلیل وسعت بیشتر خود نیاز بیشتری به ژل دارند. بنابراین، هر چه مقدار بیشتری ژل به بدن تزریق شود هزینه آن نیز بیشتر خواهد شد؛ چرا که علاوه بر اینکه مقدار مواد بیشتری استفاده می شود، پزشک نیز وقت بیشتری برای تزریق صرف می کند و دستمزد بالاتری هم می گیرد و مواد مصرفی بیشتری هم استفاده می شود. با افزایش مقدار ژل مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه، هزینه تزریق ژل بیشتر می شود.

  • ماندگاری

یکی دیگر از عوامل موثر در تعیین هزینه تزریق ژل، میزان ماندگاری آن است. ماندگاری ژل‌ها معمولا بین ۶ الی ۲ سال است و اگر به درستی مراقبت شوند حتی بیشتر هم عمر می‌کنند. طبیعتا، هر چه ماندگاری ژل‌های تزریقی بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

توصیه می‌شود تا حد امکان از ژل‌های دائمی استفاده نکنید. ژل‌های دائمی به دلیل‌ آنکه جذب پوست می‌شوند، در صورت پشیمانی خیلی سخت از بین می‌روند و ممکن است نواحی تزریق‌شده دیگر مثل حالت قبل نشوند. اما، ژل‌های موقتی بدون هیچی عوارضی به راحتی از بین می‌روند و در صورت نارضایتی یا پشیمانی تنها با تزریق آنزیم  و محلول‌های خاص ظرف چند روز خاصیت خود را از دست می‌دهند.

برند ژل

  • نوع و برند ژل مورد نیاز

ژل‌های تزریقی انواع مختلفی دارند که هر کدام دارای ویژگی خاص خود هستند. با توجه به کیفیت ساخت و نوع برند قیمت انواع فیلرهای صورت نیز متفاوت خواهد بود. این ژل‌ها شامل ژل رستیلن، تئوسیال، ژوویدرم، بلترو، اسکالپترا، هیلافرم، استایلج، رادیس و کاپتیک می‌شوند که ویژگی ها و ماندگاری هر یک متفاوت است. برای مثال ژل‌های رستیلن میزان ماندگاری آن‌ها بین ۶ الی ۱۲ ماه است. ژل‌های ژوویدرم نیز مانند رستیلن‌ها برای جوانسازی پوست کاربرد دارند و نزدیک ۱ الی ۲ سال می‌توانند بر روی پوست بمانند. بنابراین هزینه تزریق ژل‌ ها بستگی به مقدار استفاده و میزان ماندگاری متفاوت خواهد بود.

متاسفانه در برخی مراکز ژل های تقلبی به صورت فله ای موجود هستند. در برخی از آرایشگاه ها و مراکز نامعتبر از این ژل های غیراستاندارد و تقلبی استفاده می شود. به همین دلیل هزینه تزریق ژل کمتر می شود. ژل های معتبر و استاندارد که با استفاده از تکنولوژی ریز ذرات ساخته شده اند، بسیار طبیعی و فرم پذیر هستند. به همین دلیل پس از تزریق قابل تشخیص نیستند. فراموش نکنیم که هدف از انجام جراحی های زیبایی و تزریق ژل، دست یابی به ظاهری زیباتر است و استفاده از ژل های نامرغوب قابلیت ایجاد ظاهری زیباتر در فرد را ندارد.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: هر آنچه درباره ژل بلوترو باید بدانید.

نکته مهم دیگر این است که ژل های هیالورونیک اسید در صورت عدم رضایت فرد متقاضی، با استفاده از تزریق قابل حل هستند. به همین دلیل معمولا توصیه می شود، در تزریق ژل، از ژل های دائمی استفاده نشود. ژل های دائمی جذب پوست می شوند و در صورتی که از نتیجه درمان ناراضی باشید، این ژل ها به سختی از بین می روند و ممکن است، نواحی تزریق شده، هرگز به حالت اول برنگردند.

دستمزد و مهارت پزشک برای تزریق ژل

  •  مهارت پزشک

مهارت و تجربه پزشک نیز عاملی تاثیرگذار در هزینه تزریق ژل است. انتخاب تکنیک مناسب با ساختار چهره افراد، انتخاب محل مناسب تزریق ژل، تزریق حجم مناسبی از ژل و تزریق صحیح بر عهده پزشک است. بنابراین عملکرد پزشک تاثیر بسیار زیادی در نتیجه درمان دارد. گاهی پزشک به دلیل تجربه و تبحر بیشتر، دستمزد بیشتری دریافت می کند و هزینه نهایی تزریق ژل بیشتر می شود.

  • اجرت پزشک برای تزریق ژل

یکی دیگر از عوامل موثر در هزینه تزریق ژل دستمزد پزشک و خدمات کلینیک است. معمولا، قبل از انجام تزریق ژل جلسه مشاوره برای اینکه پزشک نوع پوست بیمار را بررسی و مطابق با آن بهترین گزینه را برای درمان تجویز می‌کند، نیاز است. ممکن است به دلیل وسعت ناحیه مورد نظر، پزشک چند جلسه درمانی را تجویز کند. زیرا پزشک نمی‌تواند در یک جلسه آن را به منافذ پوست تزریق کند؛ از این رو، ۱ الی ۲ جلسه دیگر را تجویز کرده تا فرایند عمل به خوبی طی شود. پزشک‌ها با توجه به تخصص و مهارتی که در انجام تزریق ژل دارند اجرت‌های مختلفی را برای خود در نظر می‌گیرند. بنابراین افرادی که پزشک‌های مختلفی را برای این کار انتخاب می‌کنند باید هزینه‌های متفاوتی را نیز پرداخت کنند.

  • هزینه خدمات مصرفی ارائه شده در کلینیک‌ها

امکانات و خدمات مختلفی که در کلینیک ها ارائه می شوند نیز از دیگر فاکتورهای موثر بر هزینه تزریق ژل هستند. هر کلینیک زیبایی براساس تجهیزات و امکاناتی که در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند قیمت‌های مختلفی را برای خدمات درمانی و زیبایی خود در نظر می‌گیرند. این نکته را فراموش نکنیم که هزینه بالاتر خدمات زیبایی در برخی کلینیک ها، لزوما به معنای کیفیت بالاتر خدمات در آن ها نیست. افراد باید قبل از انتخاب کلینیک در این زمینه تحقیقات کافی داشته باشند.
توجه داشته باشید که هرگز برای تزریق ژل به کلینیک‌های غیر معتبر و آرایشگاه‌ها مراجعه نکنید. درست است که هزینه تزریق ژل در برخی از کلینیک‌ها ارزان است، اما این دلیل نمی‌شود که کیفیت کار بالا باشد. متاسفانه، ژل‌های تقلبی به طور فله‌ای در بسیاری از مناطق کشور با قیمت‌های ارزان فروخته می‌شود. از این رو، هرگز به کلینیک‌های و آرایشگاه‌های نامعتبر اعتماد نکنید.

  • مکان جغرافیایی کلینیک یا مرکز زیبایی 

هزینه درمان های زیبایی از قبیل تزریق ژل در شهرهای مختلف متفاوت است. در برخی شهر ها از قبیل تهران در نقاط مختلف شهر نیز هزینه ها متفاوت است؛ زیرا در برخی مناطق شهر به دلیل امکانات رفاهی بیشتر، هزینه های جراحی های زیبا بیشتر است. مراجعه به سایت کلینیک های مختلف، پرس و جو از افرادی که تجربه تزریق در کلینیک مورد نظر را داشته اند، مطالعه رزومه کاری پزشکان و مشاهده عکس مراجعین قبلی در انتخاب کلینیک درمانی بسیار کمک کننده است. شما این حق را دارید که در جلسات مشاوره و معاینه عکس های مراجعین قبلی پزشک را ببینید.

چگونه هزینه تزریق ژل را کاهش دهیم؟ 

هر اندازه ماندگاری تزریق ژل بیشتر شود، فاصله بین جلسات تزریق افزایش یافته و در نتیجه هزینه کار مقرون به صرفه خواهد شد. اگر از بهترین برند فیلر برای شما استفاده شده و مراقبت‌های بعد از تزریق را رعایت نمایید، قطعا ماندگاری تزریق ژل صورت بیشتر شده و فاصله بین جلسات افزایش پیدا خواهد کرد. لذا قیمت تزریق فیلر به صورت کاهش پیدا می‌کند.

آیا هزینه تزریق ژل توسط بیمه پرداخت می شود؟

خیر، با توجه به اینکه تزریق ژل در دسته تکنیک‌های زیبایی غیر تهاجمی قرار می‌گیرد، هزینه‌های مربوط به آن تحت پوشش بیمه نیست. بنابراین باید تمامی هزینه را به صورت شخصی پرداخت کنید. با این حال برای اطمینان بیشتر می‌توانید با کارشناسان شرکت بیمه مربوطه تماس بگیرید.

نکات مهم قبل از تزریق ژل

توصیه های های قبل از تزریق ژل

پیش از تزریق ژل اقدامات زیر را انجام دهید.

هنگام مراجعه برای تزریق ژل از مواد آرایشی استفاده نکنید.

حداقل یک هفته پیش از تزریق مصرف الکل، سیگار و قلیان را متوقف کنید.

حداقل یک هفته پیش از تزریق از داروها و مواد غذایی رقیق‌کننده خون استفاده نکنید.

در صورتی که بیماری خاصی داشته یا داروی خاصی مصرف می‌کنید، پزشک را در جریان بگذارید.

اگر به ماده خاصی حساسیت دارید یا قبلا در اثر تزریق ژل دچار حساسیت شده‌اید، پزشک خود را مطلع کنید.

بعد از مشورت های لازم با پزشک بهترین برندی که به صورت جواب می دهد را انتخاب نمایید و مولفه قیمت را در وهله ی بعد در نظر بگیرید.

مراقبتهای بعد از تزریق ژل

مراقبتهای بعد از تزریق ژل 

از ماساژ ناحیه تزریق یا گرم کردن آن خودداری کنید.

پس از تزریق ژل به استخر، سونا یا حمام طولانی نروید.

تا یک هفته از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.

تا سه روز از مصرف داروهای رقیق‌کننده خون اجتناب کنید.

برای جلوگیری از ورم یا کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.

هنگام شروع و بعد از اتمام تزریق فیلر باید مقدار زیادی آب بنوشید.

تا یک هفته پس از تزریق از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی خودداری کنید.

تا دو روز پس از تزریق هنگام دراز کشیدن و خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید.

عدم قرار گرفتن در معرض مستقیم نورخورشید و وسایل حرارتی مثل سشوار الزامی است.

در صورت مصرف هرگونه دارو که بعدا باعث کبودی و تورم می شود به پزشک اطلاع دهید.

بهتر است فردی را با خود به همراه بیاورید و اگر استرس و اضطراب دارید حتما اطلاع دهید.

اگر تورم و کبودی بعد از تزریق ایجاد شد، طبیعی بوده و بعد از چند روز برطرف خواهد شد.

بعد از تزریق موضع را به هیچ وجه دستکاری نکرده و ماساژ ندهید چرا که نتیجه تزریق را معکوس می کند.

در صورتی که پزشک شما دارویی تجویز کرد، آن‌ها را به‌ موقع مصرف کرده و از خود درمانی در صورت بروز مشکل به شدت پرهیز کنید.

ممکن است برای کاهش تورم و کبودی ناشی از عمل، پزشک دارو یا پمادهای خاصی را تجویز کند. توجه داشته باشید که مصرف این داروها نباید نادیده گرفته شود؛ زیرا استفاده از این داروها در واقع مکمل درمان است و در صورت عدم استفاده روند بهبودی به تاخیر می‌افتد.

4 نکته مهم تاثیرگذار در هزینه تزریق ژل

4 نکته مهم تاثیرگذار در هزینه تزریق ژل

1. هزینه تزریق ژل در کلینیک های مختلف متفاوت است، اما برند ژل و مقدار ژل تزریقی عوامل اصلی تعیین کننده قیمت نهایی هستند. به همین دلیل نباید تفاوت فاحشی بین قیمت ها باشد. در صورتی که شاهد تفاوت قیمت فاحش بودید، بهتر است کمی بیشتر تامل کنید. ممکن است قیمت بسیار کمتر به دلیل استفاده از ژل های بی کیفیت و فله ای باشد که به آن اشاره شد.

2. در برنامه ریزی برای هزینه تزریق ژل، به یاد داشته باشید که تزریق ژل یک درمان دائمی نیست. اکثر ژل ها ماندگاری بین ۶ الی ۹ ماه دارند. این مطلب به این معنی است که شما بعد از مدتی، مجددا باید برای تزریق ژل اقدام کنید.

3. در مواردی تزریق ژل در آرایشگاه ها و مکان های غیر مجاز توسط افرادی غیرحرفه ای و با استفاده از ژل های بی کیفیت انجام می شود. به همین دلیل هزینه تزریق ژل در این مکان ها ارزان تر است. در چنین شرایطی افراد برای درمان عوارض و از بین بردن اثرات نامطلوب تزریق ژل نامرغوب، مجددا هزینه می کنند. گاهی استفاده از ژل های نامعتبر ممکن است سبب بروز عفونت و آلرژی شود. علاوه بر این در برخی افراد ژل ها به صورت گلوله گلوله در می آیند که ظاهری ناخوشایند در چهره افراد ایجاد می کند.

4. گاهی کمی هزینه بیشتر برای درمان، سبب پیشگیری از بسیاری عوارض نامطلوب و ناخوشایند می شود. در برخی مواقع برای رفع این عوارض نامطلوب، هزینه های اضافی به افراد تحمیل می شود. بنابراین منطقی به نظر می رسد که با کمی هزینه بیشتر از همان ابتدا، از هزینه های اضافی بعدی پیشگیری شود.

هزینه تزریق ژل در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

هزینه تزریق ژل در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی خدمات زیبایی از قبیل بلفاروپلاستی، تزریق چربی، بوتاکس، لیفت صورت با نخ، تزریق ژل و بسیاری از خدمات دیگر از قبیل اندولیفت و جوانسازی پوست با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف انجام می شود. استفاده از تجهیزات پیشرفته، پزشکان باتجربه و مواد استاندارد از دلایل اصلی کیفیت بالای خدمات ارائه شده در این مرکز است.
با در نظر داشتن تمامی موارد گفته شده در بالا، برای کسب اطلاعات لازم از قیمت هر سی سی تزریق ژل در بهترین مرکز زیبایی پوست و مو با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. این مرکز با استفاده از بهترین برندهای تزریقی ژل موجود در بازار و داشتن کادر درمانی متخصص در این زمینه شما را در رسیدن به نتیجه ایده‌آل خود همراهی خواهند کرد.

عوارض تزریق ژل

عوارض و خطرات تزریق ژل 

اگر تزریق به درستی صورت نگیرد، می‌تواند خطرات حادی داشته باشد. یکی از خطرات، انسداد عروقی نام دارد. در این عارضه‌ی نادر، ژل تزریق شده عروق خونی را مسدود می‌کند. اگر خون به بافت‌های بدن نرسد، بافت‌ها می‌میرند و بخشی از آن ها از بین می‌روند. بنابراین برای جلوگیری از عوارض احتمالی حتماً برای تزریق ژل به پزشک و مراکز معتبر مراجعه کنید. همچنین دقت کنید که پزشک تجربه و مهارت کافی برای این کار داشته باشد. تزریق ژل می‌تواند کاملاً بی‌دردسر باشد؛ البته اگــر در کلینیک مناسب و توسط پزشک متخصص انجام بگیرد.
در صورت انتخاب پزشک بی تجربه و کلینیک بدون مجوز موارد زیر که از عوارض تزریق ژل است به وجود خواهد آمد.

1. ایجاد حالت غیر طبیعی

2. کبودی و التهاب‌های شدید

3. ایجاد حالت نامتقارن در لب‌ها

4. عفونت در صورت استفاده از ژل‌های غیر استاندارد

نتیجه گیری

مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی با استفاده از به روزترین روش‌ها و بهترین برندهای ژل شما عزیزان را در این مسیر همراهی خواهد کرد. تماس با ما را فراموش نکنید تا از تجربه تزریق ژل در این مرکز به خوبی یاد کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا