آشنایی با بهترین مدل های ژل لب

معرفی بهترین مدلهای تزریق ژل لب

محتوا

معرفی مدل های ژل لب

 

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارند. افراد با لب‌های پرتر و خوش‌فرم‌تر چهره زیباتری دارند. خوشبختانه هم اکنون می‌توان به کمک فیلر لب و ژل های مخصوص لب‌هایی خوش فرم و زیبا داشت. ژل لب یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین درمان‌های زیبایی است. اهداف ژل لب براساس ویژگی‌های طبیعی لب‌های هر شخص متفاوت خواهد بود. در صورتی که فکر می‌کنید تزریق ژل لب می‌تواند زیبایی شما را نیز تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر قرار دهد شما را به خواندن مطالب این مقاله برای تصمیم‌گیری بهتر دعوت می‌کنیم. همراه ما باشید تا با هر آنچه که نیاز است قبل از اقدام به تزریق ژل لب بدانید آشنا شوید.

فیلم تزریق ژل لب

ژل لب دقیقاً چیست و چگونه کار می‌کند؟

ژل لب نوع خالصی از اسید هیالورونیک (HA) است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می‌شود. مزیت استفاده از اسید هیالورونیک این است که باعث جذب آب بسیار بیشتری نسبت به وزن خود می‌شود و در نتیجه ظاهر طبیعی‌تری ایجاد می‌کند. با افزایش سن، اسید هیالورونیک طبیعی به تدریج کاهش می‌یابد و در نتیجه توانایی اتصال آن با آب نیز کم می‌شود. به همین دلیل لب‌های ما با افزایش سن نازک‌تر به نظر می‌رسند. این روزها از ژل لب برای افرادی که می‌خواهند لب‌های بسیار پر و برجسته‌تری داشته باشند یا حتی به دنبال تنظیم شکل لب‌های خود هستند، استفاده می شود.

تزریق ژل لب و فواید آن

اگر زیبایی چهره برای شما اهمیت دارد و به دنبال راهکارهایی برای بیشتر کردن زیبایی ظاهری خود هستید، حتما در مورد تزریق ژل لب شنیده‌اید. یکی از معیارهای زیبایی چهره، داشتن لب‌هایی حجیم و خوش‌فرم است. بسیاری از افراد به صورت ژنتیکی دارای لب‌های زیبا هستند. علاوه بر آن، گذر سن سبب می‌شود تا حجم لب‌ها کمتر شود. برای این دسته از افراد تزریق ژل می‌تواند گزینه بسیار مناسب برای یک تغییر اثربخش به حساب آید. از جمله کاربردهای تزریق ژل به لب بالا و لب پایین می‌توان به حجم دهی لب‌ها، متقارن کردن لب، رفع چروک‌های سطحی ایجاد شده در اطراف لب‌ها و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

انواع مدل های ژل لب

انواع مدلهای ژل لب

نوع فرم و حالت تزریق ژل در لب ها موضوعی انتخابی و سلیقه ای می باشد و افراد با توجه به فرم عادی لب های خود و مشاوره با متخصص امکان دارد مدل عروسکی، طبیعی، قلبی، فانتزی و غیره را انتخاب نمایند. امروزه بسیاری از افراد سعی می کنند تا لب های خود را شبیه به دختران کشورهای دیگر، چهره های داستانی و حتی بازیگران خاص در بیاورند. انواع مدل های تزریق ژل لب به شرح زیر است:

چگونه مدل لب خود را برای تزریق ژل لب انتخاب کنیم؟

مشتری‌های جوانی که لب‌های نازک‌تری دارند، ترجیح می‌دهند حجم لب‌های خود را بیشتر کنند یا نسبت لب بالا و پایین را با یکدیگر برابر کنند. افراد مسن‌تر با توجه به مرز لب‌هایی که با افزایش سن از بین می‌روند، ظاهر طبیعی و جوان را ترجیح می‌دهند. نیازی نیست قبل از معالجه خود دقیقاً بدانید که به دنبال چه چیزی هستید. می‌توانید در روز مشاوره درباره تکنیک‌های مختلف و مدل مورد نظر خود با پزشک گفتگو کنید. برای به دست آوردن زیبایی مورد نظر، باید در طول مشاوره بتوانید اهداف خود را برای پزشکتان توضیح دهید. همانطور که هیچ صورتی شبیه صورت دیگر نیست، هیچ لبی هم شبیه لب دیگر نیست. پزشکان برای دستیابی به نتیجه‌ای زیبا و ایده‌آل، مدل مناسبی را براساس نیازهای شما و ساختار صورت شما توصیه می‌کنند.

تزریق ژل لب طبیعی

ژل لب طبیعی (Natural)

در ابتدا وقتی که تزریق ژل لب بسیار باب شده بود، اغلب متقاضیان مدل های فانتزی و عروسکی را که نشان دهنده ی تزریق فیلر بود را انتخاب می نمودند. ولی به مرور زمان گرایش ها و توجه به مدل های طبیعی افزایش یافت. این روزها اغلب افرادی که در پی ترمیم و یا برجسته سازی و حجم دهی به لب های خود هستند، مدل های طبیعی را انتخاب می کنند و دوست دارند اثری از تزریق در لب هایشان معلوم نباشد که صورت را زیاد تغییر نداده و از مد نیز نخواهد افتاد. توجه داشته باشید که برخی از این مدل ها ظاهر فرد را بسیار زننده و غیر قابل تحمل می کنند؛ حتی اگر هم چنین مدل هایی را انتخاب می کنید آن را به دست پزشک متخصص بسپارید تا در نهایت یک تزریق ژل لب طبیعی و نچرال داشته باشید.

تکنیک قلبی

لب‌های قلبی شکل بسیار زیبا و زنانه هستند و در بین افراد طرفداران بسیاری دارند. در این مدل فاصله ای بین دو حاشیه لب به وجود می آید که به آن مدل قلبی گفته می شود. این تکنیک شکل خاص‌تری نسبت به سایر روش های تزریق ژل لب ایجاد می‌کند، زیرا تزریق ژل در این روش بسیار حرفه‌ای‌تر است و در نتیجه باعث برجسته شدن و خوش فرم شدن لب‌ها می‌شود. این فرم و حالت با این که علاقمندان خود را دارد ولی لب ها را از فرم عادی خارج ساخته و سبب می گردد تا خارج سازی فیلر در صورت نارضایتی بیمار مشکل و دشوار شود. این مدل لب ویژه خانم‌های جوانی است که صورت آن‌ها بیضی شکل است، زیرا ظاهری طبیعی و زیبا و لبخندی زنانه در آن‌ها ایجاد می‌کند.

تزریق ژل لب مدل روسی

تکنیک عروسک روسی

مدل تزریق ژل لب روسی در حالت دهی لب ها به تازگی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. در این حالت تزریق در ناحیه حاشیه بالای لب انجام شده و خط و گوشه بالای لب برجسته خواهد شد. این مدل برای افرادی که لب بالایی باریک و کوچکی دارند زیبایی عالی به همراه دارد. همچنین افرادی که لب های عادی و برابری دارند، با برجسته سازی حاشیه بالای لب زیبایی خاصی به لب های خود می دهند.
این تکنیک خاص لب‌ها را به شکل قلب ظریف و با حجم بیشتر در نزدیکی مرکز لب، دقیقاً شبیه عروسک روسی شکل می‌دهد. این روش بجای اضافه کردن حجم بیش از حد به لب، آن‌ها را بالا می‌برد. همچنین در مدل ژل لب روسی لب‌های شما ظاهر صاف‌تری دارند و به اندازه مدل قلبی برجسته نیستند.
پزشک تزریق این محصول را به طور عمودی از پایه لب شروع کرده و محصول را به سمت خارج به سمت حاشیه لب تزریق می‌کند. پزشک به جای اینکه تزریق را از حاشیه لب شروع کند و به سمت داخل برود، ژل را از داخل به بیرون تزریق می‌کند. تکنیک لب روسی ۳۰-۴۵ دقیقه طول می‌کشد که این مدت شامل زمان آمادگی نیز می‌شود. ماندگاری فیلر لب هیالورونیک اسید شما به طور معمول ۱۲-۱۸ ماه طول می‌کشد و هر ۶-۹ ماه یک درمان ترمیمی مورد نیاز است.

چرا تزریق ژل لب روسی بیش از سایر روش‌ها طول می‌کشد؟

به طور معمول تزریق ژل لب مدل روسی به زمانی تقریبا دو برابر سایر روش‌های تزریق ژل نیاز دارد. چرا که رسوب قطرات ژل بین بافت لب زمان بر است. برای لیفت لب در نواحی نزدیک به مرکز لب ذرات فیلر باید به خوبی در لابلای بافت رسوب کند.

تزریق ژل لب مدل سوتی

مدل سوتی با به وجود آوردن فضای خالی مابین لب ها، شکل می گیرد. این مدل نیز طرفداران خاص خود را دارد و در هر صورت عده ای مدل سوتی را به سایر فرم ها و حالت ها ترجیح می دهند.

مدل عروسکی یا باربی

ژل لب مدل عروسکی یا باربی

همان طور که از اسم مدل ژل لب عروسکی مشخص است، قرار است یک لب عروسکی و جذاب داشته باشید. در این مدل لب پایین شما حجیم تر از لب بالا می‌شود. لب پایین بیشترین فرم را می‌گیرد و مانند یک باربی جذاب و منحصر به فرد می‌شود. قسمت V شکل لب بالا تقویت می‌شود. این مدل بیشتر در کشورهای جنوب شرق آسیا مورد استقبال قرار گرفته است که لب ها مشابه عروسک باربی حجم دهی می شوند و حاشیه لب پایین مستطیل شکل می گردد. بعضی مواقع جهت دست یافتن به این فرم لب احتیاج است تا افزون بر لب ها، در سایر نواحی صورت هم تزریق ژل انجام شود. حتماً پیش از انتخاب فرم عروسکی با متخصص مشورت نمایید تا بررسی شود این مدل برای حالت چهره و لب های شما مناسب می باشد یا خیر.

مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی

تزریق ژل لب مدل عروسکی همان حس خوب و حس باربی بودن را به شما خانم‌های جذاب و شیک می‌دهد. با این نوع تزریق اگر مشکل دیده شدن لثه در هنگام خنده را دارید، کاملا این مشکل برطرف می‌شود و علاوه بر جنبه‌ی زیبایی، جنبه‎‌ی درمانی هم دارد. اگر لب‌های قیتونی دارید با نظر پزشک مرحله به مرحله به فرم و اندازه دلخواه خود برسید و به یکباره خواستار یک تغییر زیاد نباشید.

تزریق ژل لب با تکنیک میکرو قطره ای

تکنیک میکرو قطره ای یک شیوه نوین تزریق می باشد که در جهان به طور چشمگیری مورد استقبال قرار گرفته است و تاثیرات مطلوب و ماندگاری طولانی مدتی را به دنبال دارد. در این تکنیک برخلاف شیوه قدیمی که فیلر را از یک ناحیه به لب وارد می کردند، از چند ناحیه به تدریج و اندک اندک ژل به درون لب تزریق می شود. با این تکنیک شکل دهی به لب ها ساده تر میسر می شود و متخصص بهتر قادر است شکل و حالت دلخواه را به لب ها ببخشد.

تزریق ژل لب مدل فانتزی

در این حالت لب ها از حالت عادی و طبیعی خارج شده و بیش از حد برجسته و حجم داده می شود. بیشتر افرادی که تمایل به این مدل دارند در دیگر نواحی صورت نظیر گونه و چانه هم تزریق ژل انجام می دهند تا چهره ی خود را عروسکی و فانتزی نمایند.

تزریق ژل لب پاریسی

ژل لب پاریسی، یکی از تکنیک های حجیم نمودن لب با استفاده از فیلر هیالورونیک اسید است.  ژل یا فیلر به گونه ای تزریق می شوند که ظاهری خاص به لب ها بدهد. خط حاشیه لب دارای قسمت کوچک و یا خطوطی در بافت پوست می باشد. این خطوط که در حاشیه لب می باشد می تواند با ژل پر شود تا حاشیه لب برجسته تر شود. حاشیه لب بالایی اصطلاحاً چین دار می شود مقداری هم فیلر به برجستگی عمودی بالای لب تزریق می شود تا لب بالایی برجسته‌تر گردد. در مرحله آخر مقداری فیلر به ناحیه گوشتی لب بالایی و پایینی تزریق می گردد. منطقه مناسب جهت تزریق ژل لب پاریسی بین ۳ تا ۴ میلیمتر بالای محل اتصال معکوس خط بالا لب و همچنین ۳ تا ۵ میلی متر پایین محل اتصال موکوس در لب پایینی می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه الکس مدیواستار (اسکلپیون)

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021 22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

 

تزریق ژل در حاشیه لب ها

یکی از مدل هایی که بعضی از اشخاص درخواست می کنند تزریق ژل در خطوط خارجی لب ها و گوشه های آن است. هنگامی که لب ها از حالت و شکل زیبایی برخوردار باشند، برجسته کردن خطوط اطراف و گوشه های لب می تواند زیبایی آن ها را دو برابر نماید. همچنین زمانی که اطراف و حاشیه لب ها برجسته باشد در هنگام میکاپ احتیاجی به اجرای تکنیک های برجسته سازی خطوط لب نخواهد بود.

انواع برندهای ژل لب

بهترین برند ژل لب کدام است؟

انواع مختلفی از محصولات پر کننده لب وجود دارد. نوع محصول مورد استفاده عمدتاً تحت تأثیر نوع سبک لب مورد نظر شما قرار می‌گیرد.

رایج‌ترین و استاندارترین ژل‌ها برای تزریق به لب

  • ژل‌های هیالورونیک اسیدی
  • رستیلن و رستیلن سیلک
  • ژل پرفکتا (Perfectha)
  • ژل لب کره ای رووفیل و آلاینا
  • ژل ژوویدرم (Juvederm) کمپانی Allergan
  • برند ژوویدرم (از نوع اولترا پلاس) و ژل ژوویدرم (ولبلا)

ژل‌های هیالورونیک اسیدی ساختاری مشابه با یکدیگر دارند ولی از نظر قوام و غلظت متفاوت هستند. قاعدتاً ژل‌های مختلف شکل متفاوتی به لب می‌دهند؛ لذا برند ژل را باید طوری انتخاب کنیم که بسته به محل تزریق و اهداف درمانی بهترین دستاورد را داشته باشد. مثلاً ژل‌های رقیق‌تر را می‌توانیم سطحی‌تر تزریق کنیم تا لب را کمی حجیم‌تر نشان دهیم.

با توجه به تنوع برندها در بازار مراجعه کنندگان دقت نمایند که پک جلوی خود مراجعه کننده باز شود، بسته دارای لیبل و مجوز بهداشت، آرم مشخصات کالا و تک سی سی باشد. ژل های فله ای 10 سی سی هم در بعضی مراکز و کلینیک ها استفاده می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشد.

در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی از بهترین برند ژل‌ لب موجود استفاده می شود. با توجه به تنوع برندها و قیمت های متفاوت آن انتخاب برند بستگی به نظر پزشک و بودجه فرد دارد.

 عوامل موثر در انتخاب مارک ژل لب

  • شکل کنونی لب
  • هدف نهایی از تزریق ژل
  • سن متقاضی تزریق ژل لب
  • شکل هندسی و انحنای لب‌ها
  • مقدار بودجه ای که شما دارید.

ماندگاری ژل لب

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است؟

ماندگاری ژل‌ لب به عوامل زیر بستگی دارد:

1. نوع ژلی که استفاده می‌کنید. مثلاً ژل‌های هیالورونیک اسیدی بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارند. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. ژل‌های دائمی مدت بسیار طولانی‌تری دوام می‌آورند.

2. برند ژلی که استفاده شده است. شرکت‌های مختلف ژل‌هایی با فرمولاسیون‌های مختلف تولید می‌کنند. برخی از این ژل‌ها مختص تزریق به لب هستند و برخی برای تزریق به نواحی دیگر صورت بهترند.

3. میزان حجم‌دهی به لب مهم است. حجم‌دهی بیشتر، ترمیم دیرتری نیاز دارد.

4. متابولیسم بدن شما و شرایط فیزیولوژیک پوست نیز تعیین کننده است. بعضی از افراد متابولیسم سریع‌تری دارند و هیالورونیک اسید تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود. اگر شما بدنی با سوخت و ساز بالا دارید به احتمال زیاد ژل تزریق شده مدت زمان کمتری در مقایسه با یک شخص دیگر با سوخت و ساز کمتر باقی خواهد ماند. بنابراین میزان ماندگاری ژل‌ها بسته به متابولیسم بدن و شرایط پوست هر فرد متفاوت خواهد بود.

پس ماندگاری ژل از فرد به فرد متفاوت است. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. پس اگر دوست دارید ژل مدت زمان بیشتری در بدن شما باقی بماند، بهتر است از پزشک خود بخواهید تا برند و نوع مناسبی را انتخاب کند. به طور معمول ژل‌هایی که ماندگاری بالایی دارند بین ۲ تا ۳ سال می‌توانند در ناحیه تزریق شده باقی بمانند.

انتخاب بهترین مدل لب

انتخاب بهترین مدل تزریق ژل لب

ژل لب بسته به محل و نحوه تزریق، اشکال مختلفی در لب ایجاد می‌کند. انواع مختلفی از محصولات پر کننده لب وجود دارد. نوع محصول مورد استفاده عمدتاً تحت تأثیر نوع سبک لب مورد نظر شما قرار می‌گیرد. پزشک با تجربه‌ای را که دید هنری نسبت به این کار دارد انتخاب کنید که نسبت‌ها، شکل‌ها و روندهای ایده‌آل لب را درک کند و با او همکاری کنید تا طرح مناسبی را برای شما بسازد. در جلسه مشاوره درباره برند ژل لب و همچنین شکل لب دلخواه خود با پزشکتان صحبت کنید. شما با انتظارات واقع بینانه خود می توانید به نتایج زیبا و طبیعی دست پیدا کنید. با تزریق بیشتر ژل در لب پایین، لب‌های کاملاً پر شبیه به لب‌های آنجلینا جولی ایجاد می‌شود و با برجسته کردن لب بالا، ظاهر چشمگیرتری به سبک هالیوودی خواهید داشت.

سه نکته مهم برای دستیابی به نتیجه دلخواه

۱- بدانید که کدام نواحی لب خود را می‌خواهید تغییر دهید؟

قبل از ملاقات با پزشک، کمی در مورد آناتومی لب خود بیاموزید تا به شما در توصیف قسمت های خاص لب خود که می‌خواهید تغییر دهید، کمک کند. به عنوان مثال، بسیاری از افراد آرزو می کنند کمان کوپید خود را برجسته کنند. کمان کوپید همان قوس مضاعف لب فوقانی شما است که به کمان کوپید، خدای عشق رومی، شباهت دارد. در موارد دیگر، تقویت فیلترال ستون‌های بالای لب فوقانی شما می‌تواند به ایجاد ظاهری جوان‌تر کمک کند.

این مرحله نه تنها شرایط مناسبی را برای توصیف آنچه می‌خواهید به پزشک خود ارائه دهید فراهم می‌کند، بلکه می‌تواند به شما کمک کند تصمیم دقیق‌تری درباره شکل لب خود بگیرید.

۲- عکس‌های خود را همراه خود داشته باشید.

اگر هدف شما این است که مانند دوران جوانی خود به نظر برسید، عکسی از جوانی خود را با خودتان بیاورید. به عنوان مثال، اگر ۵۰ ساله هستید، عکسی از ۲۰ سالگی خود بیاورید تا به پزشک خود در مورد “نواحی مشکل‌ساز” لب خود بگویید. با افزایش سن، لب‌های ما لاغرتر می‌شود و این به معنای آن است که شکل لب شما دقیقاً مطابق با گذشته نخواهد بود. پزشک با مراجعه به عکس جوانی شما می‌تواند مشکلاتی را که باید برطرف شوند به شما توضیح دهد.

اگر هدف شما تغییر شکل لب، اندازه یا متناسب کردن آن برای داشتن ظاهری ایده‌آل است، سعی کنید تصاویری را از مجله یا اینترنت پیدا کنید تا به پزشک خود نشان دهید.

۳- اهداف واقع بینانه داشته باشید.

قبل از تزریق ژل لب، مهم است که در مورد اهداف و نتیجه مورد انتظار خود با پزشک معالجتان صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که اگر هنوز حجم بیشتری می‌خواهید، می‌توانید بعداً دوباره ژل بیشتری تزریق کنید، اما حذف محصول پس از تزریق بسته به نوع فیلر سخت و گاهی غیرممکن است. پس با پزشک خود در مورد نسبت‌های ایده‌آل لب صحبت کنید تا از آنچه به عنوان “نسبت طلایی” شناخته می‌شود پیروی کنید.
در نهایت پزشک با توجه به نظرات خود فرد، فرم لبی که دارد و همچنین سبک صورت شما، مدل لب را پیشنهاد خواهد کرد و تصمیم نهایی با خود شماست. در انتخاب مدل باید در نظر داشته باشید هر مدل لبی که مد می شود ممکن است مناسب اجزای آن صورت نباشد و بستگی به خود لب دارد. ممکن است از فرم لب شما مدل دلخواهتان ایجاد نشود. پزشک با توجه به فرم طبیعی لب فرد، اجزای صورت و نظر خود فرد بهترین مدل لب را پیشنهاد می کند.

انتخاب بهترین فیلر

انتخاب فیلر مناسب مهم است

فیلر حاوی غلظت‌های مختلفی از اسید هیالورونیک هستند. انتخاب محصول یک گام بسیار مهم برای دستیابی به نتیجه مطلوب است. اگر محصولی با غلظت بالای اسید هیالورونیک به لب تزریق شود، آب زیادی را به سمت خود می‌کشد و یک “رج سفید” غیرجذاب در بالای لب ایجاد می‌کند. هرگز نوع دیگری از فیلر را به غیر از فیلرهای اسید هیالورونیک به لب‌های خود تزریق نکنید. فیلرهای اسید هیالورونیک قابل برگشت هستند و تنها نوع پرکننده‌های پوستی هستند که برای تزریق لب تعیین شده‌اند.
احتمالا درباره وجود این ماده در کرم‌های مخصوص صورت شنیده‌اید و دلیل آن این است که اسید هیالورونیک یک جذب کننده رطوبت است و هدف این است که آب را به سمت خود بکشد. معمولاً ۲-۴ هفته پس از تزریق، اسید هیالورونیک موجود در فیلر آب را از بدن شما خارج کرده و آن را به سمت خود می‌کشد. این ماده فیلر را نرم و حل می‌کند و به همین دلیل پزشکان معمولاً به مراجعه کنندگان می‌گویند حداقل ۲ هفته پس از تزریق منتظر دیدن نتایج مطلوب باشند.

عوارض تزریق ژل لب 

در صورتی که عمل تزریق در اماکن معتبر و توسط افراد متخصص صورت پذیرد، تزریق ژل لب غالبا بدون هیچ عوارضی و با موفقیت انجام می‌شود. در غیر این صورت ممکن است در اثر تزریق ژل غیر استاندارد، استفاده از سوزن‌های کثیف یا آلودگی‌های محیطی شاهد بروز عفونت‌های متعدد در لب‌ها باشید. بروز تورم یا خونریزی جزئی پس از تزریق طبیعی است. در این شرایط مصرف آنتی بیوتیک‌ها و دارو‌های مسکن می‌تواند به روند بهبود کمک کند.

هزینه تزریق ژل لب

هزینه تزریق ژل لب 

هزینه تزریق ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. نوع ژل، برند و شرکت سازنده ژل و میزان مورد نیاز برای حجم دهی به لب‌ها از جمله عوامل موثر بر هزینه‌ی نهایی هستند. به عنوان مثال ژل‌های خارجی در مقایسه با نمونه‌های داخلی گران‌تر هستند.
یکی دیگر از فاکتورهای مهم، اجرت پزشک و هزینه‌های مربوط به کلینیک است. برای دریافت هزینه‌ی دقیق می‌توانید با بهترین مرکز زیبایی پوست و مو در تماس باشید. هزینه نهایی در جلسه مشاوره توسط پزشک بعد از انجام بررسی‌های لازم مشخص می‌شود.

نتیجه گیری

تصمیم‌گیری در مورد شکل لب باید بر این اساس باشد که چه سبکی برای لب‌های شما مناسب‌تر است. لب افراد با یکدیگر متفاوت است، بنابراین دستیابی به یک ماکت دقیق از شکل لب شخص دیگر بسیار دشوار است. اگر نمی‌دانید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است، یک وقت مشاوره بگیرید و با پزشکان ما در مرکز زیبایی پوست و مو شریعتی صحبت کنید. پزشک می‌تواند در مورد اینکه چه شکل و سبکی برای شما مناسب‌تر است شما را راهنمایی کند.

محقق و مترجم: عزیزه جوهری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا